Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

jeg har funnet ut at jeg drikker alt for lite, dermed spiser jeg mer. for jeg er hele tiden sugen på noe og det er jo fordi jeg er tørst...

så heretter er det å drikke av vannflasken når jeg er sugen, så holde meg til måltider når de skal være.

 

i alle fall prøve!

 

snart avgårde på corebar nå, ble ingen pilates, gikk en tur i stedetfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Stinelill! Sikkert godt å se 6-tallet :P.

 

Jeg er spent på vekta di Brutva! Det er litt gøyere å gå på vekta når man føler man har spist rett og trent mye :)

 

Jeg følte meg ganske bra i dag så dro på Body Pump. Jeg burde kanskje startet litt roligere ettersom det ble første trening på over en uke med sykdom. men det gikk fint. Hadde litt lettere vekter på enn vanligvis. Så nå er jeg på vei til å bli helt bra. Men har eksamen på fredag så har ikke tid til å trene sånn kjempemasse. Men når oktober er over, er også de fleste eksamenene over, og da blir det fullt fokus på trening! Så kan jeg kose meg med godt i jula :(. Hehe, neida, kan jo kose meg med måte.

 

Jeg sitter på skolen og leser nå, sent på kvelden, men skal vel begynne å komme meg hjem snart. Ha en fin kveld alle sammen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Stinelill! Det er stort når man ser at det første tallet på vekta endrer seg.

 

Selv er jeg meget spent på morgendagen. Da skal jeg veie meg for først gang på leeenge.. og vet at jeg ikke kommer til å like det jeg ser. MEN for å se fremgang og for å få motivasjon må det til!

Har blitt syk jeg også, så det har ikke blitt noe trening på meg slik jeg hadde planlagt. Men så fort jeg blir frisk skal det jobbes med sunn mat og masse trening.

 

Godt at du nevnte vann Missrosa. Det merker jeg selv at jeg ofte er dårlig på. Og det er et godt tips for å unngå småspising. Te er jo også godt og sunt:)

 

Spent på å høre hvordan hytteturen har slått ut på vekten Brutva. Selv sliter jeg med å være sunn når jeg er på turer, har besøk osv.. det trenger jeg virkelig å lære meg...

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei:)

tusen takk <3

jeg har blitt mer bevist på hva jeg spiser og drikker, men like veld så kommer jeg meg ikke opp i 1600kcal som kurslederen min vil, tror jeg må bytte yoghurt. drikker ikke melk så prøver å få i meg 3yoghurt per dag!

 

Om vekta ikke går ned så kan det være du har gått inn i cm!

er ikke så flink med vann jeg heller! men sammen skal vi klare det vettu :P masse lykke til med veiingen din i morgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke trent i dag og ikke vært flink med maten denne uken, så mitt håp om å veie 65 kg på vekta i morgen tror jeg er fjernt...

Men jeg får gjøre det bedre til neste veiing.

 

dere er flinke alle sammen til å stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke alle sammen! Liker virkelig at denne tråden har så mange aktive brukere altså, ren motivasjon det!

 

Denne uken har jeg trent hver dag, og maten har vært nok så sunn, så vekten i dag viste 60,7.. Så jeg har gått ned 1,2 kg siden sist jeg veide meg :P Er ganske så føyrnøyd med det.. Bare 7gram igjen og jeg kan se 5-tallet :( Wiiii! Skal greie det ut oktober håper jeg !

 

I dag er det body balance som står for tur, tenkte jeg skulle gå opp og ned, så da blir det 1 timer gå tur i tilleg :)

 

Men nå må jeg løpe til bussen, spent på deres veiing i dag :) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen veiing på meg i dag. den siste uka har gått så dårlig, så jeg orker ikke se at jeg garantert har gått opp eller er det samme.

så jeg har bare å stå på til neste uke!!

 

Så bra brutva, det er jo ikke lenge igjen da til 5-tallet!!

 

 

ønsker dere alle en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag falt dommen.. jeg har ikke veid meg på veldig lenge, og jeg ble faktisk litt positivt overrasket over at jeg ikke hadde gått opp mer den siste tiden.

Godt å få et tall å forholde seg til, og jeg håper jeg ser 5-tallet neste uke.

Må bare bli frisk slik at jeg får kommet igang med treninga igjen!

 

Brutva! Jeg veier også 60,7 kg i dag.. Kanskje vi greier å følge hverandre videre nedover:) Hva er målet ditt forresten? Og hvor høy er du?

 

Stå på jenter!:D Dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FÅTT INSPIRASJONEN TILBAKE!!!

Det er 9 uker til jul og jeg har tenkt at dette skal bli 9 bra uker!

Med trening og sunn mat!

