Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Du er flink!

 

Jeg dro meg selv i håret ut på tur idag, sliten sliten sliten etter utrolig mye jobbing forrige uke.

Nattevakter roter til alt, blir dårlig spising, lite trening og selvsagt for lite søvn (og lys).

 

Stønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Glemmer alltid hvor sliten jeg er om høsten! Mye overtidsarbeid og lite dagslys, er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Igår tvang jeg meg ut på tur, 8 km med hodelykt.

Idag tror jeg faktisk jeg skal ta fri. Føler ikke jeg har gjort så mye denne uka, orker ikke føre inn kalorier engang, og glemte helt at jeg skulle veie meg imorges. Får se imorgen, ny dag med nye muligheter.

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Huff, totalt krise på jobb denne uka...jobbet bokstavelig talt døgnet rundt! Trente en halv time på mandag, ellers ingenting...sitter på kontoret nå..burde gå å løpe etterpå, skal en tur ut i kveld, men vet ikke om jeg orker. I går jobbet jeg til elleve, spiste tre rugsprø med philadelphia hele dagen - så lagde jeg pizza og spiste en halv pizza med spekeskinke og 4 kokosboller på kvelden...jaja liksom!

Onsdag - var på en halvveis date - drakk vin og spiste bamsemums...krise igjen!

men vekta sto på 76 kg i dag tidlig, antageligvis fordi musklene mine er borte!

 

Haha, ha en flott lørdag! Neste uke må det være fokus igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har fremdeles ikke tort å veie meg. Nå har jeg stått opp etter nattevakt, bestemte meg for fullkornspasta med laks til en tidlig middag. Og et glass hvitvin gitt, før jeg går igang med å lage julekakedeig til kakebakelag imorgen.

Fullt av gode valg, med andre ord, og ingen utsikter til trening ;)

Men kanskje tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

La meg bare si...gikk ikke ut i går men ble hjemme da det var 17 minus utenfor! Spiste en pakke cafe cookies!!! Hadde store intensjoner om å trene i dag tidlig...våknet opp midt på natta med vondt i halsen...møkk! Så i dag har jeg vært på julegaveshopping, spiste rundstykke med syltetøy på United bakeries....og en halv julekake!HERREMINGODE rett og slett! Nei nå gir jeg opp og vi har jo enda to herlige uker til jula faktisk kommer! Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gått av bussen ett stopp før mitt, og gått tur og basa i snøen med voffsen.

Lagde sunn wok til middag, men det veide dessverre ikke opp for rundstykkene jeg fikk servert til lunsj.

Har iallefall ført inn kaloriene idag, det var ikke helt glad lesning, ettersom jeg har invitert en venninne på gløgg ikveld (den med rødvin du vet...)

 

Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

hehe, dette går så at skogen for tiden! var på trening i går for første gang siden forrige mandag! Først var det seminar på jobb med sushi - spiste masse, så hadde jeg besøk av en kamerat på kvelden, vi lagde pizza...sunn sådann med spekeskinke og grov bunn...spiste tre biter...jaja liksom!

Skal hjem og være hundevakt i dag jeg også hos mamma så blir ikke trening, evt etter jobb i morgen før jeg skal på julekonsert..må iallefall trene både lørdag og søndag!

Tralalalalalalalala, jaja skal veies i morgen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag idag, 81, 3 forbanna kilo.

Ja, jeg vet at jeg er sunn og frisk og har jobb og alt det der. Men nå må jeg da vel for f... klare å ta meg selv i nakkeskinnet!

Idag klarte jeg å kjøre av veien, dvs skli av veien, og tilbrakte dermed noen timer med å vente på bilberging. Ingen skade skjedd, bortsett fra at det ikke ble joggings på meg.

Imorgen kanskje? Skal på jentetur i helga, det staves alkohol+masse god mat+ null trening.

 

Arrrrgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, thats it! Vi har offisielt glidd ut! Jeg spiste akkurat fire stk brød med nugatti max til middag! SHIT! Veide 76 kg tidligere i uka, nå på 77 igjen og det raser oppover. Var hos mamma i går, spiste tre skillingsboller - ikke ok for en torsdag! ikke ok generelt! Ok, følgende plan: Hver dag rapport på hva man spiser og hvor mye vi har trent! Ingen tull, ikke lov med lov å skeie ut litt innimellom!

