Gå til innhold

Uke 6 Motivasjonsrapportmødrenes Slankings Tråd


melis

Anbefalte innlegg

Gjest glajenta79

Vekt i dag 60,5 kg opp 100 g. Lover å komme sterkt tilbake med en rapport i riktig retning i neste veke:p

 

Truten: Gratulerer med o,5 kg ned...bra jobbet:)

 

Leverpostei: Sjønner at du fikk en nedtur, men ikkje grav deg ned i negative tanker, bruk det til en motivasjon for deg sjølv og vis ka du e go for til neste veke, for vi veit at du kan:)

 

Scorpigio:så kjekt...bra jobbet....vi venter i spenning for neste veke:p

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Gjest Lillevenn

Scorpiogi; ja i protest mot at det er så dyrt å kjøpe ville jeg prøve meg på å sy det, gikk fint! Ikke så vanskelig som en skulle tro. Jeg har ikke sydd på maskin siden barneskolen og resultatet blei bra det.. Noen som vet hvordan man kan legge inn bilde her?

 

Leverpostei: vektoppgang er alltid kjipt, vet akkurat hvordan du har det.. Men mensen kan føre til at man veier litt ekstra noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

Hei jenter:-)

 

Leverpostei: Aldri kjekt når pila går opp, og det er lett og miste motet. Men stå på det er nok hormonene som spiller deg et puss, neste uke kan du ha et kjempe skritt nedover i riktig retning igjen:-) Lykke til...

 

 

Gratulere til alle som har gått ned og til dere andre stå på videre. Noen ganger må kroppen hvile også, men vi vet jo at dette funker.

 

Vekta mi sto idag på 78,1 ned 0,6 denne uka:-) Føler egentlig det har vært litt vanskelig å beregne kalorier denne uka, da det har blitt litt mye hjemmelaget sauser og slikt, men det gikk jo bra allikevel. Trening har det heller ikke blitt så veldig mye av, kjenner jeg begynner å få noe virus i halsen så får trene forsiktig idag.

 

Ha en fantastisk dag videre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med oppgang, leverpostei, men det er nok som de andre sier her - litt ekstra væske i kroppen ifm. mens. Stå på videre! :D

 

Gratla med 0,6 kg stavangerjente24!

 

Jeg er inne i en god steam med å loggføre alt jeg spiser - det er jeg veldig godt fornøyd med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad av å lese her inne jeg:) For en koselig gjeng vi har blitt!!

Jeg tok meg friheten til å fjerne Hanne og bumblebie fra lista siden de ikke er med oss lenger, hvis noen har protester så legger jeg dem inn igjen altså!:P

 

Leverpostei: så kjipt at det var opp denne uka, jeg er enig med de andre, dette er nok hormoner og vann. Godt at du ikke lar deg knekke av den grunn! Neste uke er det din tur igjen.

 

Glajenta: med forutsetningene du hadde denne uka synes jeg ikke det var verst resultat. Har feberen holdt seg borte nå?

 

Scorpiogi: gratulerer, dette er jo et viktig tall for deg, jeg er veldig glad på dine vegne:) Klarte du å holde søtsuget i sjakk igår? Jeg sverger til smoothie om kvelden når jeg har lyst på noe godt, det hjelper veldig!

 

Stavangerjente: gratulerer med nedgang igjen, det ser ut til at dette går veldig bra for deg!

 

Lillevenn: jeg er imponert over syingen din! Har prøvd meg med en lånt symaskin på litt småsying, reparering og sånn, men hadde nok ikke turt å legge ut på et sånt prosjekt!!

 

Min veierapport idag er litt ureell, lurte litt på om jeg skulle droppe å legge den inn, men jeg gjør det nå allikevel. Jeg hadde nemlig akutt kvalme igår og kveldsmaten kom i retur. Har vært helt fin siden, heldigvis, og hva det kan ha vært er jeg jammen ikke sikker på... Men vekta idag viste 54,3. Altså noe lavt. Tror nok jeg får et noe høyere tall neste uke, men jeg tror oppgangen fra sist uansett har jevnet seg ut.

