Gå til innhold

Noen som vil bli med å motivere hverandre?


Anbefalte innlegg

Jeg har gått på 4 Grete Roede kurs, skal i august begynne på mitt 5 kurs. Jeg skal ned 36 kg totalt, har enda god vei å gå.

 

Jeg er snart 27 år, gift og to barn på 3 og 5 år.

 

Hadde vært fint med noen å prate med når treningslysta blir litt borte innimellom og søtsuget virkelig melder seg på kveldstid og i helgene.

 

Jeg har dessverre ikke msn, men vil gjerne prate med noen på mail eller på facebook så vi kan oppmuntre og motivere hverandre :-)

 

Har jo gått ned 17 kg til nå, men har som sagt enda en del kg igjen før jeg har nådd målet mitt.

 

Mailen min er hildeosima@gmail.com om noen vil bli med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest patella

Er med jeg....:-)

 

Så bra at du allrede har mistet 17 kg....

 

Jeg er ei jente på 32 år som må ned i så fall 30 kg.... har jo et ønske om å bli gravid... har ingen barn fra før...

 

Jeg starter med GR i dag... reiser til syden neste uke, og deretter er det pån igjen ..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er _helt_ ny på forumet. Starter internettkurs på mandag 10. august. Skal ned rundt 40 kg så jeg har en lang vei å gå men gleder meg sikkelig til å komme i gang. Jeg er gift og har to barn på 8 og 9 år. Jeg kan også treffes på mail: anita@pogostick.net.

 

.anisto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder også på. Er på mitt 3`dje kurs pr. internett. Skal til sammen ned mellom 40 -45 kg. Har mistet snart 25 av de allerede. Er veldig fornøyd med det, men har jo fortsatt et stykke arbeid for å nå mitt mål. Og da er det flott av vi flere som kan hjelpe hverandre:)

Jeg holder til her inne på vektklubben i tilegg har jeg opprettet egen blogg som skal hjelpe meg å se resultatet og å motivere meg:)

 

kom gjerne på besøk: http://www.tirben.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei og hopp!

Trur eg og skal slenge meg med her! Eg har jobba med saken sidan i vår og den siste månaden har eg slurva både med mat og trening.. treng nokon å skrifte til trur eg..

 

Prøvar og trene samt ete sunt.. Men føles ut som ein vekependlar, går bra i vekene, men til pokkers i helgane.. hehe..

 

Skulle hatt ein personleg trenar og nokon som passa på at eg åt når eg skulle..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...