Begynner i morgen med Intense Energy Yoga!

 

Bra student, 700 g klarer du. Eller 800 da er du nede på 59,9!! Jeg kommer halsende etter.....

 

Jeg har bestemt meg for å ikke fokusere slik på tallene på vekten, heller bruke målebånd og klær som er for trange som "målestokk".

Jeg har en bukse som jeg vet passer på 58-59 kg.

Så målet nå er å trene, spise riktig og få den buksen til å passe!!

 

Og på julaften skal jeg ha kjole i str 36!!! Det er lenge siden..... Å, som jeg ser frem mot det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missrosa, så utrolig bra at du har funnet skikkelig bra motivasjon:)

Jeg er også veldig motivert, og det er såpass lang tid til jul at vi faktisk _kan_ se ganske store forandringer! :D

 

I går gikk det ikke så bra, men jeg er ikke deppet i dag fordet.. for det kunne gått mye verre. Jeg festet, drakk vin og ikke øl, laget meg min egen nattmat istedenfor å kjøpe burger, og drakk masse vann! Det le litt godteri i løpet av vorset også, det burde jeg greid å holdt meg unna da.. men det beste er at jeg ikke er fyllesyk i dag, og har allerede trent! Er frisk nok til å trene lett nå, heldigvis!

 

Målet mitt om å gå ned 700 gram i løpet av denne uka skjønte jeg at jeg ikke kom til å få til da jeg ble syk.. Men innen neste onsdag skal jeg se 5-tallet på vekten igjen. Er allikevel spent på å se om jeg har gått ned noe som helst.

 

Jeg er så fornøyd med at selv om det gikk litt galt i går, så har jeg snudd det tilbake i dag igjen istedenfor å gi opp på en måte...

 

God helg jenter! Stå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei :D

nå kan jeg godt fortelle dere at det går kjempe bra på kurset..

 

starta uke 1:

hals:38cm

overarm:31,5cm

bryst:130cm

midje:99.5cm

ende:104,3cm

lår:64,5cm

 

nå uke 2:

hals:37cm (-1cm)

overarm:30,5cm (-1cm)

bryst:100cm (-30cm)

midje:97cm (-2,5cm)

ende:102cm (-2,3cm)

lår:62cm (2,5cm)

 

det i parangtes er taptt cm, er fornøyd jeg :)

men vekta går ikke akkurat ned, men samma det så lenge det går ned i cm <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fantastiske mål da stinelill! Det var jo kjempe bra, det viser jo at kurset virkelig hjelper! Du har vært virkelig flink, 30 cm rundt brystet er jo kanon på en uke!

 

Min motivasjon er på topp her også, og det er en liten stund til jul, og da skal jeg være hunder 60 kg i hvertfall! Målet er at buksene ikke skal stramme så mye som noen gjør nå.. Hehe.. Skeiet litt ut i går jeg også, men ikke noe særlig fyllesyk i dag, så har vært på en joggetur.. Spennende å se om vi to student er på 50-tallet neste uke :)

 

Ha en fortreffelig søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har dere savnet meg?? :P. Ingen som har merket at jeg har vært borte. Hehe.

 

Jeg har hatt intensiv eksamenstid nå. Hadde eksamen på fredag. Godt å være ferdig med den. Men har et arbeidskrav som skal leveres på onsdag, og muntlig eksamen i neste uke. Hardt å være student! Men elsker det! :)

Jeg er helt frisk heldigvis. Men har ikek blitt så mye trening i det siste pga eksamensstress. Men jeg veide faktisk 60,3 sist jeg veide meg. I forgårs tror jeg. Og det var jeg veldig fornøyd med. Men jeg merker at vekta på morgenen har litt å si på om jeg spiste noe rett før jeg la meg eller ikke. For den maten som spises rett før man legger seg forbrennes ikke noe sørlig i løpet av natten ettersom man bare ligger i ro.

Men nå er jeg hvertall bare 0,5 kg unna 5-tallet!! Hurra! Og det ser jeg det er flere av dere som er også! Det er supert!

Bra du hr funnet motivasjon missrosa!

Helt sinnsykt bra at du har gått inn 30 cm rundt brystet StineLill! Bra jobba!! Får lyst til å melde meg på jeg også. Hehe.

 

Idag har jeg vært på mage/rygg, og syklet. På hver gruppetime denne uken blir det trukket ut to vinnere av concentionbilletter. Jeg må vinne! Convention er sånn treningssamling som arrangeres på Friskhuset i helga som kommer. Da har de invitert instruktører fra hele norge, og fra utlandet som skal ha timer med oss. Blant annet Body Pump, Body Balance, Step osv. Disse billettene koster 1000 kr., og fattig student som jeg er har jeg ikke råd til å kjøpe, så da må jeg forsøke å bli trukket ut. Tre av mine venner har vunnet billett, så håper det er min tur snart :).

