Gå til innhold

ned 20-30kg mandag 23 januar


Gjest asjo

Anbefalte innlegg

Ingen som har vært her ennå.....

Ok da er det vel min tur til å starte da...

Jeg har mistet 1.3 kg forrige uke og det er jeg veldig fornøyd med. Synes det har gått litt trått de siste ukene men nå hjelper det iallefall. Jippi!!!!!!!!!!!!

 

Jeg får iallefall masse motivasjon til å fortsette nå.

Helgen gikk veldig greit , har spist litt ekstra og tatt noen glass vin. Var på Disney on ice i går og det var veldig bra. hadde med meg masse frukt så jeg falt ikke for fristelsen til å spise godis. stolt av meg selv da ja...

 

Ha en fin dag og en motivert uke.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei ,depper litt i dag over resultatet. Hadde så lysst til å se endring på målene, men ikke så mye som en halv cm mindre, og bare -0,7 i vekt.

Synes egentlig jeg hadde fortjent litt bedre resultat.

Jeg har vært så stolt av meg selv hele uka, også dette.

MEN jeg fortsetter som før.

Er egentlig ganske sta, og akkurat nå kommer det godt med!

 

Vi snakkes

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,7 ned er ingenting å henge med hodet for hangglideren! Det er så mye som kan påvirke vekten sånn i siste liten, alt fra mensen til salt-inntak dagen før, og stivhet i muskler (stive muskler samler vann)! -Hvis du mener du har fortjent bedre enn du fikk så skal du se at resultatet blir bedre neste gang!

 

1,3 for asjo er jo kjempebra!

 

Jeg er super motivert, men litt stressa! -Fant ut at vi plutselig får uventet besøk ti lmiddag i dag, og der er det både rotete og ingen middagsplaner klare! -Og jeg får ingen tid til å forberede noe som helst! Vil gjerne lage noe godt norskt, siden de er fra Venezuela...

 

Sees sikkert ikke mer i dag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg er fortsatt kjempe motivert, selv om det ble et par vaffelplater i går. Spiste derfor litt mindre middag, fiskesuppe :)

 

I dag har jeg satt ny personlig rekord - 4,8 trimpoeng i dag :) Så nå har jeg god samvittighet og selvfølgelig litt sliten.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har vært her ennå.....

Ok da er det vel min tur til å starte da...

Jeg har mistet 1.3 kg forrige uke og det er jeg veldig fornøyd med. Synes det har gått litt trått de siste ukene men nå hjelper det iallefall. Jippi!!!!!!!!!!!!

 

Jeg får iallefall masse motivasjon til å fortsette nå.

Helgen gikk veldig greit ' date=' har spist litt ekstra og tatt noen glass vin. Var på Disney on ice i går og det var veldig bra. hadde med meg masse frukt så jeg falt ikke for fristelsen til å spise godis. stolt av meg selv da ja...

 

Ha en fin dag og en motivert uke.

 

Asjo[/quote']

Hei

Jeg hadde gått ned 0,8kg denne uken. Synes det er greit da jeg tok noen glass vin for mye i helgen. Men jeg skal vel ikke klage. Har gått ned 5,2kg denne måneden. Det er vel nok på en måned men den er jo ikke slutt enda. Jeg vil ønske alle en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg startet dagen/uka med å forsove meg kraftig. Hybelen var rensket for rask OG sunn mat (altså raskere enn brød, for eksempel frukt. Mandag er handledag), så frokosten ble inntatt på 7-11 mens jeg ventet på korrespondansebussen. Jippi... :-(

 

Men jeg fikk en mager middag med cabaret og ei skive grovt brød. Så alt i alt blir det riktig kalorimessig. Frokosten skulle bare bestått av noe annet, og kaloriene kunne vært spredt på to-tre vanlige måtider. Fordi jeg forsov meg, har jeg vært litt på etterskudd i hele dag, og har bare rukket den frokosten, en kopp te og middag. På ni timer burde jeg jo hatt minst et måltid til. Men sånn er noen dager. I morgen er en ny dag.

 

Kan forresten te telle som en del av vannet vi skal drikke? Og hva med saft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enitS: Grønn te er ikke vanndrivende, og er derfor OK. Og det samme gjelder forsåvidt lett-saft. Det er OK på den måten at det holder kroppens væskebalanse i orden, men vann renser opp i systemet i tillegg. -Dermed er det vel ingen annen drikk som er så bra som vann, men grønn te og lett saft er neppe noe probmel å drikke innimellom!

 

Fin nedgang forresten kikk! 5,2 på en måned! -Og det i Desember-Januar, med jul og nyttår!!

 

Skulle lage så sunn middag til gjestene i dag, men jeg hadde ikke tatt ut kalkunbrystet av fryseren, så da det endelig var micro-tint var vi så sultene at det ble.. Peppe's Pizza igjen. (Kanksje litt mere "typisk norsk" enn jeg hadde planlagt!) Denne gangen klarte jeg heldigvis å begrense inntaket til 2 stykker, men det er også altfor mye! -Jeg måtte gå hjem fra jobb i dag og trekke sønnen min på akebrett, siden bilen er gåen (igjen!!!), så jeg regner med at jeg vinninga der gikk opp i pizza'n. Spinning i morgen i lunsjen, også, så er jeg iallefall på riktig siden i kalori-regnskapet!

 

Skal spise litt snacks nå foran TV'en tenkte jeg! (Eple, youghurt og kanel!)

 

Ha en fin kveld alle sammen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan eg og vera med her?? Eg er ei jente på 35(og eit halvt) år. Heimeverande husmor og bonde :) Gift og har ein gut på seks år. Melde meg inn i vektklubben 16.01.06 med ei startvekt på 90,5 kg. Huttetu :) Men har gått ned TO kg første veka! JIPPIIII :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan eg og vera med her?? Eg er ei jente på 35(og eit halvt) år. Heimeverande husmor og bonde :) Gift og har ein gut på seks år. Melde meg inn i vektklubben 16.01.06 med ei startvekt på 90' date='5 kg. Huttetu :) Men har gått ned TO kg første veka! JIPPIIII /QUOTE']

 

 

Bli med oss:) Vi har en ny link hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...