Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nedgang både Loone og Enrt!!! Og ikke vær misfornøyd med -400 gram loone?! Det er jo nesten en halv kilo!! Finn frem 400 gram smør, så skal du se at det er jammen meg mye av kroppen på en uke :)

 

Så flott at det går nedover for alle sammen synes jeg! Går jo mot sommer, så det føles liksom ekstra bra at vekta peker riktig vei. Har begynt å grue meg litt til juni og juli egentlig, for da flytter jeg fra hybelen og tilbake til mamma for 2 måneder før skole. Huffameg. Jeg tror jeg må vende om hele husets kosthold sånn at jeg får det som jeg vil. Utnevne meg selv som innkjøpsskjef og ha middagsveto! Skal i hvertfall få tømt hele bærsamlingen til mamma som ligger i fryseren - det er helt sikkert!!! Mmmm gleder meg ^^ Rips og bringebær og jordbær og blåbær... ÅÅååå!

 

Kjempe trist med hunden Loone. Huff, jeg hater sånt.. Jeg er så ekstremt følsom ovenfor dyra mine, og egentlig alle andre sine også, så jeg tåler virkelig ikke å vite at dyr har det vondt, eller at de dør. Har alltid hatt katter og hunder rundt meg, og det skjærer like mye i hjertet hver gang noen av dem blir borte. De er jo familiemedlemmer! Synes det var godt å se at du laget deg god mat og holdt

deg til den vanlige maten allikevel! Flink er du!! :)

 

Jeg sitter inne i mørket med vondt i hodet i dag. Kan ikke helt skjønne hva som skjer i topplokket, for jeg hadde vondt i hodet i går kveld og hatt det heeele natten. Man pleier jo å sove det av seg, men nå holder det seg virkelig inntakt. Feber og hele pakka, men føler meg ikke syk, bare veldig sliten i hodet, så vet liksom ikke helt hva som er gæærnt. Liker ikke å ta smertestillende når jeg har sånn type vondt heller, for jeg vil liksom finne ut HVORFOR jeg er syk når jeg ikke er syk før jeg begynner å kaste i meg medisiner! Men jeg får bare holde senga og drikke masse så blir det vel bra igjen. Er jo egentlig ganske godt å ta seg en dag pensumfri også da, så kanskje det var det kroppen trengte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Heihei jenter :)

 

Nå var det liv igjen her, ja!

Jeg har hatt litt mye å tenke på i det siste, sorry fraværet... :) det er ikke alle ting som er like bra, kan sikkert forklare senere. men det går helt greit.

 

Ellers finner jeg litt overraskende mye glede i å se på Paradise Hotel hver kveld.............hahahha! Noen som så på i går? For et leven. Skikkelig drama der inne.

 

Sunnhetsbarometeret er ikke så verst om dagen, jeg har hatt to gode joggeturer denne uka og planlegger enda en i morgen. Helst to økter til i løpet av helga, men minst en da. Godteristoppen har jeg overholdt, men da må jeg understreke at IS er ikke med i min godtestopp. Det blir rett og slett for dumt å nekte et menneske is, fant jeg ut. Spesielt om våren. Gud forby.

 

Har spist godteri i dag, så da må jeg ta straffen og holde meg i skinnet i morgen!

 

Håper det er bra med dere alle sammen :)

 

gratulerer med dager og nedgang <3

 

PS! Jeg skal på en sydentur med en venninne i sommer. Jeg har en tendens til å måtte "forsvare" min pengebruk når jeg førstes kjøper meg noe, og fant ut at sydenturen i juli skal bli min premie til meg selv for å ha gått ned over ti kilo det siste året - et og et halve året. Har jo ikke engang premiert meg selv med en ordentlig vekt, så jeg føler en skikkelig premie hvor jeg kan sprade rundt på stranda i min nye kropp var ganske så passende. Da har jeg også enda et sommermål! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen også Ingsi! :) Bra du kommer innom innimellom! Så bra at du kommer deg ut og holder deg i bevegelse!!! Flinkiss!! ^^

 

Heheh, ja paradise liker vi! Har egentlig hata det, men nå som det begynner å bli litt tettere og mer drama så liker jeg å se på det på kvelden! Ålreit med litt drama, så lenge jeg slipper å ta del i det! X) Det er det værste jeg veit.

 

Jeg har også et lite sommermål i år. Skal i både konfirmasjonslignenede fest hos et søskenbarn i juni, og mammas 50 års lag i juli. Så da har jeg to ting å komme i form til! Selv om jeg tviler på at det blir noe særlig med trening i løpet av eksamenslesinga, men det er vel lov å drømme - er det ikke?! ^^ Skal i hvertfall uansett kjøpe meg noen nye sommerkjoler og se BRA ut! Gleder meg til det. Kanskje jeg i hvertfall er nede på -15 til juni. Mangler jo bare 1,1 kilo, så det er jo et vettugt mål om kroppen og jeg klarer å samkjøre litt.

