Gå til innhold

Vil du følge meg på mitt livs kamp mot 38 kg?


Gjest Heavymama

Anbefalte innlegg

Min innstilling er at de kiloene jeg har lagt på meg siden forrige runde med slanking skal jeg gå ned en SISTE gang - og det er nå!

 

Etter kun èn uke med å være flink, så gikk jeg opp 500g. Super motivasjon for fortsettelsen :) - men da håper vi på renter neste uke :)

 

Du, Heavymama, har kommet langt på veien til å legge om livsstilen - dette klarer du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Gjest Heavymama

Takk for støttende ord. Nei, jeg SKAL ikke gi opp. Mål (og premie) er mageplastikk++. Tilslutt skal alt blir bra igjen. Det er så godt at vi er fler. Hørte dere?!? 'VI' Jeg er med i gjengen igjen. Sliter litt med å avvenne meg fra snop igjen, men har holdt stram linje hittil denne uken. Håper på et gost resultat på mandag. Stå på jenter. Dette skal vi klare. Tenk så lykkelige og fornøyde vi skal bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scarymary

Dette var utrolig inspirerende lesing! Du har jo gått ned veldig mye, og det bare i år! Blir kjempemotivert:)

Startet på kurs på onsdag og gleder meg til å se hva vekten viser om to dager! Mitt delmål er ned 10 kg til 1. juli. Og så er neste delmål å klare sommeren uten å gå opp! Det blir nok det tøffeste.

Jeg skal spise 1900 kalorier om dagen men syns det er forferdelig vanskelig å spise alt. Gjør jo ikke annet enn å tilbrede og spise mat! Så langt er det meste jeg har spist 1700 kalorier på en dag, så jeg jukser litt i feil retning;) Men det kommer vel og sparker meg i rumpa regner jeg med.... Får prate med kurslederen på onsdag og høre om hun har noen tips. Håper jeg kommer litt inn i det etterhvert, bruker mye tid på veiing og slikt nå.

 

God slanking videre og husk å holde motet oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Heavymama! Vi skal ikke gi opp, og det er godt at VI er fler!! :)))

 

Hadde samme utfordringen som deg etter påske.. gikk på en godtesmell og gikk opp 1.3 kg. Men nå er vi inne på den "stramme linjen" igjen. Og jeg kjenner at kroppen og magen LIKER at jeg ikke spiser snop og alt mulig drit... så det er helt tydelig at vi ikke trenger sånt. Selv om hjernen vår tror det ;-)

 

Veiing i morgen, og utrolig spent!

Hvordan gikk det på veiingen din i går Heavymama? Du veier mandager sant?

 

Klem fra Bollis som nå er på 102.5 kg.. (begynte på 109,8), men forhåpentligvis under 102 i morgen.

 

 

Takk for støttende ord. Nei' date=' jeg SKAL ikke gi opp. Mål (og premie) er mageplastikk++. Tilslutt skal alt blir bra igjen. Det er så godt at vi er fler. Hørte dere?!? 'VI' Jeg er med i gjengen igjen. Sliter litt med å avvenne meg fra snop igjen, men har holdt stram linje hittil denne uken. Håper på et gost resultat på mandag. Stå på jenter. Dette skal vi klare. Tenk så lykkelige og fornøyde vi skal bli!![/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...