 

Student21 og Brutva: Førstemann til å se 5-tallet? :P. Vi er jo så nære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake sier jeg :) Har merket det er mye mer stille her uten deg! Det virker som om vi alle har motivasjonen med oss for tiden og det er jo bare supert!

 

Du er ikke langt unna 50-tallet du heller MarieSLu, så jeg er med på den "konkurransen".. Blir en ekstra push :P

 

Missrosa: Heldiggris som har fått låne deg en hund da.. Er jo mye letter å komme seg ut når en har hund... Kunne tenke meg en hund av og til altså!

 

Nå er det halvannen uke til kjæresten min kommer hjem, og det hadde vært herlig hvis jeg hadde sett 50-tallet da..

 

Er akkurat kommet inn etter en løpetur, så nå skal jeg hoppe i dusjen, vi snakkes i morgen jenter, veiedag da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på deg MarieSLu... tenkte meg det var eksamen du var opptatt med!!

Lykke til og tvi tvi med å komme med i konkuransen... OG SÅ MISUNNELIG JEG ER AT DU ER SÅ NÆR 5 TALLET!!!

 

Jeg har alltid hatt mer eller mindre hatt betenelse i achilesen, men nå er den skikkelig tatt av, så blir ikke trening før fredag tenker jeg, da er det yoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

Koselig at du er tilbake MarieSlu:)

Her er det mye som skjer for tiden, men jeg har hatt fokus på å ikke skli så veldig ut selvom det er litt mye festing.

 

men ble lykkelig da jeg veide meg i dag og var under 60 kg!

59,6 kilo viste vekta!! Jeg var i litt dårlig form i går, så det kan være at kroppen er litt i ubalanse, og at jeg veier litt mer egentlig. Men det får jeg jo se neste uke, hadde vært herlig om det fortsatte nedover nå:P

 

Stå på! Og ha en fortsatt fin uke. Vi skal være flinke frem til jul alle sammen, gleder meg til å høre om fremgangen til dere alle. Liker så godt å være med her!

 

Startvekt: 61,2

Vekt nå: 59,6

Mål: 56-57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med å se 50-tallet da :P heldiggris!

 

Jeg var 60,4 kg i dag, det vil si at jeg har godt ned 400 gram denne uken, og det vil jeg si er bra.. Så da krysser jeg bare fingrene for at jeg er på 50-tallet neste onsdag :P

 

Hørtes ikke noe godt ut med betenelse i achilesen! Stakkar deg miss rosa, du får ha virkelig god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere er!!!

 

Student, så kjempedeilig det må være å ha tippet ned til 5 tallet!!

 

Jeg fikk noen tabletter hos legen i dag. Så regner med å være trenings klar igjen om en uke. Så denne uken må jeg være flink med maten!!

 

Jeg har som sagt tenkt å ikke veie meg på noen uker, blir så lei meg av tallene.

25. november skal jeg veie meg og da bør jeg ha nådd 62- 61 kg

16. desember bør jeg veie ca 58 - 59 kg

 

STÅ PÅ VIDERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Student21!!! Så artig!! Kan tenke meg det var kjempegodt å se 5tallet! Vi andre kommer forhåpentligvis halsende etter :P

 

Jeg for min del veide 61,4 i går. Jeg tror jeg er den som har mest ustabil vekt altså. Den ene dagen kan jeg veie 60,3 og den neste 61,4. Merkelig. Men er ganske sikker på at det har med hvor mye jeg spiser før jeg legger meg dagen før. Men det var litt kjipt likevel. Jeg skal prøve å ikke spise etter kl 20:00 hver dag nå. Men jeg har jo virkelig ikke fått trent noe særlig i det siste grunnet eksamensstress og sykdom. Håper virkelig på Conventionbillett. Da blir det mye trening i helga! :).

 

Missrosa, håper det ordner seg med achillesen. Vanskelig å trene når den er betent! :P.

 

Ellers har jeg massevis av julesteming. Hehe. Prøver å la være å høre på julesanger, men har så lyst! Hehe. Men jeg bruker å få julesteming på denne tiden av året hvert år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også julestemning MarieSLu!! Har alt sniklyttet litt på julemusikk... hehe, en kveld jeg var alene hjemme vel å merke! Og jeg har laget nesten alle julekortene som skal sendes ut i år... Og har begynt å handle inn til adventskalenderen til mannen min.... Han blir litt bortskjemt av meg!! Hehe, men det er kos!

 

Ellers har jeg hatt en veldig bra mat dag! Tenker å la det fortsette slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...