 

I går så jeg forresten for første gang 79 på vekta om kvelden!!! åh, så deilig! ^^ Hender jeg hopper på vekta før jeg legger meg, og det har jo bare stått 8hvasomhelst der i et år eller noe. Så nå var det joggu godt å se 7 ^^ Heheh.. Håper det blir litt nedgang til onsdag, tross for at jeg har vært syk og er syk, og ikke har vært ute noe som helst. Blir uvel bare av å sitte på datan... Herlig. Får ikke lest eller noe. Men men! Det er jo heeele 5 uker til eksamen så det går vel fint...?!?!? JADDA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til de supreste vennene mine som jeg aldri har møtt ♥

 

:)

13,3 trimpoeng sålangt denne uka. Jeg er happy. Det ble tre joggeturer på 40 - 50 min, og i går prøvde jeg endelig pilatesdvden min. HAHA! Den var egentlig ikke så bra. Hun dama som prata hadde irriterende stemme. For meg har det faktisk MYE å si! Nybegynnerprogrammet varte kanskje et kvarter eller noe bare, så jeg gikk heller over til Mage,rumpe,lår-dvden min. Det var bedre ja! De damene der er det tak i og de har mer behagelige stemmer :)

LooooooL.

Det ble også mye gange i går da kjæresten og jeg bestemte oss for å gå fra sentrum og hjem, i tillegg gikk vi til noen venner av oss på kvelden. Så tror mine to vinglass, en Heineken og et lite stykke eplekake kan forsvares! Venninna mi lagde fruktsalat med mørk sjokolade, det passet meg meget bra!

 

Vekta står på yndlingstallet sitt - 83 - det er utrolig kjedelig. Den rykker seg ihvertfall ikke nedover. Kan jeg aldri få se 82? Jeg tror jeg vet hva jeg gjør feil, og det er at jeg ikke fører inn hva jeg spiser lenger. Når jeg gikk ned som mest førte jeg inn hver minste lille nøtt jeg spiste:P

 

Men nok om meg!

 

Enig angående drama - jeg hater også drama! Jeg orker ikke å ha venner som skaper drama for en minste ting. Veit dette høres litt HARSH ut, hehehe.. Men jeg orker ikke sånn ungdomsskoleopplegg. Har jo såklart et par venninner som "styrer" mer enn andre. Men jeg orker ikke å måtte gå på tå hev rundt venninnene mine. Det er så mye bedre å bare kunne være seg sjøl og si hva en føler for. Det blir mye mer ekte synes jeg. Håper dere skjønner hva jeg mener?

 

Sitrus, må bare gratulere deg. Du har gått ned så utrolig mye nå, og jeg tipper du ser HELT smashing ut. Nye sommerkjoler fortjener du! Det går sikkert bra om du ikke får trent så mye i eksamenstida. Du får passe på å få litt luft da det er sol. Jammen er det varierende vær om dagen :) Haha. -15 hørtes ut som et meget bra mål. Fornuftig også.

 

Lykke til med eksamenslesing til alle som har det : )

Jeg jobber jo, men får nesten ikke spart opp noenting : P

Selv om det jo var planen hele tida.. hmm.

 

Ha en nydelig søndag. Skriver igjen i morra sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Nå har jeg begynt å føre inn hva jeg spiser igjen.. Tenker at det er veien å gå for å skulle kunne kave meg ned et par-tre kilo til før sommeren. Aller helst 3 kilo og 100 gram, for da får jeg se 7-tallet for første gang i hele mitt liv. (Tror jeg hoppet rett over hele 70-tallet jeg, hehe).

 

Ønsker dere en flott dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er så flink Ingsi!! Skulle ønske jeg hadde samme treningsmotivasjon. Nå har jeg jo vært syk også, men unnskyldninger meg her og der, jeg må virkelig se å ta meg sammen snart. Huff. Det går jo nedover på vekta, men jeg kommer jo til å se ut som en kiwipose med vann i om jeg ikke får strammet opp kroppen litt etter hvert! Skal prøve å komme meg ut litt i det værste eksamenskjøret. Man trenger virkelig frisk luft og litt omløp i kroppen når man leser, så jeg får bare pushpush. Bedre med en halvtime på beina enn ingen ting!

 

Håper virkelig du når målet ditt og at det er registreringen som skal til. Kan ikke skjønne at det står stille på deg jeg altså, du som er så dyktig. Drikker du nok også? Og du er sikker på at du går på rett meny? Det er jo litt slitsomt å sitte å notere alt som er, men man får det til om man går inn for det. Jeg synes bloggen har hjulpet meg så mye jeg da! For der har jeg jo regnet ut og skrivi ned for masse folk, så jeg har liksom oversikta i bakhodet. Veldig kjekt :)

 

Heheh, joda, jeg har jo gått ned litt, men smashing er vel ikke helt ordet :) Men det som er så dumt er at jeg tror faktisk jeg aldri blir fornøyd. Jeg ser ofte på meg selv og ser bare det negative, og klarer liksom ikke skjønne hvor de 14 kiloene har blitt av. Joda, ser bedre ut, men herregud det er så mye som ikke ser bra ut allikevel! Vi kvinnfolk blir vel aldri fornøyde heller, så på ett eller annet tidspunkt må jeg vel selv klare å si at jeg ser "smashing" nok ut :) Ikke i dag, kanskje i sommer? Når jeg stolt kan si -15 kilo!

