Gå til innhold

Ragnhild og snurpa sin tråd:D


snurpa

Anbefalte innlegg

Ja.. da har jeg tatt den siste røyken min.. Og skal nå slutte..

 

Jeg er topp motivert og orker ikke bli en hardbarket røyker igjen.. Ser liksom ikke noe positivt med det.. Også har jeg så dårlig samvittighet overfor lille snuppa.. Hun fortjener en frisk og ikke røykende mamma..

 

Gleder meg til å gjøre dette.. Og blir spennende å se hvordan jeg takler sugene.. Da er det en ypperlig sjanse til å begynne å gå tur igjen da-.. Da glemmer man seg bort. I tilegg vil man ikke ødelegge det bra med å ta seg en trimmings med røyk..

 

Nå er det virkelig sunt kosthold som gjelder også.. Kan ikke fortsette på denne måten her.. da er jeg oppi hundre på null, niks.. Uff..

 

Begynt dagen med to skiver med makrell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

12,5 time uten røyk:D og det går så fint atte.. ikke ille enda iallefall.. HAr ikke hatt noen fæle drag enda.. Hadde vel trodd det men...

 

Ja ja.. Godt at dagene går iallefall.. Jo lengre det er siden, jo lettere...

 

Maten har det ikke gått så bra med kanskje... Kunne vært verre.. Men absolutt bedre..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg ordenlitg begynne å telle kcal igjen.. Seriøst.. I dag veide jeg meg og vekta har steget drastisk.. uff.. 81,3.. nei og nei..

 

Så mandag er ny veiedag og fra og med da er det faste veiinger..

 

MEn.. Jeg har ikke røyket på 36 timer da:D Det er jeg fornøyd med..

 

Så var det denne maten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært røykfri i over en uke.. en uke og en dag faktisk;)

 

He he.. Det føles deilig..

 

Men det som ikke føles så deilig er at jeg bare går opp og opp..

 

Så nå er jeg virkleig forberedt på å gjøre noe med dette altså.. Så mandag er liksom startdatoen.. Her fått med meg ei venninde.. Ble ikke noe av kurset jeg skulle starte på.. Kræsjer med noe sambo fast gjør.. Og vennene han møter da kan ikke andre dager og da syntes jeg det er dårlig av meg å sabotere.. Iallefall når jeg vet så godt hva som skal til.. Syntes det er så merkelig at man klarer å la alt forfalle på den måten altså.. hm...

 

Ja ja.. Bare å brette opp armene.

 

Hvordan er det med deg ragnhild.. Ikke sett deg i det siste.. Ikke for det.. har ikke vært så super aktiv jeg heller da;)

 

Men nå håper jeg du får internetten din snart, sånn at vi kan motivere hverandre litt ordentlig igjen... ORDENTLIG:... :P

 

Skal komme igang med trimmen igjen snart også.. Men dagene går virkelig ifra meg.. Som bare det.

 

MEn mn.. må ta rev i seilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag tror jeg skal gå greit:)

 

HAr startet dagen bra.. OG kanskje jeg til og med kan klare å få gått meg en tur iløpet av dagen;)

 

Nå er jeg virkelig så ferdig med å være ekkel og feit.. Æsj.. Kjenner det tyter overalt nå altså. Fy og fy.. Buksene er så stramme...

 

Vekta viser nå 82 grusomme kilo.. Det er faktisk 8 kilo mer enn jeg egentlig ønsker.. UFF:....

 

Ragnhild.. Nå savner jeg virkelig deg her altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...