Gå til innhold

Noen som vet noe om den nye sans iskremen??


Cikki

Anbefalte innlegg

Gjest trinny
Har endelig fått tak den nye isen. Fikk Meny til å ta den inn. Den var grei nok men jeg ble overrasket over hvor mye sukker den inneholdt! 32 gr karbohyderat' date=' sukker 22 gr. Da koser jeg meg heller med noe annet. Veldig dyr var den også. :)[/quote']

 

Det er akkurat som med den nye Nugattien: DER og lønner det seg å sjekke ingridiensene. Masse karbohydrat( skjult sukker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lubina
Latterlig dyr syns jeg også. Latterlig at når det liksom skal være sunt så skal det koste skjorta. Ikke akkurat sånn at de har tatt bort sukkeret.

 

Synd det er lite forskjell på Dream isen og den' date=' og får mer for pengene da. og 60 kcal på 200g is kanskje 1 gang i mnd skal jeg klare å leve med :)[/quote']

 

Staten skriker om overvekt i samfunnet. Da hadde det kanskje vært en ide å fjerne matmomsen på sunne og kalorifattige matvarer da..... !

 

Og enig med deg med den isen. Er ikke "is-menneske", bare litt om sommeren. Men "alle" pratet om denne Sans-isen så jeg måtte jo prøve. Smakte litt vel søtt for meg, men som sagt helt grei. Det er mye annet jeg heller vil kose meg med istedet. Men til sommer'n blir det kanskje en Kroneis eller tre..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg er orntlige is-mennesker og har vanligvis vært av den oppfatning at kun det beste er godt nok... Diplom Royal hvor du ser vaniljekorn eller Hagendaz.... Men Sans-iskremen (eple og kanel) tok virkelig en innertier! Den gav smak av lun ekplekake med vaniljeis... mmm!

 

Vi ble så positivt overrakset. Det samme med Dream yoghurtis f.eks. vanilje med pasjonsfrukt... mmmm! Så nå har vi kuttet ut de andre. Nå er det kun Sans og yoghurtis!

 

De er så gode at er at det er mulig å legge om isvanene våre, slik at det ikke bare blir midlertidig mens jeg går på kurs.

 

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lubina
Mannen min og jeg er orntlige is-mennesker og har vanligvis vært av den oppfatning at kun det beste er godt nok... Diplom Royal hvor du ser vaniljekorn eller Hagendaz.... Men Sans-iskremen (eple og kanel) tok virkelig en innertier! Den gav smak av lun ekplekake med vaniljeis... mmm!

 

Vi ble så positivt overrakset. Det samme med Dream yoghurtis f.eks. vanilje med pasjonsfrukt... mmmm! Så nå har vi kuttet ut de andre. Nå er det kun Sans og yoghurtis!

 

 

Anbefales på det sterkeste!

 

Ja det er bra vi har forskjellig smak! :) Haagendaz er jo verdens beste is - spesielt den med karamell.... Den gir jeg 11 på en skala fra 1 - 10..... Sans får 3... Det eneste som er omtrent det samme er vel prisen :) Men helt klart fornuftigere å spise Sans når en skal ned i vekt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Nordlyset79
Har noen funnet den i Bergen et sted? Jeg har sett etter den' date=' men finner den ikke..[/quote']

 

Meny på Nesttun har, og de fleste Rema 1000 butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

De har den på Rema1000 på Laksevåg senter. Jeg elsker den med smak av røde bær. nammenam. skulle virkelig ikke tro at den har lavt kaloriinnhold. den er også mye lettere å scoope utav enn vanlig is, for den er mykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PiNdYcK

Hei var og kjøpte den med eple kanel og pinekjerner - også veldig smakfull :D) litt annerledes enn de vanlige vanilje og med røde bær..anbefales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...