Min plan for helgen :

I morgen - trene - løpe intervall 4*4 og trene styrke

Søndag - trene - løpe 45 minutter + styrke

 

Vennligst forvent rapport på søndag! SKAL SKAL SKAL SKAL SKAL!

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Helgen gikk sånn passe. Masse god mat, litt mindre alkohol enn fryktet. 300 meter svømming og 5 km på tredemølle.

Skal pakke treningstøy og ta med imorgen, så jeg kan gå rett dit etter jobb. Vi skal faktisk klare dette, det er en ting at man ikke skal sette livet sitt helt på vent, men en trenger ikke spise loff med majones heller (som jeg gjorde igår).

 

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært både flink og ikke flink (som de fleste dager egentlig, men mer flink enn på lenge).

Spiste 3 lussekatter på jobb, hadde utrolig lite lyst til å trene, men karra meg dit og løp intervaller (hvor dumt er det ikke å ha med treningstøy på jobb og så dra rett hjem?).

Digg!

Kom hjem, og frøys ned resten av lussekattene, tok hunden ut på holka, og er nå tilbake.

Rett nok blir det sen middag, men jeg er iallefall fornøyd med å ha trent. OG ført inn kalorier. Så blir det nok en ordning, men i jula skal jeg ha kaloritellefri. Men trene skal jeg altså.

 

Hvordan er status hos deg Anniken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også blandet suksess - klarte meg hele dagen uten lussekatter! Det på tross at de stod utenfor Nasjonalteateret i dag tidlig på vei til jobb med stor vogn fra Baker Hansen med varme lussekatter...viljestyrke skal jeg bare ha sagt! Løp halvveis intervaller (dvs 3 minutter istedenfor 4...haha) + en piloxing time på SATS - helt ødelagt i kroppen nå. Hadde kamerat på middag, han disket opp salmalaks og salat så sunt nok (på tross av mange skjulte kalorier i dressinger etc), men så gikk han og jeg spiste to brødskiver med leverpostei....egentlig litt unødvendig men fikk så lyst på noe godt og elsker åpent bakeri brød...hehe...men bra start på uka! Skal prøve meg på trening imorgen også, viktig å gutse på!

 

Ny rapportering i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble det ikke fullt så bra, sen frokost, rusletusletur (ok, ganske godt tempo, men ikke "trening") i 35 minutter, og lunsj med en venninne - ciabatta med fyll, ikke det sunneste valget. Nå er det jobb, så da ble det ikke trening idag. Satser på spinning imorgen og tredemølle torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trening på meg eller i går, men var på bootcamp i dag tidlig klokka syv! Skal prøve å løpe på tredemølle i morgen før julebord....også bootcamp på fredag morgen igjen....krise...Så må det løpes en langkjøring iløpet av helga.....regner med at det kommer til å bli alternativet til i morgen....

 

Jaja...vi prøver i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver.

 

Idag har jeg gått tur og vært på spinning, tok meg skikkelig ut, så det er jeg fornøyd med. Satser på å løpe på tredemølle imorgen, familiesamlin til helg, så da blir det ikke trening før tirsdag :)

 

Ok mat idag, muffins til frokost etter nattevakt, ikke optimalt, men viljestyrken var ikke på topp. Spist er spist, nå har jeg bakt skikkelig grovt brød, lagd hjemmelaga müsli, og har greteroede-knekkebrød i ovnen. Bare å ikke lesse på med ost og godsaker nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ført inn dagens mat på ære og samvittighet. ca 1900 kcal inn, og 950 i trim. Det skulle da bli rett? Er så ute av dette at det er helt flaut. Veiedag imorgen, håper jeg har holdt vekta (og ikke gått enda mer opp) ettersom helga bød på kalorioverskudd de-luxe.

 

Krysser fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81,4. OK.

