Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

hallo i luken=)

 

velkommen tilbake skyskaper! :) en halv kilo er jo ingenting mot en koselig tur til sverige, smart av deg å gi bort mesteparten av kaken! Hehe

 

Så utrolig teit at det er så dyrt Sitrus! 5000, er det med studentrabatt? På det nye badet i drammen, som visstnok er det beste i norge betalte jeg under 4000 for bad og treningssenter samlet. Utrolig at det er så dyrt i en "studentby" =S

 

Er kjeempefornøyd med vektnedgangen, smugveide meg idag og da sto den på 79 blank. Så da hoppet jeg i taket av glede kan man si! :) De skal IKKE på igjen!

 

Jeg pleier å lage suppe litt på øyemålet men bruker:

gulrøtter - en pose

blomkål - et hode

kålhode - et halvt hode

stangselleri - sånn passe mengde

vårløk - en bundt

hvitløk - 8 fed

chilli - en

tomat på boks med basilikum - en halv boks

krydder, suppebuljong + diverse urter

også lager jeg kjøttboller å ha i:

200 g kyllingkjøttdeig

4 fed hvitløk

en halv chilli

3 ss cottage cheese

krydder

 

Jeg bruker cottage cheese i det meste egentlig:p det er veldig godt å ha i omelett, lasagne, kjøttkaker/karbonader osv. Kjempegodt å mose det i miksmaster og putte opp dipmix, det blir mer mat av det hvis man spiser det med litt kuttede grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Tror du leste feil :) 3000 i året. Det er jo svømming og trening inkludert, men jeg er litt i tvil allikevel. For det første er det EVIG langt dit fra der jeg bor, så blir vel minst en halvtime med buss og bussbytter. Dessuten syntes jeg ikke det var en sååå bra "svømmehall". Er mer badeland! Var 2 25 meters basseng der, men blir allikevel feil for min del da, når det kryr av unger og mas og kjas i alle retninger, banene er inndelt og man må svømme 2 i hver bane, det er visst svømmetreninger for barn der hver kveld, og dessuten blir man overvåket av alle de som trener i trimrommet som er ovenfor svømmebassenget (vindusvegger ut mot hallen). Det er nok verdt det mer om man skal trene og svømme litt innimellom tror jeg. Treningsrommet så i hvertfall veldig bra ut! Men alt i alt så likte jeg det ikke så veldig. Litt mer for unger og gamle som vil kombinere bading, sklier og boblebad.

 

Skal sjekke ut treningssenteret på skolen i morgen. Tror det er veldig bra der! Hvis det føles bedre ut så tar jeg heller det, også får jeg se om jeg kan reise og svømme en gang i måneden eller noe i stedet. Er liksom greit å kunne gå i 10 minutter til og fra trening også. Og ikke minst at det bare er 500 i året! Svinebillig!!

 

Uff, ble vist tidlig lørdag på meg. Hun ved siden av har bakt sjokoladekake, og i tillegg hadde jeg kjøpt meg mokkabønner før i dag som jeg har knasket litt på. Men men.. Har da i hvertfall tatt bare én bit, av en rykende fersk og varm sjokoladekake. Uff.. Nei, nå må jeg gå å ta meg et knekkebrød og litt juice så går sukkersuget bort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle anbefale en blogg til dere som kan gi mye motivasjon! Det er så mange bra blogger og bloggere der ute, og jeg elsker å sitte å lese om hverdagen til alt og alle. Spesielt moro er det når man leser blogger som gir inspirasjon og motivasjon. Helene Rask var jo "bare" en modell før, men nå har hun lagt om stilen så totalt.

 

http://helenerask.blogg.no/

 

Ta en kikk innom henne hver dag! Om man ikke har motivasjon, så får man det. Om man ikke har dårlig samvittighet for å ikke trene - så får man det! Hun lever en vill hverdag, men hun spiser også kjempe sunt og har mange bra oppskrifter. Bla nedover siden så står det et inlegg om hvordan hun spiser hver dag. Kjekt! :)

 

Nå blir det visst polferd på meg og naboene.

