Gå til innhold

PÅSKEMÅL mandag 09.01.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Good morning sunshines! Ja, onsdag blir en spennende dag. Både gleder og gruer meg. Det er godt å ha flere med seg på dette, for det er jaggu ikke alltid like lett. Gratulerer til de av dere som allerede har gått ned i vekt. Og lykke til med kursstart! Jeg kommer til å henge meg på "5kg til påske"-gjengen og, men de legger ut link hver mandag. Hvis dere er interessert i daglig link fortsetter jeg denne. Ha en strålende dag!

 

Klem JT

 

---------- Jeg er på diett ettersom huden min ikke passer lenger ----------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Det er jo en fenomenal ukeprestasjon!! Stående applaus. Det motiverer å se at det går så bra med andre! "Jeg og vil" tenker jeg da, og gir jernet.

Stå på videre.

 

Klem Jt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig å se at det går nedover, hvertfall etter denne helga, har spist en del sjokolade ja ;) men siden det går så bra midt i uka så har det kanskje ikke så mye å si at man skeier ut litt i helgene.....

Lykke til med dietten :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,3 står det respekt av! Bare 2 dager igjen til min veie dag, Onsdagen! Det er nesten som å ha to "nye" uker hver uke. Først er det mandag, da kan jeg skjerpe meg etter helga, og så er det ny uke hver torsdag etter veiingen onsdag kveld!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også veiedag til onsdag,blir spennende og se om vekta har rørt seg riktig vei.. helgen har egentlig gått greit,ingen store utskeielser..

Så da er det bare og vente til veiing onsdag og se..

 

Så bra mamz 1,3 kilo.. det er jo veldig bra.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest telemark

Hei folkens!

 

Ja, eg var så flink i sommer og haust, så kom seinhausten og vinteren mørkt og trist.... Så nå er der det bare å ta fatt igjen.

 

Begynte sist veke, og har allerede -1,4kg og er fornøyd med det. Bare 4 kg igjen.

 

Flott å ha nokon å støtte seg til når det går tratt...

 

LYKKE TIL, TIL PÅSKEGJENGEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gratulerer mamz!

1,3 står det respekt av! Bare 2 dager igjen til min veie dag, Onsdagen! Det er nesten som å ha to "nye" uker hver uke. Først er det mandag, da kan jeg skjerpe meg etter helga, og så er det ny uke hver torsdag etter veiingen onsdag kveld!

 

CamCam

 

Har også veiedag til onsdag,blir spennende og se om vekta har rørt seg riktig vei.. helgen har egentlig gått greit,ingen store utskeielser..

Så da er det bare og vente til veiing onsdag og se..

 

Så bra mamz 1,3 kilo.. det er jo veldig bra.

klem "

 

 

 

Så koselig med slike tilbakemeldinger, tusen takk :-)

Lykke til videre begge 2.

Klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter her inne i dag, og har ingen nye mål å komme med før neste uke. Begynner på 76,5 kilo. Jeg vil gjerne følge denne tråden videre. Er motiverende å skrive med andre som er i samme båt.

 

Masse lykke til allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter her inne i dag' date=' og har ingen nye mål å komme med før neste uke. Begynner på 76,5 kilo. Jeg vil gjerne følge denne tråden videre. Er motiverende å skrive med andre som er i samme båt.

 

Masse lykke til allesammen[/quote']

 

Velkommen hit du også :-) Ønsker deg lykke til, dette her skal vi klare vettu......alle sammen ;)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i går jeg, så har jeg ikke mye å komme med før til mandag igjen. Skal bli godt å komme ned i vekt igjen. Må nok fortsette lenger enn påske, men greit å være med her og ha mål fram til påsken i første omgang. Startvekta mi er 70,6!

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg begynte her inne for ei uke siden.

Startvekta mi var 68,8 kg. Jeg skal ned til en plass mellom 62-64 kg.

