Gå til innhold

zumba trenings dvd


Gjest lyra

Anbefalte innlegg

Fra tv-shop...Uff har egentlig ikke sansen for tv-shop, men denne danse/trenings dvdèn er litt fristende...

 

Noen som har prøvd?

 

Eller har andre gode tips? Vurderer Jillian Michaels 30 days shred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tv-shop...Uff har egentlig ikke sansen for tv-shop' date=' men denne danse/trenings dvdèn er litt fristende...

 

Noen som har prøvd?

 

Eller har andre gode tips? Vurderer Jillian Michaels 30 days shred.[/quote']

 

Kor ein tak i Jillian Michaels 30 days shred? Har høyrt mykje positivt om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det :-(

 

Amazon.com, men da må du ha sonefri dvd spiller.

Ellers har jeg funnet den på tanum.no, men den er utsolgt for tiden. Mulig det er sone 1 dvd der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den et par ganger og er ikke så fornøyd. Den er litt tam rett og slett, føler ikke at man gjør så mye. Jeg vil heller anbefale Billys bootcamp, da blir man mye mer sliten:) Jeg skal prøve 30 day shred nå, har også hørt mye bra om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Tigerlilly
Er det noen som har prøvd denne Zumba? Det ser utrolig morsomt ut.

Kan anbefale gratis treningsvideoer som du kan streame på PC'en (amerikansk)http://www.exercisetv.tv

Jeg er fullstendig hektet.

Jeg digger zumba. Det er forskjellige videoer, og noen er artigere enn andre. Jeg blir alltid i godt humør, og føler ikke jeg trener hardt selv om svetten renner og jeg kjenner at kroppen blir trent.

 

Skal ta instruktørkurs slik at jeg kan starte med zumba i studio i stedet for bare alene hjemme med Beto og de andre instruktørene hans. Er ikke så utbredt i Norge enda, men det utdannes nye instruktører, så det sprer seg nok ila neste år til flere studioer rundtomkring.

Flest i Oslo-området foreløpig.

 

Jeg anbefaler ihvertfall Zumba på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerlilly
Fra tv-shop...Uff har egentlig ikke sansen for tv-shop' date=' men denne danse/trenings dvdèn er litt fristende...

 

Noen som har prøvd?

 

Eller har andre gode tips? Vurderer Jillian Michaels 30 days shred.[/quote']

 

Det var turnoff for meg og. Det at den var på tv-shop. Men googlet zumba, og sjekket youtube. der ligger det mye. og da måtte jeg bare prøve. Lastet ned, og har siden da hoppet og danset rundt i stuen et par ganger i uken.

 

og jeg HATER å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

 

Jeg elsker lantinske rytmer og tente på Zumba videoen. Jeg danser med den noen ganger i uken og syns det er bare herlig.

 

Følers ikke som trening.. Men dansing! og jeg har puslklokke på.. og brenner kaloriene i en fei ;-)

 

Det er også morrsomt å gå ut å danse, og noen nye dansetrinn på danse gulvet er ikke å forakte.. ;-) to fluer i en smekk !

 

Tarda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Agurkolat

Har jo sett litt på TV-shop, og når de reklamerer for Zumba står det jo med liten skrift noe med at "Zumba alene fører ikke til direkte vekttap o.l." Litt rart i og med at de folka på TVen sier at "Åhh, eg har kun danset med Zumba og gått ned så og så mye, blabla"

 

Har ikkje tillit til TV-Shop, så kjem aldri til å handla dar. Man skal jo dansa mykje og hardt for at man skal gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken
Har jo sett litt på TV-shop' date=' og når de reklamerer for Zumba står det jo med liten skrift noe med at "Zumba alene fører ikke til direkte vekttap o.l." Litt rart i og med at de folka på TVen sier at "Åhh, eg har kun danset med Zumba og gått ned så og så mye, blabla"

 

Har ikkje tillit til TV-Shop, så kjem aldri til å handla dar. Man skal jo dansa mykje og hardt for at man skal gå ned.[/quote']

 

Zumba er ikke akuratt en "kosedans" det er rimelig tøfft selv om det ikke ser sånn ut! Så er ganske sikker på at man går ganske greit ned i vekt av det om man trener minimun 20minx4 pr uke! pluss at man spiser riktig selvfølgelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Fattygirl0

Har bestilt zumba, så den er her om ca. en uke. Da blir det trening i jula i stede for bare å sitte inne.

Jeg klarer ikke vente! Gleder meg som en unge :D

 

De som har prøvd det, forbrenner man mye kal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bestilte dvdn i begynnelsen av desember, å når jeg fikk den angret jeg ikke ett sekund på at jeg hadde bestilt den! En kjempe bra dvd som virkelig får fart på ting!:D ANBEFALES på det sterkeste! kjente at det var uvante bevegelser for kroppen, og man var rett å slett stiv som en stokk!! Men det kommer seg fort!!:) trenger ikke holde på i flere timer hver dag, halvtime er nok.

