Gå til innhold

Litt på vei, men lang vei å gå


Gjest Saras11

Anbefalte innlegg

I går kveld og i dag har jeg ikke vært i form og uheldigvis skal jeg sitte barnevakt hele ettermiddagen og kvelden i dag. Fra rett over 3 til halv 1 i natt. Hadde egentlig tenkt og trene og. Ta med jenta på barnepasse på Elixia. Hun er ganske vant med det. Siden faren jobber i nordsjøen så har hun vært der når moren (søsteren min) trener. Så det går i såfall bra :) Men så er det om jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Kom meg på trening i går, på tross av barnepass å kje 100% god form. Men det var deilig. Så fekk 3,7 trimpoeng i går. Nye innstruktør nå, han var flink og det var veldig tungt.

 

Leste på dørå inn t barnepassen, etter jeg hadde levert tanteungen min fra meg, at det kun var lov å levere egne unger der. OOOPPPSSS :) Hehe. Jaja, gikk nå fint. Så jo til og med til hun som var med ungene at jeg var tanten hennes når jeg leverte, så hun burde jo sagt det da.

 

Ble i enda dårligere form i natt og begynnte å spy. Så hjemme fra jobb i dag. Har nå akkuratt spist hele 4 cherrytomater. Ikke mye å skryte av til frokost, men betre enn ingenting vertfall :) Håper jeg blir betre igjen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Unger er da unger, uansett hvem sin de det er, he, he :)

 

Du er flink med trimmen! Tror du gjør lurt i å trene variert. Dans, sykkel mm - jeg kjenner jeg får litt lyst til å gå på senter jeg og.... Men sitter inne hele dagen på jobb, så synes det er så godt å komme seg ut en tur på kvelden. Har også en tendens til å bli "støttemedlem" på sånne steder jeg, prøvd det før :) Det viktigste er vell at vi rører på oss :) Keep up he good work!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er da unger' date=' uansett hvem sin de det er, he, he :)

 

Du er flink med trimmen! Tror du gjør lurt i å trene variert. Dans, sykkel mm - jeg kjenner jeg får litt lyst til å gå på senter jeg og.... Men sitter inne hele dagen på jobb, så synes det er så godt å komme seg ut en tur på kvelden. Har også en tendens til å bli "støttemedlem" på sånne steder jeg, prøvd det før :) Det viktigste er vell at vi rører på oss :) Keep up he good work!

 

God bedring![/quote']

 

Forstår godt at viss du har en jobb du er inne hele dagen at du da foretrekker å gå tur på kveldene. Jeg jobber i barnehage og er en del ute om dagene. Liker å gå tur selv sånn sett, men har ikke viljestyrke til å komme meg ut på det alene hele tiden.

 

Derfor jeg har startet på treningssenter, for føler en ekstra dytt til å trene siden det koster såpass med penger. Pluss at søsteren min trener der så vi trener i lag. Og da er det og lettere å komme seg avgårde synes jeg :)

 

Og kjekt å trene variert :) Blir ikke så kjedelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt vekt uke for uke mot julemålet.

 

6.7 vekt: 112,5

Mål: Ned til under 100 til jul/nyttår

 

10.7: 112 - var enda 112,5

17.7: 111,5 - var på ferie, sannsynligvis heller gått opp litt

24.7: 111 - var på ferie

31.7: 110,5 - ferien endte på 114 kg. så opp 1.5 kg siden 6 juli

7.8: 110 - 116,2 kg. uheldigvis gått opp fleire kg dagene etter ferien, merkelig. mandag 03.08 var jeg plutselig 117, nå er jeg heldigvis på rett vei igjen.

