Gå til innhold

Kom igjen! 20kg NED innen sommer 2010 :) Noen som er med?=)


Gjest krapylia

Anbefalte innlegg

Hei! Dette har jeg gjort før...så det får man til med flinkhet og godvilje!

(20 kg på 6mnd)

UTEN å virke så bråkjekk, kan jeg jo først si noen ord om meg selv.

Jente på 25 fra østlandet. Fødte min første sønn for ca. 5 mnd siden, og begynner nå å kjenne på ønsket om å få tilbake kroppen min! Eller dvs. at jeg synes det er hyggelig å bo og leve i denne kroppen :D Kroppen i seg selv fungerer greit med unntak av en rygg som bærer preg av vekten og litt sånn vekt-skrall-het som jeg liker å kalle det . Men problemet er hjernen som ikke liker kroppen, og tenker veldig mye på både klærna en ikke kommer inn i, og at en er så energiløs!

 

Før jeg ble gravid, gikk jeg ned fra 106,6 (mai 2008) til 81,3 (oktober 2008). Dette gjorde jeg på en sunn, naturlig måte, med godt kosthold og passe trening!

Ikke noe hysteri med andre ord... Så ble jeg gravid! Kjempeglad for det (også meninga med vektreduksjonen på det tidspunktet), men med graviditeten kom kiloene! Jeg unte meg sjokolade mens hormonene var på sitt beste. Hva er verre enn ei gravid gæærn dame, eller ei gravid gæærn dame som må ha sjokolade og ikke får det?! jeg valgte å spise den jævla sjokoladen og holde meg glad :)

 

Og nå som jeg ikke er gravid lenger, stoppet da den forbaska vekten på 105 kg.

Akkurat nå er jeg også litt provosert etter at jeg leste på "ny i vektklubben" foumet, der stakkars mennesker skulle gå ned fra 57 til 53 kg, eller fra 67 til 55 (Nå overdriver jeg helt klart! ) Jeg ønsker alle mennesker et sunt kosthold, men for en tjukk michelina med selvironi, så virker det så banalt å ønske seg en "annen kropp" når en trener og er flink!

 

Tilbake til tråden! (jeg mister den ofte!)

NOEN SOM ER MED PÅ Å MISTE NOE FETT?Sleng dere på, så kan vi utveksle erfaringer.

 

Veiedag: MANDAG morgen!

Betingelser for veiing ( i mitt case):

*Før frokost.

*Etter toalettbesøk morgen.

*Kun undertøy.

 

 

Jeg synes at disse betingelsene for veiing er fine og ha, for da kan man aldri skylde på slingringsmonn eller lignende. Vi feite er flinke til å lage unnskyldninger for oss selv.. som bare denne sjokoladen, jeg begynner på mandag. jeg skal trene når det blir fint vær. vekten har sikkert gått ned for jeg hadde på lettere klær sist... osv Jeg synes det er fint å lage preferanser, så jeg ikke kan gå i skylde-på-alt-i-hele-verden-for-å-slippe-å-innse-fakta holdningen min :)

 

NOEN SPØRSMÅL?

 

Heng dere på!

 

-K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

20 kilo til sommeren høres knall ut!

 

Jeg er ei jente på 26 år fra Lierområdet. Skal gifte meg til sommeren og NEKTER å føle meg feit i brudekjolen!

 

Jeg er veldig fysisk aktiv og elsker å trene, heldigvis! Uheldigvis elsker jeg også sjokolade... Jeg er nok ganske heldig med hvor kiloene er plassert. Det ser ikke ut som jeg veier 101 kilo!! Jeg er egentlig veldig fornøyd med meg selv, men jeg liker ikke tanken på å ha en usunn kropp og jeg liker ikke å bli hengende bakerst på fjelltur!

 

Hvor høy er du? Jeg fikk en aha-opplevelse for noen uker siden da jeg målte meg på legekontoret.. jeg er 178 cm høy!! Trodde jeg var litt lavere. Min BMI ble jo litt lavere da :D

 

hvor mange kcal ligger du på hver dag? Jeg ligger rundt 1400. Det er litt lavere enn det GR anbefaler meg, men jeg har funnet ut at det er det som funker for meg!

