Gå til innhold

Noen som vet noe om den nye sans iskremen??


Cikki

Anbefalte innlegg

Var i butikken for noen dager siden og så at de hadde fått en sans iskrem' date=' i tre forskjellige smaker. Noen som vet noe om denne, er den "tillatt" å spise eller???

Sans skal jo være et bra merke da![/quote']

tror den er tillatt, den står i den nye produktkatalogen til Grete Roede AS. Har aldri smakt den, men den er sikkert god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Var nettopp på butikken og handlet, og så Sans iskrem. Jeg er veldig isoman, så jeg var ikke sen om å sjekke den. Fås i flere smaker og ligger mellom fire og fem prosent fett. Sans vanilje mot Dream vanilje hadde faktisk 30 kalorier mindre pr 100 g....hvis jeg ikke husker helt feil...det er jo bra.

Jobbet beinhardt med meg selv, og klarte å la være å kjøpe is i dag. Kanskje til helgen, hvis jeg sparer kosemerkene og er veldig flink.

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieMamma

Det står i produktguiden at den kan brukes som del av middagen eller som kosmerker.

 

Jeg kjøpte den med frukt og bær smak, den var veldig god, og smakte ikke sånn typisk lettis som f.eks. begerne til Hennig Olsen gjør, men den var utrolig søt og man kjente jo at søt smaken ikke var "ekte". Men godt når suget er som størst...

 

Produktguiden får man når man går på kurs

 

Juliemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der!

ja, det er riktig at man får Produktguiden, som en del av kursmateriellt, når man går på kurs.

Men nytt for i år er at det er mulig å kjøpe Produktguiden i Grete Roede Butikken!

Den koster kr 69,- (+ porto 39,-) og gir mange gode tips når man skal planlegge hva man skal handle av matvarer, for å kunne følge Grete Roede-kostholdet.

 

Jeg gleder meg til å høre hva dere syns om den nye iskremen - jeg har ennå ikke smakt den!

 

Hilsen ina, Grete Roede Butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Sans-isen med eple og kanel (min favorittsmak i hele verden - hurra!) på Mega, men har ikke smakt på den ennå – den skal ligge i hvileposisjon i fryseren helt til helgen... *gloriesmiley*

 

Lover å rapportere om smaken etter å ha glefset i meg de første munnfullene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Herlig! Herlig! Herlig!

Spiste den med eple og kanel i går kveld. Kjempe god. Og pinjekjernene gjorde susen. Den kan fort bli en favoritt;)

Anbefales!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går var det lørdagskos med eple/kanel-varianten, og den var absolutt god. Syns kanskje den var littegrann for søt, men... Er enig i at pinjekjernene gjorde susen - i tillegg hadde jeg på litt ekstra kanel, men nå er jo jeg kjent som kanelfanatiker også, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den hos rema 1000' date=' men vet ikke hvilke andre butikker som har den!!! :)[/quote']

 

Var det i Oslo du fant isen?.

Eller vet noen om butikker i Oslo som har den.?

 

Rutha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Fikk smaksprøve på både den med eple/kanel/pinjekjerner og den med bær. Var litt skeptisk, for jeg synes den sans-yoghurten er grusom (!!) - men den isen var skikkelig god! Den skal jeg kjøpe og kose meg med i helga tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har endelig fått tak den nye isen. Fikk Meny til å ta den inn. Den var grei nok men jeg ble overrasket over hvor mye sukker den inneholdt! 32 gr karbohyderat, sukker 22 gr. Da koser jeg meg heller med noe annet. Veldig dyr var den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sans iskremen er kjempegod! Spesielt den med vanilje synes jeg. Fikk beskjed på kurset at den var OK som melkerasjon i helgene. Tar ca en tredjedels boks i helga. Deilig med dessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått tak den nye isen. Fikk Meny til å ta den inn. Den var grei nok men jeg ble overrasket over hvor mye sukker den inneholdt! 32 gr karbohyderat' date=' sukker 22 gr. Da koser jeg meg heller med noe annet. Veldig dyr var den også. :)[/quote']

 

Latterlig dyr syns jeg også. Latterlig at når det liksom skal være sunt så skal det koste skjorta. Ikke akkurat sånn at de har tatt bort sukkeret.

 

Synd det er lite forskjell på Dream isen og den, og får mer for pengene da. og 60 kcal på 200g is kanskje 1 gang i mnd skal jeg klare å leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...