Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Oii, 3,9 trimpoeng, det er jo dødsbra! Tar også kallorimengden litt med en klype salt. Men svømming "krymper kroppen" jeg svømte masse før ferien og da gikk jeg ned 7 cm i midjemålet. Sjekket ikke de andre målene. Hehe

 

Tar kromtabletter som regel hver dag, sålenge jeg rekker/husker det.

 

Jeg går på den som også kalles sykehusidetten. Men jeg har fiksa og triksa litt på den selv. "Lone-dietten" går jeg altså på. Haha. Tenkte det kanskje var noe som dere også ville vurdere. Såå, jeg lagde meg en dagbok på http://www.loonesverden.blogg.no. Skriver ganske nøye egentlig. Så jeg vet for meg selv senere hva som fungerer og ikke fungerer.

 

Hele dietten ligger også der:) Men hvis du vurderer den bør du legge till litt nøtter, bær og kanskje litt mer kjøtt. Det har jeg hvertfall gjort!

 

Ha en fin kveld folkens<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Heihei folkens!

 

Bare svirret innom en tur i farta, for tenkte jeg skulle fortelle dere noe litt morsomt:p

 

Var hos ei venninne igår og hun hadde en sånn tv-shop ting "tren musklene mens du slapper av foran tv'en" og den måtte jeg jo selvfølgelig prøve!

Jeg trodde jo ikke at den kom til å finne noen muskler under alt mitt magefett!

Men joda, det var helt sykt å se på! Jaggu er det en god del muskler under alt fettet! Prøvde saken i 10 min og idag er jeg så ufyselig støl! Det er helt sykt! Hadde det ikke kosta så mye så skulle jeg investert i en sånnen! Sikkert kjempeflott å bruke for å virkelig få liv i "muskler i dvale":D

 

Håper dere har en flott helg! Skal bli morsomt å høre hvordan det går med alle sammen etter ferien! :)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikkelig morsomt ut å prøve! Det er sånn man hører om og tror bare er tull.. iallefall jeg..men det blir sikkert noe helt annet når en prøver det selv. Kult, da!

 

Nå har det vært lørdagskveld, er nesten oppe i 2000 kalorier i dag, men synes det er helt ok, har vært mer forsiktig de siste dagene. Også har jeg vært oppe siden seks, så må jo spise en del også over så lang tid, da! Har dessuten vært på shopping, noe som jo må gi trimpoeng, eller? :) Hehe..

 

Holdt på å skrike i dag da jeg veide meg og så tallet 85,6! Endelig fikk jeg se det dumme 5-tallet :)

Målet mitt om 20. juli gikk jo ikkje, men får si det sånn at 5 dager senere ikke var så altfor verst. Spesielt etter forrige helgs utskeielser. Har jo egentlig veiedag mandag, men da er jeg på hyttetur. Så jeg får registrere en annen dag. Kanskje i morgen hvis jeg tør. Synes bare det blir litt urettferdig å registrere etter lørdagskvelder, hehe!

Det ironiske med å se at vekta går nedover, er jo at jeg ikke ser så altfor mye forskjell på kroppen. En kilo mindre - er det egentlig synlig..? Enda så jobber jeg så for å få vekk den og den kiloen. Men, alle monner drar jo! Så en kilo her og en der, det blir jo en god del, det! :) Så vi får bare drive på å jage kiloz!

 

Jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd med framgangen min, det går i snegle + skilpaddefart. Må sette meg noen nye og klare mål. F.eks på å virkelig klare en halvkilo i uka. Skal snart til Hellas, så den uka kommer eg nok til å berre prøve å halde vekta!!!!!!

Litt nynorsk der, ja! Da er det på tide å ta kvelden!!

 

GOD NATT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja blir noe helt annet når man prøver selv. Men det er sånn at for å få resultater med sånne ting så må man bruke de fra 10-30 min hver eneste dag. Så spørs hva man gidder da, trene noen ganger i uka eller bruke den heletiden:p

 

Nei, så DEILIG! Det føles skikkelig godt å være under terskelen! Æsj, jeg kjenner så godt igjen den at det står stille! Det er grunnen til at jeg har slutta med brus og godteri og begynt på den dietten.

