Gå til innhold

Livet er vakkert!


Anbefalte innlegg

Takk for lykkeønskninger - starten var iallfall bra :D Herlig, svett step-time i går. Effektiv forbrenningstrening - over 450 kcal på 45 min! Denne uka kan jeg få trent på lørdag også, og det hjelper på. Planen er ei økt igjen på torsdag, så totalen kan bli riktig bra! Lykke til med gjennomføring av bra planer til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ved litt bedre mot denne uka - ikke minst fordi jeg såvidt har kommet meg under 65 kg igjen... matmessig har det gått greiere også, så nå gjelder det å fullføre uka og ikke minst helga med stil! Jeg prøver å tenke minst mulig på det store mysteriet - altså: hvordan øke kaloriinntak uten å gå opp i vekt... Ser for meg at det fortsatt er en del uker til jeg kommer så langt.

 

Det var en knall treningsøkt på mandag, og om litt er jeg på vei til treningssenteret igjen for dagens innsats i kategorien fysisk fostring! Aerobox i dag, det er 60 minutters høyintensiv og morsom trening. Nå er det vel ca 1 mnd siden sist jeg var på akkurat den timen, så jeg regner med å slite litt... he he! "Premien" blir en lettere og superherlig dansetime på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksinga i går var helt herlig, og jeg ble totalt gåen. Tydeligvis uvant trening for kroppen etter ca 1 mnds opphold fra akkurat denne treningstypen, så jeg forbrant mye mer enn vanlig og det endte med at jeg fikk 2,7 TP for 58 minutters innsats.

 

Kveldsmaten var liten og lett - men holdt ikke i det hele tatt, så jeg spiste litt supersunt hjemmebakt grovbrød i tillegg. Dermed kom inntaket opp i øvre skikt og vel så det, men det måtte bare bli sånn. Det som ødela var jo egentlig lunsj og mellommåltid tidligere på dagen, som besto av meget sunne, men likevel energirike rester fra dagen før. Det gir meg en god følelse å bruke opp rester til lunsj osv, særlig når maten er laget fra bunnen! Og uansett er det jo m y e bedre med et par grovbrødskiver ekstra til kvelds etter hard trening, enn å spise godteri. Den uvanen kjemper jeg fortsatt for å holde unna...

 

I morgen blir det dansemix igjen - det blir bra!

 

God helg til alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det om å gjøre å holde motet oppe her, og ikke synke hen i apati og overspising. Min strategi er å stripynte meg hver dag, i håp om at jeg da sender sterke nok signaler til meg selv om at denne flotte dama er det vel verdt å ta vare på! Bra plan, eller hva??? Siden jeg sjelden føler sterkere trang til å gjemme meg bort enn når jeg er i en dårlig periode mat/trenings-messig, begynner jeg forsiktig med cerisefarget transparent leppestift - så får jeg kjøre på med mer dekkende variant i dagene som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alexsandra

det er noe med det. hvis man pynter seg så gir det litt selvtilitt og kan føle seg fin enn og kun gå med store joggebukser og genser.

selvom enkelte dager man vil pakke seg inn litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...