Gå til innhold

Solskinnsbolla vil ha ny bolle...


Gjest Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Gjest procrastinator

Hei snurpa!

 

Spennende med IKM snart da, lykke til til deg også! :D Hadde vært veldig koselig å være godt gravid til jul ja, slippe å bekymre seg for alkohol, fester og å holde noe skjult etc... Skjønner hva du mener med at det ikke går an å "la være å tenke på det", som venninnene sier. Jeg tenker på det HELE tiden, er ikke mulig noe annet! Skulle jo helst ha vært gravid i går når man først har begynt prøvingen, det vil jo alle! Men det er ikke noen selvfølge, og dem som planlegger at de ikke vil ha barn da og da har ikke skjønt det tror jeg...

 

Du sier at vekta går oppover og at du ikke klarer å skjerpe deg... Du får ikke motivasjon av å tenke at jo sunnere du spiser, jo raskere blir du gravid da? Og jo bedre for babyen, og ikke minst deg selv både underveis i og etter graviditeten? Jeg vet det er vanskelig, jeg har det akkurat likt selv, med å kose meg for mye. Har lange gode perioder, før jeg skeier ut igjen, og må hente meg inn på nytt. Det er en kamp hver dag, jeg må overtale meg selv til å ikke spise den sjokoladen, og ikke ta den ekstra skjea med pasta etc. Men akkurat nå har jeg masse motivasjon, siden det tar lengre tid å bli gravid denne gangen. Jeg tenker at sunn mat og trening = raskere baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Gjest Solskinnsbolla

Jeg tror ikke det er mulig å ikke tenke på å bli gravid jeg, når man først har funnet ut at man vil og prøver. Er vel litt forskjell fra måned til måned hvor mye man tenker på det før og etter EL, men under EL er det vel ikke mulig å ikke tenke på at "nå må vi gjøre det den og den dagen" osv. For vår del kjører vi hardt på denne måneden, hehe :-)

 

Ned en halvkilo denne uka, er godt fornøyd med det. Kunne nok vært enda strengere i matveien, spiser både salamipølse og brunost, og kanskje litt for store middagsposjoner. Men godteri holder jeg meg NESTEN helt unna, og gulost spiser jeg myye mindre av. En del gåturer og litt jogging, men ikke flink til å trene styrke. Kan ikke starte for brått!! Tenkte å iallefall ta meg sammen når det gjelder styrke den dagen jeg finner ut at jeg er gravid, det tror jeg kommer godt med når fødselen nærmer seg!

 

Er hjemme med 3 åringen min i dag (er det hver mandag), så jeg "får ikke lov" å skrive mer nå, skjønner jeg :-) Ha en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snurpa!

 

Spennende med IKM snart da' date=' lykke til til deg også! :P Hadde vært veldig koselig å være godt gravid til jul ja, slippe å bekymre seg for alkohol, fester og å holde noe skjult etc... Skjønner hva du mener med at det ikke går an å "la være å tenke på det", som venninnene sier. Jeg tenker på det HELE tiden, er ikke mulig noe annet! Skulle jo helst ha vært gravid i går når man først har begynt prøvingen, det vil jo alle! Men det er ikke noen selvfølge, og dem som planlegger at de ikke vil ha barn da og da har ikke skjønt det tror jeg...

 

Du sier at vekta går oppover og at du ikke klarer å skjerpe deg... Du får ikke motivasjon av å tenke at jo sunnere du spiser, jo raskere blir du gravid da? Og jo bedre for babyen, og ikke minst deg selv både underveis i og etter graviditeten? Jeg vet det er vanskelig, jeg har det akkurat likt selv, med å kose meg for mye. Har lange gode perioder, før jeg skeier ut igjen, og må hente meg inn på nytt. Det er en kamp hver dag, jeg må overtale meg selv til å ikke spise den sjokoladen, og ikke ta den ekstra skjea med pasta etc. Men akkurat nå har jeg masse motivasjon, siden det tar lengre tid å bli gravid denne gangen. Jeg tenker at sunn mat og trening = raskere baby! :P[/quote']

 

Nå har jeg endelig bestemt meg for å skjerpe meg skikkelig. Burde jo være en supermotivasjon å skulle lage et godt miljø for en ny spire da, men det er akkurat som om mens jeg venter- skal jeg jammen meg kose meg.. Også får jeg heller være flink når jeg blir gravid.. Men det er jo helt teit.. Vet det veldig godt selv.

