Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Njaa, jeg er ikke helt der at jeg må ha x % fiber, karbo og fett får å gå ned i vekt men tror ikke en som spiser gjennomsnittlig sunt på 1600 kcl og en som spiser kun is 1600 kcl går ned like mye. men, det er litt greit likevel. Hjelper på samvittigheta at selv om det har gått skeis den siste uka så har jeg hold meg innenfor en grense. Er ikke helt på vidvanke likevel, så får vi se imorgen hvordan det går da. Må opp tidlig på grunn av jobb da, så innbiller meg at det påvirker også. men får se, skal ikke komme med unskyldninger før jeg vet hvordan det går:P redd for at vekta skal gå feil vei:p

 

det har iallefall skjedd en feil et sted, KU skyller på NTNU, og NTNU mener de ikke har gjort noe feil. har skjønnt så mye at feilen skjedde når NTNU "registrerte" meg som søker, men ifølge KU har de gjort det på feil måte. skjønner ikke det helt, men håper virkelig at ting vil ornde seg iallefall:)

 

håper du får kjempe resultater denne uka loone! Du er garantert på 70 nå! Du har vært kjempe flink, missuner deg virkelig motivasjonen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

forresten, hvem hadde oppskrift på hvordan en laget grønn iste selv? så innlegge på bloggen din loone, og har nå gått gjennom hele din OG matbit sin! Jeg har så lyst på å lage grønn iste selv, men er usikker på om dere kun lager grønn te på vanlig måte å seter den i kjøleskapet eller hva dere gjør?

Elsker iste, og istede for å bruke 18 kr på 1/2 liter som er sukkerfri kan jeg lage min egen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kjøpt organisk grønn te på helsekosten også setter jeg den i kjøleskapet:)

Putter også litt i isbitholdere og legger det tilbake når jeg skal drikke den, for da slipper man utvanna smak:D

 

Jeg er også veldig sånn på type mat for å gå ned. Uten grønnsaker er det farvel vektnedgang for min del i alle fall.

Sånne ting er så utrolig typisk! Men, de har i alle fall funnet ut at det er gjort en feil da, så da er det fremdeles håp!! <3

 

Begynte nesten å gråte av glede da jeg gikk på vekten idag, 69,8 stoppet den på! 6-TALL=D

Så skal fortsette en uke til med PSMF jeg. Idag har jeg min store "godteri og junk-food spisedag" så spørs om jeg kanskje ser 7-tallet igjen nesteuke. Startet dagen med en stor japp!

Men har ikke spist godteri siden ja, før påske, så føler egentlig selv at jeg fortjener det. Haha

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere frøkner<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sæ hærlig Lone. flinking! misunner deg det vekttapet! her har vekta gått i stå igjen, med andre ord fryktelig mye opp. men rundt magen har jeg faktisk gått ned 3,5 cm siden sist måling. Fatter ikke dette jeg, hadde jo en sånn sist også, vekta gikk fryktelig mye opp, før den datt ned igjen. Skal prøve å gå på vekta igjen imorgen, hvis ikke registrerer jeg stillestående og tar meg skikkelig i nakken til neste gang. Ærgh, liker ikke å registrere stillestående, men når vekta viser flere kg opp nekter jeg meg selv å tro på det. spesiellt hvis jeg skal holde motivasjonen oppe. Må "lure" meg selv litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har endelig vekta blitt "normal" igjen. Viste 200 g oppgang, men med tanke på at det er på to uker, null trening den siste uken på grunn av forkjølelsen og maten jeg har proppa i meg synes ikke jeg det er så ille:p Neste uke skal de 200 g og enda mer være borte;)

visste med meg selv at vekta kom til å gå opp, derfor målte jeg litt også, for å satse på at de skulle være litt mer positive. Og det var de:D

Hals: 38 - 37,5 (-0,5)

Midje: 81,5 - 81 (-0,5 cm)

Mage: 95 - 90 (-5 (!!!))

hofte: 100 -99 (-1)

 

må nå ha gjort noe riktig likevel da:D

ha ei fin helg jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram er jo ikke ille i det heletatt når du har vært syk da:)

Kroppen holder jo på vannet en god stund etter man blir frisk også, så nesteuke har du sikkert gått ned de 200 pluss mere:D

 

5 cm på magen er kjempebra:D :) Jeg måtte lese flere ganger for å se at jeg så rett, det er jo masse på en måned!=D

 

Skal måle meg når juli kommer jeg, spent på å se om jeg har gått ned noe!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg fikk litt sjokk jeg også. Men husker jeg riktig var det rundt mensen jeg var 95, men synes likevel 5 cm er bra jeg. veier opp for de 200 g opp;)

 

jeg er sikker på at du har gått ned masse cm. Så du hadd lagt ut bilder på bloggen og det var stor forskjell da:) gleder meg meg til å se resultatene dine!

