Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Hurra!

 

Ble nedgang, -400 gram. Vekt idag 81.3.

Jogging før frokost idag, i sola, SUPERDIGG!!!

 

Det går selvsagt altfor sakte, hadde jo håpet å vøre 72 kg i november, men realistisk kan jeg klare 4 kg til, det skulle bli 77,3 det, og det er jo 10 kilo ned totalt da. Får henge i og gjøre mitt beste!

 

Håper du har kost deg på fjellet, med mest sunn mat og masse tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsetter min gode trend!

Jogging før frokost idag, i nydelig vær.

Shoppa med en venninne, og prøvde en superkul kjole i str 42 - som var for stor :)

Prøver egentlig å unngå å shoppe noe særlig, vil jo at det skal bli for stort, men kjøpte ting som kan brukes selv om jeg går ned noen kilo. Og venninna mi kommenterte at jeg har blitt slankere, jippi!

 

Har spart kalorier til hjemmelagede burgere ikveld - nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei,

 

Fjellet var supert! Utrolig deilig - mye turgåing men også mye mat! Helgen har vært en katastrofe!! Begynte bursdagen min på fredag med en joggetur med storesøster - så var det frokost med pannekaker, scones, fruktsalat, is, sjokoladesaus osv osv...fortsatte med boller til lunsj i bilen ned til bryllupet, så hamburger og pommes frites til middag på en pub...spiste ikke brød og dressing da....hjelper jo mye :)!

Bryllupet...orker ikke tenke på det engang...men mest romantiske ever så driter litt i det merker jeg! Noen ganger må man bare kose seg. Kakebordet var frokost i dag tidlig....jaja! Men nå er det bare å dra sammen buksesmekken og gå framover! Trening 7 imorgen tidlig og sånn skal jeg fortsette framover ja!

Etter fjellet var jeg nede på 77,7 kg....i dag var jeg på 79!!!! Satser på at det er midlertidig oppgang...ellers max deprimerende!

 

Skal prøve å oppdatere her hele uka for å holde fokus!

 

A.

 

PS: du er dritflink! Jogging og tur - størrelse 42 er jo ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for overstått bursdag - og for 77,7 kilo da gitt!!!!!

Det er jo knall, og du fortjener det så inmari etter alle de ukene med stillstand før i sommer ! Og ikke tenk på bryllupet, du hadde jo trent på forhånd, og man skal kose seg også - dette tar du igjen i en fei imorgen kl 0700 :)

Str 42 er vel ikke helt for stort ennå, men ser at det blir mer 40/42 enn tidligere 42/44. Har fått meg en skikkelig tur idag også, ligger litt i underkant med kalorier, men det går sikkert bra :)

Merker at jeg blir veldig opptatt av å spise nok måltider (som jo er viktig), men i helgene kan det bli vanskelig, og å spise kvelds når det var middag 19.40 - er ikke sulten til det. Tok et glass melk, så blir det så bra så.

 

Ser fram mot en ny uke med mere trening, og forhåpentligvis vektnedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka er i gang! Bootcamp klokka syv, faktisk utrolig deilig når sola sto opp (og jeg la meg klokka halv ti i går kveld :))

Har ny motivasjon, tror vi skal fikse det her!

 

Ha en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag - ingen trening, men spiste med venninne på delicatessen på løkka....spiste salat da...men med chevre...jaja...trening imorgen, torsdag og fredag så satser på at det går greit :( Vekta står og venter på meg på torsdag!

 

Håper du har en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har fått vondt i knærne :)

Er ganske glad i å jogge, det er så effektivt og enkelt; bare å snøre på skoa, og vips er voffsen luftet og kalorier forbrent. Imidlertid vet jeg jo av erfaring at jeg ikke kan jogge for mye, er jo fortsatt relativt tung, og får fort vondt i knær og legger om jeg jogger hver dag. Så jeg har holdt meg til 3 dager i uka, og bare på grus.

