Gå til innhold

Uke 18 motivasjonsrapportmødrene


melis

Anbefalte innlegg

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 55,9 denne uke:55,2 -15,1kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke: 77,3 denne uke:77,2 -7,8kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke: 76,6 denne uke:78 -8,1kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke: 59,9 denne uke: -10,1kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke: 78,9 denne uke:78,4 -3,6kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke: 64 denne uke: -11,2kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke: 73,9 denne uke: -3,1kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: 76,7 denne uke: -3,3kilo

- Hanne: Startvekt: 83,4. ned ca. 15 kilo. 1.72. forrige uke: 71,4 denne uke: -12kilo

- Erdetingenledigenick: Startvekt: 76,0 ned ca 18kilo. 1.63. forrige uke: 69,3 denne uke:67,9 -8,1kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 82,4kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg skikkelig fornøyd:) Vekta sto på 55' date='2 så da er jeg straks der hvor jeg vil være;) Uka har hatt en deilig start med 3,9 tp etter en treningsøkt på sats!

 

Lykke til med ny uke jenter:)[/quote']

Kjempebra Melis! Du holder koken og godt er det!

Selv ble jeg veldig overrasket i dag. Vekten viste 67.9 kilo. Da har jeg gått ned hele 8.1 kilo siden 6. januar. Er ikke sikker på om vekten kan være riktig... men den er vel det... Jeg har hattt nok et hopp nedover og kan jo ikke være annet enn glad for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Melis! Du holder koken og godt er det!

Selv ble jeg veldig overrasket i dag. Vekten viste 67.9 kilo. Da har jeg gått ned hele 8.1 kilo siden 6. januar. Er ikke sikker på om vekten kan være riktig... men den er vel det... Jeg har hattt nok et hopp nedover og kan jo ikke være annet enn glad for det:)

 

Takk og takk erdetingenledigenick:D

Grattis med super nedgang denne uka, det var virkelig imponerende!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Grattis med nedgang! :)

 

Vet ikke helt hvordan det går her jeg, men det er vel ike noe nytt :) Treninga går det bra med, var på danseaerobic på søndag og det var skikkelig artig! Den timen tror jeg jammen skal bli fast. Skal på trening ikveld også.

 

Nå begynner sambo ferie snart, så da får jeg enda mer tid til å trene.. Blir vel til at det bli mer trening på dagtid ihvertfall.

 

Jaja, stille her om dagen da.. Håper alle er ute å koser seg i solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Næmmen, halloooo? Hvor er alle sammen?

 

Da var det veiedag igjen, 78, 4 :D HURRA! Hehe.. 500 g ned er jo sensasjon for meg!

 

Idag skal jeg ut å kjøpe blomster som skal på grava til veslajenta som døde.. Huff, syntes fremdeles det er vanskelig. Spesielt nå i disse dager hvos jeg vet at vi skulle vært to stykker som skulle planlegge 1 års feiring på søndag..

 

Her regner det idag, har vært bortskjemt med fint vær så lenge så nesten så jeg har glemt hvordan det er med regn, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er i alle fall jeg:D

Gratulerer med super nedgang Lillevenn!

 

Høres kjempegøy ut med danseaerobic. Skulle ønske de hadde sånt noe her jeg bor. Selv er jeg nå litt stolt over endelig å ha kommet meg inn i styrkesalen på trening igjen. Neste mål er å hive meg på en pilates time...:D

 

Jeg får fortsette med min rykk-og-napp-nedgang...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Er her jeg også. Har ikke veid meg idag så får gjøre det imorgen. Men har ikke det store håpet. Vet hva jeg har tuppet i munnen. Men jeg er med til jeg har nådd målet mitt jeg.

 

Gratulere med nedgang hele gjengen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det bare å henge på Leverpostei! Lykke til med veiingen i morgen! Skal bare se du får en positiv overraskelse?:D Jeg har også tenkt å være her til jeg når målet mitt!

Henger her inne så mye jeg kan, blir gerne lite fra meg i helgen. Er alene med barna fra fredag til mandag morgen, mens min mann jobber, som han gjør hver 3. helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Godt at det er flere her :D

 

erdetingenledigenick; glemmer at du ikke har vært her hele tiden, men den lille jenta er ikke min jente.. Men en jente født samme dagen som datteren min. Har snakket om det før her inne. Når jeg tenkte på planlegge 1 års dag, så tenkte jeg på den andre mamman og meg :) Beklager ditt tap, jeg kan ikke si at jeg kjenner smerten, men at jeg har veldig medfølelse for dere som har mistet er helt sikkert..