Idag har jeg vært på trening og venninnelunsj og begge deler gikk strålende. Har ikke lagt inn hva jeg har spist idag og det er skikkelig uvant... Tenkte jeg skulle se hvordan det går den neste uka, ikke veie mat og ikke registrere... En gang må jeg jo slutte med det...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA.. Vi har blitt en kjempe fin gjeng.. Er så mye motivasjon altså.. Så takk for allesammen:D Ta det til dere..

 

Jeg skal bort i hele helgen.. Men vi sees igjen på mandag:D

 

Jeg skal forresten veie meg i morgen, så da kommer min dom:( Får nå se hvordan det går.. Har vært veldig dårlig på trimmings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Glajenta: 100 gram opp er ikke så ille, de er borte neste uke.

 

Stavangerjente: 0,6 ned er kjempebra! Er akkurat det som er anbefalt det.

 

Enig med deg Melis. Vi har blitt en fin gjeng. Må ærlig innrøme at jeg trolig hadde gitt opp dersom jeg ikke hadde dere. Takk for pepptalken alle sammen:)

 

Snurpa:God tur:)

 

Huff, jeg har blitt syk idag. Alt jeg spiser kommer opp igjen. Men overstiger ikke kcalinntaket da:) Håper jeg er frisk i morgen, hater virkelig å være syk( men det gjør vel alle). Ble ikke noe trening idag da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI... I dag viser vekta litt mer i den retning jeg ønsker;) Vekt i dag: 78,7 - det er 1,3 kilo siden forrige uke. Superfornøyd med det.. JEg har ikke trimmet så mye, men vært veldig flink med maten. Håper virkelig jeg klarer å holde meg til det samme fram til neste uke også.. bare ett mål om å trene litt mer.

 

Håper alle får en god helg.. Vi sees til uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, snurpa! Gratulerer med så mye som 1,3 kg! :D

 

leverpostei: Jeg ønsker deg god bedring - håper du vil føle deg bedre allerede i dag.

 

Jeg er enig med melis om at dette er en super og motiverende gjeng. :P Vi klarer jo faktisk dette sammen og det er veldig mye verdt for oss alle.

 

I dag skal jeg på lunsj ute og må da forsøke å begrense meg litt og spise det sunne. Jeg tror det skal gå fint.

 

Ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Frisk allerede idag, så det var veldig kortvarig, heldigvis. Litt slapp selvfølgelig, så blir ikke noe trening idag.

 

Måtte veie meg idag også, og vekta viste 74,7?!!??? Kan jeg ha mistet så mye av en dag med sykdom? Har jo fått i meg lite veske. Men må si det tallet er bedre likevel. Håper det viser det neste torsdag også.

 

Idag skal jeg treffe ei skolevennine. Gleder meg kjempemasse. Treffes ikke så ofte når jeg er i permisjon og hun er fult opptatt med studiet. Blir gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Snurpa: Jippi!!! Det var jo superbra resultat! :)

 

Leverpostei:huff å huff, oppkast er kjipt.. Men ja, nå skal vi nedover!! :D

 

Melis: Fin gjeng ja? Den beste :)

 

Glajenta: Det er borte til neste uke ja!

 

Lillevenn: kult å sy selv syns jeg. og du har ikke sydd siden barneskolen? Da kanskje jeg også får til...? Vet ikke om vi kan legge ut bilder her, har du ikke en blogg eller noe?

 

Stavangerjente: grattis med nedgang!! Flink!

 

Jaka: ja å loggføre alt er veldig lurt, tror jeg også skal gjøre det igjen...

 

I dag er det fredag igjen. fint med helg, og masse nye utfordringer framfor oss. Men husk: fatt mot! og kos dere litt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, en heelt super gjeng! Det skal være sikkert og visst :P

 

WOW; super nedgang snurpa!

 

Leverpostei; kan være at vekta svinger sånn, hvis det er væske som har gjort at du veide mer så kan det godt hende det blir borte så fort.

