Gå til innhold

Uke 16 Motivasjonsrapportmødrene


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke: 75,3 denne uke: -10,7kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 76,8 denne uke: -10,1kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55,8 denne uke:56,2 -14,1kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 77,5 denne uke: -7,5kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 76,9 denne uke:76,9 -9,2kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,5 denne uke:59,9 -10,1kilo

- Truten: Startvekt 65. ned ca 7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 58,7 denne uke:58 -7kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 79,1 denne uke: -2,9kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 65,4denne uke:64 -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 72,2 denne uke:71,4 -12kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 69,3 denne uke:68,9 -7,1kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 108,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da var det mandag. Gutta er i barnehagen, sola skinner og nå skal jeg tilbake til slankeopplegget mitt. Det er kun 1 person som kan forandre vekta mi og det er JEG. Så nå starter jeg. Har spist en sunn og god frokost og nå skal jeg besøke ei vennine. Og jeg skal stålsette meg. Ikke noe godis idag. Helga er over og nå er det ikke noe før neste helg.

 

Alt jeg putte i munnen skal telles, og jeg skal ligge på ca 1600 kcal om dagen.

Trening min 2 dg i uken, helst 3. Nå blir det en skikkelig innspurt fram til 10 mai og konfirmasjon. Vil så gjerne passe inn i bunaden da, og da må jeg nærmere 70 tallet.

Mål:

10 mai: 73,8kg, 1 kg i uken, men det må jeg satse på nå.

18 juni: 70kg

30 juli: 64kg I MÅL, da skal stabiliseringen starte:)

 

Ønsker alle lykke til denne uka, skriver mere ikveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, leverpostei! Da er du i gang igjen :D

 

I morgen har jeg veiedag og jeg tror vekta skal vise en del nedover denne uka, heldigvis. Jeg spiste nok litt for mye is i går, men jeg tror at det går greitt allikevel fordi jeg har vært ganske flink resten av uka som har gått.

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaka: så deilig at du er positiv til veiing imorgen, det er godt å vite at man har "gjort jobben";)

 

Leverpostei: du har så rett så rett, det er kun en selv som kan gjøre noe med ens egen vekt, jeg tror det er viktig å minne seg selv det en gang iblant:) Lykke til med målene, stå på nå så er du i bunaden til konfirmasjonen!

 

Idag har jeg vært på trening igjen, det var deilig. Inkl. litt ekstra trilling for å få vesla til å sove ble det 4,1 tp idag. Og apropos soving har hun inatt sovet sin første hele natt. Måtte ta en bæsjebleie rundt 23 igår kveld, ellers sov hun fra 20-6.45!!

Jeg har byttet veiedag til mandager og idag viste vekta 56,2. Litt bedre enn i helgen... Og så satser jeg på at det bare går nedover den neste uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Jaka: Så gøy når det går den rette veien. Så flink du er:)

 

Melis: Synes du er flink til å stabilisere vekten jeg. Er ikke de store svigningene. 4,1 tp er kjempebra. Fint at vesla sover gjennom natta. Er litt godt å få sover ordentlig igjen. Litjtuppa her sov fra2230-0600 i natt hun også, kjenner jeg blir mere opplagt:)

 

Ragnhild: Koselig at du er innom og ønsker oss lykke til.

 

Lite trening idag. Har vært borte hele dagen. Var meningen jeg og storebror skulle øve på å sykle idag, men ble litt for travelt. Det å springe etter sykkelen er god trim har jeg merket. Øvde på lørdagen, og jeg ble skikkelig sliten. Skikkelig treningsøkt det.

 

Pita til middag idag, sundt og godt. Men ødela litt med is til dessert da:)

Får besøk ikveld, så da serverer jeg grønt med dipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også du er flink Melis. Litt svingninger har en jo også når en går ned, eller det har i alle fall jeg hatt, men samtidig er du flink som vanlig som går i deg selv og tar tak tidlig. 4,1 tp er kjempebra. Bra at du får nattesøvn. Søvn er aller viktigst for god helse.

 

Lykke til med ny giv Leverpostei! Virker som du har spiriten tilbake og da kommer du til å lykkes! Pita.. nam, nam... høres kjempegodt ut!

 

Kjekt at du er innom og sniker på oss Ragnhild!

 

Jaka du er kjempeflink og vekten svar med rette resultater:)

 

Jeg har ikke fått trent. Jeg er rett og slett ikke i form og har gitt meg selv en pause. Det blir noen turer i marka med familien, men ingen helsestudio.

