Gå til innhold

5 kilo før påske uke 3


Ellen

Anbefalte innlegg

Fant ikke link for uke tre, så jeg legger inn en, jeg!

Har ikke veid meg på 2 uker, og da ble jo resultatet veldig hyggelig:

-0,5 kilo! Bort med den smørpakken!

Har hatt litt pause før jeg skal begynne på kurs 3, og førstkommende mandag er det alvor igjen! Har ikke telt kalorier siden før jul, og det har fungert greit. Skjønner jo etterhvert selv når kaloriene blir for mange uten å måtte telle dem. Holder med cirka-anslag. Har bare gått ned 0,7 til sammen siden før jul, men i og med at jeg har "pause" fram til mandag, er jeg likevel fornøyd med resultatet!

Ha en fortsatt fin slankeuke!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har også vært på vekten idag, ned 0,7 kilo og inn 1 cm....

 

Startvekt:97

 

uke 1: 74,8

Uke 2 : 73,4

vekt idag:72,7 (-0,7)

Mål:-1

Trimpoeng:15

 

Er fornøyd med dette. Lykke til med veiing alle sammen.

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff, her går det ikke særlig bra. :) Ikke at jeg skeier sånn skikkelig ut hele tiden, men jeg spiser jevnt over litt for mye. I tillegg er det alt for mange helger med festligheter. Har faktisk vært et eller annet slags selskap hver eneste helg siden begynnelsen av november. Fort gjort å spise litt dumt, da!

 

Hadde egentlig fortjent å gå opp i vekt, men pga. iherdig trening i det siste (ja, det er da noe..!) har vekta stått helt stille de siste to ukene. 58,3 kg og 2,3 kg over målet.

 

Vet sannelig ikke hvordan dette kommer til å gå framover nå. Er ikke veldig motivert. Men så lenge jeg ikke går OPP er jeg ikke SÅ misfornøyd heller.

 

Synes dere er veldig flinke, jenter. Føler meg liksom litt forpliktet til å fortsette her jeg også siden dere ikke har gitt opp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mokaha. prøv og gå litt ned på kaloriintaket.lett for meg og si da;)

jeg hadde en periode før jul som vekten sto stille faktisk i flere uker.. holdt også på og gi opp,men med all positiv tilbakemelding fra alle her inne,så kom jeg meg over "dumpa" og er nå på vei ned igjen.

 

Så stå på mokaha dette klarer du. :-)

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter!

 

Godt å høre at selv om dere ikke raser ned 1 kilo i uka (som mange føler at de må), så holder dere humuret oppe.

 

Kjempepositivt å tenke slik som Ellen, at 0,5 kg er en helt pakke margarin!

Tenk på alt det fettet!:)

 

Jeg har også gått 2 kurs nå før jul, og det er kanskje en tabbe av meg og ikke fortsett med kurs 3. Men, men... Jeg føler at jeg fortsatt har rette innstillinga,

og mener jeg skal klare de siste kiloene på egen hånd.

Ta meg fatt hvis dere merker at jeg feiger ut.... Please

 

Jeg skal veie meg i morgen, så da kommer full rapport. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring, Synøve! Jeg spiser stort sett "riktig" mat, men jevnt over litt for mye. Mat smaker utrolig godt for tiden og jeg klarer liksom motivere meg til å la være. Forsøker å trene litt mer for å forbrenne de ekstra kaloriene, men heller ikke det er enkelt. Jeg trente jo allerede en del...

 

Men takk for oppmuntring, altså! Skal forsøke å ta meg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg på mandag jeg og da hadde jeg gått ned 0,5 kg. Det er jeg veldig fornøyd med- er det jeg maks klarer å gå ned på ei uke. Den første uka gikk jeg ned 1 kg! Gjett om jeg var glad;)

 

Så slik ser det ut nå:

Start: 65 kg

Forrige uke: 64 kg

Denne uke: 63,5 kg

Totalt ned: 1,5 kg

Igjen av mål: 3,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Så ble det min tur-0,3 kilo ned-0 cm,men 10,9 trimpoeng(enest det jeg er fornøyd med).Helga mi ble litt for lang for å si det slik+en del kjedespising,noe jeg har begynt med etter jul."Kailln" har vært borte en stund,men kommer hjem nå så da får jeg kose med han istede for matn!

 

Har ikke skjønt helt dette jeg.Er det 2 grupper-5 kg ned til påske,eller er det en uketråd og en dagtråd?Kjenner igjen noen navn iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjønt helt dette jeg.Er det 2 grupper-5 kg ned til påske' date='eller er det en uketråd og en dagtråd?Kjenner igjen noen navn iallefall.[/quote']

Mener det er to forskjellige "gjenger". Noen er kanskje med i flere grupper.

Jeg er med KUN her, iallefall. Føler meg mer "forpliktet" slik. :)

 

En tråd hver uke, hvor du kan motivere de andre (i så mange innlegg du måtte ønske), og legge inn dine egne resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det veiedag for meg. Ikke så mye å rope hurra for....

Kanskje jeg har nådd en slik vektterskel som vi hørte så mye om på kurset. :)

 

Tatt av kun 0,2 denne uka.

 

Vekt sept -05: 86 kg.

Vekt nå: 71,2 kg.

 

Resultat totalt: - 14,8 kg

Resultat siste uke: - 0,2 kg

 

Det går iallefall rette veien.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...