 

Scorpiogi; nei ikke sydd siden barneskolen.. Du klarer det definitivt! Har ikke blogg.. ( kopier linken inn søkefeltet så tror jeg dere skal få opp bilde, fjern (url) forann og (url) bak, får ikke fjernet det her)

 

http://www.elitefoto.no/design/SYSTEM/CImage.php?photouuid=b3710159-493a-f736-9bb0-0991b5dc0ba8&scaleversion=640&outputimage

 

Veiedag, 79,5! :D Happy happy.. Fikk i tilegg mensen idag.. Håper virkelig at det går videre nedover nå. VIL ikke tilbake på 80 tallet. Får besøk idag så ingen trening, men håper jeg skal få det til imorg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevenn: Grattis med under 80!!! :D

 

Noen som kan hjelpe meg litt å anta? Jeg var ute og spise cæsarsalat i dag. I den var det krutonger og bacon i tillegg til kylling. Noen som kan være med å gjette på hvor mye jeg skal loggføre av krutonger og bacon til det? Jeg vet at dere ikke så min porsjon, men gjett litt allikevel da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...litt pjusk enda, men mye bedre! :) Har ikke trent på noen dager, og jeg har spist endel selv om jeg har vært dårlig ( jeg mister nesten aldri matlysten...desverre... :P ) Tenkte å veie meg i morgen, bare for å har gjort det denne uka og!

Nå er det ca 1 mnd igjen til brylluet til søsteren min. Har veldig lyst å gå ned litt før det, så nå SKAL jeg være flink fremover! Jeg mener det!! :D

 

Scorpiogi, Stavangerjenta, Snurpa, og Lillevenn: Gratulerer med nedgang! ( Håper ikke jeg glemte noen! ) Alle virker så motiverte og flinke om dagen! Det smitter!

 

Jaka:

Jeg hadde og cæsarsalat forrige uke, og syntes og det var litt vanskelig å føre opp kruttongene... Har ikke peiling, jeg droppa bare å føre de selv, så jeg har ikke noe godt forslag å komme med. Sorry. :)

 

Melis:

Du er, og blir, mitt store forbilde altså... Så flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sein med rapporten i dag. Her har det gått i ett. Har hatt planleggingsdag i bhg, og da har storebror og sønnen til en venninne vært hjemme. Har virkelig fått øvd meg på rollen som trebarnsmor. Det var hektisk gitt.

Sant skal sies at alle tre har vært som noen engler, men tre er tre:-)

 

Gikk på vekten i dag, og jeg ble ikke særlig fornøyd. Her står vekten stille. Utrolig skuffende, for jeg føler jeg har vært flink hele uken. Eller ikke hele uken. IKke i helge. Det er akkurat som jeg kobler ut hele slankeprosjektet når helgen kommer. Flink hele uken så kommer fredag og lørdag. Ødelegger alt. Her må jeg skjerpe meg sinnsykt........ Blir så sur!!!!!!!

 

Truten: grattis med nedgang. Godt jobbet.

 

Leverpostei: Utrolig kjedelig med oppgang. Vet hvordan du har det. Men så leser jeg videre at vekten har gått kraftig ned. Det er jo alltid motiverende om det sykdom eller ikke. Du skal se at neste torsdag blir du like gla.

 

Scorpiogi: Grattis med nedgang. Under 77 må være herlig. Jeg trodde jeg skulle se 73 tallet i dag men den gang ei. Heldige du:-)

 

Glajenta: Neste uke skal vi begge komme oss i riktig retning. Vi må ikke gi oss med tap!!!!

 

Lillevenn: Så flink du er å sy. Ble imponert. Var inne og smugtittet på bildet. Kjempefin. Kanskje jeg skal sy jeg også til min voksipose.

 

Stavangerjente: Gratulerer med nedgang. Kjempebra.

 

Melis: Tror det er endel som har slitt med influensa i det siste. Håper du er frisk og rask. Og du er jo like flink som alltid. Imponerende....

 

Snurpa: Grattis med fantastisk nedgang. 1,3 er jo et herlig tall. Stå på videre. Kos deg på tur i helgen.