 

Stikk gjerne innom tråden min også (Fysj a meg, heter den), om du vil :)

 

 

Da er vi i gang!

 

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er med! jeg bruker denne uka her på avvenning av sukker, og søtt. og til å gå mer turer. neste uke skal jeg trene to ganger lett trening på easy life. (Korte, oppnåelige mål, som ikke er for utfordrende, så jeg faktisk gjør det!)

 

mitt utgangspunkt er også 105 kg. Var 113 kg dagen før jeg fødte, og gikk ned til 98 kg. så begynte jeg på den forbaskede p-pillen som jeg gikk opp i vekt av. (den er sluttet på nå, for jeg kan jo ikke ese ut 20kg til)

 

Så moro at du skal gifte deg!

Jeg giftet meg for snart 9 mnd siden, fantastisk bryllup. Det var da jeg hadde slanket meg 26 kg, gledet meg til å sy inn kjolen, men det slapp jeg da jeg var 5mnd gravid når jeg giftet meg. men ble veldig fantastisk for det!

Det viktigste er at man føler seg pen og liker seg selv :) bryllupsdagenskal være fantastisk, så dette skal du klare!

 

*lag deg en regel for hva du skal gjøre hver gang du får lyst på noe søtt.

f eks hver gang du tenker på sukkerting, så må du drikke et glass vann.

eller hver gang du har lyst på et glass cola, må du jogge en runde rundt huset/blokka e.l.

 

Bare et tips:)

 

Fint om alle som er med kan legge inn vekten sin hver mandag..

 

 

Og så svar på spm :

- jeg er 164 høy. eller lav om du vil :) Derfor veldig høy BMI.

- jeg ligger på 1900 kcal om dagen ca når jeg slanker meg og trener.

Erfaringsmessig klarer jeg ikke slutte å kose meg med en kopp caffe mocca til dagen, så jeg beregner melkerasjonen i den koppen, samt at 1ss saus sjokolade, og kaffen er omtrent ikke kalorier :D

POENGET mitt, siden jeg er ei skravlehøne, er jeg ligger på ca 16-1700 kcal på mat, og en kaffe mocca eller 200 kcal om dagen til noe hyggelig, så det blir lettere å holde seg. Helt avhold klarer jeg uansett ikke, så bedre å ha kontroll over det :) Etterhvert som jeg trener og kommer igang, får jeg vanligvis mindre lyst på søtt, og elsker vann!

 

Hvis jeg trener mye så legger jeg på litt ekstra kalorier. Banan eller frukt, knekkebrød e.l.

 

 

Hilsen kri

 

ps: sjekker ut tråden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et glass vann hver gang jeg tenker på noe søtt... Da ender jeg opp med syyyykt mange vannglass :D Men det var en god ide, så jeg skal jammen finne på noe lurt jeg kan gjøre!!! Takk :)

 

Jeg har veiedag hver tirsdag, er det greit at jeg legger inn på tirsdager her også?

 

Du virker ivrig, noe som motiverer meg! HERLIG! Tror dette blir en bra tråd :)

 

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med her! :D

 

Jeg er 31 år og bor på Skedsmokorset. Veier per i dag 110,2 kg og jeg har akkurat startet på Grete Roede kurs.

Jeg ønsker å gå ned rundt 30 kg.

 

Har opprettet egen blogg som jeg syns hjelper masse på motivasjonen http://slankogfin.blogspot.no Stikk gjerne innom og si hei! :)

 

Helt topp å ha en sånn tråd der vi kan heie på hverandre for å nå målet.

 

Jeg skal spise 1900 kcal hver dag, og syns det er vanskelig å få i meg alle kaloriene. Havner som regel på 1600-1700.

Noe som vel egentlig er ganske greit.

 

Skal ha minimum 7 trimpoeng per uke. Og jeg danser mye for å samle poeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først : Alle er velkomne i gruppa her :D kjempemoro!

Samme hvilken dag en veier seg, hovedfokuset er såklart at det skal være moro å slanke seg, og tenke på nye måter.