 

Hva har skjedd med alle? lenetrollet er vel i USA og ingsi i syden. men hva har skjedd med matbit og sara? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 cm er kjempebra, er det ikke bare på en måned eller 2?:P

 

Håper det er et par cm i alle fall! den kroppen min er så merkelig, at ingenting forundrer meg lengre. Jeg gikk jo ikke opp mer enn 100 gram når jeg spiste en hel pose potetgull og en sjokolade:p Nå har jeg gått ned de 100 pluss 200 til siden torsdag=p

 

Tror alle er i feriemode for tiden:D Men, Sara skrev til meg ista på bloggen at hun er tilbake:D MatBit er det lengesiden jeg også har hørt fra, hvor er du jente!:)?

 

Idag er det nydelig vær her, så jeg skal ut å jogge med hunden. Har aldri vært flink til å jogge, meen igår, jogget jeg 1 km uten å stoppe! Det er jo egentlig ingenting, men når jeg startet å slanke meg så var kondisen så på bunn at jeg ikke klarte å GÅ en km uten å stoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det er på noe slikt. Sist jeg målte mage var sist vi hadde fellesmåling, så er vel 1-2 måneder siden. Lenge siden iallefall! Kanskje vi skal ta en fellesmåling igjen snart? eller kanskje de som er på ferie ikke er så gira på å begynne å måle når de komemr rett hjem fra ferie. vet iallefall med meg selv at jeg ikke hadde vært så gira på det.

 

herregud for en forbrenning du har fått jente:D kan du ikke låne den bort til oss andre trengende en liten stund også? :) du fortjener den da, du har jo prøvd mange forskjellige typer slanking og det at du endelig har funnet en "vidunder" kur for deg er jo kjempe. Er jo ikke vindunderkur på den måten at all kg forsvuinner iløpet av natta, men det er jo ikke langt unna:P

 

hehe, skjønner den. Her er det ikke så my eå gå i feriemodus for, ifølge været er det ikke juni. ærg, 13 grader og overskyet sier ikke akkurat sommer. for slankedelen sin del så er det egentlig ganske greit. SIst gang endte slankingen når finvære slo inn. Enklere å ta seg en is eller 2 når det er 25 grader ut enn når det er 13. Men denne sommeren skal det gå:P

 

så flink du er! som du sier så er 1 km ganske mye for deg, og du kan jo ikke sammenligne deg med noen andre enn deg selv! Artig å se sånn framgang da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en måling igjen første veiedag i juli:D tar det hver måned, så sleng deg gjerne på altså!=D

 

Hehe, jeg har jo ren fettforbrenning deet har jo ikke dere karbo-elskere!:)

Lavkarbo er så genialt, jeg elsker det! Sykt deilig å slippe søtsuget og blodsukkersvingningene osv osv. Sånn jeg spiser nå er stress, men det er jo lavkarbo - lavkallori - høyprotein, ikke sånn jeg spiser til vanlig:p

Men, har en drøm om å nå 65 kg før jeg slutter med denne, så må sikkert holde ut i 2-3 uker til da! Baaah!

 

Æsj, så kjedelig med møkkavær! Håper det snur i løped av nærmeste fremtid!=D

Her er det varmt og ganske solfylt, men igår regnet det som baare det=p Dumme nordenvær, jeg skulle ønske vi var som syden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. hadde sikkert vært kjekkt å gått på lavkarbo, det funker jo ingen tvil om det. men vet med meg selv at jeg ikke kunne levd på det. Er jo det jeg er ute etter, en livsstilsforandring. Jeg kunne aldri levd uten poteter, pasta eller frukt! (ei venninne sa at et eple var nok til å få de ut av ketose? :) ) nei, da tror jeg heller jeg bruker lengre tid på å gå ned. Virker som det sliter mer på psyken enn på kroppen slik jeg lever nå, og dte er ikke verre enn jeg kan leve med.