 

Prøvde på meg bikinien min i dag da, for å få en liten selvtillitsboost. Og den ser jammen meg mye bedre ut i år skal jeg si dere, enn for et år /15 kilo siden!!! Gleder meg skikkelig til å gå rundt i kort shorts og bikinitopp på verandaen og grille!!! Heheh ^^ Åh, skal bli så godt med sommer. Men ser ikke ut for at det har tenkt til å bli det i trondheim med det første... Snø, snø, haggel, regn, sol, snø, vind, STORM, snø, sol, skyet, kaldt, snø, haggel, regn og sol. Nei, det finnes ikke en gang et fornuftig mønster i det. Kanskje greit at jeg flytter hjem til mamma i juni :)

 

Nå får jeg gå å lage frokosten min og komme i gang med dagen. Skal vaske bad og rydde hybel og en tur på butikken for å handle dopapir. Det er alltid så moro når man virkelig må på butikken bare for én ting, spesielt dopapir...... :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig motivert av treninga di igår ingsi, og for første gang på guudene vet hvor lenge tok jeg i bruk treningssenteret igjen! Føler det blir mye bere trening enn den ekstra gåturen jeg har brukt å tatt i tillegg til håndballen! Men så er jeg stiv idag å.

en anne grunn til å komme seg ut når en driver med eksamenlesning er godt for hukommelsen å trene. Så selv om du mister litt lesing så er det ikke så ille likevel:)

 

håper det funker ingsi, du har vært på 83 lenge nå. Og selv om det er tyngre å skrive ned alt en spiser så er det greit så lenge en går ned da. Så får du heller slutte med det når du har funnet drømmevekta, for du holder deg jo stabilt når du ikke skriver ned. Men som sitrus sier, det kan være en fordel å regne over en gang til om du spiser nok, spesiellt når du trener så mye som du gjør:)

 

jeg tror det er litt slik med oss jenter jeg at vi er aldri helt fornøyde, uansett! Men jeg er sikker på at du egentlig kan være kjempe fornøyd. Likevel om du ikke føler at du ser helt perfekt ut enda så har du snart gått ned 15 kg da! som du sa til loone, finn fram vekta i smør og en får sjokk hvor mye det egentlig er! Selv om vi føler at det går sakte nedover til tider så går det iallefall nedover! Kunne vært verre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sitrus, I love ya! ♥ Jeg tror jeg drikker nok vann, pleier å drikke en del hjemme og fylle opp flaska et par ganger på jobb. Men skal ta ditt råd og tenke litt over det de neste dagene! Og hive i meg noen ekstra glass.

 

Jeg er hundre prosent sikker på at du ikke ser ut som en KIWIPOSE Sitrus (haha! hvor tar du det fra?!). Men ja, det er vanskelig å se det selv! Gamle bilder hjelper ofte på.. Hverken jeg eller kjæresten "kjente meg igjen" fra bilder som var tatt for ca. 1,5 år siden. Tilogmed han ble overraska. Han ser meg jo også hver dag. Det blir sikkert litt det samme som at jeg ser meg selv i speilet hver dag. Finner alltid feil jeg og. Tror det er lurt å tenke på litt andre ting enn bare slankinga og, f.eks heller ta en tur til frisøren, bruke noen penger på å ta litt sol eller litt selvbruningskrem, stelle neglene, kjøpe seg en ny kjole eller prøve en ny mascara.. hjelper på det og! Jeg er ikke så flink til det, men tenkte å skjerpe meg på det punktet nå utover våren, og heller se hva annet jeg kan "rette på" de gangene jeg er misfornøyd. Kan ikke skylde alt på vekta alltid, men det har jeg en lei tendens til å gjøre.

 

Det var MEGET koselig å høre at du ble inspirert, enrt!! BRA! :)

 

 

Og de gangene unnskyldninger trengs for å lette på samvittigheten...da kan dere trøste dere med at jeg jobber av og til bare tre dager i uka, og de tre dagene begynner jeg fra halv to, eller senere. Derfor har jeg et hav av tid til å jogge, sånn egentlig. Denne uka her skal jeg jobbe fire dager, kanskje fem, så da må det allerede mer planlegging til. Føler meg heldig som kan prioritere trening nå om dagen (men jeg har jo ingenting annet å gjøre: P)

 

Tok en liten times "powerwalk" i går, så er litt igang denne uka og. Nå sitter jeg og drikker smoothie (meeget godt de gangene jeg tar meg tid til å lage det! Det er mitt lille mål,- å bli flinkere til å huske hvor utrolig glad jeg egentlig er i smoothier!!) og drikker kaffe, lader opp til dagens joggetur. Tenker en runde på ca. 45 min...hjelp. Jeg jogger ikke hele tida altså, må absolutt gå nå og da for å hente meg inn igjen!

Jeg er ikke akkurat supermann heller! Dessverre :)

 

Ei av bestevenninne mine har meldt seg på GR-kurs- uten at jeg visste om det, noe jeg bare synes er braaa! Leste en del i bøkene hennes her om dagen, og da gikk det opp for meg at jeg jo innerst inne egentlig "kan" alt som står der. Har lest det mange ganger før i bøkene til mamma osv. Blir gøy å se hvordan hu venninna mi sikkert forandrer seg utover våren : )

 

I går skulle jeg jo føre inn alt, vel, det ble så seint hjem, så det ble ikke noe av. Men nå har jeg ført inn smoothien, og det ble ca. 236 kalorier.

 

Dagens smoothie:

 

- En banan

- en yoghurt, i dag brukte jeg en yoplait dobbel 0,0 % yoghurt. jeg liker dem veldig godt utfra smak, men de er i dyreste laget! men varierer med å kjøpe det en gang i blant :)

- litt skogsbærblanding... en slump.. ca. en stor neve! jeg har ganske så store never!

