Gå til innhold

Uke 16 Motivasjonsrapportmødrene


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

titterinnom dere i min hektiske hverdag 1 uke og 2 dager før konfirmasjonen.

Gikk på vekta i dag og veier nå 71' date='4 kg. dvs at jeg faktisk har gått litt ned (tror siste rapport var på 72 kg)

Har ikke hatt tid å lese hvordan det går med dere, men jeg kommer sterkere tilbake etter konfen.

Nå skal jeg løpe å ha en spinningtime. Har en i morgen oxo, så jeg får i allefall trent litt oppi kaoset.. :)

Stå på jenter og ha en strålende helg.

 

MVH

Hannemor[/quote']

 

Hyggelig å se deg Hannemor:)

Grattis med nedgang, du er jo virkelig ikke så langt fra målet ditt!

Lykke til med konfirmasjon, kan tenke meg du har litt og styre med ja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: høres ut som du har planene klare for helgen! Det er bra!:)

Håper du koste deg på teater idag, det hørtes gøy ut!

 

Formen har tatt seg opp litt i løpet av dagen idag og jeg dro og handla for helga litt utpå ettermiddagen. Da jeg fortsatt hadde energi igjen etter henting i bhg og middag tok jeg jammen en tur på sats. Litt stolt nå, for da jeg våknet imorges hadde jeg aldri trodd det skulle være gjennomførbart. Men det gikk finfint, litt spakere enn vanlig, men fikk en god økt allikevel. Og det nesten mest fantastiske er at jeg syklet til og fra!:) Det er første gang sykkelen er ute i år og det var bare helt herlig. Som noen av dere kanskje husker ble jeg jo litt sykkelfrelst da jeg kjøpte min første sykkel på mange år i fjor sommer:D

 

God helg jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

...beklager lite aktivitet for tiden...trur eg e komt inn i en skikkelig gi F periode...har veldig lyst å skrive at eg ikkje har vore på vekta...men det blir å lyge...eg frykta oppgang og fikk som forventa...veide i dag 59,9 kg....klarer ikkje å fokusere for tida...veit ikkje ka eg skal gjære!!! Veldig gla for at låg under den magiske 60 grensa, som for meg har vore målet heile veien,...håper eg klare å manne meg opp å ta kontroll igjen...krysser fingrene og håper på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
...beklager lite aktivitet for tiden...trur eg e komt inn i en skikkelig gi F periode...har veldig lyst å skrive at eg ikkje har vore på vekta...men det blir å lyge...eg frykta oppgang og fikk som forventa...veide i dag 59' date='9 kg....klarer ikkje å fokusere for tida...veit ikkje ka eg skal gjære!!! Veldig gla for at låg under den magiske 60 grensa, som for meg har vore målet heile veien,...håper eg klare å manne meg opp å ta kontroll igjen...krysser fingrene og håper på det :)[/quote']

 

Det er ikke enkelt når man kommer inn i disse berømte gi F periodene. Skjønner absolutt hvordan du har det. Men det er nå vi må forsøke å bite tenna sammen og "ri av stormen". Får du noen dager der du greier å gjøre akkurat det du har tenkt, kommer nok motivasjonen tilbake igjen. Men det er tøft når man holder på med slanking så lenge. Stå på glajenta, snart er du tilbake på rett vei igjen.

 

Kanskje vi skulle skrevet ned hvorfor vi vil ned i vekt en gang til? Pleier å hjelpe på motivasjonen det. Det gjør det hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Idag skal vi i bursdagsselskap og middag etterpå. Det var ikke helt i mine planer matmessig. Misforstå meg rett, jeg liker både bursdager og middager, og det blir kjempegøy. Men har så vanskelig å holde meg når det serveres noe godt for tiden. Ett kakestykke får jeg ta, men da er det stopp!!! Er koldtbord til middag, så der kan jeg velge det som er sundt og kanskje to skjeer med waldorfsalat( ja vet det er utrolig usunt, men jeg synes det er sååå godt. Her må dagen planlegges kjenner jeg.

 

Mulig jeg og gutta sykler til selskapet, da blir det litt trim også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jeg har ikke rapportert vekt denne uka av den grunn at det ikke er noe særlig å rapportere. Jeg ligger på vippen mellom å gå opp eller gå ned, virker som om jeg og kkroppen ikke helt har bestemt oss enda. Men er siste innspurt i skole-året mitt nå så er nok litt det at jeg har for mye å tenke på. Minn meg på å aldri utdanne meg mens jeg jobber 100 % OG har to-tre små barn hjemme! :)

 

Men leverer siste rest denne uka.

 

Og er sånn passe flink så kan hende det går litt nedover etterhvert :)

 

ha en fin søndagskveld dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...