 

forresten, jeg som skulle være så sunn neste uke. Allerede vet jeg at mandag blir langt fra som planlagt. jentedag fra begynnelse til slutt. Begynner med bytur/lunsj med venninne. forsinket bursdagsgave:) og så skal jeg rett på jentekveld med middag, øl, sex and the city the movie og så på kino og se toern. Så skal ha "mandag" imorgen, og helg på mandagen istede:P

 

jeg vet, hvor herlig hadde det ikke vært å bodd i syden. Sol, varmt og herlig! Gleder meg til Tyrkia:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mange forskjellige retninger innenfor lavkarbo, men akkurat på ketose så skal man ikke spise noe spesielt med frukt nei= Jordbær, blåbær, multer og bringebær er greit med krem og sukrin, men man holde seg unna annet, for det er så store mengder fruktsukker!:)

Men, atkins osv har mer frukt og stivelse i seg:)

En positiv ting med lavkarvo er at man kan drikke endel forskjellige vin, drinker, øl osv uten å ødelegge dietten:D

 

Den jeg driver med nå er ikke ketose, eller, jeg er i ketose men det er ikke ketolysekuren. Den er mer lik kimkins, hvis dere har hørt om den - den jeg driver med er derimot ikke farlig og ingen har dødd av det, såvidt jeg vet=p

 

Idag stoppet vekta på 69 blank, som betyr -3,5 kg på 10 dager:D

Så jeg fortsetter å ambefale lavkarbo jeg altså, det fungerer:D

 

Hehe, du får starte uken din fra tirsdag, og late som mandag bare er en utvidelse av helgen=D Er jo verdt det med litt jentekos iblant da!!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har forstått det slik at du ikke driver med ketose akkurat nå. Men har ikke hørt om det du går på nå før, men så lenge det virker så er det viktigst:D det som er så greit i vår tråd er at ingen blir "kasta" ut selv om en ikke følger til punkt og prikke. Du er jo den med størst endring, og det at du fortsetter her er jo kjempe :D er jo egentlig bare forum, trimpoeng og vektkurven jeg bruker her og det er jo for å holde motivasjonen opp:)

 

herregud, 3,5 kg på 10 dager er jo kjempe! fortsetter du slik er du jo snart ferdig slanket du :o har du igjen mange kg nå da?

 

må vel nesten det, men har vært flink idag da. Hold meg innenfor, og blir akkurat 1600 når jeg har spist middag. Eneste utskeielsen er brus da, men drikker sjeldent brus. ialleall brus med sukker i, skal jeg drikke noe annet enn vann på hverdager prøver jeg å holde meg til pepsi max. er jo masse ting i den en bør holde seg unna også, men slipper iallefall alle kcl:)

snikveide meg idag da, og vekta viste 77,8:D det vil si 600 gram siden fredag! så nå håper jeg bare på at vekta viser under på fredagen. flytter veiedagen til da på grunn av at det blit hardtrening på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hørt om det før jeg heller, ikke før jeg foreslo det til Ingsi istedenfor detox. Men, det er en faste hvor man kun tilfører kroppen de næringsstoffene den trenger for å ikke gå ned i muskel og organvekt. Men ikke noe mer enn det:p

Det er en sultekur, rett og slett!

 

Hehe, men jeg er å den eneste som driver med sånne "ekstremdietter" av oss da=p hadde dere også tydd til snarveier så ville vi nok vært likt alle sammen!=p

Har igjen 9 kg nå:) Når jeg når 60 skal jeg begynne å trene mye mer styrke og bygge muskler, pene damemuskler altså! Så da kan det hende jeg går opp endel igjen. Men det gjør meg ingenting, for har ikke noe sånn målvekt som jeg skaaaal veie for alt i verden, målet er å få en fin kropp:D Hva er ditt mål igjen =)?

 

Flink som ikke drikker så mye brus!=D Og kjempeflink som holdt deg innenfor det du skal! Gratulerer med snikveiinga!! Håper du raser ned i vekt etter hardtreninga!=D Like greit å flytte veiedagen da ja! Hva slags trening er det du skal?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja, ikke noe for meg med andre ord:P alt for glad i mat til å sulte meg. Har bestandig sagt det at jeg aldri kan få anorexia eller noe slikt fordi jeg er for glad i mat.