- bittelitt linfrø, registrerte 10 gram (en spiseskje)

- bittelitt müsli, registrerte bare 5 gram, tar i bare bittelitt for å få litt "tyggemotstand", lol

- bittelitt all bran flaks (en spiseskje her og) på toppen - som "pynt".

TADAA!!

 

Burde jo egentlig vente en time før jeg jogger, meg jeg er av og til litt utålmodig på det. Men nå har jeg jo begynt å skrive her, så kan vel hende det fort går en times tid :)

 

Ok, nå har dere fått et godnattaeventyr, om ikke annet. Ha en smæshing dag ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg regna ut, først en gang selv, og så brukte jeg kalkulatoren. Endte med daglig energiforbruk: 2552 kcal.

 

Første gang klarte jeg å regne meg fram til at jeg skulle ha i meg 1300 kcal.

 

Nå fikk jeg jo MYE mer, når jeg brukte den kalkulatoren! Tror det er viktig å være litt nøye på dette her.

 

Skal legge meg på ca. 1900 igjen jeg da, tydeligvis! Er igrunn litt letta for at jeg ikke trenger å ligge på 1300, det er lite for meg.. Jaja, da må jeg nok spise litt mer, som dere sa :) No problemo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei jenter!

Å, dere er en glede i hverdagen min altså! Er så uttafor for tia, men å gå inn her å lese gjør alltid humøret bedre!<3

 

Håper du har blitt frisk igjen nå Sitrus! Skjønner at du omtrent går på veggen av å bare sture hjemme. Og jeg er enig med Ingsi, du ser garantert ikke ut som en kiwipose:p

Men, for å stramme opp til sommern, så kan du jo, når neste stipend kommer, invester i en god dødehavssaltskrub. Jeg kan sjekke hva min heter. Jeg bruker min mange ganger i uka og har bare noen få strekkmerker på hoftene, man ser ikke at magen har vært større, huden er helt fast! Liker å tro at det er fordi jeg skrubber den ihjel med det havsaltet:p

 

Litt morsomt med den smørpakka som dere nevner, se på smørpakka:D jeg spiser jo nesten en halv smørpakke pr. dag!=p

 

Men, Ingsi. Tenkte jeg skulle gå litt motsatt vei av dem andre jeg da. Kurslederen min sa til meg at det er bedre å spise en halv banan før og etter trening (som ikke telles med i totalt kcal) enn å gå til en større meny. For jeg hadde mellom 15 og 20 trimpoeng i uka når jeg gikk på kurs og skulle likevel ligge på 1600 pr. dag. Så hvis det ikke fungerer med 1900, så burde du prøve med bananen før og etter trening=D

 

Må fortelle dere noe morsomt, som var skummelt der og da=p

Igår klokken 22:00 fant jeg ut at jeg skulle gå tur med hunden, for kjedet meg. Så vi kledde på oss reflekser og gikk ut. Litt nedi veien hørte vi knekke og raslelyder, skuuummelt. Så vi begynte å gå fortere. Plutselig, ut av skauen kom... EN ELG!! som begynte å gå mot oss. Selvfølgelig har jeg blitt opplært til at man skal gå rolig vekk dersom man møter på en elg. MEN, beina ville løpe, var liiivredd. Så vi løp og løp og løp oooog løp! Når jeg endelig fant ut at det var trygt å slutte med løping hadde vi løpt (kanskje jogget for kondisen er fæl) i en halvtime =p Ikke turte jeg å gå hjem igjen heller. Så ringte samboern og ba han komme å hente oss. Haha=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahh, okei, kanskje ikke kiwipose da :) Men jeg føler meg litt sånn innimellom! Spesielt på magen. Det var faktisk litt penere å ha en litt strammere feit mage, enn at det nå er liksom bare litt i midten som henger liksom. Sånn hvis jeg står på alle 4 (ikke at det skjer så jævla ofte, men) så ser jo magen helt grusom ut!!! Grøss og gru. Det strammer seg vel etter hvert. Er jo en del av prosessen!

 

Men har tatt bilde av meg i undertøy og sånt så jeg har det liggende nå da, for det er faktisk ganske spennende. Og jeg må si at jeg ser bra ut når jeg er oppe og går, men det blir jo noe helt annet når man sitter eller krabber på knea og sånt.. X))

 

Men jeg har ikke strekkmerker faktisk! Det er jeg veldig glad for. Antagelig har jeg gått så radig opp i vekt at kroppen bare har fulgt etter! Har bare noen få som er helt minimini på hoftebena som skjules under trusa, så det er ingen skam! ^^ Er sp uendelig takknemlig for at jeg har sluppet det! :)

 

Får håpe du finner ut av matinntaket Ingsi! Håper virkelig det løsner hos deg snart også. Du har jo jobbet så hardt og kommet så langt, og er jo snart der du ønsker å være! Drikker du grønn te forresten? Jeg synes det hjelper masse! ^^ Alt er verdt et forsøk, sant?!