 

Ha en god lørdag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg så på noe spennende på tv, så leste sikkert litt feil:p

Men hvis det er masse unger og utsikt for de som trener så hadde jeg også nølt, hvertfall om alternativet er 500 kr i året! Da går det jo ann å svømme et par ganger i måneden i tillegg?

 

Jeg og samboern min skulle hente noe i sarpsborg igår så plutselig fant han ut at vi skulle svippe innom sverige. Så ble en burger på mc donalds og litt godteri igår. Så blir det litt godteri idag også:) men for en gangs skyld har jeg ikke dårlig samvittighet! Deilig!

 

Skal titte innom bloggen Sitrus:D Det er en mann som også lager blogg, husker ikke i farten hva adr. er, men han skal ned til halvparten av det han var og han legger ut oppskrifter, opp/nedturer, motivasjon osv. Den er kjempeflott! Skal se om jeg finner den og gi dere linken=)

 

Så morsomt at du finner på noe med naboene da Sitrus!:)

 

Nå er det elvefestivalen her i drammen, så vi skal vel ut ikveld tenker jeg. Gleder meg!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satser nok på treningssenteret :) Rakk ikke reise dit i går, fordi vi brukte sånn sirka 3 timer i byen og fikk besøk etter det. Så det ble en rask og ekstremt fuktig kveld! Huff. Burde vel gått en tur i dag, men er helt ødelagt X) Satser på å reise å trene i morgen etter skolen i stedet.

 

Si meg, hva er poenget med å drikke på søndager?! Er det en sånn typisk student ting? Det er i hvertfall noe jeg aldri kommer til å skjønne meg på. Drikke til langt på natt og ha full dag fra 8 dagen etter?! Ellers takk, for min del!

 

Nå skal jeg rett og slett ligge rett ut og se på film resten av kvelden! Får lage meg en suppe eller noe til kvelds tror jeg. Noe magert som fyller opp! Blir liksom dårlig med mat når man er SKIKKELIG i dagen derpåform! Føler meg som en katt i dag. Bare ligger og slaker! :) Litt godt også da. Blir en hard uke nå med ORDENTLIG skole. Ikke forkurs, som vi har hatt til nå. Begynner morgendagen med Geologi på en skole jeg ikke har vært på før! Skal bli spennende å finne frem dit! :)

 

Kos dere ut søndagskvelden dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da Sitrus, da får du mye god trening til en billig penge!

 

Er bra du er litt sosial nå som du har flytte til et nytt sted, så kan du starte å trene for fult når du har fått litt vennekrets og sånt. Kjedelig å være en einstøing:p

 

Imorgen skal jeg begynne å trene igjen, gleder meg skikkelig! Har ikke trent aktivt siden april, så skal bli godt! Er så redd for å få slapp hud. Har gått ned litt over 7 kg uten å trene noen ting. Så tror det snart er på tide med litt "oppstramming" gitt!

 

Lykke til på første forelesningstime Sitrus! Det blir sikkert spennende! :)

 

Idag har jeg klart å kjøre rett i en parkert bil. Den sto parkert ut i veien rundt en sving og jeg klarte ikke stoppe før det var for sent. Så nå er det ut med rundt 20 lapper for min del. Enda dama hadde parkert ut i veien!! Sure penger! Så når jeg kom hjem la jeg meg i senga med godteri og brus og syntest fryktelig synn på meg selv!! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls!

 

Jeg også liker å gå innom slike blogger, har vært innom Helene Rask sin før. Mange kule folk å lese om, egentlig.. Og ja, man blir ofte motivert til å trene av det :)

 

Godteristoppen min går litt så som så, var på filmkveld i dag. Tok litt godis, men prøver å begrense meg liksom. Har lyst til å ta av et par kilo til nå, bruke litt tid og energi på det. Så da vet jeg at jeg må stramme inn litt på hva jeg unner meg!