 

Så deilig med Hellasferie! Du burde tenke etter om du kanskje bare skal ta deg litt "pause" fra vekttankene. Alle trenger litt ferie iblandt! Mener ikke at du skal spise 3-4000 kcal om dagen. Men at du unner deg litt drinker og godt uten å få dårlig samvittighet! :) Da kommer nok motivasjonen som en storm når du kommer tilbake, og da kan du jo prøve deg på en sånn "startdiett" du også, å se om det kanskje er tingen for deg å :)

 

Ha en fin søndag folkens:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jo, skal nok ha ferie fra slanking på ferien, men ikke altfor mye, for da kan det hende jeg angrer når jeg kommer hjem! Jeg tror jeg skal ha som mål å ikke gå opp på ferien, men vil ikke ha noe mål om å gå mer ned.

 

Men kjenner jeg begynner å bli lei av å tenke på slanking hver dag. Skal passe på å være i aktivitet og spise sunt, men skal absolutt unne meg noen glass vin og drinker på ferie :)

 

Ellers har jeg bestemt meg for ikke å begynne å studere noe nytt nå!

 

Så jeg gleder meg veldig til dette året, -fordi jeg skal gjøre ferdig min bachelorgrad i musikk, og ellers drive mye med musikk på fritida. Prøve å fokusere litt på det og på å nyte livet. Jobbe litt, reise littegranna, osv :) Og ta noe fotokurs! Så kan mine yrkesvalg utsettes litt lenger.

Tror dette kan bli et år hvor jeg har mer tid til ting jeg har lyst til å gjøre, og ikke bare skole.

 

Ha en finfin søndag og husk å njota livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingenting som er bedre enn å slippe å konstant tenke på slankingen! Sålenge man spiser med måte og trener regelmessig er det ikke nødvendig uansett:)

 

Så deilig at du har bestemt deg for det! Er nok kjempesmart å gjøre deg ferdig med graden din før du begynner på noe nytt, og virkelig nyte livet før barn, stasjonsvogn, huslån og andre ting kommer i veien!

 

Språkkurs er også kjempemorsomt! Etter at jeg er ferdig med bachelourgraden min så skal jeg ta opp litt fag så jeg får litt markedsføring på cven i tillegg, og da skal jeg begynne på heftige språkkurs:D hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Endelig er jeg tilbake online med mine slankebuddies! Og det trengs - for å si det sånn. Har blitt 13 trimpoeng siden jeg dro, men har absolutt ikke klart å holde meg på matfronten. Jeg har rett og slett gått i - hver dag. Stort sett nede i 1200-1400 kcal, så jeg håper jeg har regnet litt feil på ting. Har ikke målt noen verdens ting, men begynner jo å bli god på å se mengder. Men nå er det tilbake på vekta med all maten! Her må det røskes opp.

 

Har vært superflink med vann da, i det minste! Og spist 2 frukt hver dag + et glass juice til frokost. Ble også mange lange fisketurer (opptil 5 timer - og uten å tenke på mat selvfølgelig... huff), en fjelltur og masse spill med lillesøster (volleyball å sånt :) ). Men det har derimot blitt mye sjokolade. Ååååå så mye sjokolade... Huff. Har nok brukt opp kosemerkene mine for det neste halvåret egentlig :) Men men. Gjort er gjort og spist er spist sa grisen.

 

Ja, jeg går på meny 3 Loone. Som i grunn og bunn betyr 1900 kcal per dag, så jeg er skikkelig i minus nå. Tror jeg :) Har ikke tenkt på det med kebab. Det kan jo faktisk komme godt med enkelte søndager etter en våt lørdag!

 

Ja, i morgen skal jeg opereres. Jeg har nemlig noe så nesefint som betente nesemuslinger! Det er en del av rensesystemet i nesa som alle har, og vi har 3 muslinger på hver side. Mine to ytterste gjør at nesa er heeeelt tett og at jeg nyser sånn ca 50 ganger om dagen. Er kjempe ofte forkjøla, og så fort det blir litt tett så fosser det snørr og tårer. Har gått sånn i 3 år nå, så jammen skal det bli godt å få det vekk!! Opereres i morgen tidlig klokka 8. Gruer meg!!!! Men det er vel såppass verdt det at jeg får tåle det. Er bare sånn dagklinikk greier, så det tar ikke mer enn 45 minutter (fordelt med 30 min bedøvelsestid og 15 min operasjon!). Tipper det går bra. Forteller om jeg døde eller ei i morgen! :D

 

Nå må jeg på butikken og fylle opp det tomme og kjedelige kjøleskapet mitt! Grøntfor og frukt, her kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Sitrus! 13 trimpoeng på hyttetur er jo kanonbra!! :) Og litt sjokoladeutskeielser må til for å komme seg på matta igjen. Det her er jo en livsstil ikke et korttidsprogram. Så iblandt må man unne seg ting, syns nå hvertfall jeg. Hehe.