 

Sjokkert og i ekstase melder jeg inn 68,9 i dag. Ned 7,1 kilo siden 6 januar, og ned litt siden sist. Med to dagers kjempesprekk er det rart at vekten har gått ned, men jeg er veldig takknemlig for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Erdetingenledigenick: Kjempebra. Dette går jo så det suser. 7,1 kg siden januar er mye!!!"klapp på skuldra" :D

 

Dagen i dag har gått så som så. Liten sprekk fr morgenen, men har klart å hente meg inn igjen. Skulle egentlig rydde og vaske hus idag, men så fikk jeg høre at det var barseltreff. Heller sosial enn huslige ting sier nå jeg, så jeg kasta meg og vesla i bilen og dro. Greide meg bra på treffet da. Cola zero og ei bitte lita kjeks. Det sier jeg meg fornøyd med.

 

Idag blir det løping etter storebror på sykkel. Det blir dagens trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord jenter:D

 

Idag er formen laber igjen, gikk og kjente på dette hele forrige uke så ble det litt bedre i helgen, men igår kveld gikk jeg helt ned for telling. Sovna kl 20 jeg... Ulempen med det var at jeg våknet kl 23 igjen og fikk ikke sove før det var nesten morgen... Men har allikevel vært ute og sanket 2 tp på trilletur idag. Og fortsatt er det 2 dager til neste planlagte trening (torsdag) så mye mulig denne forkjølelsen/halsgreiene er bedre da. Imorgen får jeg besøk av en venninne til lunsj, skal lage deilig grønnsaksuppe til oss. Får nok trilla litt imorgen også:D

 

erdetingenledigenick: gratulerer med flott resultat! 7,1 kg siden januar er supert:)

 

Leverpostei: så bra med den sykkeltrimmen, hehe:) Det er jo nettopp slik aktivitet i hverdagen som man får god nytte av når man skal ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere er så positive.

 

Jeg synes det hørtes forferdelig ut å ikke få sove skikkelig, melis. Jeg håper det går bedre i natt. Lykke til med grønnsakssuppa :)

 

Jeg har vært på GR kurs i dag og vekta viste 64,0 kg og ned 1,4 kg :D Endelig har det løsnet litt og så viste det på vekta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Gratulere med nedgang Jaka:) 1,4 kg, wæow. Hærlig med slike resultater.

 

Mels: Grønnsakssuppe høres kjempegodt ut. Tenker aldri på å lage slikt jeg.

 

Storebror lærte seg å sykkle idag*stolt*. Glad ingen så oss, for vi så sikkert kjempesmarte ut. Vesla var suttrete, og jeg måtte derfor løpe med den ene hånda å sykkelen og den andre på barnevogna:) Tungvindt, men det gikk jo på sett og vis. Itillegg skulle lillebror ha litt hjelp med sin sykkel. Det ble i allefall bra med trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Nå har jeg ført inn alt jeg skal spise idag. Landet på 1400kcal, så jeg har 200 kcal til gode. De er greie å ha:) Dette SKAL jeg følge idag. Når jeg ser hva jeg kan spise, blir det muligens enklere. For det er ikke lite, så ser ikke helt problemet med at jeg ska sprekke hele tiden.

 

 

Bare jeg greier en dag, der jeg er ordentlig fornøyd blir jeg glad.

 

Har ingen planer idag. Muligens handle litt, rydde litt etc. Er så sjelden hjemme hele dagen jeg og lillemor. Vi finner som regel på noe. Godt å være hjemme en dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Vekta viser 76,9kg, så da har jeg stått stille denne uka. Det sier jeg meg fornøyd med og føler at jeg nå er tilbake i slankemodus igjen.

 

Guttaboys har fri fra barnehagen idag, så tenker vi dra bort og finner på noe morsomt.

 

Så forresten ett trimtips på tv`n igår som i tillegg er morsomt. Trampoline:) De brukte en liten en, men ikke noe i veien for å bruke den store i hagen. Da får jeg slått to fluer i en smekk. Trim, samtidig som jeg har det gøy med gutta:) Har også fundert litt på å begynne å jogge. Jeg er mye alene hjemme med barna, så jeg tenkte at jeg kunne jogge, mens gutta sykler( siden de har blitt så flinke til det. Vesla i vogn, så får alle til å bli med.

 

Håper det har gått bra med resten denne uka også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gamle venner:D

 

Så fint å se hvor motiverte og flinke dere er. Så deilig.. Og er dere vel unt altså..

