Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tussa3

Tro meg Anniken, det er ikke hver dag jeg hopper ut på morgentrimmen. Men jeg bestemte meg i går kveld, og da var det lettere å hoppe ut i det før jeg rakk å våkne og finne på mange gode grunner til å la være, hehe ! :-)

 

Jeg har trent og beveget meg masse i dag, forbrent 1030 kalorier i følge treningskalkulatoren, så la på litt ekstra kalorier på slutten av dagen. Tror 1600 hadde blitt litt lite på en dag som denne, så har spist opp mot 1900 i dag. Må prøve å jevne det litt mer ut etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Tussa3

For å oppsummere uka : 25 trimpoeng , 5000 kalorier forbrent. Er kjempefornøyd med egen treningsinnsats. Har desverre ikke vært like flink til å spise, er redd jeg har spist for lite. Har spist ca 1650 i gjennomsnitt og det kan bli litt lite med så mye trim. Vil jo ikke drepe forbrenningen..men er veldig ivrig på å få resultater nå. Blir spennende på veiedag onsdag. Neste helg skal jeg på fest, hadde vært fint å ha litt å gå på :-)

Ha en flott uke jenter ! Det er spådd sol og utevær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Jaja, gikk så som så med dessert og alkohol. Mer trening enn tidligere konferanser dog. Idag har jeg sittet i bilen i hele dag, sur fordi det var varmt og jeg selvsagt kan tenke meg tusen fine ting å gjøre ute framfor å kjøre, men skal man komme seg hjem på jobb er det ikke noe valg.

Nå er det hverdag igjen, krysser fingrene for sol og trim og at det ikke dukker opp uforutsette møter og reisin;)

 

Kjenner jeg allerede er i bedre humør av å ha tvunget meg selv inn her, ha en strålende uke - vi sees!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Mandag morgen, ny uke nye muligheter! Jeg startet dagen med bootcamp! HATER å løpe! Seriøst så dårlig på det at det ikke er morsomt engang! Jogging går greit men hvorfor virker det som folk bare kan spurte avgårde som hester uten noe som helst trening først!!

Uansett, solen skinner og vår i lufta! Ha en herlig dag og uke!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt dytt :(

 

La sammen min "mosjonsutfordring mai 2010", hadde satt meg 100 tp som mål, klarte 79 komma ettellerannet. Ikke superfornøyd, men hadde ikke regnet med alle kursene (bare fridagene, og da er det jo ekstratrening), så kanskje det ikke var så ille likevel. Syklings til og fra jobb idag hjalp iallefall på humøret, skal komme meg på tur med hunden om litt.

 

Hvordan har deres uke startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei dere,

 

79 er ingen dårlig sum det heller! Jeg har startet hardkjørmnd, meldt meg på bootcamp to ganger i uka i parken sånn at jeg får litt skikkelig allround trening. Så denne uken hadde jeg start på mandag (prøvetime), jogging i dag, bootcamp i morgen og fredag....usikker på hvor lenge jeg klarer å holde stilen men målet er å kjøre en skikkelig treningsmnd i juni.

 

Sommer i Oslo er utrolig deilig og behovet for å få på seg mindre klær! Lykke til med resten av uka og kos dere i sola :(

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Hei i sola !

 

Jeg startet dagen med å gå på vekta i dag. Hadde gått OPP 100 gram ! (!!!!!!!!). Æsj, ble skikkelig demotivert og lurer på hvorfor jeg gidder å stå på så fælt. Har trent som en helt og vært kjempeflink med maten føler jeg. . Leser om andre som bare "gjør små forandringer i kostholdet og beveger seg litt hver dag" og så går de ned i vekt. Misunnelig !!!!

Jaja, har vært på 5 km morgenjogg i dag + gått to ganger 30 minutter tur. Jeg vet man bør la det gå noen uker før man ser hvordan kroppen responderer, men jeg orker ikke spise bare 1600 kalorier pr.dag i flere uker til. Har vært trøtt og uopplagt siste uka og orker ikke gå på så mye kaloriunderskudd. Så nå er jeg tilbake på 1750 hver dag, så får vi se.... Jeg skjønner meg ikke på kroppen min jeg.

Frustrert hilsen fra Tussa i dag :-) (Det går over !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei hei!

 

Vekta idag var 80,6. Ikke fornøyd, men når jeg ser tilbake på de siste ukene pluss vin til middag og wienerbrød på jobb igår..... Ja da tenker jeg at det igrunnen er rart jeg ikke er tilbake til start :( Har vel lært litt, da, sånn at jeg "ubevisst" spiser litt mindre og litt sunnere (og kanskje litt saktere, jeg HIVER ofte maten i meg!) enn før om årene.

 

Jaja, som jeg sier, jeg elsker hverdager, og nå er det bare å legge seg i trening og sykling og sunn mat. Vil så gjerne se 70-tallet før st.hans (men det har jeg jo tenkt lenge.).

 

 

Lykke til idag også jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei hei, full forståelse for frustrasjon! Jeg er på juni måned mission - 70 tallet skal ses før st.hans! Var på bootcamp på onsdag, fridag i dag og bootcamp imorgen tidlig klokka syv...! Klarer jeg det skal jeg være happy med uka! Gruer meg til å veie meg imorgen, føler egentlig at jeg har lagt på meg masse siste tiden. Var å prøvde en bukse i går og ingenting passa - så utrolig deprimerende!

 

Jaja, sola skinner og hverdagen er over oss...bare så innmari kjipt at vin er så godt og passer så godt i sola :(

 

Lykke til med helga jenter,

 

Anniken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt dytt :(

 

Hvordan gikk det med bootcamp?

