Gå til innhold

Hvor selger de små poser med potetchips?


Gjest Sisee

Anbefalte innlegg

Ja, si det. Lurer litt på det selv også. "Klikket" litt i går når jeg var på butikken :). Er det rart folk legger på seg når størrelsen på chipsposene bare øker, og den sunne maten som oftest er den dyreste? Savner også chipsposene på 100 gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutrilett-chipsene er knallgode og små!! Eg kjøper mine på Sparkjøp. 12,50,- for en koselig liten pose på 30 gram. Det smaker ikke liiiike godt som vanlig potetgull, men jammen er de gode, og en veldig bra erstatter!:) Har faktisk med meg en salta nå, på nattevakt...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleklump

På spar selger de små poser med potetgull.

Ellers så kan man jo kjøpe potetskruer. Halve posen er ca 220 kalorier. Jeg kjøper en sånn til lørdagsgodt. Jeg tar min del, så spiser samboeren resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke hamstret på 17. mai, men mulig folk hadde stusset litt. :)

Takker for tips i alle fall. Får ta en runde og lete litt hardere. Finner knapt små poser med skruer her jeg bor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oterpoter

Vi burde klage til både potetgullprodusenter og butikker! Starte en aksjon! Det er helt latterlig at det skal være umulig å få kjøpt små potetgullposer. I England er dette kjempevanlig. På alle kiosker selger de mest små poser, og skal du ha sånn king size pose så må du på supern for å få tak i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Gjest stinelill1988
Vi burde klage til både potetgullprodusenter og butikker! Starte en aksjon! Det er helt latterlig at det skal være umulig å få kjøpt små potetgullposer. I England er dette kjempevanlig. På alle kiosker selger de mest små poser' date=' og skal du ha sånn king size pose så må du på supern for å få tak i denne.[/quote']

 

ja det la jeg merke til når jeg var der, til og med når man ventet på undergrunsbanen kunne man få kjøpt sånne små på automat! hvorfor kan ikke norge ha det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...