Skal på trening i morgen. Det er SEIGT å komme igang igjen etter noen slappe uker nå. Jeg har vært på treningssenteret to ganger, begge litt halvhjertet. Gleder meg til formen blir bedre igjen! Da liker jeg bedre å trene! Det tar vel vanligvis ikke sååå lang tid før man merker at det går bedre. Og det er motiverende.. Venter i spenning..!

 

500 i året er sykt billig! Heldiggris. Jeg betaler over 4000 :)

Men jeg bor jo også i Volda...................................................

et bittelite sted.. noe må man finne på.

 

Nå blir det senga. God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens! :)

 

Baah, idag forsov jeg meg noe så veldig også var det kjempekø på bensinstasjonen for å få fylt bensin. Vi kjørte min tom til sverige i helgen..

Så møtte opp på forelesning både sulten og sein. "Uten mat og drikke duger helten ikke"!!

Vi hadde om forlengs og baklengs renteregning, annuiteter osv. Kunne like gjerne ligget hjemme å slappet av, fikk ikke med meg noen ting! Er utrolig hvor mye frokosten spiller inn på hodet!!

Så da ble det ikke noe morgengymnatikk med eldrebølgen på meg heller!:)

 

Håper dere har fått en god start på uka:D

Spent på å høre hvordan første ordentlige forelesningsdagen din har gått Sitrus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ!

 

Ja nå er endelig den første dagen unnagjort. Jeg fant frem på ny skole til nytt sted - noe jeg trodde var umulig for min del (fullstendig blåst på kartlesing og orientering!!!). Men jeg fikk en grundig time i Geologi, 2 timer med "lunsjpause" som jeg brukte til å skrive inn alle notater på dataen (fint med system :) ) og hadde time fra 14.15 - 18.00. Det er faen meg seint ass!!!!!!!! Godt jeg kan sove litt ekstra i morgen ^^ La meg 21.30 :) :) :) i går, så jeg får prøve å holde trenden oppe.

 

Ble ikke noe trim i dag da, annet enn sykling til og fra og løping hit og dit (som ikke er trim heller forsåvidt). Tar det i morgen! Ble så innmari seint, så jeg og hu jeg bor med fant ut at vi heller nyter middag og Cæsar i dag, og tar en tur i morgen når vi har friiii hele dagen :) Faktisk fri hele tirsdag (enn så lenge til det blir gruppetimer) og hver torsdag! Men desto hardere er det på de dagene det er skole da. Men men :)

 

Blir visst ikke arkeologitimer før på onsdag. Men det skal bli morosamt!!

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyskaper

håi håi

 

flott at du fant fort fram sitrus haha :) hadde også min første ordentlig skoledag i dag, var bare venninna mi som jeg kjente i klassen, alle kom utenbys fra, men det er jo kos og spennende å møte nye folk

 

hvordan var treningen loone? spent å høre, må jo ha vært deilig :)

 

Liker også blogger og har foresten lest gjennom din loone, har utrolig lyst å prøve den "sykehus-dietten" som du prøvde, og har nesten bestemt meg for å prøve den, siden jeg ikke har vært så flittig på mat fronten, har blitt mye take away ja:/

hvordan fungerte den? er den effektiv selv om man har vært ganske aktiv de siste månedene?