 

Det er jo så deilig om dagen med våren og det fine været. Veldig mye enklere alt. Motivasjonen kommer som perler på en snor.. Man kan trene lenge fordi dagen er lang og man blir generelt mye gladere av alle de gode vitaminene man får av sola jippi... I tilegg når man er flink med maten får det ringvirkninger i alt man gjør..

 

Nei. Dette er følelser vi må ta vare på og ta fram på de tunge dagene.. Og hvorfor vil vi kaste bort den gode følelsen på feit, ekkel og skummel mat;) he he.. Er det verdt å miste godtfølelsen sin??? Får se litt sånn på det.. Det prøver jeg alt jeg kan..

 

Måtte bare innom dere en tur.. Gammel vane vettø..

 

NEi.. Nå skal vi bli skikkelig fjonge til sommeren alle sammen.

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle sammen!

 

Har vært lite innom i det siste. . noterer ikke ned nå, så da blir det mindre inne her. . og jeg anser nå jobben for gjort for min del, selvom jeg har holdvekt fokus. føler faktisk at jeg har god konrtoll nå, selvom jeg ikke noterer. Vet hva jeg skal spise lissom. Og koser meg også innimellom. Vekta varierer fra 58,7 til 58,0 fra dag til dag. Men i dag viste vekta 58,0. og det var jo hyggelig siden det er veiedagen. . Så jeg er rimelig stabil og veldig fornøyd. Føler meg fjong jeg!! hehe Og i morra reiser hele familien på to ukers tur, og når jeg kommer hjem begynner jeg å jobbe! Har gått fort denne permisjonen må jeg si altså. Men jeg føler meg klar nå, og gleder meg skikkelig faktisk. Blir deilig å ta på høye heler og trippe avgårde på jobb mens mannen steller hjemme , hehe!

Kommer ikke til å rapporterer hver uke lenger, men skal titte innom dere å se hvordan det går! Og jeg heier på alle som en, og håper, som Snurpa sier, at alle blir fjonge til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle sammen!

 

Har vært lite innom i det siste. . noterer ikke ned nå' date=' så da blir det mindre inne her. . og jeg anser nå jobben for gjort for min del, selvom jeg har holdvekt fokus. føler faktisk at jeg har god konrtoll nå, selvom jeg ikke noterer. Vet hva jeg skal spise lissom. Og koser meg også innimellom. Vekta varierer fra 58,7 til 58,0 fra dag til dag. Men i dag viste vekta 58,0. og det var jo hyggelig siden det er veiedagen. . Så jeg er rimelig stabil og veldig fornøyd. Føler meg fjong jeg!! hehe Og i morra reiser hele familien på to ukers tur, og når jeg kommer hjem begynner jeg å jobbe! Har gått fort denne permisjonen må jeg si altså. Men jeg føler meg klar nå, og gleder meg skikkelig faktisk. Blir deilig å ta på høye heler og trippe avgårde på jobb mens mannen steller hjemme , hehe!

Kommer ikke til å rapporterer hver uke lenger, men skal titte innom dere å se hvordan det går! Og jeg heier på alle som en, og håper, som Snurpa sier, at alle blir fjonge til sommeren![/quote']

 

Leit at du ikke skal være her inne så mye lenger, men veldig forståelig også:) Flott at du holder vekta, det er supert!!

Lykke til med jobben, så deilig at du gleder deg. Det er et godt tegn:)

Ha en super ferie og kos deg med familien:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Dagen igår gikk utrolig greit:) Endelig er jeg tilbake og tar fatt på helgen med godt mot. Denne helgn skal jeg greie uten utskeielser. 3 sjokoladebiter på lørdagskvelden er lov, samt at jeg skal lage meg grønt og dipp. Er så glad i å kose meg, men grønt og dipp er jo kjempegodt det!

 

Blir brokkolisuppe til middag idag. Må ha noe lettvindt. Jeg og gutta skal på teater og se gråtass. Det blir morsomt.

 

Go helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

titterinnom dere i min hektiske hverdag 1 uke og 2 dager før konfirmasjonen.

Gikk på vekta i dag og veier nå 71,4 kg. dvs at jeg faktisk har gått litt ned (tror siste rapport var på 72 kg)

Har ikke hatt tid å lese hvordan det går med dere, men jeg kommer sterkere tilbake etter konfen.

Nå skal jeg løpe å ha en spinningtime. Har en i morgen oxo, så jeg får i allefall trent litt oppi kaoset.. :)

Stå på jenter og ha en strålende helg.

 

MVH

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...