Så har jeg selvfølgelig blitt overmodig, "dette går jo så fint", og her sitter jeg på "joggedagen" min med vondt i knærne :)

Håper det går over, tar en hviledag idag, så får jeg se hva vekta blir imorgen.

Har vært en uke med masse møter og stress, kjenner at jeg er sliten. Tror jeg skal kose meg med fersk kaffe og avisene (feiret med noen venner igår, så overskred nok kaloriene der, har ikke turt å føre inn enda!), og ta en tidlig kveld.

 

Det kan fort bli en flott uke, til tross for at det er kjipern å ikke få jogga idag. Kommer sterkere tilbake :(

 

 

Ha en fin uke du også, er iallefall knall å kunne samarbeide her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MØKK! Her drar jeg meg på trening i går og var på sats med personlig trenern min klokka syv i dag tidlig (tidligere betalte PT, nå blitt kamerat som jeg trener med innimellom :() Herlig følelse, hva gjør jeg? Stapper i meg 3!!!!! sjokoladekaker stykker på avslutning for teamassistent på jobb! 3!!!! bloody stykker. Jaja, vi får vel bare kjøre på videre, har jo en kakedag i uka, vi får la det være i dag og be om at helga holder uten kriser (selv om jeg arrangerer overraskelsesfest for venninne på lørdag og skal ut imorgen.....) Skal imidlertid på bootcamp imorgen tidlig og prøve meg på piloboxing på sats på lørdag...

 

Tralalala, nevnte jeg at jeg spiste sushi til lunsj før jeg stappet i meg tre kakestykker? Herlig dag rett og slett :)

 

Lykke til med knærne, er utrolig lite gøy å være treningslammet. Samme sak jeg har med ryggen, trener jeg for mye styrke går ryggen og jeg kan ikke trene på mange uker. Så ro ned og prøv noe annet - type svømme eller noe!

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Her er det ujevn spising og lite trening. Eller, ikke så mye som planlagt iallefall....

Jobber igjen i helga, får se hva som blir resultatet. Sitter her med salmalaks og avocado til middag - og litt vin da. Ettersom jeg ikke har spist noe særlig idag tror eg både kalori og sunnhetsregnskapet går helt fint, men som sagt ikke nok trim idag.

 

Anniken, hva hadde du gjort med de 3 kakestykkene om du ikke hadde trent?

Jeg vet iallefall at jeg antakelig hadde tatt dem, det er bare noen dager som er sånn, og nå har du iallefall gjort bot for skaden på forhånd!

Vet akkurat hvordan det kjennes, "hvorfor i h... ødelegger jeg en flott slankedag", men sannheten er jo at vi er jenter som er glade i god mat, og trening, og som prøver å finne en balanse på en lavere vekt, der vi trener nok, og spiser sunt og godt nok i hverdagen til at vi til tider kan skeie ut med kake, majones, vin, pommesfrites, ost, hva det måtte være, som oftest i moderasjon, men avogtil helt ut. Og utskeielsene kommer ikke til å være bare i helgene, iallefall er jeg sånn at avogtil bare MÅ jeg ha 2 vaffler på jobb, og så kan jeg spise supersunt hjemme i helgen.

Eller omvendt.

 

Veide meg imorges, 80,9 kg, ned 400 gram fra forrige uke. Håper på 400 gram (helst mer selvsagt) neste uke også, bare å holde stand.

 

God helg, håper du ikke skal jobbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

 

Hvordan gikk det med jobbehelg? Jeg ser framover og ignorerer de tre kakestykkene...jukseveide meg i går...78 kg...skulle egentlig bare mangle da jeg la inn 5!!! treningsøkter forrige uke. På søndag var kroppen min så sliten at jeg innser behovet for å kutte ned til fire igjen :)

Fant i dag en mikrobølgeovn i etasjen over meg på kontoret, noe som tilsier at jeg kan spise suppe til lunsj (suppene i kantina er så utrolig fløteinnholdige da kokken er italiener!) Hurra! Denne uka har jeg tre jobbmiddager, men skal holde en stram linje og kjøre alkohol og dessertfritt på hverdager....håper jeg iallefall!