 

Vimsa83: Vann er sunt! Du skal ligge på mellom 2-3 liter per dag, og nå som det ikke er så varmt ute, gjelder det å få de ned på et vis ! Derfor er det min regel. Sjokolade er fy, og fy straffes med et glass vann, men akk. vann er jo faktisk godt sålenge det er iskaldt! (Nå er jeg så heldig at jeg får farris vann rett i springen da <3)

 

Jeg er ivrig fordi det er så kort tid siden jeg gjorde det er sist. (-26kg). Bare en graviditet unna. hehe. Jeg har alltid vært stor, så jeg glemmer hvordan det er å være liten. Men jeg bruker å huske følelsen av hvordan det var at alle klær passet, og at jeg ikke måtte stå en time i prøverommet og prøve 40 plagg, og kanskje ett som passer!

AKKURAT DEN følelsen er min motivasjon!

 

Tropico78: Så bra at du har fått ut fingern og begynt på kurs :)

Et steg i riktig retning. Jeg skal sjekke bloggen din. Kjempekult at du blogger. Lurer på om jeg skal begynne med det samme....

 

Jeg skal også ligge på rundt 1900 kcal. ca. Jeg spiser noen ganger litt mer, og noen ganger litt mindre. Jeg tror 1600-1700 kcal er greit om du går ned i vekt, men du kan jo prøve en uke og spise litt mer og se hva som skjer da!

Jeg var tre uker på treningsleir i danmark (kall det fatcamp om du vil) for 1,5 år siden ca. Da var opplegget litt annerledes enn GR, men jeg syns det funka bedre å få i seg alle kaloriene med det opplegget i Danmark.) om du vil kan jeg skrive om det, men jeg trenger ikke prakke det på noen :) Bra du danser. Jeg teller ikke trimpoeng ennå selv. Fordi ryggen min er så vond at jeg klarer ikke gjøre annet enn litt husarbeid, og trille rundt i byen. Min trim denne uken er derfor en trilletur med ungen hver dag, samt tur med hunden morgen eller kveld. Jeg har anskaffet Nintendo Wii og treningsprogrammene der er artig, og man blir sliten av å spille en del av de vanlige spillene også! (Nei jeg jobber ikke for nintendo)

 

Jeg er ei skravlehøne. Så dere får stoppe meg om det blir for mye!

 

 

DAGENS TO DO: Når du leser dette, så tenk på hvorfor det er viktig for deg og gå ned i vekt. Skriv tre stikkord, og post det.

 

DAGENS MOTTO: Å endre livsstil er ikke gjort på en dag. Ikke gap over for mye, men ha realistiske mål. Et mål hver uke. Hva er denne ukens mål? Skriv det i den samme posten med stikkordene.

 

God kveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når du leser dette, så tenk på hvorfor det er viktig for deg og gå ned i vekt. Skriv tre stikkord, og post det."

 

Ok, her er mine grunner:

 

1. Har et ønske om barn. Er ufrivllig barnløs, og har to tette eggledere så vi må søke prøverør. Dessverre har vi fått avslag både offentlig og privat pga for høy BMI.

 

2. Ønsker å se bra ut. Jeg har stengt meg mye inne etter at jeg gikk opp i vekt. Jeg veldig lite sosial, og jeg unngår å treffe venner/familie jeg ikke har sett på lenge pga vekta. Vekta har derfor gjort meg veldig deprimert og innestengt. Den vakre og slanke Monica skriker etter å komme ut! Det å kunne kjøpe klær i vanlig butikk/avdeling er også noe jeg savner.

 

3. Vil ha en sunn kropp. Vil ikke slite med plagene overvekt kan føre med seg. Risikoen for sykdommer øker jo når man er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: ØKT selvfølelse. Selvtillitt har jeg. Men selvfølelsen sucks.

2: KLÆR. Jeg vil også kunne føle meg vel i ting jeg går i. Og ikke minst kunne kjøpe kule ting som f eks. DIVIDED, og ikke trøkke meg inn i mammabuksene 5mnd etter fødselen, bare fordi det er dem som sitter fint!

