Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anniken81

Hehe, planen har gått ad skogen for å si det mildt!

Mandag - orket ingenting!

Tirsdag - fikk matforgiftning. svømte 3 runder på frognerbadet - måtte gi opp.

Onsdag - bootcamp! Hurra!

Torsdag - svømme eller jogge (planen)

Fredag - svømme eller jogge

Lørdag - Jogge

Søndag - jogge

 

Vi får se hva som skjer rett og slett..merker jeg er litt i feriemodus!

 

Yoga er ikke dumt..tror jeg bør mykes opp litt ja. Kanskje noen solhilsner ikke er det dummeste på morgenkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest snart30

Er du her?

Jeg har gjort yoga de siste morgenene, men det er også alt jeg har gjort. Ut å jogge nå for første gang på ei uke - eller er det mer? Jajaja bedre idag enn imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei du! Her i Oslo er vi alle fortsatt litt sjokkskadet etter forrige uke! Jeg jobber bare noen hundre meter fra regjeringskvartalet så vært rar uke.

 

Denne uka har jeg trent mandag, tirsdag og onsdag, men også spist enorme mengder dritt! og drukket ekstreme mengder alkohol....æsj! Gir meg selv fri denne uka. Mandag ny start. Skal løpe i morgen og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart30

Huff!

 

Er ganske sjokkskadet selv, her jeg sitter på vestlandet. Derav manglende trening, har hatt eller vært på middagsbesøk hver dag, viktig med venner i tider som dette. Kos deg i helga, vi står på fra mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag.

Jogga igår, idag har det vært sol størsteparten av dagen, kjennes som om det er første gang denne sommeren, og jeg har prioritert å sitte på balkongen - har tross alt ferie :)

Nå er det imidlertid overskyet og jeg teller på knappene om jeg skal jogge idag også - har tidligere vært plaga med senehinnebetennelse om jeg jogger for ofte :)

 

Urk.

 

Skal ta på meg treningstøy og iallefall gå en tur, så får vi se om det blir gange eller jogging. Nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Flinka! Jeg har ikke trent siden søndag....og jeg drakk vin og spiste popcorn i går...men spiste ikke middag...hehe. Var på babybesøk i går også og fikk servert hjemmelagde boller...så alt i alt en usunn dag. Skal løpe i morgen og torsdag, samt svømme en dag og løpe en dag til helgen. Må trene fire ganger i uka så da blir det fire på rad eller noe sånt. Er godtesyk hele tiden etter stort inntak siste tiden så tror jeg må gå i butikken og kjøpe bringebær eller noe...trenger noe søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den!

Gikk tur, og trente styrke hjemme.

Skal på fjelltur imorgen, blir ikke verdens høyeste topp, men bra med variasjon. Nesten kvitt søtsuget for tida, godt er det, for blir mye vin og god mat ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Jeg skal være toastmaster i et bryllup i morgen og da blir det nok mye tullemat. Har løpt to ganger denne uka og satser på en tredje økt på søndag - blir nok med tre økter denne uka. Neste uke er det tilbake på bootcamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogga igår, og hadde middagsgjester til kl 03 - ergo masse vin. Litt trøst i at maten var sunn, hadde kjøpt inn nøtter og ikke potetgull, og bøtta nedpå med vann sammen med vinen. Planlegger ny jogging imorgen. Lurer på om jeg skal kjøpe sånn fancy vekt med fettprosent, kanskje det hjelper på motivasjonen?

Lykke til med toastmasterjobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Anniken81

Mandag! Har hatt forfall noen uker nå. Noen løpeturer men mye sofa, mye grining og mye tullemat. Men nå må jeg komme igang igjen ellers går det helt vest!

Så i dag, selv om jeg var utkjørt etter jobb, dro jeg meg på en 40 min joggetur - veldig rolig - men har iallefall gjort noe!

 

Håper det går bra med deg og du holder rumpa i fart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Så var det torsdag...og jegh ar jogget to ganger denne uka...en halvveis og en bra tur. Har lagd eplemos i dag, veldig bra - litt imponert over meg selv :)

Maten går sånn halvveis - hadde en skikkelig smell på tirsdag men ellers gått ganske greit. Skal prøve meg på joggetur i morgen og en i løpet av helga...krysser fingrene for meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg har hatt jobbehelg, sliten og lei og umotivert. Tvang meg selv inn her for å klarer å presse meg selv ut på tur. Håper å jogge, men "bare" tur er også bedre enn sofa!