 

Mål for uke er 4 treningsøkter! En er unnagjort.....

 

A.

 

PS: Jeg jobber aldri helger...forlot privat sektor for å slippe det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, her er det offentlig sektor så det holder, og hver 3. helg ;)

 

Uansett, ble sykling til og fra jobb, så noe ble det da. Utsatte jogginga igår (for å spise entrecote og drikke vin), og idag høljer det. Mulig jeg må tvinge meg ut for å GÅ tur, bedre enn ingenting.

 

Jepp, kjenner det er det det blir.

 

Suppe til lunsj er jo fantastisk om høsten, mulig jeg må slå til med det en dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆH! Vekt - 79 kg!!!! Pokker altså! Skjønner jo egentlig litt hvorfor, for har vært type 6 middager ute siste 2 ukene....men har trent 4 ganger i uka så tenkt det skulle gå greit... håper masse på at jeg skal ha mensen og det som slår ut. Deprimerende! Har fått trent 3 ganger denne uka, men må jogge i helga. Problemet er at jeg skal på bursdagsmiddag i dag (og fått mail hele uka om hvor masse cava vi skal drikke :D ) og 2*30 års fest imorgen.... nesten så man vurderer å ikke gå bare for å slippe å gå på smell etter smell!

JAja, du er flink som jobber så mye! Jeg er inne i en litt sliten periode merker jeg, så lite energi på jobb...

 

Jaja, det er fredag uansett! Helg er gøy :)

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag - var ute i går tre venninner - 2 flasker cava og en flaske rødvin + middag....spiste en stor salat men var mye brød.... Helgen skal nå være slankekost resten! Vært ekstremt mye sosiale gatherings denne uken fordi min kjære venninne som jeg har delt leilighet med de siste 3 årene flyttet ut av landet på torsdag. Men nå er det stopp! Var tilbud på bootcampen jeg går på så har forlenget til ut oktober, så kjører 2-3 timer i uka. Vekta SKAL ikke over 80 igjen! Skal imidlertid ned mot 70!

 

Det var dagens utblåsning :D Ha en fin lørdag, jeg skal sjekke ut bokfestivalen i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Så flink du er!

 

Jeg er på kurs denne uken, til dels lange dager, og mye treff med gamle venner - blir jo vin og god mat av sånt.

Heldigvis har jeg med meg en sprek kollega, så igår jogget jeg 30 min på tredemølle, og imorges var det 30 min styrke. Når jeg går til og fra kruset (ca 20 min rask gange hver vei) blir det jo litt. Det største problemet er at det blir for lite/sjelden mat, pausematen er selvsagt muffins og lefser, noe jeg til nå har klart å holde meg unna. Går i kaffe, vann og pastiller...

Tror jammen jeg skal stikke ut på en butikk og handle inn noen bananer til imorgen, og en yoghurt som kveldsmat til ikveld. Og imorgen tidlig er det joggings - hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som klarer å stå imot muffins på kurs...er mitt store mareritt. Går fint i begynnelsen men sånn når det nærmer seg klokka tre og energinivået er på bunn! Krise! Så langt har jeg klart å følge planen denne uka!!! Trente bootcamp mandag morgen og i dag tidlig, spiser sunt og 5 ganger om dagen....får se hvor langt det holder. Skal trene med Personlig trener imorgen tidlig (men så på et seminar som har frokost fra åpent bakeri som lokkemiddel!) og på spinning med venninne etter jobb på fredag. Er lite sosial denne uken...hehe...bare for å forhindre inntak av alkohol. Veiedag på fredag...tralalalalala...vi får håpe på det beste :D

 

Ha en fin uke videre!

