Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anniken81

Kjenner til det! Men tror kroppen av og til setter på bremsen, er ingen grunn til å overdrive heller. Jeg har hatt en ganske sløv treningsuke - jogget tirsdag, hadde PT i dag også skal jeg jogge imorgen tidlig igjen. Må få inn en økt i helga også så jeg får fire...det magiske tallet ;)

 

Veide meg i dag - 81 kg....så det går sakte nedover...SAKTE! Skal ned til 75 før sommern har jeg jo egentlig sagt...er ikke akkurat lyntes hastighet jeg driver med her merker jeg :)

 

Håper du nyter sola, satser på at snøen var et siste skrik fra vintern! Jeg drar til Nairobi neste uke og blir borte i en uke. Men denne gangen har jeg booket meg inn på hotell med treningsmuligheter...selv om jeg har møter fra 8 til 8 før middag....blir spennende å se hvordan det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest snart30

Takk!

 

 

Kom meg ut til slutt, ruslet i en time med voffsen, mye bedre enn ingenting, og sov med ren samvittighet. Men som du sier, trenger ikke overdrive.

 

Svært som du farter ;) Lurt med treningsrom på hotellet, deilig etter lange møter! Får kobla av, og den tiden er bare din! Jeg synes iallefall det er deilig etter å ha forholdt seg til relativt ukjente samarbeidspartnere og kollegaer hele dager!

 

God tur, både joggings imorgen og til Nairobi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Hei dere !

Da er jeg tilbake. Det vil si - jeg reiser bort igjen på mandag, men bare for noen dager. Har blitt litt mye mat disse ukene, føler at jeg har gått opp flere kg... Vet ikke helt når jeg tørr å gå på vekta. Føles litt tryggere å trene og spise fornuftig noen dager for å bøte på "skadene". Men har som mål å veie meg mandag. Da har jeg ihvertfall en vekt å ta utgangspunkt i.

Tok meg en times joggetur da jeg kom hjem i dag. Deilig med fint vårvær, lettere å komme seg ut og bevege seg.

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Velkommen tilbake Tussa :D

 

Jeg veide meg idag, ned 100 gram fra forrige uke. Liker ikke å stagnere ;)

 

Hadde fri idag, nydelig vær og kom meg ut på rask gange/joggetur før frokost. Har vært ute og i aktivitet i hele dag, ble hele 7 trimpoeng :)

 

Hjalp litt på treningsiveren at det bare var 100 gram ned denne uken da...

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Kan hende kroppen din er på et platå Snart30. Hold motet oppe og fortsett med den innsatsen - du er kjempeflink ! :-)

 

Jeg hoppet i det i dag - dvs jeg gikk på vekta og forventet det verste. Ble positivt overrasket - den viste 73, 8 kg. At jeg bare har gått opp 400 gram på disse tre ukene er jeg veldig fornøyd med. Nå er det full innsats fremover, målet er 70 kg i slutten av juni. Startet dagen i dag med ca en time trim (jogge/gå) før frokost. Etterpå skal jeg trene litt styrke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

God søndag !

Tenkte jeg må poste litt når jeg først er hjemme. I dag har jeg vært og svømt. Jeg har ikke vært i svømmehallen siden februar og det var overraskende tungt de første hundre meterne. Heldigvis gikk det seg litt til etterhvert. Svømte 1000 m og var helt skutt etterpå :-) Men nå har jeg spist god lunch og er fornøyd med innsatsen. Blir nok en gåtur i finværet senere i dag. Ha en fin uke jenter, stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Velkommen tilbake T! Jeg startet dagen med en joggetur, litt morsomt egentlig - på ukedager er morgenjoggeturen klokka halv syv, i helgene er morgenjoggen klokka halv tolv...hehe...

Skal jogge imorgen og tirsdag før det blir litt stille over en uke grunnet utlandet...dvs hvis ikke den askeskyen ødelegger for meg da!

Got my eye on the 80! helst 75 før 1. august!

