Gå til innhold

Gravid og opp...


Gjest sweetgirlie

Anbefalte innlegg

Gjest sweetgirlie

Jeg kan kanskje prsentere meg litt først.

 

Jeg gikk på GR fra januar - hmmm.... ja litt utpå vårparten i fjor. Jeg gikk ned kun 6 kilo i løpet av 6 mnd'er, så i juni begynte jeg å bli desperat etter å gå ned mer fordi jeg skulle inn i en brudekjole og gifte meg i august. Jeg fant en annen diett som funket kjempefint for meg og jeg gikk ned 6 kilo de neste 6 ukene! Jeg fortsatte på denne dietten frem til oktober, da begynte prøvingen igjen med å bli gravid, og 1 desember 2008 fikk vi positiv test. Nå er jeg gått tilbake igjen til GR, men følger ingen Meny. Regner med at jeg skal ligge på rundt 1900 kcal per dag, og passer på å spise variert, sunt og ofte. Det går selvfølgelig i en og annen søtsak nå og da, men jeg er fornøyd med oppgangen min på 3 kilo så langt. Sist svangerskap gikk jeg opp 18 kilo, det ønsker jeg IKKE nå. Nå vil jeg bare legge på meg noen sunne kilo, fordi jeg vet at jeg kommer til å slite med å gå ned igjen etterpå. (Etter sist svangerskap gikk jeg kun ned 2 kilo).

 

Ja, jeg vet ikke hvor flink jeg kommer til å være til å følge opp denne tråden, men skal prøve å stikke innom og oppdatere så ofte som mulig. God vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...