 

hvor mange kalorier man brenner vet jeg ikke, men spørs jo etter hvilket tempo man holder!!!:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har nettopp vært inne på tv-shop.no og tittet på Zumba....det ser knallkjekt ut :-)

Dere som har bestillt denne dvd, har dere bestillt den som koster 499,-?

Er jo ganske mye som følger med.....har de ikke bare en enkel dvd, må en kjøpe hele pakken?

 

Har dere positiv erfaring med denne annet enn at den helt sikkert gir masse glede og energi.....dansing er rene boosteren for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest daleren
Har bestilt zumba' date=' så den er her om ca. en uke. Da blir det trening i jula i stede for bare å sitte inne.

Jeg klarer ikke vente! Gleder meg som en unge :D

 

De som har prøvd det, forbrenner man mye kal ?[/quote']

 

Lurte på å prøve den jeg og. Kanskje invitere noen likesinnede til å være med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent / danset Zumba en stund nå, og synes det er kjempemoro. Jeg hater igrunn å trene, men dette synes jeg faktisk er GØY!

 

Men noen som vet hvor mye kcal en forbrenner ved en økt (ca 40 min) med hard trening?

 

Er det mulig å få lagt inn dette på "registrering av trim"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sett litt på TV-shop' date=' og når de reklamerer for Zumba står det jo med liten skrift noe med at "Zumba alene fører ikke til direkte vekttap o.l." Litt rart i og med at de folka på TVen sier at "Åhh, eg har kun danset med Zumba og gått ned så og så mye, blabla"

 

Har ikkje tillit til TV-Shop, så kjem aldri til å handla dar. Man skal jo dansa mykje og hardt for at man skal gå ned.[/quote']

 

Det handler ikke om at dette er fra Tv Shop, isåfall ikke fra meg. Jeg har danset i mange år på konkurransenivå, og når jeg sluttet å danse så la jeg veldig på meg. Jeg merket og så at musklene forsvant gravis.

 

Jeg er ikke enig i at man må danse mye for å gå ned, det å være i aktivitet hjelper jo uansett. Og dans er jo en av de "beste" formene for trening!

 

Det hjelper jo også at Zumba er moro, og at man trener samtidig. Jeg kjøpte IKKE Zumba pga dette var på TV- shop, men kjøpte det da jeg var i utlandet og ikke viste om at dette ble reklamert på TV- shop..

 

Vi er alle forskjellige, men liker du å danse, er dette en bra treningsmåte (synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sett litt på TV-shop' date=' og når de reklamerer for Zumba står det jo med liten skrift noe med at "Zumba alene fører ikke til direkte vekttap o.l." Litt rart i og med at de folka på TVen sier at "Åhh, eg har kun danset med Zumba og gått ned så og så mye, blabla"

 

Har ikkje tillit til TV-Shop, så kjem aldri til å handla dar. Man skal jo dansa mykje og hardt for at man skal gå ned.[/quote']

 

Dans er jo knall-trening. Klart, det kommer jo litt ann på hvordan du danser, det er jo forskjell på swing og amatør-vals så klart=p Men all bevegelse er mosjon og all mosjon krever energi.

Nå har jeg aldri prøvd Zumba, men jeg danser jevnlig Core Rhythms som (ut i fra det lille jeg har sett av Zumba) er mye samme greia og jeg synes det funker kjempebra.

Blir svett og sliten og pulsen stiger, så det tillsier jo at noe funker=)

Core Rhythms er forreten også fra TV-shop, så det er ikke søppel bare fordi de viser den reklamen.

Ja, det er mye bull fra TV-shop, men det er bare fordi det er reklame, og mye reklame er bare crap, uansett om det er tv-shop,viasat eller tv3. Go 123, hårfarge som ikke skader håret, SUNN IS HEEELT UTEN KUNSTIGE STOFFER SOM SMAKER KJEMPEGODT!! Bullshit lang vei, men man må rett og slett bare tenke selv, det gjelder all reklame. Er mye som stemmer også, så med litt sunn fornuft og kanskje litt research går det som oftest å luke ut løgn og fanteri=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest de positive tilbakemeldingene om zumba. Tenkte jeg skulle prøve meg. Noen som vet om det går å laste ned noe sted?

 

Hilsen fra en som vil ha variasjon i treningen.

 

Jeg ønsket meg zumba og vips hadde junior lastet ned dvd'ene til meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Assen går det med dere Zumba fans? Har alle dvd ene, men har ikke spilt et eneste ett. Alltid er det noe, mangler sted å gjøre det (sier jeg til meg selv). Prøvde Zumba på treningssenteret, instruktørn var ælendig! Hun bare danset selv, instruerte ikke. Så har alle Zumba timene vært fullbooket med laaaaang venteliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...