 

Gikk på treningssenter før, men det ble for dyrt altså :/ er heller ikke så heldig som kan betale bare 500, men på høgskolen har vi et treningsrom som er fritt å bruke for alle studenter :) så det må jeg sjekke ut (:

 

dessuten har jeg diskutert med mamma, og vet dere hva vi har funnet ut! vi skal rydde hele boden til mamma å pappa i kjelleren (en ganske stor bod), ta alt sammen ut derifra og sette inn stooore speil på hele den ene veggen. så må jeg bidra med et nytt stereoanlegg der nede og voila! nytt danserom til meg :) guuud som jeg gleder meg til vi starter! kan ikke vente med å dunke litt real hip hop og slå meg løs;D

skulle vel egentli ut å jogge i dag, men hadde frisør time som jeg hadde glemt akkurat i det jeg skulle ut å jogge, og på kvelden ble det heller cæsar på meg også ;D og litt daim sjokolade.. men i morgen har jeg ikke skole så da blir det to treningsøkter på meg (:

 

;*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit med litt fridager da Sitrus! Vi har firedagers forelesninger, fri hver onsdag. Er deilig å ha en dag i uka til å lese litt på hvert fag:)

Blir ofte sånn når man begynner på ny skole at trening blir litt nedprioritert.

 

Så koselig at du har lest på bloggen min Skyskaper! Har vært dårlig til å oppdatere der nå, men den dietten fungerer jo enda bedre på mennesker med høy forbrenning. Du må bare være forsiktig å ikke bruke den så lenge at forbrenningen din går ned igjen!

Jeg startet på 86 kg 13 juli og når jeg veide meg igår var den på 78,7 kg Så har gått ned litt over 7 kg på ganske kort tid. Jeg har ikke trent i tillegg så er veldig fornøyd!

Spiser fremdeles suppe ganske mye, men har vanlig mat i tillegg for å gå gradvis tilbake til vanlig kosthold. Når jeg sluttet å spise bare suppe veide jeg litt over 80, så har ikke gått opp noe igjen i alle fall:D

 

Så utroolig morsomt med danserom:D Vi også driver å bygger ut nå, skal bli deeilig å få mitt eget lille kontor så jeg slipper å ha alle bøkene og alt strødd utover stua:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra en søke-jobb-runde. Så mange steder jeg kunne tenkt meg å jobbe! De jeg fant utlyst på nettet var visst allerede fyllt, men jeg fikk da sendt ut to på mail og la igjen to CVer også. Håper jeg får meg jobb i en gullsmed! Ser så koslig ut. Litt sånn lyst og pyntelig, må ordne seg litt til jobb, og få hjelpe folk med å plukke ut masse fine smykker. VilvilviL! Men la igjen en søknad på en koslig kjøkkenutstyr butikk også! Hun som jobbet der var så koslig at jeg nesten følte jeg fikk jobben. Huff X) Satser på å få svar snart, eller så får jeg ta meg en tur på flere butikker på lørdag eller noe!

 

I kveld SKAL jeg på trening. Gleder meg allerede! Så på nettet at treningsrommet er på 500 kvadrat, så da må det jo være ganske stort! Bare hu naboen kommer hjem nå, så skal jeg rive henne med ut døra! :D

 

Hva skal dere i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyskaper

Kom akkurat hjem med min nye epilator som jeg har bestilt, ai ai ai ai.. brukte den på leggene og tenkte hei, dette er jo ikke ille i det hele tatt.. det var til jeg kom til bikini linja.. nei å nei, la den bare tilbake i eska jeg foreløpig haha ;D

 

Åi gullsmed høres jo kos ut :D håper du får svar snart da Sitrus må vel også se å få meg en deltids jobb, som student er det alltid godt å ha litt ekstra penger til bruk

 

jeg skal starte på den dietten i neste uke loone, tenkte å gå på den i en halvannen uke, ikke mer enn to uker, er glad i suppe jeg så tror det er en diett som jeg kan klare å holde ;D

 

Her i nord regner det så det tar litt på motivasjonen:( skulle ut å jogge, men har ikke noe lyst. må vel sette meg på treningssykkelen vi har her hjemme, så tar jeg kanskje litt styrketrening i kveld ellers har jeg ikke andre planer enn å ringe ei venninne å slappe av med en film eller no resten av kvelden.