Og nå har jeg virkelig latt det gå altforlangt, så må bare skjerpe meg.. Har nesten gått opp 8 kilo siden juni.. Tragisk. Så flink som jeg var, og så nære målet som jeg var.. Men men.. spist er spist- så da er det vel bare å fortsette den gode jobben man i utgangspunktet kan:D

 

Nei det er ikke lett å la være å tenke på det.. Det er jo som sagt det man ønsker seg..

 

Har dere noen barn fra før eller???

 

Jeg har ei jente på litt over 1,5 år jeg da.. (som forresten er syk og hjemme fra bhg i dag stakkar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier.. Det er en kamp man bare er nødt til å ta.. Ellers tar alt overhånd-- Også vet man jo det- at ØVELSE gjør mester.. Så jo flere gode dager man har og gjør bra. Jo bedre er det. OG enklere er det å gjenta suksessen dagen etter.

 

Lykke til begge.. Håper det klaffer for dere denne mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Solskinnsbolla: Bra jobba, en halv kilo ned er jo topp! :P Synes du er flink jeg! Jeg spiser også kaloririkt pålegg, men tenker at poenget er jo å spise det, men i riktig mendge. Da kan man unne seg litt av det meste, og det er jo det vi vil!

 

Snurpa: Jeg har en gutt på 14 mnd fra før, som satt på første forsøk, så er litt utålmodig nå egentlig... Har ikke grunn til det, det vet jeg, men som sagt, man skulle jo helst vært gravid i går! :P Så bra at du har bestemt deg for å skjerpe deg! Nå er vi iallefall tre stykker som har samme mål: Ned i vekt før graviditet, baby så snart som mulig og minst mulig vektoppgang i graviditet. Håper at vi blir gravide ca samtidig, så vi kan følge hverandre hele veien! Da kan vi backe hverandre opp, og tenke positivt sammen! Kjenner at det er veldig lett å grave seg ned og si til seg selv at jeg klarer det aldri... Men man gjør jo det, og det er kun opp til en selv. Det er veldig lett å si det, men ikke så lett å følge sine egne visdomsord... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Ååå, nå er jeg spent altså! 4 dager igjen til IKM! Kjenner på mensmurringer, og trooor jeg kjenner livmora sånn som sist... Det vil si, de siste dagene før IKM med lillegutt så "kjente" jeg liksom livmora når jeg satt fremoverbøyd, at det var noe som var der som jeg vanligvis ikke kjente liksom? Og nå er det også sånn... Men det er så vagt, så er ikke sikkert det er noe. Håper jeg ikke bare innbiller meg ting nå altså!!!! Hadde mensmurringer de to forrige pp-ene også da, så det behøver ikke bety noe. Men det var denne livmorfølelsen da... Kan ikke bare tiden gå fortere????? :P

 

Ellers har jeg klart å holde meg rundt 64,3 kg de siste dagene. Veldig fornøyd med det altså! Treningsfri i kveld, men skal skikkelig i ilden i morgen med step/styrke i arbeidstiden og joggetur på kvelden. Håper jeg klarer å være flink i helgen igjen nå. Skal på asiatisk buffet på lørdagskvelden sammen med 3 venninner, gleder meg bare sinnsykt, er så lenge siden jeg var ute på noe nå! Og det fine med asiatisk mat er jo at det er sunt, med mye rent kjøtt, ris og grønnsaker. Blir veldig koselig tror jeg!

 

Hvordan er det med dere andre da? Babylagingen over for denne måneden Solskinnsbolla? Og snurpa, du har jo IKM snart! Kjenner du noe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. Nå skal dere høre... hm...

 

Jeg har følt meg veldiog gravid. Er veldig hormonell og har mye følelser om dagen.. Gråter for ett godt ord.. Har vært litt småkvalm ett par dager nå... Tisser mye.. (men ikke helt uvanlig når det gjelder meg;))

I tilegg litt forstoppet... (som jeg har hørt kan være vanlig)

 

MEN: Tok en test i dag- selv om ikm er på lørdag. Den var så negativ som den kan bli:( . Hater at jeg alltid er så utolmodig.. Men typist det.. Hadde bare virkelig håpet denne gangen.. Men fortsatt mulig å håpe.. Ikke alle som får positive tester før godt etter ikm vel???