14.8: 109,5 - 114,4 kg. Nedgang på 1,8 kg siden sist uke

21.8: 109

28.8: 108,5

4.9: 108

11.9: 107,5

18.9:107

25.9: 106,5

2.10: 106

9.10: 105,5

16.10: 105

23.10: 104,5

30.10: 104

6.11: 103,5

13.11: 103

20.11: 102,5

27.11: 102

4.12: 101,5

11.12: 101

18.12: 100,5

25.12: 100

1.1: 99,5

 

Har som dere sikkert ser, kommet litt dårlig ut etter planen min. Men tror enda jeg har mulighet til å klare det, 15 kg på 20 uker. Da må jeg gjennomsnittlig ha veknedgan på 750 gram i uken i stedet for 500 gram. Ikke umulig så jeg håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde forresten en gammel kjole for noen dager siden. En som jeg ikke har brukt på nærmere 3 år tror jeg. Og til og med da var den trang. Nå fikk jeg den på igjen, kunne ha brukt den nå og, men synes den fremdeles er litt for trang. Bare bittelitt. Tenker om 1 måned eller 2 så sitter den perfekt igjen om jeg fortsetter som nå :) Jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue mæg nesten t i kvell. Ska på fest. Så dæ blir for mange flytane kalorie. Pluss dæ blir pizza kalorie. Heimalagte pizza ska me få. Di he til å mæ vore så flinke å huskt at æg æ vegetarianer så di hadde allerede planlagt vegetar fyll, når æg spurte kæ slags pizza. Snille di æ :) Jaja, må jo bli litt kos innimellom :) Bestemte mæg for dæ når æg starta slankingå at æg sko kunna kosa mæg innimellom fordæ. Bare kje liga møje og ofte som før :) så ska prøva å kosa mæg uten alt for møje dårlig samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue mæg nesten t i kvell. Ska på fest. Så dæ blir for mange flytane kalorie. Pluss dæ blir pizza kalorie. Heimalagte pizza ska me få. Di he til å mæ vore så flinke å huskt at æg æ vegetarianer så di hadde allerede planlagt vegetar fyll' date=' når æg spurte kæ slags pizza. Snille di æ :) Jaja, må jo bli litt kos innimellom :) Bestemte mæg for dæ når æg starta slankingå at æg sko kunna kosa mæg innimellom fordæ. Bare kje liga møje og ofte som før :) så ska prøva å kosa mæg uten alt for møje dårlig samvittighet [/quote']

 

OPS.... Ble visst på dialekt det innlegget. Håper dere som eventuelt leser det forstår hva jeg har skrevet :) Ikke at det var så viktig da men...... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt oppblåst i dag. Bli litt mye utskeielser både på lørdag og søndag. I dag har me hatt planleggingsdag på jobb. Da ble det masse deilig frukt til oss, ciabatta og kake ( :) ) Klarte ikke la være å ta kake, prøvte ikke å la være heller. Glemte det helt av. har hatt MASSE vann og :) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt vekt uke for uke mot julemålet.

 

6.7 vekt: 112,5

Mål: Ned til under 100 til jul/nyttår

 

10.7: 112 - var enda 112,5

17.7: 111,5 - var på ferie, sannsynligvis heller gått opp litt

24.7: 111 - var på ferie

31.7: 110,5 - ferien endte på 114 kg. så opp 1.5 kg siden 6 juli

7.8: 110 - 116,2 kg. uheldigvis gått opp fleire kg dagene etter ferien, merkelig. mandag 03.08 var jeg plutselig 117, nå er jeg heldigvis på rett vei igjen.

14.8: 109,5 - 114,4 kg. Nedgang på 1,8 kg siden sist uke

21.8: 109 - 115 :) opp 600 gr

28.8: 108,5

4.9: 108

11.9: 107,5

18.9:107

25.9: 106,5

2.10: 106

9.10: 105,5

16.10: 105

23.10: 104,5

30.10: 104

6.11: 103,5

13.11: 103

20.11: 102,5

27.11: 102

4.12: 101,5

11.12: 101

18.12: 100,5

25.12: 100

1.1: 99,5

 