 

Uff, det hørtest ikke noe godt ut i det heletatt! Men bra de kan fikse det på så kort tid, er det mange uker du må holde deg helt i ro i ettertid eller? Men jeg skulle si, veier ikke du ca det samme som meg? når jeg begynte veide jeg 88,9 og jeg skulle gå på Meny 2 i alle fall.

 

Jeg snikveide meg idag, måtte bare, for har vært ganske flink hele uka, og den viste 84 blank! Kjempefornøyd!! Det er 1,7 kg ned siden forje uke:D Sikkert mye vann, meen en god start!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nå gla for at det ble noen forbrente kalorier da! All trim er god trim!

 

Men det spørs på hverdagsaktiviteten hvilken meny jeg havner på egentlig. Men i jobben så blir det ofte mye gåing, spesielt når jeg har hatt vasking, så jeg har liggi på meny 3 nå, og tror faktisk at det er det riktige. Det er jo når jeg har spist såppass med sunne saker at jeg har gått ned! Kan hende jeg justerer til meny 2 når jeg begynner på studie. Da blir det nok litt roligere :)

 

Så sinnsykt bra med -1,7!!! :) Om det er vann eller ei - DET SKAL ALDRI MER PÅ, ELLER HUR?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er jo eegentlig det samme hvem meny man tar, sålenge man går ned i vekt og ikke går sulten dagen lang! :)

De aller, aller fleste dietter sånn i tillegg til greteroede ambefaler mellom 1400 og 1600 kcal om dagen for folk mellom 80 og 90 kg. Så jeg følger strømmen! Er så redd for å få i meg for mye kallorier og ikke gå ned mer:p men er jo ikke akkurat på samme nivå som deg i treningsmengde helt enda. Så der ligger nok mye av frykten.

 

Nei de skal ALDRI på igjen!!

Funnet ut en litt teit men veldig effektiv motivasjonskilde!:) Hver gang jeg blir kjempefysen og får lyst på godteri så ser jeg meg selv i speilet eller prøver en av buksene mine fra ifjor. Dødseffektivt! Søtlysten blir helt borte! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som du sier! :) Så lenge det funker for en selv så er det det viktigste!

 

Uff, nå får jeg reise og operere jeg da... Fysj. Har i hvertfall fått i meg en super god frokost, så får håpe jeg får spist bra resten av dagen også. Har kjøpt meg en sånn freia 70% sjokolade, så da kan jeg nyte noen biter av den og syns synd på meg selv med litt god samvittighet :)

 

Skriver om jeg overlever seinere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da!!

Kommer innom senere idag for å høre hvordan det har gått med deg<3

Ja! Idag skal du ikke ha dårlig samvittighet for det du spiser, etter noe sånt er det jo ikke sikkert du orker stort med mat og da ødelegger ikke sjokoladen særlig mye for det totale kalloriintaket uansett<3

 

Jeg veide meg idag da! Droppet å ha veiedager på mandag likevel, for det ble så ukjent. Helt utrolig hvor fort de "sykekiloene" renner av! Idag sto vekta på 82,9, noe som betyr en nedgang på 2,8 kg siden forje uke! Kjempedeilig å få ut litt av vannet i kroppen! Samboern min kom med en søt kommentar før han dro på jobb "Se så søte anklene dine er, nå er de blitt små igjen" Det var koselig :)

 

Hååååper alt går bra med deg Sitrus! Det gjør det nok! Men håper det går bra i ettertid også! Ikke mist motivasjonen om du ikke kan trene på en stund, da ender du som meg, med masse ekstra "sykekilo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det her var ikke noe spesielt digg!!!!!!!!!!!!! Men ENDELIG er jeg ferdig. Bortsett fra at jeg må tilbake i september og gjøre akkurat det samme... Uff :) Men da trenger jeg ikke være så redd da. Det var ganske skummelt. Satt i en time med bedøvelse i nesa (trykkt oppi med svamp som ligger helt opp i panna gjennom nesegangene), deretter en sinnsykt tykk sprøyte som rant masse ekle greier ned i halsen og så til slutt noen små simple brennmerker med laser. Det var rett og slett tiden FØR laseren som var helt jævli! Så nå sitter jeg her med bedøvelse i halve ansiktet, løse tenner og hoven hals - MEN jeg kan puste med nesa! :) I mellom neseblod og papir selvfølgelig, men håper det hjalp! Blir spennende å se når bedøvelsen går ut og nesa går tilbake til det normale. Får holde meg i ro i dag, men legen sa ikke noe om at jeg ikke kunne være i bevegelse. Bare at det ville være hovent i noen dager. Vi får se :)