 

åh, er så fint når jenter har lange muskler som er såpass trent at de vises littegrann. Ikke Marit Bjørgen muskler (den dama har syyke muskler), men mer dansemuskler! det er drømmen!

kommer sikkert til å gå opp da, medn da er det bare å følge med på målbåndet. Selv om vekta vil gå opp vil cm krype innover:) selv om det er (iallefall for meg) lett og bli alt for opphengt i vekta så er det jo egntlig cm som virkelig betyr noe:)

 

målet mitt til å begynne med var 72 kg, men får se om jeg etter hvert legger det til 70. Også fordi at en ofte legger på seg en kg eller to når en stabiliserer har jeg hørt rykter om. synes det høres fryktelig mye ut og veie 72 kg når dere snakker om 60, men vet med meg selv at å veie 60 er alt for lite til meg. har endel muskler og bred/tung beinbygging. Veide 62 kg på ungdomsskolen (det var jo til og med før jeg skikkelig former) og ble da beskyldt for å ha anorexi. og etter å ha sett enkelte bilder der bena virkelig stikker ut skjønner jeg at så langt ned passer ikke for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo bare positivt at du er glad i mat:D 2 uker ble nok for meg, så imorgen er det tilbake til koselivet på lavkarbo:D

 

Ååå, ja, dansemuskler er kjempefint! For ikke å snakke om danserumpe, de er så runde og fine:D Hahaha=D

 

Høres smart ut med et mål hvor du faktisk vet du ser bra ut! Burde ikke være noe mål for noen å gå ned mest mulig, bare for å være tynn! usj!

 

De 3 årene jeg veide 55-60 kg så hadde jeg en god del muskler, så jeg så veldig sunn ut, og alt var så stramt! Håper å komme tilbake til det, men tror kanskje ikke det er mulig, for da trente jeg flere timer om dagen og det gidder jeg bare ikke nå=p haha!

 

Å jeg GLEDER MEG SÅNN til å stå opp imorgen og spise meg god og mett!!! Herlighet, det skal bli uendelig digg!!!

 

Håper dere har en kjempefin kveld frøkner! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere! MatBit IMORGEN er det 1 juli, håper du ikke har glemt oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1 kg denne uken:)

 

Nå er jeg 100 gram unna BMI på 24,9, som betyr normalvektig!;)

Er jo tullette å henge seg opp i den BMIen, for den er jo som regel heeelt på villspor, men morsomt uansett å snart kunne være innenfor normalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, 100 gram er jo ingenting! tenk, neste uke er du normalvektig! håper det var godt å spise seg mett igjen! Du er flink da som klarer deg på slike ekstrem kurer!

 

her ble det ikke mye hard trening igår, det regna sånn at alle ditcha meg. istede ble vi bedt med ut på resturant, og det ble pizza til middag:/ for et bytte, trening med usunn mat! dermed måtte jeg jo gå på vekta idag også. Var nervøs på grunn av den middagen, men det gikk over all forventning! 700 gram ned:D å lykke! dermed er jeg nede på 77 kg ;) har gått ned 5,5 kg og er dermed 200 gram unna halveis!:D

 

Hun får vel iallefall se at hun er savnet når hun kommer. Blir spennende og høre hvordan det har gått med henne og vekten. vet jo ikke om hun har droppet alt eller bare forumet. men regner med hun kun har sommerferie fra vektklubben, hun har jo holdt på så lenge nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, jeg sjekka de gamle tallene mine (fra for et år siden) og så at det var når jeg var på 77,7 sist gang alt tulla seg til og jeg datt av. Dette var da to uker før, altså i uke 24 mens vi nå er i uke 26. i tillegg er midjen min 1 cm mindre den gangen her. Selv om jeg føler mye større enn når jeg datt av sist gang så er jeg nå ganske nøyaktig der. Men den gangen her skal jeg fortsette:D

sikkert ikke så veldig interessant for dere, men veldig motiverende for min egen del:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer enrt!;)

 

200 gram er jo ingenting det heller! Halvveis er en svæær milepæle! Og, nå som du vet at det var helt alt krølla seg til sist, så må du bare passe godt på så det ikke blir noe gjenntagelse! Men, det blir det nok helt sikkert ikke, vi vil jo ikke gjennom dette en gang til noen av oss!