 

Men Ingsi, jeg tenkte på.. Jeg synes det er dritbra gjort av deg å komme deg på trening når du jobber så lite. Jeg vet akkurat hvor JÆVLI slitsomt det er å ikke ha mer å gjøre, og jeg ble seriøst helt deprimert når jeg bare hadde 2 vakter i uka og ellers bare gikk og stura. Jeg orket ikke tenke på å gå ut døra en gang! Vi er jo alle forskjellige da, men om du føler deg litt sånn, så er det pokker ta meg godt gjort å komme deg ut på såppass! Hadde jeg aldri kunnet grave i meg for å få gjort. altså, jeg trente helt sinnsykt mye når jeg hadde sånn 180 % stilling med jobb enn når jeg hadde bare pittelitt! Merkelige saker ^^

 

Kanskje derfor jeg er så lite motivert nå også? Har jo ALDRI forelesninger, men kommer meg allikevel ikke ut døra. Frustrerende... Kanskje jeg skal gå en tur i kveld nå som jeg har vekt meg selv?! ^^ Heheh, forum er så kjekt!

 

Herregud, SKUMMEL historie Loone!!! Elger er dritdigre og skumle og farlige - ikke minst! Huffameg, godt du fikk fart på beina. Jeg hadde ikke klart å gå rolig unna et så digert dyr! :s Huff huff huff!!!

 

Men nå har jeg masse å ordne som jeg egentlig kunne ordnet i morgen - men shit au - jeg gleder meg så til kjærestebesøk!!!!!!!! :) :)

 

På torsdag skal vi ha baconsnurret, fylt kyllingfilet og på fredag blir det Enchiladas. HErregud, gleder meg til å lage mat og kose med mannen min heeeele dagen lang! Stakkars pensum, men det driter jeg i! ^^ <3

 

I morgen er det veiedag! Spent som alltid!!! Kommer inn i løpet av dagen etter skole og registrerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv på 1900 til å begynne med ingsi, og som loone sier, virker ikke det går du ned til 1600. Jeg hadde 1900 sist jeg gikk ned i vekt, men jeg lå bare still når jeg hadde 1900 nå, så har hoppet ned til 1600. Og selv om det ikke akkurat raser ned så går det iallefall nedover. Bedre det også:)

 

elger er egentlig søt synes jeg, men så har jeg aldri skjedd en så nerme som du tydeligvis gjorde da loone. men mormor derimot, hun er livredd dem. Hun er en få jeg faktisk har hørt om som møtte elgen i munkegata da. For de som ikke er kjent i trondheim, det er midt i sentrum!:)

 

strekkmerker er noe shiit. Heldigvis er mine ganske lyse da, er egentlug ganske lenge siden jeg fikk dem. Så du er kjempe heldig sitrus som ikke har noen. Og du har ikk egjort noe for å ikke få dem heller? skjønner at du gleder deg til kjæresten din kommer! Ikke noe som er så herlig som å få besøk når dere bor langt unna!

Nå roper senga, vi preikes jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-200 gram og 0,5 cm på midje siden forrige uke. Og siden jeg allerede har forklart reglementet for dere, så kan jeg bare skryteskryteskryte siden jeg har hatt mensen OG har vært syk hele helga, så jeg har ikke ett eneste trimpoeng i margen denne uka. Skulle ikke vært lov å gå ned noe da, men jeg tenker all teen min har gjort susen igjen!

 

Nei, har ikke gjort noe som helst for å forhindre det! Men jeg har jo alltid vært litt stor av meg. Tror jeg veide sånn 75 når jeg begynte på ungdomskolen, kanskje 70 når jeg var konfirmant, også har det bare ballet på seg opp og ned gjennom årene. Så det har liksom ikke gått så fort opp i vekt, bare i den siste tida når jeg bodde med kjæresten at det vart litt fortgang.

 

Nå må jeg vel kanskje tenke på å komme meg på bussen? Hmmmmm... JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Sitrus! 14,1 kg er drittbra!! Stå på :) Gleder meg til å "feire" dine 15 kg! :)

 

Jeg gikk også ned -200 gr i dag! Både i dag og forrige uke. Halloooo. Det begynner å gå treigt her! Jeg liker det ikke! Men jeg liker å skylde på at det var kjæresten sin vekt, og ikke min egen. Hihi! Vekta mi står nå på 62,9 kg. Kan ikke huske sist jeg veide noe med 62. Kanskje jeg aldri har gjort det, jeg har vel bare "speedet" over 62-kiloen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann : )

 

Takk for banantipset, Loone! Det kan jo godt hende at det er noe i det. Passer veldig på at det er sunne ting jeg øker med nå. Spiser egentlig sunnere enn på lenge. I går skrev jeg inn akkurat for sent, så da ble det 2000 kcal. Tenker å kanskje legge meg på 1800 i dag, vet ikke om det er lurt eller ei. Makes sense inne i hodet mitt :)

Ps. JA TAKK! Vil gjerne ha navnet på den skrubben! Jeg har oppdaget noen nye strekkmerker og det er ikkkkke morsomt. Hvorfor får man det, egentlig?! Er det fordi man har vært større og blitt mindre igjen? Eller fordi man bare har blitt større? Dagens meget blonde spørsmål, sikkert :)

 

Veide meg i dag: 83 KILO heheheh.. Bombe..

 

Takk for oppmuntring, Sitrus! :) Liker å komme meg ut på trening om dagen, ja. Det gir litt "mening" til dagen, hehehe... hvis jeg ikke gjør noe annet "fornuftig"..

I perioder har det vært ok å jobbe bare tre dager, fordi jeg driver med noe musikkprosjekter som jeg ikke har fortalt så mye om her. Har jobbet en del med det, også har jeg trent. Også er det godt å ta det litt med ro et halvår, og også å ha muligheten til å reise bort litt i helgene. Men nå har jeg egentlig lyst til å jobbe mer, rett og slett av den grunn at jeg ønsker mer penger inn på sparekontoen. Hadde vært fint å hatt litt mer der, spesielt siden planen er å begynne og studere igjen til høsten.

