Gå til innhold

Uke 13 motivasjonsrapportmødrene


melis

Anbefalte innlegg

Veierapport fra meg med min nye vekt: 55,5 kg. Den gamle har nok vært litt snill. Men jeg er helt fornøyd med gårsdagens vekt for den viste litt høyere da jeg kjøpte den, altså har det hatt en positiv effekt å komme tilbake til både trenings- og kostholdsvaner:)

 

Gratulerer så mye med nedgang til alle sammen! Flinke damer:D

 

Gratulerer så mye med dagen Lillevenn h035.gif

 

Snurpa: gratulerer med jenta di!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt oppi flytting' date=' oppussing, lang tid uten internett osv falt jeg av lasset her ; ) Så nå måtte jeg inn her og se hvordan det har gått med dere! Dere har jo vært kjempeflinke!!! Imponert!! Jeg har klart å holde meg på matta jeg også, og har saaakte og slett ikke sikkert gått nedover, - 6 kg. Hadde håpet på mer, men ok..ned er ned, og bedre enn opp eller stille sier jeg til meg selv! Gøy å se at ingen har gitt opp og at dere er langt på vei til målene deres før sommeren. Kommer til å følge med og heie videre på dere![/quote']

 

Så gøy å se deg Mamsemomsen!:) Og grattis med 6 kg ned, det er jo supert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt er 58' date='2. Altså viser den mer enn vekta på Sats. Men jeg må jo nesten forholde meg til samme vekta. . Ned 200 gram fra forrige uke altså. saaaaakte, men sikkert! Dessuten stresser jeg ikke så mye med tallene nå. Særlig når jeg veide mindre på en annen vekt. .Tror jeg skal stue bort vekta en uke. Så jeg ikke blir helt fanatisk her. Fokusere på å holde meg sunn og god bare. Hvordan går det med dere på veiedagen jenter??!!

Og Hanne: For en pangstart!![/quote']

 

Tror det er lurt å forholde seg til en vekt, har lagt inn hjemmevekten din;) Helt sikkert lurt å ta en veiepause. Man kan rett og slett bli litt tullerusk. I perioder hvor jeg føler vekta stresser meg, har jeg bedt mannen min om å gjemme den sånn at jeg ikke får veid meg annet enn den ene dagen i uka som jeg skal. Det har fungert greit, har lett den fram noen ganger, hehe, men stort sett har den fått ligge da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hei jenter!

 

Hadde grua meg litt til å skulle inn hit igjen! Det har vært fryktelig godt med en pause fra hele slanke-fokuset, kan ikke nekte for det! Så tanken på å begynne på igjen, og på å skulle inn hit igjen har ikke vært så fristende... Har ikke vært innom her en eneste gang etter jeg dro til foreldrene mine.

 

Men nå når jeg har lest gjennom siste ukas tråd så kjenner jeg motivasjonen kommer litt krypende igjen.... Dere er så flinke, så det smitter jo! :) Og jeg vil jo fortsette egentlig! Forhåpentligvis har denne pausen gjort meg godt! Har gått opp litt siste ukene, men jeg drøyer veiedagen til torsdag, så kan jeg kanskje fikse LITT på skaden iallefall... :)

 

Håper det er greit at jeg ikke kommenterer alt dere har skrevet?! Det har skjedd så mye her, at da glemmer jeg bare noen! Men må bare si: Hanne, velkommen tilbake! :)

 

Mannen min og venninna mi har meldt meg på konkuranse på Elixia. Det gjelder å trene minimum 25 ganger på 90 dager. Det starter 1 april, så innen da skal jeg være i gang med treningen iallefall!

 

Takk for at dere holder koken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
75' date='9, altså ned 300 gram. Gått sånn passe bra denne uka. Håper jeg klarer å fortsette slik. Akkurat nå er jeg fornøyd bare vekta går nedover og ikke opp igjen.

 

Vi skal på bursdagsfest lørdag, så da kommer jeg nok til å overstige kcal grensa kraftig. Men lenge siden jeg har vært på en fest, så dram blir det, så får kalorier være kalorier:)[/quote']

Gratulerer med nedgang. Bra jobba. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
2' date='3 kilo igjen til før gravid vekt:D

Men vil iallefall 0,5 kilo mer enn det.. Slik at jeg havner på 74.. Så 2,8kilo..[/quote']

Det er jo helt fantastisk Snurpa!!! Det er jeg helt sikker på at du klarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Så hyggelig å "se" deg igjen Ragnhild. :)

Da var jeg tilbake fra Fjellet. Har akkuret kjørt eldstemann på skolen. Hun skal på en ukes tur med klassen til Danmark., Utvekslingsstudent. De hadde besøk av danskene i høst, og nå er det våre unger`s tur. Håper hun holder seg unna tull, litt andre alkoholgrenser der nede, men satser på at hun er lur nok til å la være. :) phu... Ikke vert noe problem til nå, men man vet jo aldrig...

Så var det fjelltur da.... Blitt masse god mat og godteri, og vin, jeger og øl. Bare for å nevne noe. Men fikk jo stått litt i bakken et par dager (fredag var det skikkelig drittvær, så da ble vi på hytta) så har nok forbrennt noe av det i alle fall.

Men nå er det tilbake til å veie og notere igjen. :)

Litt nedtur at det har kommet mer snø, nå som våren var i annmars. Men ikke så mye å gjøre med det gitt..

Stå på jenter, i morgen er en ny uke. :)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...