Gå til innhold

uke 14 Motivasjonsrapport mødrene


Gjest Hanne1969

Anbefalte innlegg

Gjest Scorpiogi

...Jeg sniker meg stille inn for å avgi vektrapport.

 

Vekta er nå 76,9 pr akkurat nå. Dvs OPP 1,3.

Disse siste travle ukene, som arbeidende, student og gressenke har tatt hardt på. Men nå er jeg på tur å jobbe meg sakte opp mot motivasjonstoppen igjen. Det skal går bra dette.

Men har nattevaktshelg nå, så gruer meg litt for det, mtp mat og "trøstespising". Den er spesielt ille, den trangen, på natta.

 

Skal gå meg en tur i dag, før jeg legger meg for å sove litt.

 

 

Lykke til med veiing i dag, de som har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi
Takk for velkomsthilsner alle sammen! Og takk for skryt. Jeg syns det går sakte' date=' eller i alle fall i rykk og napp...;)

Jeg har en mann som jobber skift, så to til tre kvelder i uken er jeg alene og hver tredje helg er jeg helt alene. Derfor kommer jeg sikkert ikke til å ha tid til å kommentere hver enkelt, men jeg imponert over dere alle og suger til meg motivasjon! Denne uken har jeg ikke fått trent fordi jeg har vært syk, men jeg har avtale med pt på mandag, så da er jeg i alle fall igang igjen. Stå på alle sammen:)

Forresten syns jeg det er dumt at "gå tur med barnevogn" ikke ligger inne som en trim-aktivitet, eller gjør det det? Hvis ikke hvordan regner dere tp for det?[/quote']

 

 

Det har jeg pleid å registrere som "Klippe Plen", sier kursleder. Om man går så fort at man blir varm av det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Stille fra meg denne uken. . Har lest alt, men ikke hatt noe spesielt å melde bare. .

Jaka: nå har du vel runda 10 kilo?!

Scprpiogi: Det var jo ikke så ille opp det da! Du håpet jo på ikke opp mer enn to kilo, og det var under det! Tipper du får snudd det fort også! Skjønner det er vanskelig med nattjobbing og mat. .

Hanne: de grammene tar du fort inn igjen!

 

Vel , stillstand for meg denne uka. . Tror jeg har kommet til en terskel. Og jeg vet ikke om det er noe poeng å gå ned mer heller. . Utgangsmålet mitt var 59. Så ble jeg enig med meg selv om å prøve 57. Husker jeg veide det på videregående. . ( over 15 år sia. . !!) Nå veksler vekta rundt 58 . vært under og nå litt over. Og på sats var jeg jo 57,5. Denne uka har jeg ligget i snitt på 1900. Litt over noen dager og litt under noen dager. Nå ammer jeg mindre siden jeg har slutta på natta, så hvis jeg skal ned mer bør jeg nok gå ned til 1600 kalorier pr dag. Men det føles ikke naturlig rett og slett. Virker tullete å slanke seg når jeg nå må ha small og ekstra s i butikkene!! Så folkens, jeg tror vi sier at jeg er i mål. Ta tatatatataaaaa!!! Har gått ned nesten sju kilo da. Ikke så mye som mange av dere andre, men dog. Er jo lav. MEN jeg skal fortsette å holde meg på 1900, for å stabilisere rundt der jeg er nå. Så jeg fortsetter å registrere og kommer innom her! Må si jeg gruer litt for påsken. . Vil ikke opp så mye! Skal ta to skikkelige fridager, så skjerpings de andre dagene. Lykke til til alle dere med veing i dag!

puss og kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Grattis truten!! Så deilig og være i mål!

 

Veiedag og hold dere fast nå; ned 200 g!!! Jeg er jo storfornøyd med det jeg vettu.. Så nå viser vekta 79, 1kg.. Minste siden før fødsel.. Kanskje jeg ser 78 snart! Håpe på 75 til sommern.. Men igjen, vekta får nesten bare leve litt sitt eget liv.

 

Scorpiogi; ekstravekten forsvinner helt sikkert fort igjen..

 

erdetingenledigenick; har vært alene stort sett i hele mars fordi sambo har jobbet døgnet rundt. Så skjønner at det kan være tøft.