 

Ikke lenge til dere har ikm heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Kjedelig med negativ test da! Men det er mange som ikke får positiv test før på IKM, eller kanskje ikke før etter IKM heller, så alt håp er jo ikke ute enda da!

 

Jeg har IKM på mandag, men tenker å teste i morgen. Har helt mista trua da, vet ikke hvorfor, men har liksom ikke noen god følelse lenger. Så blir ikke overrasket om det blir negativ test. Men det er jo en mulighet selv om den blir negativ i morgen også da, IKM er jo tross alt ikke før mandag! :P

 

Jeg strever litt med å unngå søtt igjen nå, har blitt litt lite søvn den siste uka pga en urolig liten kar, og da får jeg søthunger med en gang. Synes jeg har klart å holde meg ganske i skinnet, men blir likevel for mye kalorier per dag, og da går jeg ikke ned... Og nå er det snart helg, da starter kampen for alvor for å unngå alle fristelsene, så her er det bare å brette opp ermene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR- da er det fortsatt håp:D Får prøve å tenke det.... Men jeg skjønner hva du mener.. :P

Har Ikm i dag jeg da.. Tr er ikke her enda.. Men kan jo komme utpå dagen. Men jeg tester jo aldri etter el, så derfor vet jeg jo ikke eksakt når den kommer, men jeg tar bare gjennomsnitt fra forrige tr.. Og de siste mnd har den alltid forsyvet seg noen dager... Så får jeg det ikke i dag, får jeg det nok om noen dager..

 

Men men.. Uansett skal jeg ikke miste motet.. Er jo bare i 2 pp.. Men allikevel virker det som en evighet.. Når man er klar er man klar som sagt..

 

Jeg har hat ett søtsug ut av en annen verden de siste dagene... eller den siste uka.. Har stappa alt jeg har kommet over. Nærmest groteskt-- Uff..

 

Men nå er det slutt.. Føler meg ikke særlig bra.. Også må jeg prøve å tenke litt mer på det som skal bo inni magen min.. Må ha en god grobunn;)

Så i dag er det andre boller:D OG nå mener jeg på ordentlig.. Har sagt det så mange ganger nå at andre vil vel tro at det er ulv ulv... Men nå må jeg.. Nå eller aldri.. Og aldri er jeg ikke med på for å si det sånn...

 

HA en god helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Da har jeg testet, og det ble negativt... Har et håp enda da, IKM er jo ikke på to dager enda. Var sikker på at jeg var gravid i går kveld/natt da, var superkvalm, men det gikk over litt utpå morgenkvisten, så var vel bare noe jeg hadde spist. Er litt uggen enda, så håper bare det går over til jeg skal på asiatisk aften i kveld!

 

God helg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Uff, ser at jeg er altfor lite aktiv på denne siden, jeg har hatt mye å styre med i det siste. Både de eldre i familien og min egen husstand har krevd sitt for å si det sånn. En dag jeg har god tid skal jeg lese igjennom alle innleggene på nytt, så jeg er litt med på hva som skjer med dere, damer!

Men, jeg ser at du har fått mensen, procrastinator. Og jeg, hele 5 dager før IKM, har også fått noe misfargede greier i trusa, som jeg dessverre drar kjensel på. Får se hvordan det utvikler seg utover dagen, men hvis det skulle vise seg å være tante rød, vil det si at jeg er HEEELT på utur! Har nesten bestandig hatt 28 dagers sykluser, og plutselig skjer dette???

 

Det har vært en del i det siste, kan hende det er årsaken. Dessuten må jeg innrømme at dette vaksinestyret virrer oppi hodet mitt!! Kanskje jeg underbevisst engster meg for å bli gravid akkurat nå? Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til vaksine på både meg og mine. Det er i praksis bare 2 uker hver måned hvor jeg vet at jeg ikke er gravid, og vaksine skal man jo ikke ta hvis man er i 1.tri. Hvis jeg blir gravid mens vaksinestyret og svineri florerer må jo mine nærmeste stikke seg snarest, for å beskytte meg. Første tri blir midt i "verste" bølgen, og jeg vil da være engstelig både for meg selv mht smitte, og for mine nærmeste, som MÅ vaksinere seg (jeg er litt usikker på om jeg vil at vi skal vaksinere oss i det hele tatt).