Har som dere sikkert ser, kommet litt dårlig ut etter planen min. Men tror enda jeg har mulighet til å klare det, 15 kg på 20 uker. Da må jeg gjennomsnittlig ha veknedgan på 750 gram i uken i stedet for 500 gram. Ikke umulig så jeg håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss noen hdde sagt til meg i mars at jeg skulle begynne å trene og etter en stund like det, så hadde jeg ikke trodd de. Men det er det som har skjedd. Jeg liker faktisk å trene nå, synes det er deilig å bruke kroppen. Hmmmmm :) I dag syntes jeg det var godt å komme meg på trening. bæde før, imens og etter på. Hihi. Einaste som var dagens nedtur var at veiingen gikk ikke så bra :) 600 gr opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør faktisk det. I helgen har jeg ikke skeiet ut så alt for mye, bare litt. Men i forhold til hvordan helgene var før, så er det jo ingenting dette i forhold. Og i dag har jeg nå nettopp vært på tur med ei bvenninne og hunden i litt over en time og skal snart på trening på elixia i tilleg. Skal på 40 min step og 30 min styrke og core. Gleder meg faktisk og :) Hehe. supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datt ut. søsteren min orket ikke. Men 40 min step resulterte i brukt ca 1100 kcal og gåturen tidligere var på ca 550 kcal. Så er fornøyd med dagen uansett jeg :) Joho. 1650 kcal brukt på 8,3 trimpoeng i dag det :) Rekord tror jeg. Men det er nok litt fordi før har jeg fulgt listen sine kcalutregninger. i følge den så var 40 min step "bare" 6-700 kcal. så stor forskjell på det.

 

HAPPY, HAPPY, HAPPY :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt vekt uke for uke mot julemålet.

 

6.7 vekt: 112,5

Mål: Ned til under 100 til jul/nyttår

 

10.7: 112 - var enda 112,5

17.7: 111,5 - var på ferie, sannsynligvis heller gått opp litt

24.7: 111 - var på ferie

31.7: 110,5 - ferien endte på 114 kg. så opp 1.5 kg siden 6 juli

7.8: 110 - 116,2 kg. uheldigvis gått opp fleire kg dagene etter ferien, merkelig. mandag 03.08 var jeg plutselig 117, nå er jeg heldigvis på rett vei igjen.

14.8: 109,5 - 114,4 kg. Nedgang på 1,8 kg siden sist uke

21.8: 109 - 115 opp 600 gr

28.8: 108,5 - 113,2 kg. Ned 1.8 kg. (viss vekten er til å stole på)

4.9: 108

11.9: 107,5

18.9:107

25.9: 106,5

2.10: 106

9.10: 105,5

16.10: 105

23.10: 104,5

30.10: 104

6.11: 103,5

13.11: 103

20.11: 102,5

27.11: 102

4.12: 101,5

11.12: 101

18.12: 100,5

25.12: 100

1.1: 99,5

 

Har som dere sikkert ser, kommet litt dårlig ut etter planen min. Men tror enda jeg har mulighet til å klare det, 15 kg på 20 uker. Da må jeg gjennomsnittlig ha veknedgang på 750 gram i uken i stedet for 500 gram. Ikke umulig, så jeg håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå på lørdag :) Kjempegøy. Men klart, ALT for mye alkohol, Alt for lite mat. Men knall dag :) Fekk t å mæ komplemang. Rektignok av ei dama, ukjente dama, men gøy. Og va jo sånn sett kjolen min. Hadde en knall rød en. Hu syns an var kjempefin, og jeg passet den godt. Trengte ikke være redd for å ha den. Følte tidvis at den kanskje var litt vel knall i fargen, at jeg skildte meg så ut. Men hu damå sa jeg var skamfin i den. Måtte være kryyyyy. Kjekt når folk sier slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag fekk jeg den første kommentaren frå ei på jobb som ikke visste at jeg holdt på med dette, at jeg hadde gått ned i vekt. Hun sa bare plutselig til meg: du forsvinner du Sara. Jeg bare hææææ, hva mener du? Begynte å lure på om hun trudde jeg skulle slutte i jobben eller noe. (Hun har vært sykemeldt siden før sommeren). Men neida, hun svarte: Ja, du har jo gått en del ned i vekt, har du ikke? Jeg bare jooooo. Ser du det? Hun såg det med en gang sa hun. Dette var kjekt. Første kommentaren om forandringen min, som ikke er i fra de jeg trener med eller ei venninne som følger godt med meg nå. Dagen er reddet med både komplemang og trening. 55 min latino = 977 kcal brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Så moro med skryt, godt for motivasjonen er det og :) Du har nok gjort en god jobb, for nå vises det!!!