 

Ny uke, nye muligheter (og utfordringer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Hei og hopp!

 

Forrige uke fikk jeg til fire joggeturer! HALLELUJA! Løp både lørdag og søndag - med resultat at ryggen ble vond.. :) Men dette er bursdagsuke! Blir 30 på lørdag så nå er alt bare kaker og tull. Har bestemt meg for at man blir bare 30 en gang i livet - kjør på. Neste uke blir nightmare uke med masse trening før 2 uker på reise igjen...vanskelig periode framover rett og slett! Målet er å holde vekta!!!!

 

Spiser som vanlig altfor mye karbohydrater. Hvordan går det med deg der? hva ligger vekta på? jeg trenger motivasjon til å starte anti-brød kampanje! Takk og lov for at det ikker så mye godt brød i Sør Afrika...er derimot mye bra vin...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er umotivert.

Eller, kanskje ikke umotivert, men har veldig mye reising og møter for tiden, vanskelig å komme inn i rytmen :D

Vekta var sist 80,7; har vært der lenge. Problemet er at jeg kjenner meg i fin form, spiser lav-GI - mat, og har lite vann i kroppen. Klærne sitter fint, selv om jeg gjerne ville vært str 38/40 , ikke 42.

Planen er å jogge idag, torsdag, lørdag, mandag. De andre dagene blir det litt gange, evt sykling til jobb, og yoga/pilates. Etter mandag er det jobbreise, men en av dagene må jeg få til å jogge, kanskje to?

Må plotte det inn på kalenderen.

Hjelper jo uansett å komme seg inn her...

 

Heng i, så nyter du 30-årsfeiringa enda mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg er umotivert. Først en uke med feiring og møter i Kristiansand, så endelig ferdig med bursdagshelg og masse utskeielser....så blir jeg jaggumeg syk! Vært halvveis hele uka...ikke fått trent. Litt bedre nå men må holde meg i ro fordi jeg da skal reise igjen på tirsdag og jobbe i Afrika og USA i to uker...håper og ber om treningsrom på hotell!!!!! Skal prøve meg på en liten joggetur i morgen og en på søndag - må!!!!

ÆSJ altså. Men skal kjøre karbofri tur - tenker at det må jeg bare få til, og jeg skal sette sammen et treningsprogram for styrke med treningsstrikken min som jeg SKAL gjøre minst fem kvelder i uka på turen. Tilbake i slutten av september, men skal rapportere her med jevne mellomrom! Må få det til ellers klikker det nok for meg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte jogging både i går og i dag samt jobbing...men har jo spist is, skillingsboller, sjokolade osv osv osv så det tror jeg har gått opp i spinninga for å si det mildt :)

Jepp, vi satser på å holde vekta i balanse og kjører på når jeg kommer hjem igjen. Skal rapportere underveis!!! God søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogget før jobb idag! Kryss i taket! Starta riktignok litt seinere, men tror jammen meg jeg skal prøve å gjøre det når jeg kan, så kan jeg heller jobbe litt utover ettermiddagen.

Har hatt en knalldag ettersom jeg var så fornøyd med meg selv, og hadde ekstra energi og fokus. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Har hatt tidenes verste jobbuke!!! sto opp klokka tre om natta to dager på rad for å reise til sør afrika og så videre nord i landet - jobbet 14 timer hver dag hele uka...må jobbe hele helga. Men fikk til 40 minutter på et treningsrom i dag og skal jogge i morgen og søndag!! Spiser derimot fantastisk god mat...klarer ikke la være ....er så AMAZing mat her nede.

Mandag kveld drar jeg til washington - der har jeg nesten fri i to dager før tre dager med møter så satser på treningsmuligheter der også. HURRA!!!! Meldt meg på trening når jeg kommer hjem til oslo om 2 uker...haha...angsten brer seg. Har nok lagt på meg noen kg siste ukene, merker at magen er flabbete og jeg føler meg stor. ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :)

Ingenting er verre enn å kjenne seg slapp.

Jeg har klart å holde på den gode tralten, jogga før middag igår, og etter møtene idag. Hjelper på fokuset også.

Blir mye mat og vin, men klarer meg bedre når jeg trener (lettere å spise sunt, altså).

Så da prøver jeg å fortsette. Neste bøyg blir mørketida, må finne meg et nytt treningssenter. Det får bli målet for neste uke;)

 

Kos deg i junaiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...