 

nå må jeg spise, kl er 17 og det eneste jeg har fått i meg i dag er litt kjeks :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke jobb hørtest fryktelig kjedelig ut Sitrus! Men håper drømmejobben kommer å banker på døren din:D Jeg syns det er latterlig at det ikke er mer støtte for studenter. Vi ER fremtiden, og når vi først går inn for å bli noe her i livet, så burde norge som et av verdens rikeste land bidra med mere enn 3200 kroner i måneden!!

Blir sinna:p

 

500 kvm hørtes ikke ille ut:D Blir nok godt å komme inn i treningsrytmen igjen.

Jeg var å svømte før skolen idag. Kjempedeilig. Men dødsfrustrerende. Badet har leid ut alle banene til svømmeklubben. Så de svømte en person i hver bane mens vi var over 30 stykker som delte halvparten av hva de hadde til sammen. Frustrerende!! Men det var godt å få rørt litt på skrotten!

 

Oii skyskaper. Det er ikke bra å spise så lite:O Da må du gjøre som meg å bruke alarm på telefonen hver gang det er spisetid:p hehe

 

Nå tror jeg faktisk at jeg skal dra ned på senteret å trene litt mer! Blei motivert til å røre på meg igjen. Hehe. Ha en fin kveld jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra spinning. Var på 45 minutter intervall-spinning i dag, det var skikkelig bra! Svetta av meg litt av middagen der tror jeg. Bra trening er det ihvertfall!

Spiste chili-burgere til middag (kjæresten min og jeg elsker å lage det, vi bruker f.eks kyllingkjøttdeig og putter i to finhakkede chili.. det blir ganske sterkt og godt). Han vil selvfølgelig ha pommes frites, så jeg tok også litt. Ellers like vi godt å ha ciabattabrød til, det er så godt! Kanskje det som er minst sunt i den retten (bortsett fra pommesfrites da). Men chiliburgere anbefales!!!

 

Gøy å lese om det som skjer i livene deres :)

Lykke til med jobbsøking, Sitrus!

 

Jeg tror jeg kommer til å ta 45 studiepoeng denne høsten, så jeg tror kanskje at jeg dropper jobb. Det er for å bli helt ferdig med bachelor til jul. Etter jul skal jeg jobbe. 15 av poengene blir da å ha en bachelor-konsert. 45 studiepoeng kan høres enormt mye ut, men på den linja jeg går så er det faktisk overkommelig. Jeg tok det i vår også. Men jeg nekter å nedprioritere slanking. :D (Hehe, kanskje litt naivt....) Men: 4 kilo til skal av til jul!

Snille-vekta viste faktisk 84 i går! Det er det minste ever. Blir gira på å nå 80 jeg nå. Eller.. egentlig 79. Det er absurd lavt til meg å være.

 

Ha en deilig kveld/dag. Du er flott!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra Ingsi! Jeg skal prøve å komme meg på spinningtimer borte her jeg også. Det var forresten veldig bra der!! STORT lokale med masse utstyr, så der blir det nok mange timer fremmover! Var kjempe koslig å ha med seg hun jeg bor med. Hun kan mye styrketrening, og jeg kan mye utholdenhet, så det ble kjempe bra kombo! ca 1 time med litt prøving av diverse, men jammen kjennes det. ÅÅååh så godt det skal bli med rutiner på treningen!!!

 

Nå får jeg sove. Opp tidlig så jeg rekker å raportere til kursleder før skolen. Er så innmari slitsomt å bare stresse med all den målinga. Fysj. Godt å ha god tid til å skrive litt nøye om uka og faktisk måle riktig! Gleder meg til å se om det har gått nedover i morgen!!!

 

God natt alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned -800g fra forrige uke, og vekta står på 86,2! I cm har det også forsvunnet en del, så dette er moro!

 

Nå får jeg spise så jeg kommer meg tidsnok på bussen.