 

Ikke alle liker å få komplimenter i forbindelse med vektnedgang, men jeg er av de som suger det til meg og blir utrolig glad. For meg er det et bevis på at jeg er på rett vei :) Og når utgangspunket (som mitt er) stort, så legger jo folk merke til det enten vi vil eller ikke. Og målet er jo å se bedre ut også, så da takker og bukker jeg for hver kommentar jeg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

så flink du e! har gått ned masse allerede og du e jo kjempegodt på vei! må vere herlig.=) Eg ligger litt i samme område som du, dvs eg er 115kg og har et håp om å komme under 100 til nyttår ca (kanskje litt knapt, men vertfall nedmot 100).. så kjem til å sjekke innom deg og sjå korleis det går! Kanskje eg skal "herme" etter deg og lage meg ei lignande oversikts liste, det va en lur ide :) lykke til vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra!

Jeg syns du er flink jeg.

Og ikke glem, måten du holder på nå er noe du skal kunne leve med, så litt kos av og til er jo greit:)

Åsså styrer vi det bare inn når vi har kost oss litt ekstra..

Gjør det selv også jeg... men nå har jeg bare holdt på en drøy uke da..

Og nå skal jeg til Danmark og bo på campinghytte, så dette kan jo bli en ekstra utfordring... men det går seg vel til:D

Lykke til og ha en trivelig og fremgangsrik uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for flere gode tilbakemeldinger :) For å si det slik så har jeg levt på dette hele dagen :) utrolig kjekt. Jeg suger det til meg, vertfall nå når jeg enda selv, ikke ser de foandringene. (ok, kanskje sett bittelitt den siste tiden)

 

Hehe, den oversiktsplanen om julemålet der jeg ligger MANGE kg etter planen :) Hehe, jaja. Om det ikke går så har jeg vertfall prøvt. Men håper enda på under 100 til 2010 starter, men ikke verdensundergang om jeg ikke har klart det enda. Så lenge jeg er på rett vei :)

 

Litt kos må være lov, bare ikke så ofte og mye som før. Stå på allesammen. Dette skal vi klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gr vi samme mål da... være 2 sifra rundt juletider:)

 

Lykke til! JEg vet jeg trenger det....

Og kos er lov, men ikke hver dag, og ikke en hel pottispose hver gang..

Gått over til grønnsaksdip, popcorn, mørk sjokolade og ryvita med Ridder ost som alternative snacks. Åsså har jeg peila meg innsånn at jeg ikke popper mer enn 25g popcorn, og dippen blandes med kesam og melk. Litt melk fordi jeg syns Kesamen er så tjukk.

 

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gr vi samme mål da... være 2 sifra rundt juletider:)

 

Lykke til! JEg vet jeg trenger det....

Og kos er lov' date=' men ikke hver dag, og ikke en hel pottispose hver gang..

Gått over til grønnsaksdip, popcorn, mørk sjokolade og ryvita med Ridder ost som alternative snacks. Åsså har jeg peila meg innsånn at jeg ikke popper mer enn 25g popcorn, og dippen blandes med kesam og melk. Litt melk fordi jeg syns Kesamen er så tjukk.

 

Ha en god helg![/quote']

 

Lykke til med målet ditt også. Håper vi begge klarer tosifret. Det hadde vært konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va på trening i dag og. 30 min easy step og 20 min core. Resulterte i rett over 1000 kcal og 5,1 trimpoeng. Pluss gikk noe tur etterpå så ble 8 trimpoeng alt i alt i dag. Dette betyr at i bare igår å i dag he æg fått 12,9 trimpoeng :) Fornøyd med den innsatsen ja :) Hihi. Håpe det gir resultat på veiing i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...