Svømme høres fantastisk ut, tror jeg skal prøve meg på det igjen når jeg kommer tilbake.

 

God søndag begge to!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei hei!

 

Så hyggelig at vi er her alle tre;)

 

Blir endel flying på meg også denne uken, desto mindre trening. Med mindre askeskyen ødelegger da, men krysser fingrene veldig hardt for at jeg skal slippe å satse på bil ;)

 

Platå ja.... Det er det som er det verste for meg. Når jeg går ned blir jeg superflink, ingen sak å holde seg til den "smale sti" når en ser resultater på vekta!

Samler på komplimenter dog, har kommet noen av dem, og buksene er jo løsere, så jeg får bare holde ut.

 

Lykke til, skal stikke innom når jeg kan og iallefall forsøke å holde oversikt over kaloriene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt, dytt!

 

Vanskelig å få trent når en enten er på møte eller på fly!!! Idag syklet jeg til jobb (jadda), så litt aktivitet ble det da. Skal ha med joggeskoene i bagajen på neste tur, så håper jeg neste uke blir mer normal. Håperhåperhåper...

 

Orket ikke veie meg idag, har prøvd å ta fornuftige valg, men har lyst til å trene litt før jeg veier meg på nytt. Var jo bare 100 gr ned forrige uke, kjennes ikke som om jeg har rast ned nå heller akkurat:(

 

Jaja, får holde motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Hei hei !

Da er jeg tilbake og klar for å komme ordentlig i gang igjen.

Har gått to-timers tur hver dag og forsøkt å være flink med maten i uken som har gått. Skal veie meg i morgen så jeg har et utgangspunkt for videre innsats. Er spent på hva vekten viser.

Ha en god helg jenter, hold motet oppe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Ha en god 17. mai!

 

Her er det intet nytt, dårlig med rutiner om dagen, men blir lite mat også, så kanskje det går?

 

Jaja, fra onsdag håper jeg det er hverdag en liten uke iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Dytt dytt :-)

 

Har vært ute på en halvtimes morgenjogg i dag + halvtime gåtur hjem fra butikken. Deilig at det er vær å være ute i. Må få til noe styrketrening snart igjen, men ikke så fristende å gå inn og trene..

Hvordan går det med dere ? Eller er alle ute og reiser ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei, hei:)

 

Er hjemmom en tur. Idag har jeg gått til og fra byen og rundtomkring i solskinnet. Skal ta en tur med hunden senere, må faktisk vente til det blir litt kjøligere, hun peser i solsteika og ligger fornøyd i skyggen på balkongen nå.

Livet er bedre med vår og sommer!!!

 

Styrketrening ja... Jeg tester ut en ny treningsvideo, lettere å få til 40 min styrke hjemme om kvelden enn å komme seg på treningssenter nå i sommerhalvåret. Skal gi lyd om jeg synes det funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Ja, fint med tilbakemelding på video Snart30 ! Jeg har noen manualer her, men er ikke så flink til å trene hjemme. Men går vel på å ta seg selv i nakken det også, hehe. Kjedelig å ha trent styrke hele vinteren og så lar jeg alt forfalle nå som kroppen er mindre tildekt av klær :-)

 

Jeg har morgenjogget i dag også + gått lang tur med hunden. Planlegger en tur på vekta i morgen. Nyt finværet ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Jeg må bare gjenta det: jeg elsker hverdag!

Idag har jeg endelig fått trent ordentlig og ført matoversikt. Har tatt sunne valg og er veldig fornøyd med dagen! Jeg heiv meg på den mosjonsutfordringen for mai, og ettersom det kom til endel uforutsette ting ligger jeg litt etter skjema :/

Får se om jeg tør veie meg imorgen dog...

 

Bra med morgenjogg, jeg satser på morgensykling til jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Hverdager er supre :-)

 

Jeg har gått to turer a 45 min. i dag. Vekten viste 75, 3 kg i dag tidlig...dvs 1,5 kg opp. Skal veie meg på nytt i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Om det er noen trøst viste min 80,9. Opp 600 gr de siste 2 ukene.