 

Så herlig at det renner av Loone!! Det er jo bare motivasjonsfaktor max!!! Nå er det bare å fortsette :D

 

Sofaen, her kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Sitrus det hørtest ikke godt ut! Du får rigge deg til i sofaen med smertestillende, fjernkontrollen og masse vann! Hvorfor må du gjennom det en gang til? Får de ikke tatt alt på en gang? Æsj, jeg skal inn å opperere ørene mine til høsten, er så heldig å ha premiedumboører! Er sikker på jeg kunne fungert utmerket som en antenne!:) Så skal inn å fikse det, gruer meg! Men de er jo så flinke så det går sikkert også bra!:)

 

Ja, det er kjempemotiverende! Vet jo at jeg ikke kommer til å ha gått ned noe særlig til nesteuke med den nedgangen nå. Men det er helt greit, fordi nå veier jeg snart det jeg gjorde før jeg ble syk! Og det er GODT!! :)

 

Nå er det straka vegen ut i sola for min del! Oss østlendinger har vært heldig med blå himmel idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag går visst litervis med vann ned på høykant. Kjenner at kroppen trenger det! Ble lite mat i starten, men har nå fått i meg en brødskive til, og skal ha tikimasala til middag. Er ikke lenge siden bedøvelsen slapp i tenna, så det skal bli godt med litt mat! Er jo så ubehagelig å spise når det kjennes ut som om hele øvre tanngard er løs! :)

 

Jeg må gjennom det en gang til fordi de må brenne dem av i to omganger. Først den fremre delen, og deretter den bakre delen. Det tar litt tid før huden rundt benene der muslingene sitter trekker seg sammen, så er sikkert derfor de venter med å ta bakdelen. Men det var nå såppass tett at hun ikke trengte å sjekke meg før neste operasjon, så det var liksom greit da!

 

Uff, ja, men noen ganger må man vel gjøre litt for selvtilliten sin også! Skjønner deg veldig godt om det er noe som plager deg. Blir vel bra tenker jeg :) Er sikker på at det blir naturlig og lekkert! Legene i dag er så flinke atte.

 

Ja, den østlandssola har jeg bare skottet ut på. Ligger langstrekt på sofaen med dyne og koseteppet og slaver kjæresten rundt. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg! Men bra det ikke gjør uoverkommelig vondt, siden du skal gjennom det enda en gang. Iblandt må man bare bosse litt rundt på kjæresten:p Min fikk virkelig gjennomgå etter vi hadde lynnedslaget. Haha:p

 

Det blei fort overskyet idag, typisk! Men fikk da vært litt ute i det fri. Er så heldig at foreldrene mine bor i skogen, så det er blåbær og bringebær rundt huskanten. Kjempedeilig!

 

Foresten, har dere fått med dere at nesten alle som har dødd av svineinfluensaen har vært overvektige:o? Skummelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da ble det opp 400g på meg denne uka! Ble nok alt for få måltider og alt for mye av det gode. Men med 14 trimpoeng så har jeg i hvertfall gått ned en cm på midjen, så det kan jeg jo være gla for! :) Godt det alltid er noe som kan motivere litt. Gleder meg til å ta springfart ut i ny uke med masse sunn og god mat, forhåpentligvis noen turer, og en haug med nye innlegg her!

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med oppgang Sitrus. Men tenk, 400 g. er jo egentlig ingenting mot mange dagers kos på hyttetur! Det er jo definitivt verdt det en gang i blandt! :)

Er kjempedeilig å gå ned i cm! Det er nesten mer motiverende enn kiloene syns jeg:p for det syns i alle fall!

 

Men, et litt tullette spørsmål kanskje, når dere måler magemålet, presser dere magen ut sånn "maks-ut" da, eller måler dere vanlig:p? haha, for jeg har så utrooolig stort magemål, men føler ikke at det ser så stort ut, på en måte:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg måler så ser jeg rett frem og slapper helt av i kroppen. Altså blir det heeelt som vanlig :)

 

I dag har jeg pakket og ryddet hjemme, og vi begynner å bli klare for flytting egentlig! Er så innmari mye som skal ut, så vi må være litt tidlig ute. Må vel bo i pappasker den neste uken, siden jeg ikke flytter før 7. :) Men men. Godt å være ferdig med det, og ha goood tid på å vaske ned leiligheten!