 

Idag har jeg vært kjempeflink, gikk og løp skikkelig lang tur og skal gå til og fra middag, blir totalt 7,9 trimpoeng idag - men de må dekke morgendagens kvote også.

 

Var enda bedre å slumre med avisen i sola når jeg hadde trent først, var veldig fornøyd med tilværelsen der jeg lå. Og kroppen ser bedre ut i bikni iår enn ifjor, selv om det er endel igjen til målet.

 

Satte en mugge med vann iblandet mynteblader og agurk i kjøleskapet, superdigg, og kjentes litt mer luksuriøst enn bare vanlig vann der jeg lekte sommerferie;)

 

God helg jenter, håper dere er like fornøyde som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Godt å høre at du koser deg Snart30 !! :-) Hvordan gikk veiinga Anniken ?

 

I går var jeg på tur i skogen, i dag var det tid for morgenjogg igjen. Morgentrimmen begynner å bli en rutine og det er godt ! Denne helgen har jeg bestemt meg for å skeie ut litt, så har blitt både vin og god mat.

Jeg ser at kroppen har blitt mer fast etter styrketrening og det er motiverende (selv om det ikke er så lett å prioritere styrketrening nå som det er så fint vær). Har begynt å bruke treningstopper som jeg synes satt for strampt tidligere i våres. De sitter fint nå ! Så selv om vekten knapt har rikket seg, så har det tydeligvis forandret seg i cm. Synes også jeg har fått mindre celulitter på lårene, og slike ting er veldig hyggelig når vekta viser meg det samme hver uke :-)

 

Håper dere har hatt en fin helg jenter ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heihei,

 

Livet i parken er undervurdert! Veiingen gikk så som så, står fast på 81 kg.....men er jo iallefall ikke oppover! Og med treningsinnsatsen jeg kjører nå så må det jo skje noe snart! Bootcamp er helvete og himmelen....er supertøft men merker at jeg har innmari godt av det også. Var ute på en joggetur i går tidlig (vel...klokka 11 er tidlig på en lørdag :D) og i dag skal jeg ta en kort tur på kvelden. Så er det bootcamp imorgen tidlig klokka 7..... Det må jo vises på vekten på torsdag....!!

 

Syntes vi er flinke jeg, men skal jo sies at hverdagslivet om vår/sommer er mye bedre enn på vintern. Får ikke så behov for å spise godteri....men derimot større behov for å drikke hvitvin....huff....

 

Jaja, nyt søndagssolen jenter :)

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Mandag morgen, bootcamp unnagjort! Hvis dere bor i nærheten av en park må dere prøve ut dette - google aktiv bootcamp - de har gratis prøvetimer!

 

ha en flott dag!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Bra du dytter Anniken !

Hva går denne bootcampen ut på ?

 

Jeg har egentlig veiedag i morgen, men vet ikke om jeg vil gå på vekta. Er redd jeg bare blir demotivert igjen . . :-) Har hatt min vanlige morgenjogg i dag + en times tur med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussa3

Jeg står fortsatt stille, ingen gram hverken opp eller ned. Glad for at jeg ikke har gått opp ihvertfall . . . :-)

I dag ble det styrketrening + en time i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Veldig spent før veiing imorgen. Hater å veie meg når jeg har mensen, men skal være flink og komme meg på vekta imorra. Synes jeg har vært flink denne siste uka, masse trening og ikke så veldig mange utskeielser. Er noe med sommeren dog, er så mye hyggelige anledninger, god mat, vin, is... Vanskelig å si nei, dessverre :)

 

Kjenner at jeg er i bedre form, og prøver å fokusere på det, uansett hvor få centimetre og gram som har forsvunnet imorgen!

 

PS: Anniken, bootcamp høres knall ut! Dessverre (?) er det helt urealistisk for meg å komme meg på bootcamp før jobb halv åtte, da må iallefall voffsen være med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

80,2 igår. Burde være fornøyd , men snikveide meg forrige lørdag, og da var det også 80,2, så hadde liksom håpt å gå ned fra det da... Men det er faktisk 400 gram ned fra siste "offisielle" veiing, så da er det bra, jeg skal fortsette sånn!!!

 

Hvordan går det med dere da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Bare MÅTTE på vekta i dag morges - 79,5 :)

 

Hurra, hurra, hurra!

 

Var og kjøpte premien min idag, ny lampe over spisebordet. Om jeg bare klarte å montere den også hadde alt vært velstand ;)

Har klart å jogge på meg senebetennelse tror jeg, eller kanskje jeg bare har vært dårlig til å tøye ut. Har tatt fri fra trening idag og skal på kino med jentene, blir smågodt og greier :)

 

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Gratulerer med under 80 terskel! Jeg ligger på 80,5, blir litt sprø, men peiser på. Bootcamp er ren helvetestrening i en time i en park der en bruker ting i parken til å trene med...noen røffe militærkarer som har den jeg går på. Helt krisehardt, men utrolig bra trening.

Jeg har hatt en veldig bra helg, men var 3 dager på konferanse forrige uke med alle måltider der....utrolig vanskelig når lunsj dessertbordet inkluderer 10 kaker....for ikke å snakke om middagsbordet! Klarte meg tålelig bra så satser på at vekta denne uka ikke blir for gal.

 

Vi peiser på videre, lykke til ;)

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

Jeg har vært bortreist noen dager. Har blitt en del fet mat og sjokolade, men gått og gått fra morgen til kveld så tror ikke det har blitt så ille totalt sett. Skal ta en tur på vekta i morgen for å sjekke status. Ellers så har jeg blitt skikkelig forkjøla, så ingen trening her fremover, bare rolige turer.

 

Gratulerer med 79,5 Snart30 ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...