 

Skal ut i sola å kose oss straks, ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det litt opp for meg 55,8... Ingen overraskelse etter festhelgen min... Og etter trening i går kveld ble det middagsrester til kvelds, jeg innbiller meg at det kan dra opp vekta noen gram og. Men jeg fortviler ikke, regner med at dette fortsatt er innenfor det som betegnes som stabilt. Men håper at det er borte før påske igjen, om ikke kan det fort balle på seg :eek:

 

Lillevenn: så fantastisk med 200 g ned! Gratulerer:)

 

Truten: jeg er helt enig med deg. Når man bruker s og xs er det vel greit å si seg fornøyd. Spesielt når det virker som kroppen din trives godt rundt 58;) Gratulerer så mye med nådd mål, deilig å være "ferdig". Lykke til med stabilisering! Jeg gruer meg også for påske, det blir alltid litt for mye godteri for min del, men jeg skal prøve å begrense meg i år...

 

Scorpiogi: jeg synes ikke 1,3 opp var så ille jeg. Det går seg nok til i løpet av en uke eller to. Lykke til med jobbhelg, skjønner godt at det er en utfordring!

 

erdetingenledigenick: god bedring, kjedelig å være syk... Så gøy at du trener med pt, er det noe du har gjort hele tiden?

 

Idag er planen å komme seg ut og nyte vårsola litt, skikkelig nydelig vær her nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Har vært stille fra meg ei stund....har hatt mange jern i ilden, og liten tid til meg sjølv. Skulen vår er redda ser det ut for, så no tar eg en velfortjent påskeferie og reiser på hytta :)

 

Vekt i dag: 58,5 kg...stabilt ustabilt der eg skal være.

 

Vil ønskle dere alle en riktig god påske, så skrivast vi over påske ;)

 

Klems....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Hanne: tror du at du kan skrive startvekt 76 på meg og at jeg har gått ned 6 og skal ned ca. 18. Har jo tross alt gått ned seks kilo siden nyttår' date=' og det var litt kjipt å føle at jeg rykket tilbake til start hvis du skjønner;)

 

Takker og bukker på forhånd...[/quote']

done , ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Hei folkens! Stille fra meg denne uken. . Har lest alt' date=' men ikke hatt noe spesielt å melde bare. .

Jaka: nå har du vel runda 10 kilo?!

Scprpiogi: Det var jo ikke så ille opp det da! Du håpet jo på ikke opp mer enn to kilo, og det var under det! Tipper du får snudd det fort også! Skjønner det er vanskelig med nattjobbing og mat. .

Hanne: de grammene tar du fort inn igjen!

 

Vel , stillstand for meg denne uka. . Tror jeg har kommet til en terskel. Og jeg vet ikke om det er noe poeng å gå ned mer heller. . Utgangsmålet mitt var 59. Så ble jeg enig med meg selv om å prøve 57. Husker jeg veide det på videregående. . ( over 15 år sia. . !!) Nå veksler vekta rundt 58 . vært under og nå litt over. Og på sats var jeg jo 57,5. Denne uka har jeg ligget i snitt på 1900. Litt over noen dager og litt under noen dager. Nå ammer jeg mindre siden jeg har slutta på natta, så hvis jeg skal ned mer bør jeg nok gå ned til 1600 kalorier pr dag. Men det føles ikke naturlig rett og slett. Virker tullete å slanke seg når jeg nå må ha small og ekstra s i butikkene!! Så folkens, jeg tror vi sier at jeg er i mål. Ta tatatatataaaaa!!! Har gått ned nesten sju kilo da. Ikke så mye som mange av dere andre, men dog. Er jo lav. MEN jeg skal fortsette å holde meg på 1900, for å stabilisere rundt der jeg er nå. Så jeg fortsetter å registrere og kommer innom her! Må si jeg gruer litt for påsken. . Vil ikke opp så mye! Skal ta to skikkelige fridager, så skjerpings de andre dagene. Lykke til til alle dere med veing i dag!

puss og kram[/quote']

 

GRATULERER SÅ MYE... Ja det høres for meg ut som om du er i mål.. Så nå blir jobben å holde seg der... Og det er jeg helt sikker på at du klarer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hei jenter!

 

Gratulerer med nedgang og stillstand, og til dere med oppgang - det blir nok bedre neste uke! :)

 

Jeg har vært mye frem og tilbake nå... Men jeg velger faktisk å gi meg her inne nå, iallefall for en stund! Motivasjonen er bortimot ikke-eksisterende desverre. Og denne uka har vi kommet frem til at vi skal prøve å bli gravide igjen, og da har jeg rett å slett ikke lyst å være så slanke - fokusert... Jeg tenker heller å opprette en gravidtråd når jeg kommer så langt...

