Gå til innhold

hold vekta for moii:)


Gjest moii

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) Da er også jeg inne på hold vekten.. det har gått radig nedover og ja jeg har vært målbevisst og holdt mine mål... gikk fra 82kg i slutten av januar og ned til 64 kg nå i juni.. har gått ned ca 1 kg i uken...

 

det jeg kjenner på nå etter 5 og en halv mnd er at jeg har lært meg mer om kosthold.. jeg klarer å telle sånn ca kalorier i hodet og trenger ikke å skrive opp lenger på min dagbok.. men ja jeg gjør det av og til for det.. særlig dersom jeg skal på fest og vet det blir mye godt å spise og drikke.. kommer ofte opp i 3000 kalorier... Jeg har holdt vekten i 3 uker nå og kjenner det er en liten utfordring for nå tillater jeg meg mer og mer.. men skal ikke la det skli ut!! Siden jeg har vært i mammaperm så har jeg ikke kjent på en hektisk hverdag og har alltså derfor vært veldig flink å trena.. Men nå har jeg alltså startet på jobb å jeg er helt skutt når dagen er omme så jeg trenger litt tid før jeg løper på 3t.. :) men jeg kommer meg dit altså:) skal forsøke meg på hver onsdag og søndag.. 2 dager i uka synes jeg er bra siden jeg har jobb og familie:)

 

Kommer til å prøve å skrive litt her inne.. da er det kanskje lettere å ikke falle helt ut!! Jeg er veldig spent å håper jeg klarer å holde vekta:) Tror nok det skal gå bra, bare jeg klarer å komme meg på trening noen ganger i uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du, jeg har venta på at du skulle flytte inn!:-)

 

Jeg kjenner at vektklubben hjelper meg til å holde fokus. Å holde vekten er også krevende selv om jeg stort sett lever godt på mitt inntak.

Vi må bare bestemme oss for at vi SKAL holde vekta, da er det likssom ikke noe å diskutere:p

 

Ha en fin dag.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nylig avsluttet kurs og har i likhet med deg en trivselsvekt på 64 kilo. Gikk ned fra 76-63 pr dags dato. Jeg synes også det er svært vanskelig med hold vekten for det har så lett for å skli litt ut. Litt her og litt der men det blir jo kalorier av det. Min redningsplanke er at jeg trimmer hver dag utenom fredag. Da klarer jeg på et vis å begrense meg for jeg skal jo på trening. Jeg spiser jo ganske mye også faktisk 7 skiver til dagen + melk + frukt og middag så jeg får jo i meg nok. Enda skal jeg opp 500 kalorier mer til dagen. Føler ikke jeg trenger mer mat så jeg skal heller kose meg med litt kaker osv. Problemet er bare at det har så lett å gli ut når en skal skeie ut med kaker. Ja ja lett er det ikke. Var nesten lettere å bare holde seg unna ::P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:) takk for hyggelig vellkomst:) Ja det er nok ikke bare bare å holde vekta.. men du Henna er jo virkelig flink til å trene da.. å da holder du nok vekta:) Ja, jeg har unna meg en del godt i det siste, men tror det blir lettere etter disse sommer ukene.. man må jo kose seg litt da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda.. har satt meg mål om å komme meg på trening nå på fredag! Skal sykle å jogge i en times tid..!! Det trenges å få rørt seg igjen.. man får det jo sååå mye bedre med seg selv etter en treningsøkt, pluss at man kan kose seg med litt bedre samvittighet enn hva jeg har hatt i det siste.......

 

Uff uff..håper ikke vekta skyter til værs.. skal fortsette å legge inn hold vekta mi her hver onsdag.. så ja i morgen skal jeg legge inn vekta da:)

 

Ha en fin dag alle sammen:) Hærlig nå som været er så bra:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Da var du på plass, ja. Du har jo hatt en formidabel nedgang på kort tid - så herlig! :P

 

For meg er også trening helt nødvendig. Det gjør ufattelig godt og så liker jeg tanken på å kunne ha det litt romsligere i matfatet. For det er helt sikkert - disse hersens kiloene skal *ikke* på igjen!

 

Kos deg i kveld! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skrulle:) Takk for det.. føler at kiloene har gått radig nedover.. men er bedre å få spise litt mer nå når jeg har starta på jobb så er fornøyd, å går jeg ned litt ytteligere så er det bare et pluss:)

Ja trening måå til for å holde vekta åsså føler man seg jo bedre også.. nei kiloene skal jaggu ikke få komme på igjen!!!!!

 

Ja gikk på vekta i morgest å den er heldigvis stabil:) 63,7kg viste den:)

 

Ha en fiiin dag i sola:) Jeg er så heldig at jeg jobber i bhg så kroppen får litt farge samtidig som jeg passer barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjåjåj.. helgene er utfordringer dilux... her er det nærmere 28grader i skyggen.. øl og vin smaker fortreffelig godt:) Og med alkohol så er også god mat naturlig... Ja får se på onsdag nå hvordan dette ender:) har desverre ikke fått trena heller... men har jo vært aktiv.. vært på stranda og badet og lignende...

 

synes dette været bare er helt fantastiskt:) ønsker meg sånn vær hele tiden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:=)

Ja gikk på vekta nå i morgest å den viste 63,6kg:) å DET skjønner jeg egentlig ikke.. for jeg har spist ALT for mye nei mat... men får vell kanskje vektoppgang neste uke.. trening har det heller ikke blitt noe av.. er nok dette hærlige været som er skyld i dette.. blir ikke at man tar turen til treningsstudio.. da frister det mer med stranda:) Men når det blir dårlig vær så skal jeg presse meg dit:) pluss at ei venninne også skal melde seg inn så da blir det jo lettere:)

 

Skal snart på jobb nå.. ha en videre fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...