 

Motivert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig Sitrus! Cm er skikkelig gøy å gå ned, fordi det syns jo faktisk!!:D

 

Jeg var på kvelds-vanngymnastikk igår. Ble så sliten av det at jeg kjørte som en zombie hjem og sovnet ved 8-tiden:p Men deilig med en ordentlig hardøkt!

 

Ble kjempeglad når jeg gikk på vekten jeg også! Riktignok smugveide jeg meg dagen før, men vekta sto på 78,7 :) ned 1,6 kg siden sist! Er SÅ UTROLIG deilig å være under 80!!!!

 

Kjenner motivasjonen strømmer på! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Sitrus :) Utrolig bra! Nå er du skikkelig i siget!

Loone, så bra at du også har "klatra" deg så langt nedover :)

 

Godteristoppen er littegranna vanskelig. Tok en liten bit brownie i dag av ei jente som hadde med på skolen. Var så koselig at hu spurte om jeg ville ha :D Det var jo bare bittelitt, og utrolig godt!

Har treningsfri i dag, lurer på om jeg kanskje skal gå en liten tur etterpå bare for å trekke litt frisk luft og få ekstra god samvittighet. Bare en liten en.

 

Gleder meg sykt til helga, da skal jeg til Oslo og møte massevis av venner. Har en liten drøm om å se kjempebra ut til da! Det er en del der som ikke har sett meg på en stund. Er spent på om noen kommer til å tenke over vekt-greiene. Kanskje, kanskje ikke. Det har ikke så mye å si, men det er litt gøy når det skjer.

 

Ha en nydelig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteristopp kan jo være relativt Ingsi. Det bør ikke gjøre noe om en tar litt iblandt, så lenge det er begrenset:D

 

Tusen takk, jeg er utrolig fornøyd med nedgangen! Men er sånn som går veldig mye ned om sommeren, det gjorde jeg før når jeg var normalvektig også.

 

Så morsomt med oslotur da! Nå er det jo meldt bra vær her nede i hele høst, så kanskje dere får mulighet til å spise lunsj i parken og tusle på karl johan uten å bli våte!!:D

 

Idag har vi kjøpt panel til å ha på veggene i den nye delen av hybelen. Skal bli GODT å få litt mer plass å rutte på!! Vi fikk ikke den andre leiligheten vi ønsket oss, så var en gave fra gud så og si at vi fremdeles kunne bygge ut. Så nå får jeg mitt eget kontor og stooor stue:D:D

 

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig det må være å komme ned på det magiske 7-tallet! Jeg vil også! Gleder meg sååå til det! Håper jeg er nede på 85 neste uke. Vi får vel ta det litt og litt.

 

Så koslig at du skal besøke venner da, Ingsi! Det slår aldri feil :) Om det er venner som kjenner deg godt så skal du vel ikke se bort i fra at de ser det :D

 

Så bra at dere fikk bygge ut mer da!!! Tenker du får det knallfint Loone.

 

Her skal det ryddes og vaskes i dag, for i morgen kommer kjæresten min!!! Nå har jeg ikke sett han på 3 uker, så gjett om det skal bli digg :) Gleder meg som en dritunge til juleaften. Må nok komme meg på trening både i dag og i morgen så jeg får brukt dagen til noe lurt, annet enn å sitte å glede meg. Har vel en del jeg skulle lest også, men når man tenker på ting man burde gjort og ordna så får man jo ikke med seg så mye allikevel! Får bare ordne ALT klart :) ÅÅÅÅÅÅÅ JEG GLEDER MEG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig deilig Sitrus!! Mye gratismotivasjon i å se det 7-tallet :D

Den beste måten å gå ned på er jo å ta seg god tid som du gjør! Jeg er bare litt tullette å mååå prøve det som er av triks for å komme meg ned i vekt. Krysser bare fingrene for at jeg klarer å holde meg nede når jeg engang kommer ditt..