 

Nå blir det sprøpanerte laksefileter (kjøpt) med poteter, grønnsaker og litt hollandaise :D Enkelt og super snaskens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaay, det hørtest litt mer logiskt ut:p jeg presser magen ut alt jeg kan:p haha! Så det er vel derfor jeg har så sykt høyt tall. Begynte å lure når jeg prøvde den "tv-shop-bli-tynn" tingen til venninna mi, og jeg måtte stille inn belte mindre og mindre enda jeg hadde målt meg tidligere den dagen. Så det er jo litt befriende! Her trodde jeg at jeg hadde et normal-magemål på over 110 cm.

 

Så flink du har vært!! Nyopperert også greier du så mye, det er godt gjort! Uff, ja flytting er noe ordentlig dritt!! Men bra du tar deg god tid! Når samboern min flyttet inn i leiligheten min så ble det bestemt om morningen og om kvelden bodde han der. Det var mildt sagt kaos i en periode.

 

Åååå! Det hørtest helt sinnsykt godt ut! Imorgen skal jeg ha fisk! Fikset sammen hjemmelaget rømmegrøt idag jeg da, ble kjempegodt. Ekstra lett rømme, hvetemel, skummet melk og skummet kulturmelk. Ikke mange kalloriene og ble kjempemett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyskaper

Stikker innom (:

har ikke vært her på en stund nå nei, dealen var at samboeren min kom hjem fra jobb og ble hjemme en hel uke før han reiste tilbake til jobb. så tenkte egentli ikke mye på spising eller trening, ville bare ha kos ;D

Men gikk ikke opp mer enn 300g, hadde trodd jeg gikk opp flere kilo så mye godt som jeg spiste den uka ;D

 

Fant ut at de nutrilett barene er ikke bare rundt 200kcal i per stk men mer mot 400 kcal :S

 

per Protein = ca 4kcal

per Karbohydrat = ca 4kcal

per Fett = ca 9kcal

 

etter litt utregning på det ble jeg nesten sjokkert at det nesten var dobbelt så mye kcal i de der..

 

Men etter den slappe uka jeg har hatt så har jeg mye å ta igjen.. skal trene skikkeli hardt, i morgen skal jeg kjøpe nytt treningstøy bare for å få litt mer motivasjon, kan jo ikke bare kjøpe klær og ikke bruke det så mye;D

 

Har lyst å prøve slikt magebelte ;D ser jo gøy ut:P er litt skeptisk på om slikt funker.. tror ikke det hjelper viss du bare sitter å gnafser i deg potetgull og ikke trener noe..

 

Ligger å ser på south park og spiser litt frukt. har snudd helt på døgnet og har ikke tenkt å legge meg på en stund heller :D kos dere folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur!

Skyskaper: Nytt treningstøy er virkelig verdt å investere i, ja! Det å kunne dra på seg en smashing tights er egentlig litt motiverende. Heller det enn klær man ikke føler seg noe fin i. Fant du noko fint? :D Jeg har to tightser fra mxdc som jeg er kjempefornøyd med. Det er rart, men det forandrer liksom hele treningsopplevelsen for min del:P Føler meg mer sporty når jeg har på meg dem. Haha. Men det er dyrt da, hadde flaks og fikk begge litt billigere pga rabatter.

 

Her går det så innmari dårlig i forhold til trimpoeng, iiiiik. Regnværet gjør meg umotivert til å trene! Men jeg jogget en halvtime i går og ca. 20 minutter på tirsdag. Får prøve å få til en økt til i løpet av uka, men kjæresten min kommer i morgen, hehe! Så da vil jeg også mest ha kos, som du sier Skyskaper!

Ellers har jeg blitt fæl til å ta meg en twist her og der (det florerer av dem på jobb), eller lignende. Det MÅ jeg gi meg med. Har forresten bare igjen 2 arbeidsdager nå, så det skal nok gå brA:P

 

Skal i bryllup på lørdag! Har fått kjøpt meg en fantastisk fin kjole! Regnværet har gjort at jeg har tydd til både selvbruningskrem og solarium for å få litt glød! Jeg blir veldig sakte brun, så det ser egentlig bare ut som at ejg har vært litt ute i sola. Buhu.

