Gå til innhold

Uke 15 motivasjonsrapportmødrene


melis

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)
oi oi jeg har syndet som en helt.. Uff føler meg helt dritt og var virkelig nødt til å ta meg en tur innom her nå.

 

Beklager at jeg bare forsvant sånn der uten videre...

 

Men men.. NÅ er jeg iallefall tilbake og har bestemt meg for å bli.. Men muligens på et annet forum. Je tenker å starte en ny tråd inne på ned under 10 kilo forumet.. Siden jeg ikke har ammet på en god stund' date=' så føler jeg at det blir mere riktig for meg. Nå har jeg tross alt holdt til her inne ett år.. Jeg og Ragnhild;) Snufs...

 

Men hvis noen av dere vil er dere hjertelig velkommen til å følge etter meg. Men jeg kommer til å følge med på dere her inne. Og blir det for trist der ute i det andre forumet kan det hende at jeg kommer krypende tilbake til korset:D h ehe...

 

Også håper jeg om en stund å kunne lage en gravid tråd:)

 

Lykke til folkens.[/quote']

 

Trist at du forlater oss. Håper du titter innom ofte. Du har jo holdt kontroll på oss du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Det er alltid verst den første veiingen etter en sånn utskeielse...

Er vel bare å hoppe i det!

Føler litt press på meg her nå for å komme videre' date=' så nå må jeg ikke knekke sammen..

 

 

Snurpa, så utrolig trist hvis ikke du skal være her mer? Det blir rart. Vel, lykke til videre uansett! og håper du stikker innom ofte :)

 

Ser på lista nå at det er bare flere og flere av dere når målet, går over i en annen gruppe, eller skal bli gravide igjen. Huff, er litt redd jeg aldri kommer i mål jeg, at jeg ender opp alene tilslutt.... :) jaja..

 

I kveld skal jeg på vannaerobi, i går var det spinning og styrke. Håper jeg føler meg litt mer energisk snart. Har bestilt herbalife-pulver, som jeg skal drikke for å få litt mer energi, har brukt det før og det funker som krutt :)

 

Ha en fin dag![/quote']

 

Jeg blir her scorpiogi. Har langt igjen til målet, og gravid blir jeg ikke. I alle fall ikke planlagt, he,he . Så vi får følge hverandre vi. Helt alene blir du ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Opp 0,8kg i påska. Vekt: 76,9. Ikke særlig bra, men absolutt selvgjort. Fra nå av skal det gå nedover. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta meg sammen, sklir ut så lett. Men noe må jeg finne på. Synes det er så dyrt med kurs, men mulig det er eneste løsning for min del. Vil gi det noen uker til og se om jeg klarer å ta meg sammen. Sommeren nærmer seg fort, og ikke minst komfirmasjonene. Og da skal jo bunaden passe!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bra å se dere holder koken!! :)

 

Har en liten tilståelse da.... Jeg har hengt meg på den nye tråden til Snurpa! Har gått helt skeis siste ukene og nå har jeg lagt på meg ca halvparten av det jeg har gått ned siste året ( veier 79,8 kg!!! :) ) Så jeg må bare tvinge meg inn igjen hit kjenner jeg - selv om vi prøver. Er jo bare positivt å leve sunt - og det hadde vært bra å bli kvitt noen kg før det klaffer!

Ammer jo ikke lenger, så tenkte bare det passa bedre å henge meg på Snurpa! Stikker nok innom igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Er her enda jeg og.. Bare litt sløv om dagen. Formen er ikke helt på topp så det har blitt mye sofasitting og tullespising. Blir litt oppgitt, det er så dumt å ødelegge for meg selv når jeg faktisk er i mål. Ser at mine gode vaner ikke sitter så godt som jeg trodde. For første gang i mitt liv skjønner jeg godt hvordan folk kan gå ned maaange kg for så å legge på seg alt igjen... Skal bruke helgen nå til å tenke og planlegge litt framover. Har ikke helt turt å veie meg, men tar det over helga.

 

Snurpa: skjønner at du flytter litt på deg nå, men her vil du bli savnet! Har allerede sniklest litt i tråden din så vet jo at du ikke er langt unna. Kommer til å følge med på hvordan det går med deg vettu;)

 

Ragnhild: flott at du tar tak synes jeg, og supert at Snurpa får følge av kjentfolk, hehe:)

 

Skal oppdatere vekt på alle, burde jo egentlig hatt en ny tråd vi, men det får bli til uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte godt å se at det ikke er så mange her inne i dag fordi det betyr kanskje at mange er ute og nyter godværet!

 

I formiddag var jeg og trente på Elixia - første timen der etter påsken. Deilig å være i gang igjen. :D

 

Ha en stålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Her går det så trått for tiden. Men dere må ikke gi meg opp. Jeg SKAL komme tilbake. Men vet ikke helt hvordan jeg skal få motivasjonen opp. Har egentlig ikke greid å gått ned noe siden jul, og dagene flyr.

 

Skal vi se: Skal begynne å notere noen ord her inne hver dag. Om det er bra eller dårlig, ned på "papiret" skal det. Lettere å se sannheten i øynene og ta tak i problemet da.

 

I morgen er en ny uke og nye mligheter. Satser på en ny start da.

 

Ellers så håper jeg at det blir igjen noen i denne tråden også. Jeg skal ned såpass mye, at jeg føler meg ikke helt hjemme i "under 10 kg". Men kommer til å følge med dere også altså. Eller... har jo bare litt over 10 kg gjen nå, så kanskje senere...??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt Leverpostei, det er så kjedelig når motivasjonen ikke er på topp... Har akkurat hatt en runde med meg selv - nok en gang... Og kjenner meg heldigivis mer motivert enn på lenge. Det kommer nok til deg og skal du se;)

 

Det har vært litt stille her i det siste, håper det er bra med dere alle:)

Lykke til med ny uke!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...