 

Ikke tredemølle idag, men småjogging i snøen til postkontoret for å rekke det. Ialt 1,5 timer med rask gange og basing i dyp snø, må jo telle for noe. Ok kalorier også, men sitter litt klistra i sofaen i kveld, tiltaksløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink! Jeg har totalt gått på trynet! Julemiddag i går, inkluderte en stor porsjon creme brulee....hurra! Også var jeg forsinket på morningen så gikk innom åpent bakeri...kjøpte et brød og grunnet stress på jobb spiste jeg nesten hele innmaten (jepp jeg sitter og småspiser som en idiot!) Så et helt brød - vel og merke veldig grovt!

 

I dag skulle jeg trene i dag tidlig, men så gikk det at skogen pga mye alkohol i går. Julelunsj på jobb i dag og da ble det til at jeg spiste kyllinglår og foccatia, mye brød rett og slett....

 

Nå har jeg gått fra jobb (skulle være julechampagne så da forlot jeg rett og slett åstedet :)) Slappe av en time, trene også skal jeg på konsert i kveld :) Må trene en gang til denne helga så jeg får til fire økter! Skal Skal Skal!

 

Ha en fantatisk fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn intervall løping og litt styrke i går så da var jeg nogenlunde fornøyd. Drakk fire drinker....sikkert ikke akkurat sunt det heller.....men jaja! Har et problem med at jeg elsker brød! i dag sto jeg opp og var på åpent bakeri og kjøpte havrebrød- klarer ikke slutte å spise! Brød til frokost ogbrød til lunsj. Litt stolt fordi jeg var på en greie i dag hvor de serverte masse cupcakes med sjokoladekrem, sjokoladekjeks og skillingsboller...og jeg spiste ingenting! INGENTING (vel bortsett fra noen brødstykker da...haha....) Skal på konsert i kveld og antageligvis spise først...jeg lobber for sushi!

Må trene i morgen så kjører ganske alkoholfritt...i skjul tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt familiehelg, dvs laget all maten min farmor ønsket seg - ikke akkurat kyllingsalat uten dressing for å si det sånn. Mye innesitting, en liten tur idag, og imorgen er det fly til og fra møte - men heldigvis (?) rekker jeg akkurat hjem til det tradisjonelle førjulsselskapet...

Akk o ve, tirsdag ser det ut til at det kan bli litt bevegelse, føler jeg tyter ut av buksene mine. Og jula har ikke begynt engang!

 

Vi får rapportere her inne så vi ikke glemmer målet helt, og fra 2. januar er det iallefall hardkjør!!!! Vurderer å ha noen "hvite" måneder, men så treffer jeg vel gamle venner (treffer alltid noen nye gamle venner, og så må vi bare feire med god mat og vin), og så går det sin gang.

 

Heldige oss som har masse venner iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt krise, vekta sto på 78 kg i dag og jula har ikke begynt enda! Jeg nekter! NEKTER! å gå over 80 kg! Jeg skulle ned på under 75, ikke opp igjen. Merker jeg er deprimert! For å toppe det hele baker jeg kake fordi en venninne har bursdag onsdag og i morgen skal jeg bake pepperkaker med en annen venninne. Hadde egentlig ikke vært noe problem i dag men bare så utrolig teit at min langpanne er litt for kort så er røre nok til tre herlige sjokolademuffins i tillegg...jeg skal skal skal ikke spise de! Om jeg så skal helle zalo på de!

 

Det var dagens frustrasjon :) Orket ikke trene i dag, men satser på spinning før pepperkakene i morgen....og så er det bootcamp på onsdag morgen, og helt klart en treningsøkt på torsdag før det er hjem til mamma for julefeiring. Satser på mye skigåing og at jeg får motstandskraft fra himmelen så jeg ikke spiser så mye... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

Det er dritt - dritt - dritt å gå opp :D

 

Jeg har vært noenlunde i aktivitet, sunn mat idag, men har allerede fått julebesøk som lager kosemat til kvelds... Hva gjør man med sånt, jeg kan jo si neitakk, men det man føler seg så teit når de har gjort noe for å glede meg!

 

Imorgen blir det siste handleinnspurt før jul (håper jeg da), og så håper jeg julefreden kan senke seg, håper å få løpt på tredemølle torsdag og lang tur med voffsen julaften (det fortjener både hun og jeg).

 

Trallala, jeg har ikke gitt opp, jeg kommer tilbake hit og skjerper meg.

 

Hold ut, vi klarer det (jeg skal kjøpe ski!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...