Gå til innhold

ned 20-30kilo.tirsdag23.01


Gjest lkt26

Anbefalte innlegg

ja da var tirsdagen her i gjen og jeg var tydeligvis først i dag....

 

uka mi har gått sånn tårlig.men i dag gruer jeg meg skikkelig til vekta....

fikk mensen på lørdag så den har vel jobbet vekta opp tenker jeg.begynnte og på p-piller og håper ikke den har gjort vekta enda større.....

jeg har nå iallfall trent litt.14 trimpoeng denne uka og og vet dere hva?

 

JEG HAR IKKE RØRT SJOKOLADE PÅ EN HEL UKE!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg er SÅ fornøyd kan dere tro.kjenner at suget begynner og forsvinne oxo og det er bare kjempedeilig...

håper bare jeg holder meg.

er så gira nå at forde om vekta er gått opp i kveld så vet jeg at jeg har mest sansynlig kvittet meg med den mest verste lasten min.sjokolade.

cm er det forsvunnet 4,5 av den siste uken så litt er jo positivt uansett...

sliter litt med maten og kcal,men skal nå sette opp en liste her på vk for en hel uke fremover og så skal jeg gå slavisk etter den.for og se hvordan det går....

håper alle har en fin dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten.

 

Har trent spinning i dag, gikk til jobben, gikk hjem fra jobben i går, og nå er jeg helt mør i kroppen og hodet. Snik-veide meg i dag morges, og det ser ut som Pizza'n i går kommer til å ødelegge det fine resultatet jeg var på vei mot. Skikkelig deppa i dag, og når det ikke engang hjelper å trene, da er det ikke, da..

 

Håper bilen kommer i form igjen så jeg kan bli hentet på jobb i dag, for jeg orker ikke engang tanken på å gå hjem den timen det tar...

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

I dag har det vært en grei dag. Har klart meg og ikke skeiet ut med noe. Jeg er fortsatt kjempemotivert og det er en deilig følelse. I dag skal familien ha hamburger til middag mens jeg tar en skinkeomelett. Er så spent hvordan det skal gå fremover. Det kan jo være vanskelig når jeg driver med mat hele tiden.

Ha fortsatt en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en tung dag. Jeg er så sliten og trøtt i kroppen i dag. Ingen trening har det blitt heller. Går på med fullt mot i morgen med spinning og styrke. Deilig.

Har vasket huset i dag da så det er jo noe. Måtte bare gjøres i dag.....

 

Jeg skal ut og spise i kveld med barselgruppen min så jeg må passe meg litt. Får prøve å finne ett sunt alternativ. fisk kanskje??? Skal bli deilig å komme ut litt iallefall, føler vel av og til at jeg tenker mat og trening hele døgnet...

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...