Gå til innhold

Uke 12. Motivasjonsrapportmødrene


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

likevel. 76,2 og opp 0,8!!!! Ja,ja, det gjorde meg godt og nå er jeg tilbake. Nå skal det bare rase nedover:) Men må si det har gått tungt etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Tror nok dovisitten hadde litt og si jeg, for jeg bare måtte hoppe på vekta idag også. 79,7 :P Velger å tro at det er den vekten som stemmer. Ble ved litt bedre mot ihvertfall.

 

Ja, nå har jeg også fått lest artikkeln scorpiogi, kjempeartig! Fin jente og fin gutt :)

 

Snurpa; mat kommer fort i andre rekke når det er travelt, sånn er det vel bare..

 

Var på graven til lillejenta igår, var trist men også veldig fint. Var mange små som lå sammen der, de leker sikkert sammen i himmelen. Er godt å tenke på det sånn ihvertfall. Vet jeg snakker mye om det her altså, men jeg bare må.. Gjør meg fremdeles så veldig trist, har aldri hatt eller følt det sånn ovenfor en annens død før, ikke en som jeg ikke kjenner godt ihvertfall. Men så har jeg ikke vært mor før inntil 10 mnd siden heller :D

 

Jaja, her er det fint vær idag også. Jeg har tatt frem joggeskoene og vårjakka og skal ut å kjøpe nye lyyyse fine gardiner idag.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillevenn: det er nok vekta idag som stemmer ja, grattis med nedgang:)

 

Glajenta: så kjipt med skolen, hva slags betydning vil det ha for barna dine? Blir det lang reisevei? Gratulerer med bursdagsbarnet:)

 

Snurpa: koselig å se deg! Deilig for deg at du skal være hjemme igjen en stund nå!:D

 

Leverpostei: det var kjipt du gikk opp! Men nå som ferien din er over går det nok rette veien neste uke! Skjønner hva du mener med at det har vært tungt etter jul. Føler det på samme måte jeg og... Jeg tar liksom et skippertak innimellom også sklir det litt ut igjen. Men jeg er også fast bestemt på å holde et sunt fokus framover mot sommeren. Har planer om unne meg en dyr bikini til ferien vår i begynnelsen av juni, men for å gjøre meg "fortjent" til det skal det trenes for å stramme opp det som trengs for å føle meg vel i bikini;)

 

Truten: gratulerer med nedgang! Mulig vekta di gjør et hopp til neste veiing om du hadde lavere tall tidligere i uka, det svinger jo litt... Har kjøpt meg ny vekt idag så får vi se hvordan det står til med vekta..., men du har helt rett i det at jeg har jo fått det svart på hvitt at det står bra til med denne kroppen, godt å bli minnet på det! Vi jenter (ihvertfall jeg) har nok en tendens til å være litt vel strenge med oss selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig Melis, vi kan være ganske strenge. . Jeg skal ha kroppsanalyse tirsdag. . Blir jo spennende å finne ut hvor jeg bør ligge . Har vært rundt i butikker i dag, og prøvd ulike dongrybukser. Skal kjøpe meg ei lys , trang ei hadde jeg tenkt. Men så vet jeg ikke om jeg kommer til å gå ned mye mer da. . Gjør litt reasearch for å finne en når ( hvis. . ) jeg kommer meg ned en kilo til. Er litt spent på det. Tror jeg er på en terskel nå. . men jeg håper jo at jeg gjør et hopp til neste uke ja! Skal bort ui helga, men skal gjøre alt for å unngå e store utskeielser!

kJøpte meg også en dyr bikini før jeg dro på ferie, og dt var jeg glad for. Så gjør det du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Melis: Ja du har helt rett i at vi er verdensmestere til å være super kritiske til oss selv. Hørtes ut som en god plan å unne seg noe ekstra..

Beklager at jeg ikke kommenterer innleggene deres så mye. Har ikke energi til å sitte her så lenge av gangen. men leser de og følger med dere. :D

Dagen min har vert helt ok. Gått rolig 1 t og trent litt vekter.

Knerten har kastet opp noen ganger i dag, så jeg krysser fingre og bein for at han ikke blir syk. (naboen har hatt magevirus, hele gjengen)

Ellers ikke store planer i helgen. (Nå må jeg jo se ann formen hans litt oxo, men forutsatt at han er frisk, så har jeg tenkt meg på trening i morgen formiddag.