Kroppen verker litt etter gårsdagens trenings-DVD, skal ta meg en joggetur og så om det hjelper. Om ikke annet hjelper det kanskje på vekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei jenter!

 

Da er jeg også tilbake i landet - landet seint i går kveld etter over en uke med bare representasjon og møkk! Lite trening - men fikk med meg en 10 km heart run forrige lørdag (som ble gått....pga venninne nektet å jogge) samt noen svømmeturer i bassenget presset inn mellom møter...deprimerende. Har ikke gått på vekta...redd for den! Har også fått aircondition influensa så ting går sakte - men satser på at helga renser opp systemet og at jeg er i gang med trening over helga!

 

Bra innsats siste uka!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Veide meg på nytt i dag og vekten viste 800 gram mindre, så det var litt oppløftende. 74,5 kg. Skal gå ned litt på kalorier nå, dvs legge meg på 1600-1700 kalorier. Når jeg ser på vektkurven min så har det egentlig skjedd svært lite siste månedene og jeg er nesten like langt unna målet om 70 kg nå som jeg var før påske. Så skal forsøke å spise litt mindre og være flink til å være ute og i bevegelse :-)

 

God pinse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Jeg veide meg på nytt idag, identisk med torsdag. Jaja...

Gikk rundt i potetgull/sjokolade/peanøtt-seksjonen av butikken i sikkert 15 minutter idag, men klarte å la være å kjøpe noe. Skal prøve på en joggetur idag, men har planer om å gjøre hjemmet sommerklart, så mulig jeg registrerer planting, vasking, maling ol som ettellerannet...

 

Ha en fin pinse, jeg skal på konferanse hele neste uke, krysser fingrene for at jeg får trent litt og klarer å holde meg unna dessertbordet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Folkens, jeg har hatt en totalt kollapshelg! Masse godteri og lite mat....og ikke trent ordentlig på halvannen uke! Men skal trene imorgen, torsdag og fredag morgen så satser på at det skal bli bra igjen. Kjører også i gang kutte karbohydrater prosjekt i dag for å se om det kan ha noen effekt....ikke at jeg spiser mye karbohydrater i utgangspunktet, men man vet jo aldri :)

 

Lykke til med ny uke etter langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hvordan gikk det med treningen Anniken?

Jeg har tvunget meg selv til å logge på her hver dag. Er på konferanse, men tok 30 minutter på tredemøllen igår, og 30 minutter idag. Får ikke like mye trim som vanlig, men det er iallefall bedre enn ingenting, som jo er normen på disse greiene. Om jeg klarer å holde meg rolig ved dessertbuffeten også kan det jo gå riktig bra (altså ikke flere kilo opp...)

 

Lykke til med uka, jeg skal prøve å være flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

God morgen !

Er motiverende at dere er så flinke til å skrive her inne. Gjør det lettere å stå på og sette nye mål for mat og trim når det sklir ut litt.

Jeg veide meg i dag siden onsdag egentlig er min veiedag. Vekta viste 200 gram ned fra forrige gang (lørdag tror jeg det var), så det er da noe :-)

Jeg hoppet ut på en joggetur før frokost i dag, deilig i solskinn ! Skal prøve å få til en styrkeøkt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hehe, liker hvordan du sier hoppet ut på en løpetur! Jeg dro meg ut på en løpetur i dag tidlig...tror pollenallergi har slått ut da jeg er over gjennomsnittet trøtt for tiden! Men deilig å bevege på seg og satser videre med PT time imorgen tidlig og løping igjen på fredag.

I går måtte jeg innom butikken på vei hjem, ble overmannet av lyst på veien til kassa og kjøpte en pose sjokolade - kom opp i leiligheten for å hele zalo over hele posen så jeg ikke kunne spise den..hehe...jepp jeg har mine smågale øyeblikk innser jeg;)

 

Lykke til på konferanse, er tøffa kår med dessertbuffee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...