Gå til innhold

uke 10 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Scorpiogi

Joda, vekta er 55,6 i dag, altså 300 gr opp :)

Det var jo som svarte da.. Men som du sier Leverpostei, det positive er jo over 20 cm inn i midjen og snart 60 cm inn totalt! Må jo trøste oss litt og da! Men det er jammen surt å ikke gå ned etter en sånn helg og en sånn uke! Hadde jeg enda visst hva jeg gjør galt!? Om jeg spiser for lite eller for mye? Vet ikke...

 

Men får bare si det sånn: driter egentlig i vekta, jeg var på vannaerobic i går og det var herlig! :)

 

I kveld skal jeg på første nattevakt, 4 netter på rat. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre med maten. Men tenker; vanlig i dag, og så "frokost" og "lunsj" i natt, for så å dra hjem og sove til middagen(evt. til et mellommåltid.).. Høres det greit ut eller?

Ha en fin dag uansett!

 

PS: Takk for alle oppmuntringer!

Ragnhild, stillstand er nå i grunnen ikke verst da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi
Veiedag:

 

Jippi.. Jeg kan bare ikke si annet.. I dag viser vekta 76' date='9kilo. Dvs 1,2 siden sist uke.. Da er det bare 2,9kilo igjen til målet mitt.. Det virker ikke så mye til egentlig.. Håper bare jeg klarer å holde fokuset oppe og gjøre en like bra jobb som jeg har gjort.. Det har hjulpet å ligge på 1550-1600kcal altså.. Også har jeg ikke tatt i noe veldig med trening.. Men jevnt og trutt.. Vil ned til målet mitt nå.. Siden jeg har gått ned så mye nå er jeg litt redd for utfallet neste uke:([/quote']

 

 

Gratulerer!!! :) Fortsett den gode jobben, neste uke kommer til å gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

hohoi!!

 

Jammen, jeg er 75,6 ja! :):) Så jo det var noe som ikke stemte når jeg skrev det, men det "kokte bort i fisk" å sjekke om det var rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Snurpa; jeg er bare sååå imponert over deg altså! Grattis :)

 

Scorpiogi; synd med oppgang, men sikker på at det kommer resultater snart :)

 

Glajenta; oppgang er alltid litt surt, men er man flink så kommer resultatene!

 

Her er veiing som de siste ukene ikke noe særlig oppløftende, 79,8 kg.. Blir lei meg og føler at alt er forgjeves, men vet jo selvsagt at det ikke er det.. Jeg også har krympa i cm og magen har definitivt strammet seg inn..

 

Men damer; har en nyhet! Vi skal mest sansynlig gifte oss neste sommer! :) Så nå må jeg jo bare være i matchvekt til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevenn: så koselig at dere skal gifte dere! Det er virkelig en ekstra motivasjonsfaktor:) Har han fridd til deg?

 

Glajenta: den halvkiloen kan like gjerne være borte igjen imorgen. Om du spiste sen middag igår kan det være nok til å påvirke vekta...

 

Snurpa: grattis med flott vekttap! Målet er rett rundt hjørnet!!:)

 

Leverpostei: hvis mensen kom igår kan det være grunnen til at vekta har gått opp. Ikke gi deg! Det er bra du klarer å fokusere på cm, det er jo et bevis på ar kroppen blir både fastere og mindre!

 

Scorpiogi: sier det samme til deg, ikke gi deg! Vekttap går i rykk og napp og innimellom må kroppen bruke litt tid på å venne seg til at den minsker.

 

Ragnhild: å stå stille er ikke så verst! Neste uke går det nedover igjen. Lykke til med bursdager i helgen, det går bra om du bestemmer deg for det;)

 

Min vekt idag er 55,2. Helt fornøyd med det, men slapper liksom ikke helt av igjen før vekta er tilbake på 55. Satser på at den er der til neste uke hvis jeg holder fokus på riktig sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest truten

Vel folkens; tibake fra ferietur og opp 1,5 kilo! Vekt i dag: 59,7.Hei hvor det går! Men det var en hærlig frokostbuffet og jeg måtte jo bare forsyne meg med både croiassant og pannekaker hver dag. . ETTER alle skinker og oster osv. Men herregud, jeg har vært i paradis! Og følte meg fin i bikini od! Første del av uka iallefall. . . men, nå er det full skjeprpings. Begynner å notere i dag. Og nå skal jeg ned til opprinnelig mål, som er 57. Likegodt å ta den helt dit, nå som jeg må starte på igjen uansett. Er motivert og nå!

Tilbake til dere: Fikk med meg at Snurpa har god nedgang og nærmer seg mål! så flott! virkelig impressing! Og Gladjenta , forsto at du er i mål også? Får ikke oppsummert alle dere andre, men nå er jeg tilbake, og da "ser" dere mer til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Koselig at du er tilbake truten. Så deilig at du koste deg på tur :)

 

Melis; nei, ikke noe frieri.. Vi har vært forlovet siden feburar i fjor. Men sambo har egentlig ikke vært helt klar for bryllup, inntil igår :) Men ingenting er helt sikkert før kirka er bestilt. Men det blir det forhåpentligvis snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

Hei jenter

Har lite tid til å sitte på nettet for tiden for drive å bygge leilighet ,men vekta viser 77, 2 så opp 300g denne uka. Har ikke fått skrevet ned det jeg har spist denne uka så så da har det jo gått greit, ikke for mye opp. Har ikke hatt tid til å lese igjennom alt men grattis til dere andre med nedgang. Må bygge videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Lillevenn: Gratulerer med bryllup :D

Truten: Dette greier du!