3: Ryggsmerter og kroppsplager pga fettet. (ønsker sunn kropp)

 

 

For 1,5 år siden var motivasjon nr. 1 å få barn. Vi prøvde i to år, og det hjalp etter vektnedgang. Så til tropico 78 dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i at nintendo wii er supert! Har nettopp reklamert litt for det på tråden min faktisk! Yoga, step og boksing er blant favorittene mine :) Trening skal jo være gøy, og det er ikke alle som er enige med meg i at jogging og spinning er gøy... hehe :)

 

Her har vi vann fra GLITRE, og jeg elsker vann, drikker nok og kanskje litt mer enn det også :) Hjelper mot godtesuget også! Har funnet ut at når jeg er fysen på søtt er jeg ofte bare tørst!!

 

Her er mine grunner:

 

1) Jeg liker ikke tanken på å ha en usunn kropp!

 

2) Jeg vil se enda bedre ut :D

 

3) Jeg er veldig glad i friluftsliv og fjellturer, og det er MYE morsommere når man er i god form!

 

4) Morsommere å kjøpe klær og lettere å finne noe som passer!

 

5) Jeg vil være et sunt forbilde for barna mine!

 

6) Jeg blir i enda bedre humør når jeg er i god form!!

 

Jeg klarte ikke bare tre grunner... Det er disse seks grunnene som er viktige for meg. En grunn til er også det at jeg vil kunne kose meg med "nei"-mat innimellom uten å bekymre meg for at jeg ikke går ned i vekt den uken! Jeg vil ha tilbake kroppen jeg hadde før jeg slutta å røyke!!

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine 3 punkter:

 

1. Sønnen min er det menneske som jeg er mest glad i på denne jord. Jeg vil være best mulig mamma for ham. Og det er jeg IKKE med 105 kg. Jeg vil være aktiv med ham. Gå i svømmehallen og bade.

 

2.Også er det mannen min da:) Jeg vil være sexy for ham. Og jeg føler meg ikke sexy nå for å si det slik.

 

3.Jeg elsker klær. Men nå må jeg trekke på meg det som passer. Hater Big is Beautiful, XLNT osv.......

 

Jeg trenger en 4 grunn ser jeg.

 

4. Jeg vil være slank for min egen skyld. For at jeg skal trives med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine punkter dere har! DE er faktisk så viktige ALLE PUNKTENE, at vi ikke kan la være å fokusere på de :D enten det er tre eller seks eller ni eller hundre punkter. De er kjempeviktige for den ferden vi nå skal gjennom.

 

Vimsa83: Jeg digger nintendo wii, og ønsker meg de wi step til jul <3 jeg har bare n trenings dvd. og sports. (pluss diverse andre ikke aktive spill). blir mest bowling og trening! Du er heldig med vannet du også. Vann er digg. Jeg er absoulutt ikke flink nok til å drikke 2 l vann om dagen, så det at jeg er fysen når jeg egentlig er tørst skal jeg teste ut om stemmer! Så bra du har sluttet å røyke. første steg mot en sunnere kropp!

Så får du heller slåss vekk kiloene nå i ettertid :) Friluft er mye moroere med en sunn livvstil og futt i beina!

 

 

Carpediem: Du fokuserer på et kjempeviktig punkt ang mannen din. Jeg tenker faktisk det samme. Det er viktig å føle seg sexy. Det gir et bedre samliv og samhold med den vi elsker. Det er viktig å elske seg selv også , og føle seg sexy.

Også barna. Det er viktig at vi har energi til å komme oss opp og ut og gjøre ting! Samtidig som vi kanskje føler oss bra, så vi ikke "gjemmer" oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre grunnene deres!

 

Krapylia: Så bra at vektnedgangen hjalp for å få barn. Håper det hjelper oss også. Må ned til 102 kg før jeg kan søke om prøverør på nytt, så har "kun" 8 kg igjen før jeg er der.

 

Vimsa: Jeg har ikke prøvd Wii, men har veldig lyst på! Har hittil brukt Kinetic combat bl.a for Playstation 2.

Kjempe bra trening det også!

 

CarpeDiem: Jeg er sikker på at du er en veldig god mamma selv om du er 105 kg jeg! Selvsagt kan du være mer aktiv hvis du går ned i vekt, og det er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor reflekterte dere er, og hvor mange kloke ord dere har skrevet. Dette forumet er et flott sted å hente inspirasjon og motivasjon ifra :-)

 

Mine tre årsaker er :

- Jeg ønsker å kjøpe klær på vanlige butikker, og jeg ønsker å være mer feminim enn jeg har tillatt meg å være de siste årene. Jeg har ikke en eneste hverdagskjole i skapet, og når jeg når målet mitt skal jeg begynne å fylle det opp :-) Gleder meg.