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hvordan gikk det med veiinga?

Som du kanskje skjønner av overskriften, vet ikke om jeg skal være glad eller deppa.

Vekta idag var 81,3, nøyaktig som fredag i forrige uke, og noen uker før det.

Har jo vært på kurs og dermed ikke fått spist som jeg ville, og fremfor alt ikke ofte nok, men samtidig syns jeg jeg var så flink!!!

Jogga og trente pilates/styrke idag, håper på en fjelltur imorgen, og så skal jeg gjøre en kjempeinnsats denne uken (håper jeg), men har allerede sosiale planer 3 av kvelden (4 med idag), så det blir garantert vin og god mat.

Arrgh jeg synes jeg holder meg i skinnet, trener og spiser sunt, men det er tydeligvis bare nok til å holde vekta.

 

Fortsettelse følger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the club! Ligger på 78 kg....og det etter tidenes kjipeste uke i forhold til kosemat...men må innrømme jeg har spist en del brød (noe jeg prøver å unngå) og spiste fruktsalat med krem en kveld og litt is en annen kveld...men herre! trener jeg fire ganger i uka må jo det være lov så da tar jeg meg lov. Igår var jeg på indisk og koste meg max med nan brød, kylling og vin! Jaja, ny uke - vi kjører på! Denne uka drar jeg til england på besøk til storesøster på torsdag - søndag...kan inkludere en del utfordringer....spesielt siden jeg begynner å merke forkjølelse på gang. Heldigvis er søstern min både dødsgod på å lage mat og glad i å løpe - vinninga opp i spinninga..men det må jo være lov :)

 

Så lenge det ikke går oppover er jeg fornøyd...dessuten dro jeg på meg en trang minikjole i går...og fikk masse komplimenter! Ergo - livet er ikke så verst :)

 

Fortsetter følger her også! God søndags kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!!

 

Tror (som før sagt) at vi er ganske like på dette feltet, og det hjelper!

 

Jeg har hatt en litt "sliten" dag, ble ikke fjelltur, men ikke helt krisemax heller, så jeg skal ta en tidlig kveld og starte på ny frisk imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet med sår hals i dag og droppet bootcampen, siden jeg skal til england på torsdag tørr jeg ikke risikere å bli syk. Møkk! Jaja, spist noenlunde sunt da...istedenfor middag hadde jeg noen venninner på grove scones med hjemmelagd guacemole og pålegg. Nydelig! Men sikkert altfor mye karbohydrater...jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har en nedtur uke her, jeg har ikke fått trent noe og drar til England imorgen...blir forhåpentligvis noe jogging med søstern min...forhåpentligvis! Ellers kommer jeg hjem på søndag og da skal jeg trenes!!!!

 

Spise masse gjør jeg også...huff...rapporterer på søndag hvordan det har gått!

Lykke til!

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogga igår og idag, før frokost! Var veldig flink med maten igår, helt til kvelds, stappa i meg. Ikke det mest usunne med knekkebrød og skinke akkurat, men jeg kunne da vel stoppa da jeg var mett!!

 

Uansett, skal rusle en tur til byen og ordne noe greier i det fine været, blir litt bevegelse det også. Skal unne meg en ta-med-kaffe - er liksom bedre den en ikke lager selv noen ganger ;)

God tur til England, jeg skal også treffe familie i helgen og vet det blir kalorier, skal bøte på med trening!

Neste uke skal vi klare det enda bedre!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Neste uke tror jeg at det maa bli daglig rapportering paa mat og trening....har en storesoster her i UK som er gourmet kokk paa fritiden....store lunsjer, middager og kaker...og blir supersaaret om jeg ikke spiser og priser maten hennes. Heldigvis ogsaa treningsnarkoman saa tvang henne ut paa joggetur i gaar, i dag er det imidlertid shopping ;)

Ha en super helg, rapport kommer paa sondag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...