 

Nå har jeg gått ned de 100 g. så jeg er NORMALVEKTIG!! Har 8,8 kg igjen til målet mitt! Men, som jeg sa tidligere så kan det hende jeg ender opp med mer, men mer muskler, ikke fett! =D

 

Har store planer om å kjøre en økt til med proteinsparende modifisert faste, så dersom noen av dere har lyst på et par uker med pining og sult, si ifra da. Så kan vi gjøre det sammen:D

Mamma har faktisk gått på den i en uke imorgen og hun har gått ned 4 kg. Hun veier rundt 90, så er jo ikke rart hun går ned mer enn meg, men uansett! Det fungerer ganske rått!:D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så herlig å være normaltvektig igjen! Gratulere! Du har gått ned syky mye. Hvor mye, i prosent av kroppsvekten, har du gått ned til sammen nå? det må nå v ære sykt mye! 8 kg er jo ingenting med tanke på hvor mye du har gått ned. jeg synes det er vanskelig å si at man skal veie x antall kg. Kan bli seende helt anderledes ut når man veier så mye enn som man tenkte seg. og så lenge det er muskler så er det ikke så ille å veie mer enn det en tenkte seg. Det viktigste er jo ikke hva vekta sier, men hvordan kroppen ser ut:)

 

ææh, trokke den kuren er noe for meg. Tror jeg holder meg til slik jeg har gjort det de siste mnd jeg. Går saktere ned, men vet med meg selv at en type der man skal sulte seg og slikt blir ikke riktig for meg:p det som er så greit med GR, jeg kan ca hva dte jeg spiser inneholder av kcl og dermed har jeg regnskapet i hodet. slipper og telle hver kcl akkurat og tar bare ca regning:)

du får ta med moren din på en runde til da vettu:D hun har jo selv opplevd at det virker nå så da blir hun sikkert lett med på en runde ti:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forgive me, for I have sinned........

 

For det første så har jeg ikke vært her på lenge. LEENGE! Unnskyld at jeg ikke har vært her og muntra opp dere i det hele tatt!

For det andre har jeg ikke trent siden jeg flytta fra Trondheim... Det er vel snart tre uker sida! Har utrolig dårlig samvittighet for dette, hehehe...

 

Har jo vandra rundt i bikini ei stund og tenker ikke så mye over at magen fortsatt er litt slapp :D

 

Men nå MÅ jeg begynne å trene igjen, og jeg vet det. Jeg skal jogge i kveld.

Kommer til å bli en kort tur!

 

Jeg har det bra, hvordan har dere det?

Det har bare skjedd så utrolig mye siden sist. Mye bra ting og noen kjedelige, så har rett og slett ikke fått til å fokusere på dette livsstilsprosjektet mitt. Det har vært Kretatur (kjempedeilig!) og hytteturer, mat og alkohol og godis om hverandre. Og formen, den gruer jeg meg neste til å teste ut.

Men nå skal jeg ta meg sammen resten av juli, og i det minste begynne å jogge og sykle en del.

 

Lå på litt over 83 i dag, noe som vil si at jeg nok har lagt på meg en kilo siden sist jeg registrerte. På den annen side viste vekta litt mindre tidligere i uka, så jeg får nok kanskje registrere nå på onsdag. Jeg hadde hatt så UTROLIG lyst til å se 7-tallet snart, fordi da er jeg "ferdig". Da blir det bare å holde vekta.

Skal i bryllup i midten av august, lurer på å prøe å gå ned 3 kilo til da... Men da må jeg virkelig sette inn nådestøtet, spise veldig sunt og ta meg skikkelig sammen! Det er lenge siden jeg har fokusert ordentlig på dette.

Veldig lenge siden. Er vel derfor jeg heller ikke har gått ned noe særlig siden i høst. Har liksom bare stramma opp via trening, men nå er jeg redd jeg har blitt slappere igjen.

 

Ser enrt og Loone er innom litt, er dere ofte her og leser eller? Flere enn meg som trenger litt sommermotivasjon?

 

Har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har vært her på lenge, men håper å bli tatt inn i sommervarmen hos dere igjen, for jeg trenger dere så nå!! ;) Så skal jeg muntre opp dere masse, for det fortjener dere!

 

Stor klem fra ingsi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk enrt=D

Har faktisk gått ned 16,8% av det jeg har som startvekta mi (med mine mattekunnskaper tas det med en klype salt:p)

Vet ikke om det er sunt å gå ned så mye på kort tid jeg, men har heldigvis ikke noe sloppy hud enda, så da kjører vi på;)

 

Ja, det er veldig sant, kroppen kan se styggtynn ut med så lav vekt, hvertfall når man har slanket seg mye i kombinasjon med trening, da er det tilslutt mye muskler ute å går.