 

Er forresten mulig det blir Oslo på meg til høsten! Jeg er så mye frem og tilbake. Men det er egentlig ingen studier her i tr.heim for meg. dumt, for jeg liker byen veldig godt! Jaja : )

 

Dere får ha en fortreffelig dag alle sammen, og så fint at det har blitt litt liv og røre her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Sitrus og Sara!!:) Kjempeflott!:)

 

Hva er belønningen når du kommer til 15 kg Sitrus? Hvis jeg når 70 innen 17 mai så skal jeg ta tatovering med eksen min, som han har tegnet til meg:D Høres sikkert veldig rart ut, men han er bestekompissen min og en nær venn av samboern. Er så uendelig glad i han, men bare på et vennskapelig nivå. Er så deilig at samboern godtar vennskapet våres<3 Vet faktisk ikke om jeg hadde klart det selv, men har jo noe med tillit å gjøre=D

 

Bra du bare øker med sunne ting Ingsi, er derfor det er smart med bananene før og etter trening. For da får du på en måte inn de ekstra kalloriene de dagene du trenger dem også øker du ikke de dagene hvor du ikke er i så stor aktivitet=D Jeg syns i alle fall det er beste måten. For da er man 100% sikker på at økinga ikke er litt ekstra saus eller noe sånt=p hehe

 

Den skrubben jeg bruker nå er faktisk fra ToneLise Beautysalon i Oslo. Den er seriøst helt genial! Bestilte en fra USA før jeg hadde den her, men syns faktisk at de er like gode! Strekkmerkene mine syns bare hvis man ser skikkelig nøye etter. Før var de mer synlige. Hvis man jogger/løper mye og ting disser og dasser er man i fare for å få strekkmerker. Kan også få gnissemerker som blir til strekkmerker hvis man går med tettsittende klær og huden under er konstant fuktig. Er derfor tynne spikere ofte har strekkmerker på hoftebeina. Hehe.

 

Idag har jeg og bikkja vært på en times gå/joggetur. Ingsi, DU ER EN INSPIRASJON! Nå har vi vært ute på tur nesten hver eneste dag den siste tia og det er pga deg. Så takk<3<3

 

Nå skal jeg se på tv, vi fikk ny tuner idag:D ENDELIG!! Så skal svitsje kanaler til krampa tar meg! Ha en fin kveld jentene =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, jeg stikker også fra bartebyen fra sommeren av Ingsi :) Blir studie hjemme på meg. Funnet ut av mye det siste halvåret, om hvor utrolig nerd man må være om man skal lykkes med arkeologi, og hvor jævli hard konkurranse det er om plassene. Fant ut at det er mye bedre med noe innen kultur, så om jeg studerer hjemme så får jeg i tillegg bo med kjæresten igjen :) Hurraaa! Gleder meg så mye!!! Hadde seriøst ikke klart å bo her oppe i 2 år til uten han uansett :)

 

Skal dere flytte begge to?

 

Huff, jeg ANER ikke hva jeg skal belønne meg med. Jeg har jo sagt nye klær, men jeg har ikke penger X) Nye klær blir belønningen når jeg får første lønn etter en forhåpentligvis sommerjobb! Hahah..! Sånn går det når man er blakk som - ikke en kirkerotte -- men som en student. ..haha! Blir mitt nye begrep.

 

Men jeg hadde jo ikke forventet å gå ned så "fort" som jeg har heller. I starten hadde jeg jo som mål å nå 75 før lillesøster skal konfirmere seg - og det er over et år til!!! For målet var jo at bunaden skulle se smashing ut til da! Men den ser supahsmashing ut allerede nå!!! Bare dét er en sinnsyk belønning for min del. Kanskje det blir min fest? Nå -15 kilo før 17 mai og hoppe sprudlende inn i bunaden og være superglad hele dagen?! :) Det er jo kanskje realistisk også. Litt over 2 uker? 450 per uke? Hmmmmm... Tror kanskje jeg må bite sammen tenna og kjøre på!!!

 

Hahah, du har rett Loone - det hørtes sært ut!!! X) Jammen er du heldig som får beholde ham som venn egentlig. Kjæresten din må stole ekstremt både på deg og han! Jeg hadde så absolutt ikke klart å kunne godta noe sånt! Men så er jeg omtrent verdens mest sjalue kjæresten også da... Hihi ^^ Men blir noe annet når vi bor så langt unna hverandre. Man må jo stole veldig på hverandre og ikke minst være ærlige om alt! Vondt å være så sjalu av natur. Huff.

 

Men hva skal du ha for slags tatovering?! Jeg har en stor sommerfugl bak på venstre skulder ^^ Det er mitt lille gledessymbol. Sommerfugler er i min verden levende vesner som reflekterer alt det gode og positive i verden! Det er faktisk en Queen Alexandra Birdwing for den som lurer ^^ Den største i verden! Har ordnet design og sånt selv, så den er unik. Hurra! Har lyst på en til også av den aller minste i verden. En dag! Er så stolt av den jeg har at jeg må nesten ha en til X) ...ååå tom for : p smilys. God damn!!!!

