Gå til innhold

Klarer jeg 10 kg til August?


Gjest Gangsperren

Anbefalte innlegg

Gjest Gangsperren

Jeg har akkurat fått mitt livs sjokk.. Jeg skal aldri mer spise Hollandaise saus... Jeeezus.. Hele middags rasjonen i en saus!! Jeg får sulte meg i hel til i morgen:D

Uff.. Ellers har jeg faktisk vært ganske flink i dag. Veiet maten min og greier! Så jeg har det vertfall under kontroll.. Svært lite trening da. Jeg har på død og liv ikke greid å fått trent i dag.. Ikke bra i det hele tatt.. Og i morgen er det veie dag!!! Å guh bedre:S:S:S:S Har nesten ikke lyst. Denne påsken har gått til helvette for å si det på stygt norsk! Jeg får virkelig ta meg i sammen og ha en hard uke neste uke!!

 

Jeg får leve opp til mottoet at dagen er over og jeg kan ikke forandre på den. Jeg må se fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Mååå bare skryte av meg selv i dag!

Har vært på kurs i dag tidlig, og jeg hadde tatt av meg 0,7 kg i påska! Etter den fæle påsken med alt for mye alkohol, mcdonalds, bestillings pizza og stillesitting, så er det helt vanvittig at jeg faktisk har gått noe ned:o men for all del jeg klager ikke. Det inspirerer jo bare til mer. Så til frokost/middag i dag, så har jeg hatt 2 taco-burgere. De var fantastiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Vel, jeg tror jeg har hatt en av de sunneste dagene mine i matvalg, men jeg har også overgått kalori forbruket mitt noe vanvittig :S Ligger på rett over 2000 i dag... Er vel ikke den største krisen, men jeg skal ligge mellom 16-1900... Maten har vel ikke akkurat vært jevnt fordelt utover dagen heller da.

 

Vel i morgen hadde jeg tenkt å ta å trene.. Jeg lover, denne gangen skal jeg virkelig få det til! Har fri i morgen og greier, så jeg kan faktisk dra meg ut og gjøre noe fornuftig. Svette ut litt! Har nesten ikke fått trente hele påsken. Så i morgen er det tilbake i sporet igjen.. Men det må sies at jeg har en veldig bevegelig jobb. Jobber i hjemmesykepleien, sykehjem og butikk. Sitter ikke akkurat så utrolig mye i ro. Så noe bevegelse får jeg jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen=)

 

Det er nok ingen krise at du gikk rett over 2000, det er nok ikke nok til at du legger på deg av det i alle fall. Og når det er bare fra sunne matvarer, så tror jeg kroppen kan trenge et lite energikick innimellom:)

 

Fikk du trent i dag da? Eller er det for tidlig å spørre om? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Her har jeg lyst til å slege meg med hvis jeg kan få lov!

 

Jeg er her IGJENN, nesten for n'te gang, men dette er den siste!

Nå skal jeg nå målet mitt på 75kg, er 98,5 nå. Har gått opp og ned i noen år, men er alikevel bedre enn utgangspunktet i 2004 på 125 kg...!

har satt 31.desember som sluttdato :)

 

Er forøvrig 24 år, jobber som butikksjef i en stor klesbutikk og har en rimelig hektisk hverdag i og med at jeg har meldt meg opp til å være nesten fulltidsstudent itillegg. men har man mange baller i luften får man også gjort mye! :)

 

Jeg har masse trening i å slanke seg, og kan sikkert 1000 tips til å kose seg på sunne måter osv, men jeg er alt for dårlig til å bruke kunnskapen selv. Dette skal jeg bli bedre til!

Jeg leste at alkohol var et problem, og her har jeg et bittelite tips som både slankende og gravide venner av meg har brukt, uten å si det til oss andre :)

Ha med en flaske saft eller juice og en flaske med vann. Deretter blander du litt vann med litt juice og later som om det er verdens beste drink. så lenge du blander noe, spør ingen, og ingen vil merke at du ikke blir full. :D

 

Håper dere har en flott fredagskveld!

 

motivasjonshighfive

Honney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også vært her hundre ganger før, endelig begynner jeg å få til ting da=p Råder alle til alt mulig slags smarte triks, gjør det aldri selv:p

Men joda, det hjelper at alle tror du drikker.. Helte nedpå med sukkerfri red bull i kveld, det var en veldig god ide helt til jeg ble dårlig av koffeinen, hah..