 

Danseaerobic er knall!

 

Lykke til med veiing imorg leverpostei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg og:p

Her går det supert om dagen! Jeg tror jeg har klart å ta knekken på de extra 1,3 kg som hadde sneket seg på, om jeg klarer å holde meg i skinnet gjennom helgen til veiing på mandag tror jeg at jeg trygt kan trappe opp litt med kcal igjen!

 

Leverpostei: lykke til med veiing idag! Håper det blir en positiv overraskelse;)

 

Lillevenn: gratulerer med kjempebra nedgang denne uka, det har du virkelig fortjent!:D Skjønner godt at det er leit med den lille jenta som skulle feiret 1 årsdagen sin. Synes det er flott at du viser mammaen hennes at hun ikke er glemt! Det tror jeg betyr mye for henne og resten av familien.

 

erdetingenledigenick: så trist å høre at du har mistet en liten en, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er.

Håper du får en fin og ikke alt for slitsom helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ja, hva ska jeg si. Dette var ikke positivt. Opp 1,4!!!!!Ille,ille. Har mensen og vet at jeg går opp den ua, men likevel. Ja,ja, finnes værre ting her i livet. Får bare fortsette, en dag må det snu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Konfirmasjon i helgen, så nok en utfordring. Har gitt meg lov til å spise 1 kakestykke, men ikke mere. Mandag har jeg bursdag selv, så da må jeg finne på noe som er sundt i tillegg til alle kakene. Er så svak når det gjelder kaker. Er jo så godt:) Rundag i år, blir 30, så nå er 20 årene straks ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

jeg skrev et langt innlegg her i går, men jeg har tydeligvis glemt å poste det!

 

jaja.

 

uansett var det veiedag midt oppi alt annet, vekta sto på77,2 - ned 100 gr. Ikke stort, men i allfall ikke opp. tror det har med min trege mage å gjøre. jeg glemmer å drikke vann så er nok derfor jeg er treg i magen..

 

Har fått trent godt siden sist, jobbet nattevakt i helga og trente faktisk to av fire netter! Gikk opp og ned trappene på jobben i 20 min, og så ble det tid til litt styrke etterpå :D

Denne uken har jeg både spinnet og syklet på ordentlig. I går ble det skikkelig skogstur på kvelden.

 

Ellers er det travelt som alltid, jeg aner ikke når det tar slutt, virker som aldri! Begravelse til farfar i dag og konfirmasjon i mårra. Gutten som konfirmeres er mitt søskenbarn, jeg sitter å lager sånn klipp-og-lim-album(scrapbooking) til han på kveldene/nettene.

For ikke å glemme eksamen...og jobben......og huset....eh, også ungene da!! :)

 

Kjenner jeg må roe ned snart, og ta meg tid til å trene og pleie meg selv. Og sove!

 

Nå er endelig ungene i seng, og de største skal overnatte hos sin farmor, nå skal jeg lage mat, scrappe litt, vaske og stryke tre bunadsskjorter...og spise :)

 

God helg!

Ps: har ikke rukket å lese alle innlegg enda, men god klem til dere alle og håper det går bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' hva ska jeg si. Dette var ikke positivt. Opp 1,4!!!!!Ille,ille. Har mensen og vet at jeg går opp den ua, men likevel. Ja,ja, finnes værre ting her i livet. Får bare fortsette, en dag må det snu:)[/quote']

 

Det var kjedelig Leverpostei. Håper det går riktig vei neste uke!

Ikke bare bare med alle utfordringene du har foran deg de neste dagene heller. Tenk tynt i konfirmasjonen også koser du deg heller litt mer på din egen dag;) Viktig å feire seg selv litt vet du! Og det tipset til Koala hørtes deilig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på sats og trent igjen, deilig!:D Og det trengte jeg etter en liten godteutskeielse igår... Mannen min tok litt av i butikken for å si det sånn, så det ligger enda godteri igjen. Bla en stor sjokolade som bare jeg liker:eek: Spørs om jeg klarer og holde meg unna den...

 

Scorpiogi: grattis med nedgang!:) Jeg er imponert over alt du rekker over, og jeg som synes vi har det travelt til tider, hehe, ikke mye sammenlignet med deg:rolleyes:

 

Fortsatt god helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...