Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anniken81

Ok, så langt -

 

Mandag - sunn mat og jogget på 9.5 i 40 minutter+ noen mageøvelser

Tirsdag - ok mat, en wrap til lunsj men ingen dressing, ost og bare vegetarfyll. Skal jogge i dag også....

Onsdag - Bootcamp skal gjennomføres

 

Reiser til England på torsdag....fire dager med storesøster sin kokkelering...herre sier jeg bare! Heldigvis er begge søstrene mine løpegale så håper på å bli dratt med på noen joggeturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest snart30

Vekt idag 82 kilo. Åttito forbanna kilo, hva i alle dager er det jeg driver med!

 

Mandag: 50 minutter pilates/styrke, hundetur

Tirsdag: en drøy time rask gange, pilates

 

men matmessig helt ute av kontroll. Relativt sunt ja, men MYE, og mandag spiste jeg middag hos et kokkelerende vennepar... blir ikke vond mat at smør og fløte, men huffameg for samvittigheten. Kino igår med popcorn og sjokkis - filmen er da like bra uten?!!??!!!

 

Nytter ikke gråte over inntatte kalorier, nå er det ut på tur før jobb, skal knekke inn litt styrke når jeg kommer hjem. Og føre inn hver minste lille olivenoljedråpe her inne, så jeg får fokus tilbake.

 

Håper det ble bootcamp på deg idag, god tur til kokkeland:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

SHIT! I går - skikkelig tung i kroppen, kom på SATS, venninne hadde glemt sportsbh og gikk hjem, jeg løp i 7 minutter! så gikk jeg også - ingen motivasjon og vondt i magen. Gikk hjem og spiste to hamburgere!!!! vel og merke rent storfekjøtt og grove brød men HALLO! Så for å toppe det hele - gikk i butikken og kjøpte 8 hvaler (smågodt - marsipanhvaler med dobbelt sjokoladetrekk - min største synd!) og spiste....og for å toppe det hele sendte melding til en kar jeg ikke burde sendt melding til...haha...

 

I dag er blitt dårlig, halsbetennelse så bootcamp utgår av frykt for å bli syk før England, skal jo ha utdrikningslag for storesøster lørdag og må nesten prioritere å være frisk!

 

SKJERPINGS! Føler vi burde begynne å logge all mat nå!

Jeg starter på mandag med det - alt skal inn og jeg skal ikke over 1600 kalorier i døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Jeg fikk gått tur og trent pilates/styrke. Er på 1950 kcal idag.

Ambivalent ift kalorinivå. Ser at ifjor da jeg gikk ned lå jeg mellom 1800 og 2000, så skal faktisk prøve på det nå også, men sunne kalorier som metter, ikke fløtesauser og popcorn og sjokkis på kino.

Og trening, trening og atter trening.

 

Den treningsdvd'en jeg bruker for tiden (tracy anderson mat workout) kjennes faktisk godt - iallefall ett lyspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Igår: null trening, derimot masse vin og ost.

Idag, sur og lei, men klarte å tenke på tråden her, skifta og jogga ute for første gang i år. Superduperdigg følelse, nå blir det ett (1) glass hvitvin til middag.

 

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Jeg vil bare legge meg ned aa graate! Er i England paa besok hos storesoster, her er det bare mat hele veien! Hun er saa sykt god paa aa lage mat og disker opp med to-tre retter til frokost, lunsj og middag - for ikke aa snakke om den store brownien som bare staar i kjoleskapet...som er blitt spist baade i gaar og dag...FUCK! Dessuten veide jeg meg paa hennes vekt og veide 3 kg mer her enn hjemme....bryter sammen! Og hva gjorde jeg, spiste mer kake! FUCK!

I morgen er utdrikningslag for henne (ett av to!) saa da blir det masse alkohol. Sondag skal jeg hjem og mandag starter hardkjoret altsaa - naa har det sklidd ut saa jeg foler meg litt syk av meg selv. rett og slett kvalm!

 

Men fikk kjopt meg nye joggesko her, kostet halvparten av hva de gjor i Norge og fordi det var kommet en ny modell fikk jeg 25% ekstra av!!!! YES! Klar for vaaren!

 

Lykke til med helgen,

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Må jo ikke veie deg på annen vekt enn din egen!

Kos deg hos søster, vi må bare bli flinkere til å holde stramme tømmer i hverdagen, så er helgene litt fristed :)

 

Og grattis med nye joggesko - de skal slites ut ila sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Tilbake i virkeligheten! Jaja her kjører vi på , helsa er ikke på topp så ingen trening i går men i dag løp jeg 25 min med nye sko..hurra! + noen styrkeøvelser. Rolig oppvarming for bootcamp i morgen, trening fredag og bootcamp lørdag ettermiddag!

