Gå til innhold

Uke 6 Motivasjonsrapportmødrenes Slankings Tråd


melis

Anbefalte innlegg

Gjest jojomamma

Godt å ha deg tilbake! Det er ikke det samme her uten deg! :P

 

Endelig er jeg hjemme igjen.. Og dere kan tro jeg har savnet dere altså:D

 

Men nå er jeg iallefall tilbake og framover er det fokus og positiv og sunn atferd;)

 

Har ikke gått så allerverst i helgen' date=' men har ikke vært noe veldig bra heller.. Lurer litt på resultatet på torsdag.. HAr takk og lov noen dager dit da. Det er deilig å tenke på.

 

Også skal jeg prøve å få plass til litt trening.

 

Gleder meg til en helt ny uke i morgen.. OG jeg håper virkelig på mer vektnedgang den uken.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Gjest jojomamma

Jeg er veldig fornøyd med dagen i dag! Har ikke vært dårlig etter byturen i går, noe jeg ofte blir, er bare litt trøtt. Kom meg opp på Elixia klokka halv 11 og fikk med meg 2,4 trimpoeng der. Så har jeg ikke skeia ut med noe, selv om suget er der... Ender på ca 1800 kcal. Så glad så glad. :P Har veldig lyst å gå ned litt denne uka, håper bare ikke kvelden i går har ødelagt for mye. Jeg skal uansett gjøre mitt beste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Skjønner godt du tar det litt lungt... Misunner deg som er så nær målet! :P

 

Melis: Spent på å høre hvordan du syns det går når du ikke teller! Jeg må jo si at det er litt kjedeligere hele slankeopplegget' date=' for det er på en måte mer action når man regner ut alt.. . Men samtidig så blir jeg lei av det altså. . Og som du sier, vi kan jo ikke telle kcalorier resten av livet. Og når en har gått ned så mye som du har gjort er det viktig å ikke bli helt fanatisk og! Og nå må du jo virkelig være tynn. . som en liten pinne. .

 

Snurpa: Ble glad for å høre så mye du har gått ned denne uka! Det fortjener du virkelig!

 

Ragnhild: Kjedelig seff, men vi blir ikke lei vettu! Sett deg som mål å gå ned en halv kilo i uka til søstra de sitt bryllupp, da er du to kilo mindre til da!

 

Lillevenn: Grattiss med under åtti! Nå tenker jeg du har begynt nedgangen for alvor! og 4 kilo er en bra jobb du allerede har gjort! keep going!

 

Snop: kjedelig å ikke gå ned når man føler en er flink. Men ofte tar det to uker mellom hver nedgang. Satser på det!Jeg er heller aldri veldig flink i helger, men går sakte men sikkert ned likevel. .

 

Jaka: jeg ville gjetta meg til 650 på hele cæsarsalaten jeg. . eller var det mye kanskje? satser på at du også får bedre resultat neste uke!

 

Scorpiogi og stavanger jente: Bra nedgang!

 

Leverpostei: Satser på at det var riktig på vekta. Den kan jo variere enormt Satser på bra resultat neste uke!

 

Jeg er ikke veldig fornuftig i matveien i helga, men har iallefal trent. Er så lite igjen til mål, at jeg visst tar det litt lungt. .[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truten: Jeg skrev selv opp 470 kcal for cæsarsalaten til slutt. Det ble en del utskeielser på fredagen - endte på nesten 2500 kcal, men jeg har vært flink i dag i alle fall. Jeg forstår at du kan slite litt hvis du er nær målet ditt - det pleier å være vanskelig da. Godt at du har vært flink til å trene i alle fall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ragnhild; ja veldig koselig med roser :D Flott med treningsbukse! Jeg har mange treningsbukser, men er egentlig ikke fornøyd med mer enn to av de. Var noen damer på trening idag, men ikke mange.

 

Skal være spesialtime der neste lørdag ifm valentines, så da meldte jeg meg på. Da må jeg bare :) Skal trene mer enn det i uka som kommer altså, tror kanskje jeg tar turen imorg også.

 

Gått på en liten smell med sjokolade idag, blir helt utsulta hver gang jeg har trent så utrolig vanskelig å motstå fristelsene da.. :P

 

Godt å ha deg tilbake snurpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Er det mandager vi lager ny tråd? (ja, er bortskjemt med at det bare blir gjort...)

 

Idag er det nyyyydelig vær her! Veldig kaldt men.. Må bare ut på trilletur, får heller bare pakke snuppa godt inn. Har i utgangspunktet planer om trening i ettermiddag, men får se hvor lang trilleturen blir og hva jeg rekker rett og slett. Er jo trim det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...