Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anniken81

Dytt dytt, jeg ligger på 80 blank...nærmer meg med stormskritt (vel!) den magiske 80 grensen - men fy søren nå trener jeg jo hardere enn jeg har noengang gjort! På tirsdag jogget jeg før jobb og svømte etterpå....men da fikk jeg så behov for næring at jeg spiste kokesjokolade etterpå. Var et akutt behov for sukker ;)

Bootcamp to ganger i uka, men sliter med at ryggen plutselig sier litt fra....ikke så happy med det!

 

Håper dere har det bra! Tussa jeg satser på å være på din vekt sånn i august/september - da skal jeg feire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest snart30

Hei jenter!

 

Har vært litt fraværende. Er litt jojotilværelse her, den ene uka er bra der jeg får trent og sovet og spist, neste uke er travel med masse møter og for lite tid både til søvn og riktig mat og trening :-/

Har iallefall syklet til og fra jobb idag, blir noen trimpoeng. Ute er det middels novembervær, så mulig det blir sofa idag og tur imorgen...

 

Du er flink som står på Tussa, stillstand er pyton.

Og Anniken, straks er du på 70-tallet - hurra !!!

 

Jeg forsov meg i morges og glemte vekta, kanskje like bra.

Skal være flinkere til å logge inn her, det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

dytt dytt, jeg har klart å låse ryggen igjen....ordentlig møkk! Setter min tillit til kiropraktoren og håper på det beste:) Må derfor legge bootcampen på hylla og satser sterkt på svømming!

Håper dere har en super helg!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt dytt;)

 

Her var det en knallhelg, dvs jobb på lørdag, men spontanfylla med jentene igår.

Sånne ting er fantastisk moro, men gjør ikke akkurat underverker for verken treningsmengde eller kaloriinntak.

 

Jaja, spist er spist (og i dette tilfellet; drukket er drukket) - ny dag imorgen. Nå er det ut på tur, fikk flere komplimenter idag, prøver å la det motivere meg til å fortsette. Skal forsøke å komme meg tidlig i seng slik at sykkelturen imorgen blir realisert!

 

Hurra for ny uke (som innebærer nye reiser og festligheter, og dermed flere utfordringer som kan løses!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Takk takk, jeg blir så demotivert av å ha vondt i ryggen. Plutselig går bare alt at skogen! Spiste sjokolade og drikker vin.... Men kjører mye svømming og håper at det skal funke. Så en refleksjon av meg selv i dag og fikk litt sjokk over at jeg er mye større enn jeg tenker - deprimerende så endte opp med å gå fra jobb og klippe håret :)

 

Nå skal jeg svømme, må bare se ferdig fotballkampen!

 

Håper dere har en fortreffelig uke og lykke til med festligheter og reise!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei !

Jeg har ikke så mye tilgang til nett om dagen, så lite oppdateringer herfra. Jogger eller sykler hver dag, skal prøve å komme i gang med styrketrening snart igjen også. Har ikke gjort de store endringene med maten og spiser ca 1650-1700 om dagen. Skal veie meg på søndag, er litt spent . . . :-)

 

Håper dere koser dere med sommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag :-)

Ble en tur på vekta i dag i stedet. 74,2 kg og jeg står ... ja, jeg står ca stille. Hehe ! Heretter tror jeg at jeg bare skal gi vekt-tilbakemelding hvis det blir noen forandring. Var ute på morgenjogg i dag - herlig i solskinn ! Fortsatt god helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Tussa - du er på mitt mål! Heldig og flink! Jeg har hatt besøk hele helga for london og vært ute både fredag og lørdag. Var og svømte 1500 meter nå i håp om at det skal gjøre litt bot! Nå har jeg 2 uker ferie framover - starter med Hovefestivalen...skummelt men skal gjøre mitt aller beste for å holde en ok standard med mye bevegelse og lite dårlig mat/drikke!

 

Kos dere i sommersol!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei jenter!

 

Fest og fristelser var moro, nå er det nattevakter som gjelder... Ingen höjdare når det gjelder verken mat eller trening ;)

 

Får iallefall sykla til og fra jobb, så får jeg gå meg noen turer og gjøre mitt beste.

Det beste er å sjekke inn her da, så vi får se hvordan det går.

 

Fortsatt god sommer, dere er flinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hva i h..... er det jeg driver med!!!?!??!