- Jeg ønsker å få en bedre helse, da jeg har slitt med vonde ben, insulinresistens og forstadiet til Diabetes 2 i noen år. Jeg er veldig overrasket over min egen kropp som faktisk blir med på vektnedgang denne gangen her :-) Før har jeg syntes at det har vært forferdelig vanskelig.

- Jeg ønsker å tenke minst mulig på mat.. Jeg føler at jeg har brukt en veldig stor del av livet mitt på å fokusere på mat, trøste meg med mat og ellers bruke maten til å dekke de fleste behov i livet mitt. Nå er jeg klar for å gå ut i det virkelige livet, kanskje finne meg en kjæreste etterhvert og ellers være mer fysisk aktiv.

 

Og jeg må også ha med en nummer fire..

 

- Jeg ønsker å finne tilbake til meg selv, finne ut hvem jeg er og hva jeg liker å gjøre. Slik det har vært nå har mye druknet i fett... Heldigvis begynner jeg å ane konturene, og jeg føler at livet blir bedre for hver dag som går! :-)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

- Jeg ønsker å finne tilbake til meg selv' date=' finne ut hvem jeg er og hva jeg liker å gjøre. Slik det har vært nå har mye druknet i fett... Heldigvis begynner jeg å ane konturene, og jeg føler at livet blir bedre for hver dag som går! :-)

 

[/quote']

 

 

Dette var noe jeg kunne skrevet. Jeg har også mistet meg selv, totalt. Jeg er ikke meg selv lengre, jeg er usynelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

Jeg har satt mål på 20 kg innen 17 mai, og det er jo sommer`n?

 

Begynte på kurs for 3 uker siden, og har siden det gått ned 3,2 kg.

 

vekten min i dag er 101,1.

 

Jeg er en jente på 23 fra østfold. Har to barn. en på 5 år og en på 5 mnd. begge gutter. Gift =)

 

Har aldri hatt en kraftig vektredusjon som jeg nå er ute etter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger virkelig å gjøre noe med vekta.

 

har veid tresifferet de siste 4 årene og nå er det på tide å legge ned en innsats for å komme ded på 70 tallet.

 

105 i dag og 85 til juni høres ut som mye arbeid men med reflekterte kostholdsvalg og mange lange spaserturer bør målet være mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på at dere er så flinke til å respondere og komme med tilbakemeldinger! Jeg har som mål å være inne på denne linken en gang om dagen og svare.

 

 

tropico78: åtte kilo klarer du! Grunnen og motivasjonen din for å gå ned, er jo faktisk en supermotivasjon. Du kommer til å klare 8 kg og du kommer til å få kommet inn på klinikk for prøverør tilslutt :D jeg har trua på deg <3

Når du syns det begynner å bli vanskelig, husk motivasjonen din. Husk hvorfor du gjør dette. og bruk en regel flitting. F eks. når du bare vil ligge på soffaen og slappe av, og det siste du vil er ut, da skal du ut!

 

 

Lisa42: så flott at du synes tråden er inspirerende. Det var nemlig planen min! hehe. Også blir vi stadig fler her inne, som er kjempekoselig. Jeg synes spesielt det punktet om å finne seg selv, er så fint. Det er jo det som en i bunn og grunn ønsker å realisere, og som er essensen i å trimme bort fettet. Hvem var vi før vi ble fete? Hadde vi vært noen andre om vi ikke var fete? Hvorfor kan vi ikke gå i de klærne vi føler oss som oss selv i, istedetfor XLNT og div. hvor magen bare henger, og folk (tidligere) har lurt på om en er gravid eller ikke. Nå tro jeg selvsagt dette lang ut. men i bunn å grunn, vi må bli lettere, og finne oss selv!