Stavangerjente: Bygging høres hektisk ut! Men er nok sikkert litt trim i det og :D

 

 

Her har jeg første arbeidshelg siden permisjonen tok slutt. Har hatt 2 nattevakter og det gjenstår 2. I neste uke skal jeg i tillegg på skole, så kan nok bli litt hektisk.

 

Ingen kjempestore utskeielser sålangt, i grunnen. (Har ikke spist sjokolade eller noe enda) Men det er vanskelig å skal føre opp maten nå, jeg prøver heller bare å spise jevnt, ig drikke litt vann. Tror ikke det blir mye til trim framover, annet enn kanskje noen gåturer, men sålangt har jeg ikke overskudd til det.

 

Ha en fin helg dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten: så hyggelig at du er tilbake! Jeg synes ikke 1,5 kg opp er så verst på en ferie uke jeg:) Flott at du følte deg fin i bikini! Lykke til med de siste par kg, endel forsivnner nok med en gang du har kommet inn i rutiner igjen!

 

Stavangerjenta: lykke til med bygging:)

 

Scorpiogi: Så flink du er! Skjønner at det ikke er så lett å telle/registrere når man jobber sånn. Men jeg tror mye er gjort om du gjør det du skriver, spiser jevnt og drikker vann;)

 

Helgen min så langt har ikke vært så aller verst, men sliter litt fordi jeg er sååå trøtt. Minste snuppa har feber og holder på å få ny tann. Hun vil verken spise eller sove, så her har det blitt fint lite trim og både litt is og sjokolade for å holde energien oppe:o Mannen er borte til imorgen natt så det blir en stund til avlastningen kommer og... Men men, jeg kommer sterkere tilbake til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille i helgen... Håper alle er travelt opptatt med trimming, hehe:p

Her har det gått helt greit. Ingen katastrofale utskeielser, bare noen små innimellom. Idag skal vi bursdagsselskap så da blir det vel litt pølser og kake kan jeg tenke meg...

 

Fortsatt god helg!:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, stille.. Her snør vi snart inne, igjen..

 

Vært ok med mat og trim denne helgen. Vært på trening fredag og idag. Vet ikke helt hvordan det går med treningen til uken. Mye besøk både hjem hit og endel bort. Får bare holde meg i skinnet matmessig.

 

Håper alle har hatt en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov så er det mandag i morgen.. Og en helt ny uke.. Jeg har driti meg så ut denne helgen når det gjelder mat jeg. Har skeiet ut i det uendelige.. Helt forjævlig.. Grusomt. men jeg har vært på en lang gåtur og en god skitur..

 

Men i morgen er det skjerpings.. Har vært flink i dag iallefall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg har skeia skikkelig ut denne uka/ helga, og det har nesten vært litt deilig å bare gi litt blaffen. :D

Med unntak av noen korte gode perioder så har jeg slitt veldig med motivasjonen etter jul. Er litt lei av å konstant gå i slanke modus. Har jo nådd mitt opprinnelige mål som var 75 kg. Vil veldig gjerne ned 5-10 til, og skal prøve på det. Kanskje jeg tar meg et kurs nå snart, jeg har iallefall ikke mange dagene/ ukene igjen med amming, så det kan passe bra det. :D

 

Til helga er det søsters bryllup, så blir jeg hos foreldrene mine i 2 uker etterpå, og nyter siste del av permisjonen...

Hvis det er greit for dere så tar jeg meg en liten pause herfra frem til jeg er tilbake i Oslo igjen. Trenger det litt kjenner jeg, og så vet jeg av erfaring at jeg sjelden er på dataen da jeg er hos dem. Jeg gir meg ikke altså, men er tilbake i slutten av måneden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: Ta deg en pause du og ha en god tur! Jeg håper vi får se deg tilbake - uthvilt og motivert.

 

Helgen min har ikke vært bra, men jeg tror ikke jeg har gått opp i vekt, i alle fall. Når vi er på hytta så synes jeg det er skrekkelig vanskelig å motivere seg og så gjør jeg ingen loggføring og da blir det ekstra vanskelig.

 

Lillevenn: Så flink du har vært!!! :D Det er godt å høre. Jeg skal prøve å være like flink som deg denne helgen som kommer nå.

 

Vel - nytt pågangsmot har jeg i alle fall nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Sitter her med en stor klump i halsen...skjønner godt det preger deg!

Stakkars stakkars folk! Nydelig jente!! Helt uforståelig og forferdelig at sånt kan skje!!

 

Huff' date=' idag er begravelsen til den lille jenta jeg fortalte om.. Klarer ikke å tenke på noe annet.. For dere som er på facebook:

 

http://www.facebook.com/group.php?gid=57124387790&ref=ts

 

Må kopiere linken og fjerne de url greiene, veit ikke hvordan ellers jeg skal poste link her.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...