 

Idag tok jeg bussen til jobb og spurta for å nå den (rakk den ikke). Så har jeg spist vanlig, før jeg istedenfor mitt gode forsett om å dra hjem og rett på joggetur overtalte en venninne til å spise middag på BigHorn, dytta i meg pommes frites og is med karamellsaus til dessert. Kom hjem og stelte i hagen og bøtter innpå med vann, men ute regner det og er kaldt og jeg orker ikke gå tur uten voffsen som er borte i kveld ;)

 

En ting at det er vanskelig å holde stramme tøyler når det er fest og moro, men hverdagen pleier jo være min beste venn når det kommer til trening og sunn mat!!! Her har jeg sklidd laaaaaaaaaaaaaaaaaangt ut på skråplanet.

 

Er så sint på meg selv at jeg nesten fråder. Men har ført inn hver minste lille pommes frites i regnskapet, så nå skal jeg kikke hardt og lenge på det.

 

Tror jeg tar en tidlig kveld, sykler imorgen og forteller alle som spør at joda, jeg har planer for kvelden.

Jeg skal nemlig trene!!!!

 

 

NÅ er det sagt, nå må jeg følge opp.

 

hei så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytter litt her jeg ...

 

Har hatt 2 bra dager nå, vin begge dagene, men over 6 trimpoeng igår, og nesten 8 idag :)

 

Hjelper å skjenne på seg selv sånn i offentlighet ;)

 

Kan fortsatt bli bedre, men akkurat idag trengte jeg visst den isen til lunsj :D

 

God sommerhelg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heihei,

 

Her dyttes det! Jeg har vært på festival hele uken, ikke akkurat underverker der nei...for ikke å snakke om at jeg grunnet ryggen ikke har kunnet trene! Tross overtrøtt i dag dro jeg rett på frognerbadet og svømte 1500 meter. Samme må skje i morgen før ferien fortsetter på vestlandet til uka - hvor en av deltakerne er gourmetkokk....huff og huff!

 

Kos dere i helga!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

hehe, velkommen til vestlandet og skiftende bygevær! Perfekt vær for å sitte inne og drikke vin, for min del iallefall ;)

 

Når det er sagt, idag traff jeg min superspreke nabo som mente jeg ser så sprek ut for tiden, og har både jogget og trent styrke, så er rimelig fornøyd.

Mange kalorier inn, men jammen meg mange kalorier ut også, så da håper jeg det bare blir litt saktere nedgang enn det ellers kunne vært.

 

 

Nå er det kvelden, satser på sykling og trening imorgen også :D

 

Ha en fortsatt flott sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dyttdyttdytt!

 

Jeg har kommet inn i en slags sommertralt, en god del trening, men mye mer vin enn ellers i året.

Hm...

 

Var på vekta idag, 79,9 kg. Fornøyd, til tross for at dette er opp i forhold til siste offisielle veiing; har snikveid meg innimellom nå i disse festlighets - og reisetidene , og har vært over 80tallet - men det er jo uoffisielt :D

 

Nå er det klart for en aldri så rask joggetur før kafébesøk. Håper å finne noe der som ikke er ultrakaloririkt.

 

Er dere fortsatt på ferie? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter !

Nå har jeg tatt en beslutning om å slutte å veie meg. Trener hver dag, sykler eller jogger, og blir litt styrke av og til. Prøver å spise rundt 2000 kalorier hver dag og ser om det forbrenningen min responderer bedre på det. Fremover skal jeg jobbe med å være fornøyd med kroppen jeg har og slutte og sloss med de siste 3-4 kg som jeg gjerne skulle hatt bort. Derfor kommer jeg ant ikke til å være så aktiv her inne, men titte innom av og til. Stå på videre !! Og husk og nyt sommeren !

Hilsen Tussa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heisann dere,

 

Sommeridyll er over oss alle ja! Blir mye vin og kos her også, men prøver å trene så mye som mulig samtidig! Har vært på festival og en uke på vestlandet, nå en uke jobb før kurs i tre uker i italia....jepp investert i nye joggesko og satser på at det blir stor stas å jogge i parken i Italia :D

 

Tussa - så flott at du bare skal satse på å være fornøyd med kroppen. Den linja jeg også kjører, men er nødt til å holde et øye med vekta også så jeg ikke lurer meg selv. Nå ligger jeg på 80 blank og jeg SKAL ned til 75! Skal prøve å komme innom her med jevne/ujevne mellomrom i sommer og holde meg selv litt i ørene ved det!