Hadde veiedag i går, vekta viste da 68,1 kg. -0.7 kg. Egentlig fornøyd med det... Vet at det vil gå treigt med meg, for de siste kiloene her er så tunge... (har gått ned nesten 20 kg etter svangerskap for 8 mnd siden! De kiloene datt av meg på 2 mnd!!) Jeg er jo ikke tykk, ligger faktisk innen normalvekta ifølge BMI. Men VIL ned noen kilo for å bli helt fornøyd, så greit å komme inn hit for å få litt mere motivasjon!!

Jeg har ikke vært så veldig streng med meg selv, har spist LITT søtsaker, men ikke mye.... Og ikke hver dag! Bra bare det, jeg som er avhengig av søtsaker! *flau*

 

Vel... Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Når dere sier at dere har vært flinke..er det når dere har fulgt antall kcal, eller når dere ikke har spist noe usunt.Må inrømme at noen ganger erstatter jeg mat med digg....og ikke tar det i tilegg.Det hjelper vel litt!!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei olympia,

 

Man kan gå ned i vekt av å bare spise godis (i små mengder), og man kan gå ned i vekt uten å spise i det hele tatt, men dette er ikke bra for kroppen. -For at kroppen skal fungere, og for at vektreduksjonen skal være fett (og ikke muskler), så trenger kroppen nærlingsrik mat, 5-6 ganger om dagen.

 

Hvis du kjenner du har lyst på noe godt, spis noe sunt og magert først (f.eks brød med magerost, eller ett par gulrøtter?), og da en liten bit godis etterpå. -Da spiser du ikke godis fordi du er sulten, men fordi du har lyst på noe, og da har kroppen fått sitt. -Hvis du bare spiser litt godis ett par ganger i uka kan du fint fortsette ned i vekt!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier at dere har vært flinke..er det når dere har fulgt antall kcal' date=' eller når dere ikke har spist noe usunt.Må inrømme at noen ganger erstatter jeg mat med digg....og ikke tar det i tilegg.Det hjelper vel litt!!!!???[/quote']

 

Må innrømme at enkelte dager spiser jeg en liten melkesjokolade24 gram,(må ha det ;))

og da teller jeg de kaloriene sammen dagsrasjonen, så da blir det egentlig erstattet med noe sunn mat jeg kunne spist, men er bare sååå glad i sjokolade at jeg må ha det innimellom, gjør det bevisst, vil ikke være for streng heller......er redd jeg overspiser godis i helgene da :)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har et mål om å gå ned 6 kg til påske. Har allerede tatt av ca 14 siden oktober, og håper med dette jeg kan gå sommeren lysere i møte enn i fjor.

 

Veier nå 95,2 kg, og har tatt 2 kurs. Skal starte på et tredje kurs neste onsdag, så det blir spennende å se om motivasjonen holder.

 

Hilsen Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

Og til alle andre her i forumet:

jeg har beveget meg oppover på vektkurven. +0,5kg, gitt :-(

 

Det var jo som forventet (som jeg skrev i går), etter en uke med litt for høyt kaloriinntak stort sett hver dag.

Men-men, jeg har hvertfall funnet ut at kroppen min ikke er klar for noen "stabiliseringsmeny" enda, så nå er det tilbake til strengere diett. Målet er å holde meg innenfor 1400 kcal i snitt denne uken.

Treningsmengden var bra forrige uke, men det hjelper ikke når man spiser for mye...

 

Om meg selv:

1.60 høy

Startvekt 02.01: 65,7

Vekt i dag: 63,1

Mål før påske: 59 kg

 

Skal visst ikke være så lett med disse få kiloene...

Tror egentlig idealvekten min er lavere enn 59, men dette er første mål. Kan ikke huske sist jeg så 50-tallet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et mål om å gå ned 6 kg til påske. Har allerede tatt av ca 14 siden oktober' date=' og håper med dette jeg kan gå sommeren lysere i møte enn i fjor.

 

Veier nå 95,2 kg, og har tatt 2 kurs. Skal starte på et tredje kurs neste onsdag, så det blir spennende å se om motivasjonen holder.

 

Hilsen Meg[/quote']

 

 

Jeg veier det samme som deg. Jeg vil også ned dt du skal. Vi kan jo se om noen av oss greier det. Det hadde vært moro. Jeg veier meg tirsdager.

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...