 

Ragnhild: Kan ikke hjelpe deg med salaten. Stå på så skal du se kiloene raser av:-)

 

Enig med at det er en fantastisk gjeng her inne. Dere er stor motivasjon for meg. Når jeg sliter kommer jeg inn her og leser alle deres fantastiske innlegg og det er så motiverende. Jeg er her mye oftere enn jeg skriver. Er litt dårlig på det. Skal skjerpe meg der også:-)

 

Ha en god helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

76,0 og 400 g opp.

Ble ikke lei meg en gang...må nesten bare le... Skulle ikke tro det var mulig å gå opp i vekt når man har vært så dårlig. Jeg klarer det umulige iallefall! Herregud!

 

Jeg skal ut i kveld å feire enn venninne som er 30 år. Blir både mat og noen pils ute...så jeg frykter at det blir enda litt oppgang i løpet av helga... Men jeg skal være helt nazi resten av dagen i dag, og det blir null godteri! Å så slipper jeg jo unna fristende kaker når vi bare skal være ute! :P I tillegg skal jeg i gang igjen med trening i dag, nå er jeg bare litt snufsete. Formen er fin! Blir spinning 12.15. Gleder meg veldig!! :D

 

Ha en fortsatt fin helg, jenter!

(Håper ikke dere blir lei av meg siden jeg bare går opp og opp og opp.... Jeg vil virkelig, og jeg skal få det til! Jeg var flink i fjor, så jeg kan iallefall...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Skal se det går nedover etterhvert Ragnhild, kroppen gir etter til slutt.. Vil den ikke så skal den! :P Kos deg ikveld!

 

Er veldig spent på om vekta holder seg under 80 fremover altså.. Alt virker så mye mer oppnåelig når man er under 80. NÅ er jeg 15 kg fra der jeg var rett før fødsel.. ) Ca 9 kg igjen, høres ikke avskrekkende ut lenger ihvertfall.. Føler at jeg ikke har gått ned noe i det hele tatt, men er 4 kg som er borte siden jeg startet.

 

Snop; trebarnsmor er nok litt av en utfordring vil jeg tro.. Tror aldri jeg blir en av de.. Ihvertfall hvis sambo får bestemme :D

 

Skulle egentlig på trening idag, men må vaske hus.. Er utrolig møkkete her! Er bare megalei av vasking, vi vaska jo oss inn her for en uke siden, men drar med seg veldig mye dritt når man flytter inn.

 

Nei, får vel hive meg rundt vel..

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis: Spent på å høre hvordan du syns det går når du ikke teller! Jeg må jo si at det er litt kjedeligere hele slankeopplegget, for det er på en måte mer action når man regner ut alt.. . Men samtidig så blir jeg lei av det altså. . Og som du sier, vi kan jo ikke telle kcalorier resten av livet. Og når en har gått ned så mye som du har gjort er det viktig å ikke bli helt fanatisk og! Og nå må du jo virkelig være tynn. . som en liten pinne. .

 

Snurpa: Ble glad for å høre så mye du har gått ned denne uka! Det fortjener du virkelig!

 

Ragnhild: Kjedelig seff, men vi blir ikke lei vettu! Sett deg som mål å gå ned en halv kilo i uka til søstra de sitt bryllupp, da er du to kilo mindre til da!

 

Lillevenn: Grattiss med under åtti! Nå tenker jeg du har begynt nedgangen for alvor! og 4 kilo er en bra jobb du allerede har gjort! keep going!

 

Snop: kjedelig å ikke gå ned når man føler en er flink. Men ofte tar det to uker mellom hver nedgang. Satser på det!Jeg er heller aldri veldig flink i helger, men går sakte men sikkert ned likevel. .

 

Jaka: jeg ville gjetta meg til 650 på hele cæsarsalaten jeg. . eller var det mye kanskje? satser på at du også får bedre resultat neste uke!

 

Scorpiogi og stavanger jente: Bra nedgang!

 

Leverpostei: Satser på at det var riktig på vekta. Den kan jo variere enormt Satser på bra resultat neste uke!

