Gå til innhold

ned 20 30 kg. 17 januar


kikk

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt å skrive i denne klubben deres. Jeg holder på med mitt første kurs. Veide 100 kg 28 desember. I går veide jeg 95,6. Synes ikke det er verst. Akkurat nå er motivasjonen på topp. Håper ikke den blir borte på noen måneder. Lykke til meg selv og alle andre denne uken. Hadde vært gøy og regnet ut hvor mange kilo til sammen vi taper på 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss! Gratulerer med flott nedgang på første uka! Er det ikke deilig nå man virkelig kjenner effekten av innsatsen sin? Flott med motivasjon på topp, og hvis du beholder den, vil du nok miste mange flere kilo! (Ikke så mange om gangen som første uke, selvfølgelig.)

 

Selv har jeg tatt av ca 20 kilo på to kurs, og har igjen ca 20 til jeg er fornøyd! Har veiedag på onsdager, så i morgen blir det spennende å se hvordan det har gått!

 

-Hvis du legger inn innleggene dine på den linken med dagens tittel, så er det flere som ser og svarer på innleggene dine. Vi pleier å legge inn en link hver dag, med tittelen NED 20-30kg og dagens dato. den første som er inne om morgenen lager denne linken, og alle vi andre som er inne legger våre svar på denne.

 

Vi sees vel,

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...