 

Det er litt trist å gi seg faktisk! :) Denne gruppa har vært så utrolig god å støtte seg til! Har nesten blitt litt glad i dere... ;) Ikke så rart når jeg faktisk har chatta med flere av dere nærmere et år! Tusen tusen takk iallefall, til alle sammen!!! Regner med jeg sikkert stikker innom å ser om dere innimellom.

Lykke til med jobben, jenter! Kan ikke hjelpe for at jeg føler jeg svikter litt...men jeg må jo bare ta mine valg! :)

 

Stor og lang klem til hele gjengen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ingen rapport på meg idag. Glemte å veie meg, så jeg får ta det imorgen. Ellers var det skrevet veldig mye her. Gratulerer de som har gått ned og lykke til neste uke for dere som har gått opp.

 

Turen på sykehuset gikk greit igår. Storebror kosa seg godt med å ha mamman sin alene en hel dag. Men det var brokk da, så blir vel mest sannsynlig operasjon. Håper det blir unnagjort før skolestart.

 

Ellers så har jeg ikke helt de store forventninger til veiing imorgen. Jeg går opp og ned annenhver uke, så denne uka er vel opp:(

 

Synd du gir deg for en stund Ragnhild, har vært så koselig å ha deg med her. Men trenger du en pause skjønner jeg det veldig godt. Noen ganger trenger man en pause og du må ikke føle at du svikter noen. Du må ta dine egene valg. Så får vi håpe du er tilbake som gravid snart. Blir spennende:) Kjenner det "river" i eggstokkene når det blir snakk om graviditet og babyer, men 3 er vel nok. Du må ha LYKKE til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Må le av kommentaren til glajenta, den likte jeg ;) Men ja Ragnhild. LYKKE TIL! Ønsker deg alt godt, og ikke ha dårlig samvittighet. Jeg er sikkert her når du kommer tilbake så treigt som det går med meg.. Eller her blir det vel bebislaging fra neste sommer igjen.. Røsker godt i eggestokkene her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... I dag har jeg mistet syringen:(

Begynte med en mektig omelett kl.13 og så laget mannen gryterett som svømte i Creme Fresh til middag...

Har vel mer eller mindre gitt denne dagen opp. Humøret er på bånn. To sutrete unger og dårlig vær. Hadde ikke mannen vært hjemme denne helgen hadde jeg sikkert hatt det enda verre. Heldigvis har jeg samlet noen trimpoeng. Noen dager handler det bare om å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

For såvidt grei helg, men nå vil jeg ha litt fortgang i sakene. Spekulerer litt på om jeg skal melde meg på kurs. Skal gå ett holde vekten kurs når jeg er i mål, men nå har det gått så treigt etter jul, at jeg lurer på om jeg må ha ett for å komme skikkelig igang igjen.

 

Har som mål å komme inn i bunaden til vi skal i komfirmasjon 10 mai. Da må jeg ned til 70 kg for at den skal passe. Det er det straks en mnd til, så da må jeg virkelig sette alle kluter til. Blir vanskelig nå som vi nærmer oss påske, men skal gjøre ett forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For såvidt grei helg' date=' men nå vil jeg ha litt fortgang i sakene. Spekulerer litt på om jeg skal melde meg på kurs. Skal gå ett holde vekten kurs når jeg er i mål, men nå har det gått så treigt etter jul, at jeg lurer på om jeg må ha ett for å komme skikkelig igang igjen.

 

Har som mål å komme inn i bunaden til vi skal i komfirmasjon 10 mai. Da må jeg ned til 70 kg for at den skal passe. Det er det straks en mnd til, så da må jeg virkelig sette alle kluter til. Blir vanskelig nå som vi nærmer oss påske, men skal gjøre ett forsøk.[/quote']

 

Ja, det er rart hvordan det kan sitte fast noen ganger. Håper du får et skikkelig hopp nedover snart. Sikkert lurt å melde seg på kurs for å få motivasjon igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Her har det også vært en helg fylt med kos og kcal! Huff, men bursdagsfeiring lørdag og kosedag igår. Blir litt sånn når sambo er hjemme. Skal på trening idag.

 

Imorg reiser vi på hytta, der blir det også sikkert masse kos. Men får prøve å begrense meg. Jeg skal lage gulasj en dag og det er sunn og smakfull mat.

 

Rekke ikke innom igjn før vi drar, så GOD PÅSKE! Lykke til, også snakkes vi over helgen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...