Gå til innhold

Solskinnsbolla vil ha ny bolle...


Gjest Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988
Gratulerer med spire rita...:(

 

det er ingen av oss her inne som er gravide enda da.. Men nå skal vi bli det ganske fort;)

 

får da bare krysse fingrene for at vi blir det :)

jeg henger meg på denne tråden jeg :D

 

jeg og typen skal igang med prøving etter jeg er ferdig med mensen og gått på noe kjerring råd i 5-6dager blir spennende <3

 

og denne gangen skal jeg kjøpe el test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Gjest procrastinator

Da var EL over her, og det er bare å vente igjen. Har ikke den helt store trua lenger, i og med at jeg har hatt samme tegn alle pp-ene som jeg hadde da jeg var gravid med lillegutt uten å være gravid, så vi får se.

 

Vekta har stått ganske stille de siste dagene, på ca 65,4. Er egentlig fornøyd med det med tanke på at jeg ikke har trent på to uker og har spist masse usunn mat, men nå er det rapportering på hold vekten-kurset på mandag, så må skjerpe litt igjen... Er egentlig veldig tåpelig, at det er rapportering som må til for at jeg skal skjerpe, og ikke det en gang får meg til å skjerpe ordentlig. Irritert på meg selv for at jeg lar det skli ut gang på gang, og er skikkelig vanskelig å skjerpe seg også nå. Målet er jo 63 kg, men jeg heller mer og mer mot at jeg er fornøyd der jeg er. Men uansett så må jeg komme meg inn på rett kjøl igjen, så er jo greit at jeg har en veiing som "tvinger" meg litt nå da!

 

Hvordan står det til med dere andre da, går vekten nedover for dere som jobber med det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Da er jeg inne i el perioden.. Så vi prøver å gjøre en innsats;) hm.. SÅ da var det bare å vente da.. OG håpe at innsatsen var bar nok..

 

vekten her står stille.. Men jeg hat ikke vært så flink heller.. Bortsett fra denne uka da.. Har vært flink i noen dager nå. Så det er jeg veldig fornøyd med altså:D

 

Vil vel tro at det skal være bedre for spiren også.. Som jeg håper kan komme nå... det er det jeg ønsker meg i julegave.. Eller bursdagsgave.. :) Har bursdag rundt de tider jeg kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

bare fram til el. 10ml 3ganger om dagen! egentlig er jeg ikke helt sikker på hvor lang syklus jeg har pga jeg aldri har mensen til samme til vær månende. blir det da feil å starte på el test 5dager etter mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jeg er egentlig ikke så flink på dette med el testing osv.. Har kun gjort det en gang.. denne mnd..

 

MEn da begynte jeg å teste på mandag (jeg antok at el var rundt onsdag) Fikk positiv el test både tirsdag morgen og kveld.. SÅ da hadde vi litt sengekos både tirsdag, onsdag og torsdag... Får håpe det dekket el.. For det er vel sånn at den kommer 24-48 timer etter pos el test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

En uke til IKM, og jobber hardt med å ikke lete etter tegn eller teste tidlig nå! Er helt håpløs vet du... :D

 

Matmessig har helga vært pyton, med julebord og julemesse og alt for mye usunn mat. Huff og huff... Har likevel greid å holde vekta sånn passe, er fornøyd med det da! Tror det kommer litt av at jeg var på trening på lørdag, en ny time her hvor jeg bor som heter Corebar! Fy søren for en deilig time altså, ble skikkelig happy, for jeg bor på et lite sted der treningstilbudet ikke er alt for bra. Veldig fornøyd med det! :) Har bestemt meg for å være fornøyd på 65 kilo nå, har ikke overskudd til å gå ned mer akkurat nå. Har mer enn nok med å holde meg på 65. Så nå er målet å bare holde seg der til det blir spire i magen, og helst litt lenger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei :)

hvordan går det med dere?

jeg er igang med el test..

har testa i 6dager nå så dette er spennende :)

kan ikke være lenge igjen til el nå :D

 

så har noen av dere blitt gravid enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til IKM' date=' og jobber hardt med å ikke lete etter tegn eller teste tidlig nå! Er helt håpløs vet du... :D

 

Matmessig har helga vært pyton, med julebord og julemesse og alt for mye usunn mat. Huff og huff... Har likevel greid å holde vekta sånn passe, er fornøyd med det da! Tror det kommer litt av at jeg var på trening på lørdag, en ny time her hvor jeg bor som heter Corebar! Fy søren for en deilig time altså, ble skikkelig happy, for jeg bor på et lite sted der treningstilbudet ikke er alt for bra. Veldig fornøyd med det! :) Har bestemt meg for å være fornøyd på 65 kilo nå, har ikke overskudd til å gå ned mer akkurat nå. Har mer enn nok med å holde meg på 65. Så nå er målet å bare holde seg der til det blir spire i magen, og helst litt lenger! :)[/quote']

 

Men nå er det ikke lenge til ikm for deg da.. spennende..

 

Jeg har ikm i slutten av neste uke ett sted.. Spent på det.. Håper så veldig.. Men kjenner jeg er skikkelig pessimist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Takk takk! Er veldig happy! :)

 

Det store spørsmålet nå er bare: Skal jeg melde meg på gravidkurs, eller skal jeg prøve å begrense vektoppgangen på egenhånd? Hva tror dere? Kjenner jeg ikke har veldig lyst til å bruke så mye penger på kurs... Men vil heller ikke gå opp like mye som sist hvis jeg kan unngå det. Vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg har snart EL, har testet i 10dager nå, så håper jeg at jeg også kommer etter snart!

men vet ikke om det går denne månden pga både jeg og kjæresten min er syk nå om dagen! men håper på EL nå snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest procrastinator

Symptomer: Større og litt ømme pupper, litt utdrivningsrefleksfølelse innimellom. Mensmurringer og litt stikninger nedentil, og ligamentstrekk når jeg reiser meg kjapt. Litt svimmel når jeg reiser meg, og litt laber matlyst. Ellers er formen fin!

 

Er litt uvirkelig at jeg er gravid egentlig, selv om jeg har alle disse tegnene, så er de liksom så svake at det kunne like gjerne vært ingenting. Men testene ble positive, så gravid er jeg! :)

 

I forhold til kurs, så lurer jeg på om jeg kanskje skal høre med kurslederen min om jeg bare kan fortsette på hold vekten-kurset, men med riktig matmengde ifht graviditet istedet for å begynne på gravidkurs. Har lite lyst til å betale så mye for flere gravidkurs altså, spesielt med tanke på at matlysten ikke er helt på topp og jeg likevel ikke klarer å følge kursopplegget sånn jeg bør. Så lurer på om jeg skal prøve å klare dette på egenhånd.

 

Hvordan går det med dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...