Må le av meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Det at jeg ikke har vært på tråden i de siste dagene sier seg vel egentlig selv :S Jeg har nesten ikke trent noe. Går på innebandy på Fredagene, så jeg fikk den trimmen da. Og jeg har jobbet i butikk og løpt frem og tilbake både på Torsdag og Fredag. Kroppen min har faktisk verket, så mye har jeg brukt den. men fysisk trening som en skal gjøre når en skal slanke seg har jeg ikke fått gjort:( Jeg vurderer å ta meg en skogstur nå i dag.. Jeg må bare komme meg ut av sofaen:p (som jeg må slåss for, for harde live:@)

 

Selvfølgelig er det bare å kaste seg på Honney :) Alltid hyggelig med flere folk på tråden :D Syns du har vært kjempe flink som har klart alle de kg'ene. Det skal mye til for å gå ned så mye :) Hva du studerer til?

 

Jøss, det var også et triks ja.. Skal jeg tenke på neste gang det blir drikke press :D Kanskje jeg til og med skal skryte på meg at jeg kan drikke alle under bordet da.. haha :D

 

Ellers så havnet jeg i godteri skålen i går... og drakk sukra brus:( IKKE BRA! :(

Så i dag har jeg tatt rømme og blandet med dipp krydder og går og momser på grønnsaker. Det blir liksom kompasasjonen for de sikkert 5000 kaloriene jeg hadde i går. Kanskje jeg virkelig burde tatt den gå-turen i dag allikvel.. Og jeg som har så vanvittig lyst på kina mat.... Dammit, skulle tro jeg var gravid av alle de tingene jeg konstant har lyst på:P (jeg vet altså at jeg ikke er det:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Da var det allerede søndagkveld igjen gitt! Tror det er søndagkveld oftere enn noe annet....

 

Men uka må jeg si meg fornøyd med! Har sykla til og fra jobb hver eneste dag, noe som er en kjempetreningstur hjemmover, i og med at jeg bor veldig høy og bratt! :D Og på lørdag var det så flott vær her at jeg sykla en ekstra tur til sentrum! Har forøvrig fått alle skolebøkene mine i posten nå, skal ta 30stp personalledelse. Dvs fagene organinsasjonspsykologi, markedsføring og personalledelse. Tror det kan bli veldig spennende, men, akk, kanskje LITT for travelt med den planen jeg har lagt opp...... MEN skal gjøre så godt jeg kan!

 

I gårkveld ble det 2 glass rødvin... Hadde egentlig en så fin og sunn kveld for meg selv, koste meg med litt pepsi max og en nutrillettbar med mørksjokoladesmak(nam, for en nytelse den var!)

Så ble jeg plutselig bedt på et glass vin seint på kvelden. Trivelig nok det, men jeg kjenner at det egentlig var litt unødvendig. og uansett så var det jo ærlig talt en bootycall, så jeg kunne jo bare driti i å drikke, men sånn ble det jo ikke da.. Det som er med alkoholen er at den hemmer forbrenningen samt gjør at musklene ikke fungerer optimalt i nesten en uke etter inntaket. Er du på en skikkelig fyllekule på lørdag, har ikke kroppen din noe igjen for trening du gjør før på fredagen! Det er ganske så skremmende å tenke på.

 

Gangsperren: du har sikkert gjort det mye bedre enn du tror! Hvis kroppen din ikke er vant til å være i mye aktivitet vil den reagere godt på at du har vært så aktiv på jobb. Dessuten gjorde nok ikke så mye med noen få ekstra kalorier på lørdag viss du har vært flink resten av uka. :)

Er forøvrig helt på bølgelengde når det kommer til slankecravings. Føler meg også nesten gravid noen ganger når jeg kjenner jeg har sykt lyst på ting bare fordi jeg slanker meg :)

 

I morgen skal jeg veie meg, krysser fingre for at den første uka har gitt positive utslag :) Når har dere veie dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Hørres veldig bra ut med sykling til jobb da Honney. Hvor langt er det? All trening er jo bedre enn ingen uansett:)

 