 

Nei, nå er det bare 2 timer igjen til jeg må gå på bussen for å hente min kjære!!! Det høres vel for noen ut som god tid, men det er det ikke! Her skal det støvtørkes og støvsuges og ryddes og pyntes og luftes og ansiktet sminkes og undertøyet velges ut (Heheheh, vi gjør litt stas på besøk også da...; ).

 

Vi skribles! Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre på veiedag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig å flytte sammen med kjæresten din igjen! Det kan jeg skjønne at du gleder deg til Sitrus!!<3

 

Samboern min kom hjem idag og fortalte at han skulle søke på ny jobb, en syyykt bra betalt jobb:D:D Så jeg fikk tidenes kooseligste nyhet fra han *trommevirvel* hvis han får jobben, så skal vi kjøpe oss huuuus:D Jeg kjente innvolene dro seg i kryss i håp om at han får den jobben. Jeg vil ha hus<3<3 Nå som leiligheten snart er helt nyoppusset så får vi lett ett par millioner for den hvis vi ikke velger å leie den ut. LYYYYYYYYKKE :D

 

Du kan belønne deg selv (mest samboern kanskje) med nytt sexy undertøy. Er så utrolig mye fint på nettet som koster ja, 20-40 kr og gratis frakt. Det er jo noe å belønne seg med. Gleder meg til magefettet mitt blir borte, så skal samboern få en liten fremvisning han også. haha XD

 

Ja, jeg vet. Han er veldig tillitsfull, men jeg kunne aldri vært utro mot han uansett og det vet han. Eksen og endel andre folk sov over hos meg engang før mange år siden, før vi flyttet sammen og da var jeg skikkelig full og sov i samme seng som han. Med putevegg:p Og samboern bare lo og sa "haha, idioter, jeg ser det for meg! Dere på hver deres side av puteveggen" så han er god han mannen min. Men jeg hadde drept han hvis det var han:p Er også veldig sjalu av meg, var helt sykt før! Sånn at jeg ikke ville at han skulle dra ut med kompisser osv, var redd for hva de skulle gjøre. Men heldigvis over det:)

 

Har faktisk tenkt til å ta en sommerfugl, men blir en tribalutgave, den er sykt fin<3 Har noen tatoveringer fra før litt her og der, så blir moro=) Kan du ikke legge ut bilde av din på bloggen din Sitrus?=D Noen av mine er skikkelig stygge, tatt mens jeg var full osv. Men de er en del av meg, så det får bare være. Håper de finner opp en krem som fjerner tatoveringer engang i fremtiden. Haha

 

Detta blei et laaaangt innlegg. Kjeder meg idag=p Ha det kjempefint med kjæresten Sitrus! Blir mange kallorier forbrendt vil jeg tro=D Tenker meg at 75 innen 17 mai er mer enn oppnåelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok Loone, jeg har veldig lyst på skrubb! Men går det an å bestille fra den salongen? Hvis ikke får jeg kjøpe meg en annen snart, har faktisk tenkt litt på det med strekkmerkene, må prøve å forhindre dem litt mer i å vise seg for verden!

Krem er og viktig..tror jeg? :) har begynt å bli mye nøyere med å smøre meg etter dusjing i allefall.

Får forresten veldig lyst til å få meg så fine negler som deg en gang! Har aldri prøvd det før, jeg. Men tror jeg ville følt meg fin : )

Og håper det blir hus på deg! Såååå deilig! Hva skjer med barnetankene forresten, husker du snakka på det??

 

Artig at du og skal flytte, Sitrus! Og så bra at det blir sammen med kjæresten igjen denne gangen. Koselig for dere det! Og jeg er sikker på du kommer til å se kjempebra ut til 17. mai. Med litt guts kan det jo godt hende du klarer det til da?

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for.

Vi skal forhåpentligvis flytte begge to, ja. Håper virkelig at det ikke blir avstandsforhold. Jeg skal prøve å komme inn på journalistikk, det er dritvanskelig å komme inn på egentlig, men krysser alt jeg har av fingre og tær for at det skal gå. Kom inn i fjor, men det var ikke i Oslo. Men søkte heller ikke i Oslo, så jeg har et lite håp!! :)

 

I dag har jeg igjen 100 kalorier (hehe), det blir en lettyoghurt med litt all bran nå snart, tenker jeg.

Skal på barnehagejobbing i morra og torsdag, så blir tidlig i seng nå..

 

Ellers jogga jeg 50 min i dag, kjempefornøyd med det! Eneste jeg har tenkt på er at jeg må bli litt flinkere på å f.eks jogge annenhver dag og heller trene styrke annenhver dag, enn å putte alt på rekke og rad. Blir styrke i morra, og ikke noe mer jogging før ihvertfall fredag. Hvis jeg gidder det etter jobb da.

 

God natt jenter! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først av alt, gratulere med nedgang alle sammen! :) Kjempe godt jobba! Får jo nesten litt prestasjonsangst i forhold til imorgen jeg nå:) Satser på at det går greit, selv om det ble litt is ikveld. Men ekke hver dag kjærest har bursdag og når man får det servert hos svigermor ekke det bare å si nei heller:P

 

Så hærlig at kjæresten din stoler såpass på deg at han ikke blir sur hvis dere lå i samme seng en gang. Han må virkelig være trygg på deg, og glad i deg! Fint å se at det går ann å være skikkelig god venn med x'n uten at det blir krøll ut av det!