 

Føler egentlig ikke at jeg slanker meg om dagen. Det er litt rart. Fordi når jeg går på vekta så forventer jeg liksom resultater etter en uke. Tror det er mest at jeg ikke har trent så mye i det siste, og at jeg ikke har en ordentlig "plan" for å gå ned i vekt.

 

 

Håper alle dere har det flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, så koselig å høre litt fra dere igjen! :)

Enig der altså, nytt treningstøy er kjempemotiverende! Jeg finner aldri noe jeg liker jeg men:p så ender alltid opp med å kjøpe noe jeg ikke kommer til å bruke på treninga. haha.

 

De nutrilett-barene er noe ordentlig svineri syns jeg!! I alle fall hvis det er 400 kallorier pr. bar. Da er det bedre å spise de ferdigsmurte knekkebrødene fra wasa, eller blåbær-bixit :) Smaker bedre, og holder deg mett lengre!

 

Jeg har heller ikke noe fleng med treningspoeng Ingsi, ligger bare på 2-3 poeng pr. uke. Men vi satser vel på at det blir bedre etterhvert!?

 

Kjenner meg igjen i det dere sier om kos med kjæresten! Det er ekstra lett å sette litt godsaker på bordet en lørdagskveld, bare for å kose oss ekstra!

Jeg ambefaler virkelig godtestopp altså! Det er litt kjedelig, men det fungerer kjempebra, og det er jo så mye gode alternativer.

 

Til tirsdag blir jeg 20 *hipp-hurra*, og jeg har et lite ønske-mål om å være under 80, men hallo! Det er over 2 kg ned på 5 dager, så satser ikke på det. Men hadde vært utroolig motiverende! Så jeg håper og håper. haha

 

Så bra du fant kjole Ingsi, tror det er mange som tyr til solarie og kremer sånn som været er nå. Det er rett og slett trist! Hvor ble det av sommern?

 

Du kan jo prøve deg med en plan fra og med 1 august, det er jo starten på høsten. Høsten er den årstiden flest mennesker går mest opp i vekt, så det er jo hvertfall lurt å ha en slagplan i kampen mot de lange våte høstkveldene. Da er det lett å ty til kakao med krem!! :D

 

Håper dere har en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp folkens=D

 

Jeg måtte bare innom en tur, for er så fryktelig glad!:)

 

For litt over en måned siden kjøpte jeg meg den FINESTE mørkebrune skinnjakken, koster egentlig nesten 2000, men fikk den på åpningssalg til 400.

Så kjøpte jeg meg den i 38/40, noe som var alt for lite, fikk den ikke igjen eller noen ting... Tenkte det kunne være motiverende.

SÅ, ikveld har jeg rota gjennom klesskapet mitt, for skal på reunionstreff imorgen med vennegjengen før vi blir spredt for alle vinder. OG, og, da prøvde jeg jakka for morroskyld.. Jaggu passa den ikke å a gitt!! Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å grine!!:D

 

Måtte bare dele gleden min litt med dere:D Samboern min mener at jeg er perfekt og blabla (jeg blir egentlig litt sint når han sier det) så når jeg fortalte det til han, at jeg har gått ned to klesstørrelser så sa han bare "hva er vitsen med det? Da må du jo bare kjøpe nye klær? Du er jo så fin som du er" Veldig søtt sagt, men ikke det jeg ville høre.. Hehe

 

Håper alt står bra til med alle sammen. God natt!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Gratulerer med skinnjakken, Loone! Utrolig kult at den passa nå! Sånne ting er liksom litt smått uvirkelig.. og motiverende!

 

I det siste har jeg ikke vært så flink, også skal jeg dra på ferie nå, blir borte ca. ti dager! Gleder meg helt sykt! Håper bare det ikke går utover vekta, da.

Jeg veide meg i dag, da var den på 86 komma noe igjen, men i går var den på 85,4 (jeg veier meg for ofte, jeg MÅ slutte med det! blir bare sprø av det). Uansett har den stort sett vært på 85 komma noe i det siste.

Jeg skal ikke være så streng med meg selv på ferien, men jeg vil gå turer, svømme og ikke proppe i meg for mye godteri. Heller spare "kosepoengene" til vin osv.

Også blir det vel en del gresk salat :D

 

Så, målet mitt når jeg kommer tilbake er å helst fortsatt være på noe med 85 (gjerne under, hehehehe.. men ikke noe "krav" liksom).

 

Så da får dere ha en flott augusttid, så snakkes vi om en stund! Good luck alle sammen (kjenner jeg trenger litt good luck selv, har blitt en del godis i det siste....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...