 

Så utrooolig koselig med kjærestebesøk da!! :)

Da er det bare å trene i vei så går tiden! Han savner deg sikkert så mye at han ikke legger merke til eventuelt rot engang kan jeg tenke meg:p

 

Nå er det snart sengetid for mitt vedkommende. Vi hadde en helt syk treningsøkt ista så er så sliten at det verker ut i fingertuppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig skuffa over NSB at jeg får ikke sagt det høyt nok!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke nok med at kjæresten ikke fikk studentrabbatt når han kjøpte billeten her for 4 dager siden - fordi det satt ei god gammaldags f**** i luka som ikke godkjente det eneste studentbeviset man har de første ukene på skolen (han betalte 700 kr for billetten) - så greier de AKKURAT I DAG å bli forsinket i 4 timer, fordi en LEDNING er ødelagt.... Jeg kan seriøst ikke fatte hva faen som er problemet til NSB. At de klarer å være så inni helvetes trege, det skjønner jeg ikke!

 

Så da mister jeg heeele kvelden med kjæresten, for vi er jo ikke hjemme før v 1-2 tida.... Skulle egentlig vært her 9... Der forsvant min treningsmotivasjon. Heldigvis regner det, ellers hadde jeg vel kasta meg på sykkelen og kjøpt meg en stor sjokolade, lagt meg i senga og furta...

 

Åh, så godt å ha noen å klage til!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så latterlig urettferdig Sitrus!! En gutt i klassen min fikk 800 kroner i BOT fordi han ikke hadde betalingskvitering på studentkortet sitt eller noe sånt piss! NSB er noe jævla herk. De har jo monopol, så de behandler alt og alle som dritt!!

 

Skjønner at du er lei deg for at du må vente= Det er jo ikke litt typisk heller da! Ikke rart treningsmotivasjonen blir borte!! Men kan jo hende du trenger å få ut litt aggresjon?

 

Jeg er så eksepsjonelt lykkelig for helg nå!! Har vært tøft å begynne på skolen igjen! Kjennes ut som om feiren er et fjernt minne fra en annen tid allerede:(

 

Idag har samboern min kjøpt en stoor potetgullpose til meg, for idag er det synn på meg også. Kom til bilen min etter forelesning og da hadde en eller annen frekk drittsekk kjørt I MIN BIL og vraket fangern min, den er knekt og jævli også hadde vedkommende bare kjørt videre!!! Ikke lagt igjen lapp, ingenting!! Så nå, i tillegg til at jeg må betale for å fikse den bilen jeg kjørte på, så må jeg fikse min egen i tillegg, når jeg ikke engang har kræsjet den!! LIVET ER URETTFERDIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen!!! Da hadde jeg blitt så jævelig forbanna!!! Huff, godt det ikke bare er meg som har en drittdag.

 

Jeg løste det med å dusje i 40 min! Da føltes det mye bedre. Barbert det som skal barberes, full body scrub med sitronlukt, ansiktsmaske og hele pakka. Godt! Så nå skal jeg på butikken og handle inn litt til kjæresten kommer i NATT en gang.. Blir visst rundt 1 eller 2. Så jævli kjedelig.. Men han kommer i hvertfall da. Det er jo det viktigste! Tenkte jeg skulle pynte meg masse og ha med rose eller blomst til han på perongen :) Det hadde vært litt søtt.

 

Holdt forresten på å skremme meg selv i hjel for 2 minutter siden. Jeg fant ikke lommeboka! Tenkte det bare var toppen av en drittdag som bare ville sende alt til helvete, og at vi ikke skulle ha noe penger å kose oss med i helga... Etter desperat leting i 15 minutter (endevending av hele rommet - som nå må ryddes på nytt) gikk jeg ned på do - og midt på gangen nede lå den. Herreguuuuuuuud. Nå vet jeg i hvertfall at det finnes håp for at det skal gå bedre :D Huff..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...