 

Hehe, lurt å holde seg til det man kjenner til og den smarteste nedgangen er jo uten tvil den som tar lengst tid! Jo lengre tid man bruker på veien ned, jo større sansynlighet er det jo at man ikke går opp igjen!=D

 

VELKOMMEN TILBAKE INGSI:D

Godt å høre fra deg igjen! Og, du fortjente en pause, håper du har koset deg masse! Må ikke ha dårlig samvittighet for det, viktig å leve livet også! Og 1 kg på tre uker er jo ingenting. Den er sikkert vekke til onsdag uansett!=)

Jeg er sikker på at du ser 7-tallet i løped av juli hvis du kommer deg inn i de gamle treningsvanene dine igjen, du er jo Ingsi - the treningsmaskin!:D

 

Nå skal jeg og samboern på peppes å spise godsakmat, så vi preikas seinere jenter! Håper du snart titter snuta innom Sitrus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! The treningsmaskin is back...! Men med litt dårlige batterier ;)

Jogga i går og i dag.

I går kom jeg tilbake med en diger blomsterbukett. Sier kanskje litt om hvor lite effektiv den turen var? :D

 

I dag spiste jeg masse pizza etter turen. Flotte greier.

Her må det full skjerpings til! HAR LYST TIL Å KLARE Å SE 7-TALLET FØR SOMMEREN ER OMME! : D

 

Deilig med et konkret mål!

 

Hvis jeg klarer det er jeg nøgd. Da er jeg ferdig, da gidder jeg ikke mer. Retten og sletten. Det som er veldig rart er at jeg har fått komplimenter for vekta nå i det seinere! For meg høres jo det helt rart ut, siden jeg virkelig har ligget på latsiden siste måneden! Men folk har vel ikke sett meg på lenge. I går var det ei som sa "du ser virkelig godt ut! Du har blitt så slank!" , jeg ville jo egentlig svare "TAKK!", men begynte selvfølgelig å vri meg unna "og jeg som ikke har trent på lenge" og blablabla. Burde bare sagt tusen takk for det! hehe. Burde bli enda litt flinkere til å ta imot komplimenter. Visste ikke at jeg var så dårlig! Er mest når det kommer til vekta at jeg er litt dårlig på å ta imot komplimentene kanskje.

 

Hu jeg var i syden med sa at hun ikke synes jeg har noe overflødig! jeg sa jeg gjerne ville hatt en mindre slapp mage. Men det syntes altså hu. Hu pleier å være ganske ærlig. Hu sa derimot at jeg så trent ut! LOL! Ser jeg TRENT ut? Halleluja, isåfall. Nei, vanskelig for meg å tro. Jaja :)

 

Du har virkelig fått resultater, Loone! Hurra for deg :)

 

Hurra for oss alle!

La oss være sunne!

Det handler om valg, valg, sunne valg. Kjedelig og vanskelig. Men digg å få litt results. Håper å se noen resultater snart selv. Spesielt når det gjelder formen.

 

håper dere har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN TILBAKE INGSI! Åh, så deilig å se deg! Wow, 1 kg på tre uker og du har vært i syden. Det er bra! og så lenge du er tilbake på treningsbølgen så ser du 7 tallet innen sommeren er over! Bare stå på;) veldig greit å ha konkrete mål, noe å jobbe mot. Målet mitt er å nå 76 innen Tyrkia:D

skjønner at det er vanskelig å ta imot komplimenter. er kjempe dårlig til det selv. ikke at jeg har fått komplimenter på vekten da. tenker at den dagen jeg får det har jeg virkelig gått ned i vekt!

 

så lenge du ikke får hengehud og strekkmerker så tåler huden det tydeligvis, og da virker det som det er greit. og så lenge du ikke går ned så mye at musklene forsvinner så skal det gå bra.

Ser forresten at du har kjøpt deg pulsklokke! det er kjempe smart. jeg blir mye mer motivert til å trene, og treningene blir mer effektivt. For eksempel når jeg bare vil gi opp så hjelper den meg med å presse meg mer, blant annet ved at jeg skal iallefall forbrenne 600 kcl osv:p og så er det veldig motiverende å se på ukessammendrag. Viser at jeg må trene mer for tiden, for den går nedover:P

 

forresten, har noen av dere prøvd 30 days? er nesten 30 dager til tyrkia, og kunne tenkt meg å tatt en runde før tyrkia. håpe at de fjerner et par ekstra cm iallefall;) Bikini angst! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...