 

Men enn så lenge, ha en fantastisk sommer jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hei jenter!

 

Først Tussa, gratulerer med beslutningen! Du har jo gått ned masse kilo fra du startet, jeg ser for meg at jeg kommer til å komme i din situasjon: ha gått ned "nok" kilo, men selv ville ta av et par-tre til. Og da er det viktig å skifte fokus til å være fornøyd.

 

Ønsker deg lykke til, takk for all hjelp her inne, men du titter vel inn en gang eller to videre håper jeg :D

 

Og Anniken, lykke til med jogging i parken. Jeg har ekstremt mye jobbing for tida, men sykler til og fra, og lar husarbeid være husarbeid når jeg er hjemme. Nyter at jeg har lyst til å trene og spise sunt, så får jeg sjekke vekta sånn dann og vann.

 

Vi sees forhåpentligvis med (u)jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt dytt!

 

Mere fest og moro i helgen, men skal prøve å få trent før jobb imorgen. Ambisiøst ja, men kjenner at det trengs.

Ha en fortsatt fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Dytt dytt...

 

Ble nok ikke trening før jobb nei... Sykling til og fra dog. Her på vestlandet bøtter det ned, men spørs om jeg ikke bare må satse på en varm dusj når jeg kommer hjem, føler meg veldig stillesittende for tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei fra Italia :D

 

Da er jeg på plass i Italia, 3 ukers konferanse - 9 timers dager proppfulle av pasta, pizza og ferske bakevarer! Er krise døgnet rundt, Italia er jo matens hjemland har jeg på følelsen av og jeg prøver så godt jeg kan å unngå å gå bananas. I tillegg er det hetebølge så selv klokka ti på kvelden er det over 30 grader. Har jogget en tur langs en elv her, i 35 grader blir det ganske heavy. Prøver å visualisere en silkekjole jeg skal inn i før et bryllup i begynnelsen av september hver gang noen setter en kurv med fersk brød foran meg...

 

HEhe, joa nyter livet litt, men måtehold!!!

Sender varme tanker til dere som er i et noe sommerfritt Oslo

(etter hva jeg har skjønt).

 

Snart30 - lite trening her også, men follow this space! jeg har kjøpt meg en treningsstrikk så satser på styrketrening på rommet på kvelden :) SKAL ned til 75 til september! Skal være mulig!

 

Ha en fortsatt fantastisk uke jenter,

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Ble joggings på meg igår, veldig fornøyd!

Sykling idag, får se om jeg gjør litt styrketrening hjemme.

Har brukt en dvd - the tracy anderson methor - mat workout. Kjedelig, men kjenner det utrolig godt når jeg orker å gjøre det. Planlegger å ta med den og joggeskoene når jeg omsider skal på ferie, så får vi se.

 

Lykke til i Italia, prøver å sende viljesstyrke per melding her, pasta og ferskt bakverk er jo fantastisk vanskelig å motstå!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heihei,

 

Treningsvideo har jeg aldri fått til, kjøpte til og med et treningsprogram til Nintendo Wii'en, funka ikke det heller...bare sluntrer unna :D

Her i Italia må jeg kjøre hard stil, hverdager er det ingen nåde - ingen pasta, pizza, vin eller is! Går noenlunde bra, men er på kurs - noe som tilsvarer at annenhver time er det pause med bakeverk! Og kurset er NI timer om dagen i tre uker - så man blir sulten! Kjører imidlertid på i helgene - så tror jeg går i balanse sånn på lang sikt :) PRøver å løpe mest mulig, men er ikke akkurat superlett i hetebølge etter ni timers arbeidsdager....jaja....går iallefall ikke oppover...tror jeg!

 

Satser på at dere holder standard selv i ferietider :D Var i bikini i helga og merker ting ser bedre ut, veldig deilig :)

 

Kos dere videre!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dytt dytt dytt!

 

Tja, vet ikke hvor godt jeg holder stand akkurat, klarte å tvinge meg selv til å trene i sola (dvs, før det ble varmt) da jeg var sørover, men nå har det vært mye besøk og kaffe og kaker og mat :D

Hadde satsa på jogging idag, men er ikke alltid like lett å få til når en ikke styrer dagene helt selv.

 

Prøver så godt jeg kan, så blir det vel bedre når hverdagen er tilbake. Men jeg nyter ferien så lenge altså!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...