 

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Ingen trening onsdag....spiste fire cookies i sinne over møkkamenn...hehe...i dag trente jeg 50 minutter....og spiste 2 stk napoleonskakestykker....HERRE! I morgen tidlig skal jeg på bootcamp....spise pizza med venninne....så 30 års dag på lørdag...herre jesu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Ble bootcamp på fredag morgen - nightmare men fy fader så deilig å komme i gang igjen! Lagde hjemmelagd pizza med grov bunn og spekeskinke så ikke verdens verste når man først skal ha pizza...drakk ett glass vin og litt smågodt... i dag har jeg løpt 15 min+55 min crosstraining på sats...i kveld 30 års dag så baker skoleboller :)

Neste uke er planen som følger:

Mandag - bootcamp på morningen

Tirsdag - kanskje jogge litt

Onsdag - bootcamp på kvelden

Tordag - Fri (avhenger av suksessraten på foregående dager :))

Fredag - bootcamp på morningen

Lørdag - crosstrening SATS

 

I WISH!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Herregud, jeg er helt i dass. Besøk av søster i helga, veldig kjekt, mye vin, god mat og lite trening.

Idag skled jeg rundt med voffsen i 40 minutter (selv hunden har lagt på seg!).

Har fått "endrede arbeidsoppgaver" som det så fint heter, noe som medfører masse møter og reising, sjelden hjemme før halv sju, og da må jo voffsen ha tur og så er det forberedelser til neste dag - jeg blir sprø.

 

Prøver å strukturere dagene, blir ministeg: ha med nok sunn mat, gå til flybussen, pilates og yoga, bedre med 10 + 10 + 20 minutters aktivitet enn ingen.

 

Måtte tvinge meg inn her idag.

Uka ser sånn ut:

imorgen: møte 17-19

onsdag : jobb, så rett på møte til ca kl 21

torsdag: møte uttabys hele dagen

fredag: forhåpentligvis ferdig 15.30 (og bare veier) - trening!

fri i helga - trening - jeg MÅ

 

Skal rapportere her, selv om jeg ikke får gjort noe!

 

Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Stønn.

 

Idag: 5 x 10 minutter gange. Golvvask. Utrolig mange kalorier (2440 for å være nøyaktig).

Og imorgen er det likedan.

Men klart det er bedre å gå til/fra bussen istedenfor å kjøre, jeg tok bare ett kakestykke i bursdagsfest, og takka nei til vin (selv om jeg gikk).

Så; ikke optimalt, men jeg tenker iallefall, og er langt fra tiden der jeg tenkte at en sjokoladebit automatisk gjorde at jeg måtte dytte i meg alt jeg kunne i 3 dager "for dietten er likevel ødelagt".

 

Tenk positivt er målet nå, for å holde ut.

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Huff her går det ad skogen! Er sånn halvdårlig så kan ikke trene - dvs kan jobbe og spise uten problem men er forkjøla med febertokter så lite optimalt å trene og ingen energi. Maten går sånn halvveis ok, spiste en del brød i går (en skive med nugatti max til og med...) men tror jeg ligger under 1600. I dag har jeg spist sushi til lunsj og musli til frokost. Skal ha spinatsalat til middag - med grillet magert bacon, avocado og sitron/creme freche dressing - mager selvfølgelig.

I morgen må jeg bare få trent - kanskje jeg skal svømme....

Æsj, skal ha vinkveld både fredag og lørdag...vanskelig å komme seg ut av...vurderer sterkt å hele ut vin utover kvelden...haha...

Neste uke kommer heldigvis treningsvenninne min hjem fra ferie...men så er det bare 2 uker til i Oslo før jeg skal ut og farte til afrika igjen...i 2 uker ! FUCK IT!

Men veier sånn 76-77 kg og jeg SKAL ned til 70 før sommern så her er det bare å bite tenna sammen og kjøre på !

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg og JA det er framskritt å ikke spise et tonn påskemarsipan fordi man tok den første biten og dietten uansett har gått ad skogen! Du kan presse en sjokolade inn på lovlig kalorimengde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Idag: konferanse på hotell.

Kom hjem og kjørte hjem fra flyplassen, skifta og gikk rask tur i 40 min med en ellevill voffs, før jeg gikk til pub'en (torsdagspils og st patricks day...) og tilbake. Alti i alt 1,5 timer gange og noen sit-ups. Ok mat også, men 2 øl da.

Imorgen er det bare vanlig jobb, og bare meg på kvelden (tror og håper jeg) - skal lage noe sunt og godt etter lang tur .

 

Jeg vil - jeg må - jeg skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Mål for helga: legge en slagplan.

Og da mener jeg sånn skikkelig plan, som viser hvor mye tid jeg realistisk har til å trene. Jeg vet at "alle har tid", men de siste ukene har det vært mange dager der jeg er hjemmom og lufter bikkja, rett videre på nytt møte, hjemme i åtte-tida. Kanskje det hjelper å se det svart på hvitt, planlegge måltider for en uke av gangen - jeg vet ikke.