Personalledelse er jo sikkert spennende:) Må uansett være et utrolig greit fag å ha! Vertfall hvis du er butikk sjef:) Tid ja.. Av og til skulle man ønske at døgnet hadde 25 timer. Det hadde vært greit det. men du får ha lykke til med skolen, og gjøre det beste ut av det :D

 

Etter det du sa om alkohol der Honney så tror jeg neppe at jeg noen gang tar ei skikkelig fyllekule igjen!! Vertfall ikke før jeg er 25 kg mindre enn hva jeg er nå. (og så langt ned skal jeg ikke igjen:p) Dette var dårlige nyheter:p men et par glass rødvin på kvelden var da ikke forferdelig? Sånn sett? Hvis man ikke ser bort fra at resten av uka er totalt ødelagt..

 

Jeg tror jeg har vært sånn flink nok. Jeg bare veier eller måler ikke noe særlig på hva jeg spiser. men har et ca overslag i hodet. Syns gryteretter og slike ting er så vanskelig å beregne hvor mye jeg får i meg. Jeg klikker nesten bare uansett da. Prøver å få minst mulig kalorier og dermed så blir det ganske mye mindre enn hva jeg allerede skal ha...

Kroppen min er forsåvidt vant til å være i bevegelse, men ikke i 4 timer i strekk mange dager etter hverandre.. Og jeg antar at når kroppen er så vond som den var i flere dager etterpå, så har jeg vertfall brukt musklene.. Betong gulv er vertfall ikke bra for ryggen, det må jeg si.

 

Jeg skal krysse fingrene for deg i morgen. Det har sikkert gått helt bra!

Jeg har veie dag Onsdags morgen. Følger GR kurs. Jeg må ha noen som holder meg i ørene, hvis ikke går dette absolutt ikke rette vei! men jeg gruer meg litt. Jeg har ikke vært så vanvittig flink denne uka selv. De dårlige vanene sklir så fort ut igjen. Må slåss med meg selv for å holde meg unna sjokoladen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! hjemme og snur i døra!

"jeg skal bare" er de ordene jeg har sagt mest i hele dag. For en mandag! :D nå skal jeg hive sammen kyllingsalat til 10 pers, så er det ned på jobb igjen og holde personalmøte. Vanligvis baker jeg alltid til møtene, brownies og slikt, men ikke denne gangen nei! hehe :)

 

Fikk forøvrig en veldig god start på morningen! -1,5kg! virkelig over all forventning! jeg måler midje og hofter, hadde ikke gått inn noe særlig, i alle fall ikke så vidt jeg kunne se, en halv cm eller no, men det kommer vel etter hvert! tror bena mine begynner å merke syklinga, så har nok blitt litt smalere der kanskje.

Apropo det, så er ikke sykkelturen min så veldig lang nei. Det er 4km ned til sentrum der jeg jobber.

Og når jeg sier ned, så mener jeg ned. Såpass at det tar 10 min å sykle dit, over en halvtime hjem. Og noen steder er så bratte at jeg går, både opp og ned. :)

Er jo ikke lange betan, men jeg føler ennå at jeg har kols når jeg er midt i bakken på vei hjem. når den følelsen er over skal jeg trene minst to ganger i uka i tillegg til syklinga, det har jeg bestemt meg for! Har investert i tredemølle som står og stirrer på meg i stua, så her er det ingen gode unnskyldninger som gjelder!

 

Ellers er det en hunk av en låsesmed som driver å svirrer på butikken min for tiden, vi har nettopp flytta til et større og bedre lokaler, så da er det litt igjen som gjenstår før alt er ferdig, blant annet låsene. kjenner jeg blir motivert til å spise sunt bare jeg ser på 'n. akk :)

 

Jeg veier heller ikke det jeg spiser, og tror ikke det har så mye å si så lenge du er klar over ca hvor mye du får i deg, og holder deg til riktig mengde. Jeg er virkelig ikke noen "veie-maten"person, så det kommer jeg aldri til å klare å leve med.

 

Hvordan synes du kursopplegget er? Jeg driver jo å suller for meg selv her, men det er jo en tanke å ta et kurs viss dette ikke funker på lang sikt.

Så, er det bra?