Flott du er med! Vi har veiedag mandag, men vei når du vil :)

 

Bollerusken: Jeg skjønner. Min gutt er også 5 mnd, og vekta er sprengt rett og slett. jeg prøver å finne inspirasjon til å finne meg selv egentlig. 17 mai er jo nesten sommern. Jeg har satt personlig mål på 20 kg innen 1 juli. Sist jeg gikk ned veldig mye på "kort" tid, skalv jeg masse og kroppen var litt shaky, selv om jeg hadde gått ned ved og trene og spise sunt, og ikke overdrevet av noe slag.

Flott du er med!

 

line1980: Jeg syns det er fint at du er med. Det kommer til å gå om du har vilje og trua på det du gjør :) Det er på tide og gå fra tre siffer til to siffer, så enig!

 

 

 

 

DAGENS MOTTO: Opp med humøret, og ut og gå!

 

PS: Visste dere ved at å gå 30 min hver morgen, på tom mage, setter igang hele systemet! Jeg gjorde dette sist, for så å trene 2 - 3 ganger per uke. Da gikk kiloene av som fy!

 

Så mitt forslag jenter, kom dere opp om morran, gå en tur. Kom hjem. spis frokost. RIKELIG!! og så litt husarbeid, jobb etc. eple og lettyogurt 2 timer etterpå. Heftig lunsj med masse salat, karbo, proteiner osv. 2 timer etter det igjen. 2 timer etter det igjen kanskje et eple eller en kaffe eller no( 200 kcal). Deretter middag. så mellom måltid, eller lett kveldsmat og VOIIILLAA ... <3

 

 

Dagens punkt: Hva er dere fornøyd med dere selv idag? se i speilet. Hva er vakkert. (IKKE EN ENESTE NEGATIV TANKE ER LOV)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt redd for å sette meg noen vekt mål, men 20 kilo til neste sommer hadde vært veldig fint. Så da hiver jeg meg med.

 

Jeg har nettopp bikket 30 år, men føler meg ikke så gammel. Har to barn, som begynner å bli store. Den minste er snart 8 år. Har slitt med vekten i ti år, siden livet ble snudd på hodet av bekkenløsning. Har prøvd mange snarveier, men ender alltid med å veie mer enn når jeg startet :-(

 

Jeg er ca 175 cm høy og startet på 113,4 kg. Er nå etter litt over en uke gått ned til 111,9 kg.

 

Håper på en mager førjulstid og mange fine familie stunder uten for mye kosemat.

 

ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fulgt rådet til krapylia. Har sto opp i 07:00 tiden og kl. 08:00 danset jeg 45 minutter med Zumba Cardio Party.

Herlig trening og fikk forbrent noen kcal.

 

Er vel kanskje på tide å få seg litt frokost også snart.

 

Når det gjelder å se seg i speilet og si noe fint om seg selv så er det veldig vanskelig. Men jeg er vel mest fornøyd med..... hmmmm..... øynene mine kanskje.

 

Vanskelig det der å rose seg selv.

Jeg har nesten sluttet å se i speilet bortsett fra når jeg sminker meg. Før titta jeg alltid i speil når jeg gikk forbi, men det er det slutt på. Håper at jeg får litt selvtillit tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd med fasongen på kroppen min :) Jeg må bare forminske den litt :D Også er jeg veldig fornøyd med hele ansiktet mitt! Egentlig er jeg kjempefornøyd med hele meg jeg, ville ikke byttet for alt i hele verden... :)

 

Jeg tror det er viktig å huske på at ikke alle tjukkaser har dårlig selvtillitt/selvbilde. Noen ganger kan det virke som folk tror at bare fordi du har noen kilo for mye er du ikke fornøyd med deg selv. Jeg håper det er flere her inne som er like glad i seg selv som det jeg er. DET er viktig!

 

I dag er den store kinodagen for min del! Kom nettopp hjem fra 2012, som var kjempebra! Og skal avgårde igjen snart for Twilight New Moon. Deilig med kino, bare sitte og slappe av og la seg underholde! Knøttliten godtepose er lov!! Kosta 11 kroner, og da er det ikke mye med de prisene som er på kinoen!!!