 

Hva gjør dere? Fortsetter dere å prøve, eller er dere også usikre?? Jeg tar en telefon til fastlegen snart, men tenkte å vente til jeg var sikker på om jeg er gravid eller ikke denne måneden.

 

Vekten står stille, har spist litt godteri i helgen, men tror jeg trengte litt kos og avslapning (dårlig unnskyldning?).

 

Snuppa mi blir 4 i mars, så jeg hadde jo håpet på en søsken til henne så fort som mulig nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Koselig å høre fra deg igjen, tenkte nok du var litt opptatt siden vi ikke har hørt noe fra deg på en stund!

 

Jeg har vanligvis veldig stødig syklus på 28-29 dager, men den siste mensen før vi begynte å prøve nå, så var den plutselig på 34. Men nå er den vanlig igjen. Tror sånt bare skjer innimellom, kanskje spesielt når det er mye som skjer. Jeg styrte med bryllup akkurat når min mens var forsinket, så er sikkert bare at det er litt mye som foregår nå! Kjedelig å få mensen da, men vi får se det positive i det: Vi følger hverandre! ;)

 

Jeg tenker å ta vaksinen. Jeg snakket akkurat med helsestasjonen nå. De har vaksinering av gravide i 2. og 3. tri i morgen, så jeg lurte på om jeg kunne få vaksine også, selv om jeg per definisjon ikke ER i risikogruppen enda. Fikk beskjed om at de hadde bare akkurat med vaksiner, så jeg kunne i utg.pkt ikke få. Men de blander opp 10 og 10 vaksiner i gangen, og det er jo ikke sikkert at alle de gravide velger å ta den. Så hvis de på slutten av dagen hadde en til overs, så måtte de kaste den, og da skulle jeg få den istedet. Så håper på telefon i morgen, så jeg får tatt den nå! Fant ut det at nå som de anbefaler alle å ta den, så vil jeg helst ta den før jeg blir gravid, for jeg liker ikke tanken på vaksine i svangerskapet. Hvis ikke jeg får den i morgen, så må jeg vente til uke 47, og da må jeg vurdere om jeg skal hoppe over en prøveperiode for å få tatt vaksinen. Veldig greit å få tatt den først tenker jeg, da er det dilemmaet ute av verden! Men kjedelig å måtte hoppe over en måned da, så krysser veldig fingrene for at de ringer i morgen!

 

Her er vekta litt opp igjen etter helga, men ikke så ille da, 64,9. Har vært veldig lite søvn den siste uka på grunn av smokkeavvenning på lillegutt, og da er søtsuget ille, så ble nok litt mye snop. Og i tillegg så var jeg veldig kvalm i helga, så da ble det spist det jeg klarte å få ned, og det er jo ikke akkurat sunn mat... Er egentlig veldig fornøyd så lenge jeg er under 65. Men så var det de siste to kiloene ned da... Nå har jeg jo enda en måned på å gå dem ned siden det ikke ble noen spire denne måneden heller! Men den måneden som kommer blir ikke så lett da, for jeg reiser til Danmark på kurs tordag og fredag, og lørdag og søndag skal jeg besøke en venninne i Oslo. Og på mandag reiser hele familien til Bergen, for lillegutt skal opereres i ganen (hareskår)(derav smokkeavvenningen), så da blir det sykehus-/hotellmat i to uker. Så send meg det dere har av motivasjon, så ikke dette bærer helt galt avsted! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. dette med svineinfluensaen er jammen meg litt skremmende..D et er ikke godt å vite hva man skal gjøre..

 

JEg har jo en mann med kronisk sykdom som er i risikogruppen, men han har ikke tatt vaksinen enda.. Burde vel gjøre det straks..

Burde vel gjøre det begge to.. Men dattern min på snart 2år burde vel ikke???? Litt redd for disse vaksinene også jeg

 

Jeg har ikke fått tr enda jeg da.. Hun skulle vært her på lørdag.. Men hun kommer nok snart tror jeg.. Kjennes sånn ut.. Kjedelig at hun drøyer.. For plutselig kommer håpet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Vaksinen er ikke godkjent til barn under 3 år enda, så datteren din kan ikke ta den. Er snakk om at de kanskje godkjenner den ned til 6 mnd når de har fått testet den mer da.