Jeg vil se bilder av tattoveringene deres! Legg ut bilde på bloggene? Jeg hadde drømmetattoveringen klar, kjærest fant bilde av en sommerfugel på nett som han redigerte litt på for meg. Hadde kjempe lyst på den, helt til x'n hans tok den. Det var nedtur det!

 

Skal alle flytte snart eller?:) håper virkleig kjæresten din blir med ingsi. Det er tøft å flytte fra han og iallefall å bo unna han. Det er jeg ganske sikker på at sitrus mener også. Hva er det du har søkt da sitrus? så du skrev noe innen kultur, men mer nøyaktig vil det si? :)

 

da er det senga, og drømmer om et syyykt resultat imorgen! Krysser fingrer, tær og alt som kan krysses. Både for deg loone og for min egen del;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg nesten til neste veiiedag allerede jeg nå, da skal jeg under 80 :) Havna på 80,2 idag! egentlig kom jeg akkurat under 80 også, men tør ikke å registrere det i tilfelle det er feil. Bedre å gå ned litt ekstra neste uke, er fornøyd med å ha gått ned 800 g uka her likevel:) OG så fant jeg ut at jeg måtte måle litt idag da. Kort sammendrag:

-0,5 cm over hoftene, -0,5 cm på armer, - 2 cm på magen. I tillegg har jeg gått ned 0,5 cm rundt midjen siden sist. Så det ble en herlig start på det som kommer til åbli en stressende torsdag. Så tror desverre ikke at jeg kommer til å komme innom før mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å ringe å bestille tror jeg Ingsi! Man betaler bare frakten på varen. Jeg pleier å gjøre det i alle fall, de gangene jeg ikke gidder å dra inn til oslo:p Bare ring dem og spør om de kan sende, de er utrolig koselige de som jobber der=D Den heter TL spa mineral salt scrub, tror den koster mellom 2 og 400 kroner. Jeg smører på jordnøttolje etter at jeg har skrubba godt. Den jeg snakka om tidligere engang, som er bra for håret også=D hehe!

Krysser fingrene for at du kommer inn i Oslo Ingsi, og at samboern flytter etter!

 

Det er virkelig verdt pengene å støpe på negler altså! Man føler seg så utrolig mye mer sexy med fine negler! Også er det veldig gøy å få komplementer fra folk om hvor fint det er osv=D Hehe. Hvis du flytter til oslo Ingsi så er det ei som er utrolig flink som holder til på majorstua (tror jeg) June heter hun. Jeg elsker neglene hun legger:D (http://junekkleppe.blogg.no/) Hun legger akrylnegler, jeg har gele. hehe

 

Vi har foresten lagt ungeplanene litt på hyllen frem til vi får litt bedre økonomi og HUUUUS <3

 

Gratulerer med kjempeflott nedgang enrt! Gikk du ikke ned 800 g. sist uke også:)? Det er jo over 1,5 kg på 14 dager. IKKE DÅRLIG!! =D

Å nei, så utrolig teit med den tatoveringen! Skjønner at du ikke tok den da, for å si det sånn=p Du får få han til å lage en enda finere en til deg! =)

 

Jeg gikk også ned 800 g. denne uken og 2 cm på magen. Så har gått ned akkurat 10 kg og 11 cm i magemål siden 18. januar =D =D

Men nå tror jeg at jeg har fått omgangssyke=( Så nå kommer vel ratt alt av trening, mat og drikke til å gå rett vest. Det er kun salt kjeks og doven cola som gjelder når jeg har omgangssyke! Håper at det bare er kroppen som reagerer på p-pillene! Blir dere også kvalme av dem rett etter at dere har hatt mensen?

 

Blei en avhandling detta. Jaja, ha en fin dag jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe at kjæresten din får den jobben da, så det blir hus på dere snart. så kankje det blir unger snart også:) Forstår at dere vil ha hus og økonmi i orden før dere får unger, har jo hørt om de som ikke har slikt i orden og som da ikke har noen ting etter alt av utgifter. Selv om en vil det beste for ungene sine så er det kjipt å ikke ha muligheten til å bruke noe på seg selv heller. Hadd ungen inni seg i 9 mnd, og synes en fortjener å unne seg noe når en da har begynnt å krympe litt igjen. men er ikke sik kert en ser slik på det når en er gravid/har fått ungen?

det er jo helt fantastisk da loone. det er jo over 1/2 kg i uka da, og over 0,5 cm hver uke! merkes sikkert at du har funnet din ting nå, og det er kjempe bra! :) Artig å se at du fortsatt går ned så mye selv om det er en stund siden du begynte!:)

så får en håpe at det kun er p-pillene. Blir ikke kvalm av p-pillene jeg, men ei venninne av meg ble skikkelig dårlig og kvalm. Hun spydde jo til om med av dem, så hun begynte å ta dem på kvelden før hun la seg i stede og ble kvitt det. Kanskje det kan være verdt å prøve hvis du egenltig tar dem på dagtid?

 

Gikk ikke ned 0,8 sist uke nei, ble 100 gram da. Men en del av det jeg har gått ned igjen nå er jo dte jeg gikk opp i påska da. men overlykkelig over at de går av så lett uansett jeg. SPesiellt med tanke på at det var bursdagsfeiring både forje onsdag og i går. så har et stort håp om at jeg innen bursdagen min skal nå 5 kg. må ned 600-700 g hver uke for å nå det så har ikke så stor tro, men er lov å håpe:)

 

Uff, merkelig hvor vektklubben frister så mye mer enn pensum og pakking:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...