 

 

kose dere på lørdagen alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd med fasongen på kroppen min :) Jeg må bare forminske den litt :D Også er jeg veldig fornøyd med hele ansiktet mitt! Egentlig er jeg kjempefornøyd med hele meg jeg' date=' ville ikke byttet for alt i hele verden... :)

 

Jeg tror det er viktig å huske på at ikke alle tjukkaser har dårlig selvtillitt/selvbilde. Noen ganger kan det virke som folk tror at bare fordi du har noen kilo for mye er du ikke fornøyd med deg selv. Jeg håper det er flere her inne som er like glad i seg selv som det jeg er. DET er viktig!

 

I dag er den store kinodagen for min del! Kom nettopp hjem fra 2012, som var kjempebra! Og skal avgårde igjen snart for Twilight New Moon. Deilig med kino, bare sitte og slappe av og la seg underholde! Knøttliten godtepose er lov!! Kosta 11 kroner, og da er det ikke mye med de prisene som er på kinoen!!!

 

 

kose dere på lørdagen alle sammen :)[/quote']

 

 

Kjempe flott å høre at du har bra selvtillit. Du er kjempe heldig!!!

 

Hvordan var 2012? Verdt å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er topp! Jeg vil bare si at jeg er enig i at ikke alle har dårlig selvtillit.

Men jeg tenkte at uansett er det fint å se seg i speilet og se på hva som er bra, enten en har et godt eller mindre godt selvbilde.

 

Selv synes jeg at jeg har et pent ansikt & øyne. Til å veie 105 er vekta ganske godt fordelt også, selv om det selvsagt er litt for mye på magen. men det skal jeg jo gjøre noe med :D

 

Jeg vil bare si at selvbilde er viktig å få opp. si noen fine ord til deg selv hver dag i speilet, uansett om man har et godt selvbilde fra før eller ei!

Selvtillit er noe annet. En kan ha god selvtillit, uten at selvbildet er på topp. men det er en annen fortelling!

 

tropico78:

Så utrolig flink du har vært idag! hvordan føles det?Deilig å komme igang ikke sant :) Gleder meg til junior sover mer jevnlig, så jeg kan stå opp tidlig hver dag selv! Idag har jeg fått godt en liten tur med hunden. ikke så langt, men det var på morgenen og fikk forbrenningen igang. så er fornøyd.

Når det gjelder det å rose seg selv, så synes jeg ikke vi jenter er så flinke til det.

Vi må begynne å tenke høyere om oss selv. Jeg synes du skal øve deg på å se deg i speilet. Si til deg selv at du er fantastisk!

Er forresten Zumba moro? jeg syns reklamen ser blanding av harry og gøy ut. Litt skummelt , men ser ut som de blir slitne ! Husk mellom måltid, det er jeg så fæl til å glemme:) Spis nok!! hehe. Dere får alle bare si ifra om jeg kontrollerer og styrer for masse.

 

 

Vimsa83:

Enig med deg! Selv er jeg ganske fornøyd, er bare den forminsker delen som vektlegges ..hehe. Flott at du kan se deg i speilet og si at du liker deg selv. du har kommet langt. Det er viktig å like seg selv, når en skal på vei mot et sunnere og lettere liv. ved å like seg selv, så¨vil man jo ikke gjøre noe "slemt" som å "feite" seg opp!

 

 

Jeg var også på kino igår og koset meg. Så twilight. Den var litt klisje, men koselig. 2012 så jeg på premieren. Den er kuuul!

 

 

DAGENS MOTTO: det er lørdag, det er lov til å kose seg! Men husk kaloriene og la de være verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott å høre at du har bra selvtillit. Du er kjempe heldig!!!

 

Hvordan var 2012? Verdt å se?

 

 

Heisann :D JA!! Den er verdt å se! Full av Amerikanske klisjeer den også, men likevel! Fantastiske scener...! Bør sees i stor kinosal med god lyd...

 

Twilight var "så der"... Men mulig at salen full av fjorten år gamle jenter som skravla høyt og lo på feil steder ødela en god del fro min del... Må jo se dem uansett!

 

Ikke misforstå, jeg synes det var et fint påfunn med å se seg i speilet jeg! Det var ikke sånn ment i det hele tatt :)

 

Ja, jeg har kommet langt i forhold til kiloene. Selvbildet var akkurat like godt da jeg veide 120, heldigvis vil jeg si... Jeg så vel egentlig ikke selv hvor tjukk jeg var blitt heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...