 

Jeg er ikke så redd for vaksinen jeg... Det er bare viruset i den som er nytt, resten brukes i vanlige influensavaksiner, så den er ikke farligere enn vanlige vaksiner. Og både skvalen og kvikksølv som mange er redd for får man i seg i større mengder bare gjennom den maten vi spiser en vanlig dag enn av vaksinen . Jeg tenker at det er sosialt positivt å ta vaksinen også, på den måten at hadde vi ikke prøvd på baby, så hadde jeg tatt vaksinen likevel, for tenk om man bærer med seg smitten og smitter noen som senere dør da? Man trenger jo ikke å bli syk selv for å være smittebærer. Og det hadde vært helt forferdelig å smitte noen som har dårlig immunforsvar eller er syke fra før, og så kanskje de dør. Så jeg skal ta vaksinen. Det er jo en grunn til at vi har utryddet sykdommer som polio o.l., og det er jo vaksiner. Håper bare de ringer så jeg får den i dag, så slipper vi å hoppe over en prøveperiode!

 

Spennende at TR ikke har kommet da, har du testet noe mer? Det kan jo være at den faktisk ikke kommer også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier angående vaksinen.. Ja så jeg får vel stille meg i kø når de i risikogruppen her er unnagjort.. Står side opp og side ned om køen på legekontoret her i bygda;) he he..

 

Jeg trodde de hadde gått bort ifra det med 3 år osv jeg.. at de anbefaler ALLE å ta den nå.. Mulig jeg har blingset litt..

 

Hm.. Tr er ikke her enda..

Tenk så fantastisk det hadde vært om hun ikke kom.. Men da måtte jeg jo bli veldig redd for svineinfluensaen. Hm.. Hva gjør man da da.....holder seg hjemme unna allle..

 

Men tror nok ikke det er noe.. Føler ikke noe. Og jeg er hellig overbevisst om at jeg ville merket det. Visste det nesten med en gang egget ble befruktet forrige gang:D h ehe.. Men nå kan det vel hende at man ragerer forskjellig da..

Men hadde litt missfarging i utfloden i går og i dag- bare en gang eller noe.. Men ikke noe mer nå.. Trodde kanskje det var tanta som startet forsiktig.. Hm..

 

Dårlig hvis hun skal drive sånn å lure meg hele tiden.. Snat 4 dager over ikm da.. Men gikk 5 dager forrige mnd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Ble ikke vaksine på meg i går likevel, enten så hadde de ikke noen til overs eller så glemte de meg. Men jeg og mannen hadde en prat i går, fant ut at siden han jobber offshore uten fast turnus så vet vi jo ikke om vi får prøvd neste måned hvis vi hopper over denne for å få tatt vaksina. For alt vi vet så er det ikke sikkert vi får prøvd på mange mnd heller. Og så så vi at det var mange gravide som valgte å ta vaksinen i går, så vi bestemte oss for å fortsette å prøve selv om jeg ikke har fått vaksinen, og blir jeg gravid så tar jeg vaksinen når jeg kommer til andre trimester. Blir jeg ikke gravid, så prøver jeg å få tatt den før neste pp igjen. I og med at det kan bli mange måneder til vi får prøvd igjen pga jobben hans så gjør vi det sånn, har ikke lyst til at det skal bli alt for lenge mellom ungene...

 

Tenk om du er gravid da!!! Synes dette er kjempespennende jeg altså! Det er jo ikke alle som har samme tegn hver gang de er gravid, så tror ikke du skal tenke for mye på at du ikke kjenner noe. Hvis du er gravid, så hadde jeg ikke bekymret meg mer for svineinfluensaen enn ellers i første trimester jeg altså, men heller begynt å bli bekymret utover i 2. tri, er jo da det begynner å bli tungt for kroppen. Men man kan jo være ekstra nøye med hygiene og sånt da.