Dere har sikkert fått med dere i nyhetene om Natteravnen som ble slått ned?? Det skal arrangeres et fakkeltog mot vold, her i morgen, som jeg tenkte jeg skulle stille opp på.

Sliten av å være hjemme alene nå kjenner jeg.. Blir godt å få hjem mannen på mandag. :P

Stå på jenter, og husk at alle de små fornuftige valgene vi tar i hverdagen, er med på at vi kommer oss sakte men sikkert nedover vektskalaen. Skritt for skritt. :)

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Stille her i helgen ser jeg.

Jeg koste meg med både sjokolade og rødvin i går, men havnet allikevel under 1900 ckal, så jeg synes ikke det var så ille jeg. :D (prøver å ligge på meny 2 1600ckal) Men godtar en dag innimellom opp mot 2000. (jeg ammer ikke lenger)

I dag skinner sola, og jeg har tenkt å ta med meg barna mine på en aldrig så liten "Harryhandel" Reiser på fjellet på onsdag, så vi skal hamstre inn litt godteri og diverse.

Må liksom finne på noe for å få tiden til å gå oxo. Som sagt, litt stusselig å være alene nå. Begynner å bli drittlei av at det eneste som skjer på kvelden er at jeg sitter i sofaen å glor på tv alene. :P

Ha en strålende søndag alle sammen.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Stille her i helgen ja..

 

Idag henta jeg sommertøyet mitt fra loftet, og buksene mine fra før jeg ble gravid passer!!!! Tror dere jeg fikk sjokk! Men er superglad for det da.. Igjen et bevis for at vekta ikke nødvendigvis samsvarer med str man er.. Skal fremdeles ned de kg, men ikke sikkert kroppen min blir veldig mye mindre.. Ser litt lysere på sommeren nå ihvertfall. Fått ny bikini av mamma i bursdagsgave også, føler meg faktisk vel i den.

 

Helga har vært endel kos, hadde middagsbesøk igår. Chili con carne til middag, ikke det værste ihvertfall. Hadde panna cotta til dessert da, huff..

 

Skal på trening igjen imorg, gleder meg.. Alltid deilig å trene mandager hvis man har skeia ut litt i helgen.

 

Håper det har gått bra for dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har det ikke vært mange innlegg i helgen...

 

Lillevenn: så kult med buksa, det er jo helt supert!!:D

 

Hannemor: vi tar også en tur til Sverige innimellom for å dra på "harryhandel", det er endel å spare på å kjøpe div. kjøtt og fullkornspasta og sånn. Også er det utrolig deilig når fryseren er full;)

 

Truten: jeg kjøpte meg en ny dongeribukse som belønning for førerkortet. Diesel bukse til halv pris, utrolig fin. Diskuterte litt med hun i butikken ang trange bukser og om de fort begynner å henge i rumpa. Hun anbefalte meg å heller kjøpe en som var bittelitt trang enn akkurat passe for de fleste bukser blir minst 1/2 str større. Og om man finner ut at den er litt i trangeste laget sa hun at det bare å vaske den med skyllemiddel for da blir den garantert større. Hehe, du skulle sett meg bokstavelig talt hoppe inn i en str mindre, sikkert veldig komisk:D Men må si jeg er glad jeg kjøpte den minste, for den er som sagt sååå fin;)

 

Helgen har vært utrolig travel for min del. Igår var det baking, barneselskap og venninnebesøk på kvelden. Ble ikke så verst med kcal alt i alt så veldig fornøyd med det! Idag har vi vært på kjøretur (må jo kjøre litt nå som jeg kan) planen var egentlig å gå en tur, men ungene sov så godt i bilen så vi kjørte hjem igjen. Eller jeg kjørte til sats og gikk på trening, mens mannen tok med ungene hjem er vel mer riktig. Og det var så utrolig deilig å få trent igjen, humøret steg med mange grader!!!

 

Ha en fin søndagsvkveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

Hei. Veide det samme denne uka også 76,7,ser det ble ikke oppdatert forrige uke. Nå blir d ny uke og nye muligheter... prøve å få gang på skrivingen igjen, men holder fremdeles på å bygge så det e veldig travelt her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...