 

Jeg er ikke veldig fornuftig i matveien i helga, men har iallefal trent. Er så lite igjen til mål, at jeg visst tar det litt lungt. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i ett i 2 dager nå... Nå har jeg endelig fått lagt til de siste veieresultatene, si fra om det er noe som ikke stemmer da dere, kan jo ha gått litt fort i svingene...

 

Snurpa: super nedgang! Det var virkelig fortjent!

 

Ragnhild: tusen takk:) Bedre at du ler av vekta enn det motsatte! Klart vi aldri blir lei, vi er her i tykt og tynt, haha, det ble jo veldig bokstavelig på en slanketråd som denne, kanskje jeg skal omformulere meg, vi er her i medgang og i motgang. Og nå synes jeg det er din tur til å ha litt medgang! Og bryllup er jo en super motivasjon for å bli kvitt et par kilo til!:P

 

Snop: kjedelig når det står stille. Kanskje det kunne hjulpet og ha en helt sunn helg og se om du får fart i sakene igjen? Tror helgen er alles store utfordring...dessverre...

 

Lillevenn: for en fin pose du har laget!! Jeg er skikkelig imponert!!! Og grattis med under 80!

 

Truten: hehe, ja jeg er nok det man kan kalle tynn nå... Men hos meg er alt fettet plassert rundt rompa og lårene så det skal litt til før jeg ser veldig tynn ut, kommer nok aldri til å se ut som en pinne *fnis* Litt rart å ikke telle kcal, spiste nok litt mer i bursdagsselskapet idag enn jeg ville gjort om jeg måtte se det svart på hvitt etterpå, men finnes ikke dårlig samvittighet heldigivis (jeg støvsugde og vaska huset med lille i bæresele på ryggen tidligere, DET var litt av en trimøkt...) Skjønner godt at du slapper av litt når det er helg, målet ditt når du uansett! Som du selv sier så må man jo ikke bli fanatisk heller, man skal jo tilnærme seg en måte man kan leve på resten av livet. Og helgen, den kommer til å komme den, hver eneste uke, resten av livet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Nå sitter jeg i treningsklærne og skal om ikke så lenge ned på steptime :P Det er deilig! Kan like så godt bruke søndagen til noe sånt. Ingen planer i dag uansett.

 

Spennende å se om det er noen der idag da, siden det er morsdag og greier. Fikk roser igår, men jeg som sto opp med lillesnupp så ingen frokost på sengen..

 

Gratulerer med morsdagen damer, håper dere får en bra dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg hjemme igjen.. Og dere kan tro jeg har savnet dere altså:P

 

Men nå er jeg iallefall tilbake og framover er det fokus og positiv og sunn atferd;)

 

Har ikke gått så allerverst i helgen, men har ikke vært noe veldig bra heller.. Lurer litt på resultatet på torsdag.. HAr takk og lov noen dager dit da. Det er deilig å tenke på.

 

Også skal jeg prøve å få plass til litt trening.

 

Gleder meg til en helt ny uke i morgen.. OG jeg håper virkelig på mer vektnedgang den uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Gratulerer med morsdagen til deg og! Var det mye folk på trening? Koselig å få roser da... Jeg fikk en ny treningsbukse selv....så her er det ingen kjære mor. :P

 

Nå sitter jeg i treningsklærne og skal om ikke så lenge ned på steptime :D Det er deilig! Kan like så godt bruke søndagen til noe sånt. Ingen planer i dag uansett.

 

Spennende å se om det er noen der idag da' date=' siden det er morsdag og greier. Fikk roser igår, men jeg som sto opp med lillesnupp så ingen frokost på sengen..

 

Gratulerer med morsdagen damer, håper dere får en bra dag! :)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bra du ikke blir lei! Jeg kan vel ikke si at jeg har fortjent nedgang....har ikke vært mye flink i desember og januar... Men jeg og håper jeg klarer å snu det litt nå! :P

 

Synes du er flink jeg, som fortsatt er her og som jobber med å holde vekta.. Håper jeg og kommer der en gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...