 

Jeg reiser til København på kurs i ettermiddag, skal være der til fredag, og så skal jeg til Oslo og besøke en venninne som har fått baby for 4 uker siden. Gleder meg sånn! Jeg skal SOVE ;), shoppe, spise god mat og bare kose meg! Har ikke vært på tur sånn alene uten mannen eller lillegutt siden før fødselen, så skal bli kjempedeilig! Og forhåpentligvis en fin oppladning til vi skal til Bergen på operasjon, da blir det nok ikke så mye søvn. Og så sier de jo at det å besøke liten baby kan hjelpe på å bli gravid, så vi krysser fingrene for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. Tr kom jo da:( Selvfølgelig.. hmf...

Men men.. Da får vi krysse fingrene for denne pp... 3 pp allerede..

 

Fikk tlf fra ei venninde i går, som jeg har snakket mye med om å bli graivd.. Vi begynte sånn omtrent samtidig.. Hun har blitt gravid da.. Så er vel litt over 4 uker nå.. Kjente jeg fikk ett lite stikk i brystet da gitt.. Ikke fordi jeg ikke unner henne det, men fordi jeg også har lyst.. Men det er helt fantastisk at de har blitt gravide da.. Hun har vel ikke helt trodd hun kunne heller pga at hun har fjernet en eggstokk.. Så dette er jo kjempe fint:D Men det er liksom rart med det når man prøver selv...

 

Min samboer er syk nå.. vært det en periode, sså han har gått på medisiner nå ett halvt år.. Fant ut at de tablettene han hadde gått på gjør han infertil... Men at det blir bra igjen 2-3 mnd etter avsluttet kur.. Dette visste vi ikke da... Så jeg ble veldig lei meg og har tenkt mye på det...

Men så snakket vi med en lege på sykehuset om alt dette.. Og da sa han at dette ikke gjalt denne medisinen..;) Så da ble vi jo veldig glade da.. da er det bare å fortsette...

 

Om en ukes tid er det vel tid for el tenker jeg.. Er litt fristet til å begynne å teste jeg da.. Hr ikke gjort det hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg lest alle innleggene deres, ble helt med.. spennende, ble nesten lei meg da det ikke sto mere, hihi..

 

hvordan går det med dere? har dere blitt gravide?

 

jeg er 22 år, har ei lita på 2 år, etter 4pp klaffet det og er i uke 6 nå, med termin 1 juli.. gikk opp 25 kg i første sv.skap, satser på å holde meg under 20 denne gangen ;)

henger meg på her om det er greit...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev i forrige innlegg så fikk iallefall jeg tr.. Så da er det inn i 3 pp..

 

Jeg var hos legen min her i går for å få utvidet sykmelding.. Og det fikk jeg..

Også hadde de hatt vaksinering samme dag.. Og plutselig hadde de to vaksiner til overs gitt;) Så jeg og veslesnupp fikk vaksine med en gang.. Så da behøer jeg ikke bekymre meg og tenke på det iallefall:D Ifht graviditet.. da er det bare å la det skje.. Kanskje det er derfor jeg ikke har blitt gravid enda;) hehe.. Skulle liksom få tatt denne vaksinen.. :(

 

Nå er det 5-6 dager gjen til ca el.. Har kjøpt tester denne gangen, så skal snart igang med testing.. håper jeg da skal treffe litt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Da er jeg tilbake! :(

 

Har vært ute på reisefot i 1,5 uke, kom hjem nå i kveld. Her er det EL på gang, så nå settes alle kluter til! :) Ellers er vekta noe opp igjen etter mange dager med veldig ujevn måltidsrytme og for mye usunn mat, så her må det strammes inn igjen... Er spent på å veie i morgen tidlig, og se hvor stor skaden er...

 

Kjedelig at TR kom da snurpa, men veldig greit å få tatt vaksinen da! Heldige dere var! :D

 

Gratulerer med baby i magen Rita87, og lykke til i svangerskapet! Det er bare å henge her med oss ja, satser på at vi følger på med baby i magen snart vi også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

grattis med baby i magen<3

 

jeg og typen har planer om å prøve å bli foreldre vi å :( men først må jeg vente til mensen er over! krysser fingrene for at det går, jeg skulle nok egentlig ha vært noen uker på vei nå, men for 2månder siden ente jeg i spontanabort! og derfor vil vi prøve igjen!

 

og denne gangen med kjerringråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...