Alt jeg vet er at jeg kommer til å få enda mindre fritid denne våren, skal jeg "overleve" (altså ikke gå opp i vekt, og helst gå ned, trenger treningsoverskuddet til jobb og verv) må jeg ha en plan.

 

Idag har jeg spist sunt , magert og relativt proteinrikt, gått skikkelig tur og trent litt styrke.

 

Rapport følger...

 

...og ps: hadde jeg ikke tvunget meg selv inn her mandag hadde denne uka vært mange flere kalorier inn, og nesten ingen ut. Jeg går ikke ned i vekt (nå), men duverden så mye sprekere og sunnere jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Kom inn igjen hit og ble lamslått over slagplanplanen :o

Imorgen: tur og hjemme-styrke. yoga

Tirsdag: intervalløp

onsdag: tur og pilates+ yoga

torsdag: morgenintervalløp. "lang"tur (fridag), hjemmestyrke

fredag: ski el fjelltur før seinvakt

lørdag: tur

søndag: sykle til jobb

 

maten er også planlagt.

 

Nå skal jeg kle på meg og gå ut i blesten.

 

Ok helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Helgen har vært et sant helvete - vel fredag og lørdag ble brukt i idyll med en kar jeg har datet i noen måneder - nå akkurat hatt la oss være venner samtalen....fuck it!

Så da har jeg spist to kakestykker - det legger seg på toppen av vin både fredag og lørdag, risotto, pizza, kokesjokolade, fastelavensbolle til frokost... OG INGEN TRENING HELE UKA!!!! nå ligger jeg på sofaen og hater menn - HATER MENN!

Slagpan for uka:

Mandag - bootcamp kl 07.00

Tirsdag -

Onsdag - bootcamp

Torsdag - svømme/trene

Fredag - løpe intervall

Lørdag - bootcamp

 

JEG HATER MENN OG AKKURAT NÅ ALLE FORELSKA PAR I OSLO!

Ha en fin søndag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Sorry, jeg måtte le litt! "Jeg hater menn. Ha en fin søndag - smilefjes"

Skjønner så godt den forbanna -følelsen. Dritt, dritt og atter dritt.

Få ut sinnet på bootcamp!

 

Jeg har gått i motvind idag, rakk ikke hjemmestyrken, men ellers "on track". Klarte ved et mirakel å motstå sjokoladen på jobb idag. Har kommet til at jeg bare må kjøre null-toleranse der, hjemme kan jeg alltids ta en sjokoladebit, men på jobb blir en bit til mange. Så da er det om å gjøre å IKKE ta den første biten.

 

Ha en fin uke, stakkarst teite mann vet ikke hva som er best for ham tror nå jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Hurra, tidlig ferdig på møte - har spist litt, og skal hute meg ut i vestlandsstormen. Ikke helt storm, men blest og regn. Voffsen og jeg skal veies imorgen, mistenker at hun med sitt diettfor (og streng matmor) har gått ned mer enn meg. Muligens også om en ikke regner i prosent :/

Men det betyr at jeg kan belønne meg selv med tv-kveld - usannsynlig lenge siden sist.

 

Hvordan går det med deg? Litt bedre, eller fortsatt sint? Bedre å være sint enn lei seg, men huff, det er triste greier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Så flink du er! Jeg hater fortsatt menn og skjønner de ikke....men har vært på to konserter denne uka så langt og var på min første trening i dag på halvannen uke!!!! Bootcamp helvete! Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Nåja, kom hjem fra tur, spiste sunn middag, satte meg ned foran tv'en og "måtte" ha et ørlite glass vin og en sjokoladebit. Sier ørlite, veide det, og det var 80 gram, 53 kcal. Men dog.

Har jobbehelg, så det er fredagen min idag, det får gå.

Digg å være tilbake i treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Ganske riktig, Matmor ned 0 gram (81,9 kg), voffs ned 400 gram.

Jeg tvang meg selv til intervalltrening på tredemølle imorges, godt var det ettersom jeg tilbragte resten av dagen i bil og på møte. Har merkelig nok knapt fått i meg mat idag, men det grengs vel ikke :D

 

Frustrert, men er jo bare denne uka jeg har vært skikkelit strukturert igjen. Må holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Du er så flink! Jeg har bare trent på onsdag...nå ligger jeg på sofaen og syntes synd på meg selv igjen! FUCK IT altså. Skal trene i morgen og søndag. København på mandag, trene fire dager på rad, så til Afrika i 2 uker...SHIT altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Kjenner meg ikke flink i det hele tatt. Har bare lyst til å gi f og spise alt jeg vil og droppe trening. Men om jeg ikke er tynn kan jeg iallefall være sunn.

Kanskje det blir kurs. 3 uker til "alene", så får jeg se.

 

Hang in there, du kommer deg opp av sofaen! Men reising og møter er utfordrende; ikke er man kjent så man kan jogge, ikke er der satt av tid, ikke velger man mat selv, og når det er mat er en ofte så sulten at en ikke klarer å si nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...