 

Ha en super uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

ååååh. Jeg vil også ha kylling salat. Det hørres bare fantastisk godt ut :P Er for giddaløs til å lage middag... Har vært å trasket på jobb fra 7 til 15, så jeg er ganske ganske veldig vanvittig sliten=(

 

Gratulerer masse med nedgangen din! Skal si du har vært flink :D Hadde jeg bare vært så heldig neste gang jeg gikk på vekta:p men veldig tvilsomt, har ikke fått trent denne uka=( Orker ikke, siden jeg går på jobb fra 7 til 15. Jeg tuller ikke, jeg har gått i 7,5 time to dager i strekk.. Om det bare er subbing, så er jeg virkelig gåen i bena..

 

Den hørres fæl ut den oppoverbakken din hjem... Uff, så grusomt!! Så jeg syns du er kjempe flink som orker å dra deg opp den bakken der! Jeg hadde nok, dumt å si det, men jeg hadde sikkert tatt bilen, eller evt subbet..(veeeeldig treg gange)

 

Aaaah, når en ser noe pent, så blir en liksom litt motivert til å gjøre noe med saken. Jeg er av den som ønsker å ta av 30 kg når jeg ser noen jeg kanskje kunne blitt interessert i, men jeg tenker også at hvis de ikke blir glad i meg for den jeg er, så faen ta dem!

 

Mhm, så da skal jeg ikke veie maten min, men heller bruke litt ekstra vett, og tenke ca. Så håper jeg det går i orden.. for jeg ser jo at de som veier og måler klarer å gå ned mye mer enn meg.

 

Kurs funker veldig bra for min del:) Jeg er virkelig nødt til å bli inspirert og rævkicka en gang i blant, hvis ikke så tar jeg så feil avgjørelser at jeg ender med å gå opp igjen.. Vil man helst ikke ha noe av. Så ja, jeg vil anbefale deg å vertfall ta et kurs for å bli inspirert hvis du ikke får det til selv:)

 

Ja, dere må ha en strålende uke dere også :D :D

 

Og i morgen er det veie-dag for min del... *gruer seg* Så får vi nå se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Vel, det var kurs og veiedag i dag.. Og jeg stod bom stille på grammet! Jeg tror egentlig bare jeg skal være fornøyd, i og med at jeg ikke har vært særlig flink denne uka! Så nå er vekt-måleren tilbake på kjøkkenbenken. Jeg har ikke lyst at min romvenninne skal vite at jeg går på GR kurs. Det er det bare ei tante av meg som gjør. Derfor er det vanskelig å la GR bøkene ligge og slenge på kjøkkenbenken som de gjorde før. Jeg tror også jeg er nødt til å sette ned kalori mengden, rett og slett fordi jeg ikke har ork til å trene. Jeg har fått ny jobb, og den jobben innebærer så mye gå-ing at jeg rett og slett bare konker ut når jeg kommer hjem. Jeg har også fått vanvittig vondt bak ved begge akillessene mine(feil stavet). *syte klage syte klage* Så jeg håper at det ordner seg, så jeg kan begynne å pumpe jern igjen:p

 

Ellers så har jeg bursdag på Tirsdag, og jeg skal ha noen venner over. Jeg må også servere noe middag og noe godt. HAr dere forslag til sunne alternativer som også virker noe normalt å servere i en 22-årsdag?:P

 

Ellers, hvordan har uka deres godt da? Frem til nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gåing er jo god trening det da. Det er det jeg sanker mest trimpoeng på=)

Jeg har gjort som du sa da, gangsperren, spist hver tredje time og aldri ligger under 1300!

Spiste mye grønnsaker, spiste ofte, spiste mellom 1300-1700 og fikk 19,6 trimpoeng.

Gikk ned 1,1 kg:D

 

Uka til nå har vært okei, har 7,7 trimpoeng og har spist relativt sunt. Ikke spist for mye i alle fall, men spiste to burritos i går, men det kunne vært værre.

 

 

Jeg vet ikke helt hva du kan servere til middag, jeg.. Aner jo ikke hva du liker:p

Hva med lasagne? Det er sånn halv-sunt, alle liker det og du trenger ikke spise så mye, bare lass på med salat.

Når jeg har folk på besøk kjøper jeg alltid saltsticks og sånn, fordi jeg liker å ha noe å sette frem, men jeg HATER saltsticks, så jeg blir ikke fristet til å snacke=)

Eller jordbær! For å gjøre det ekstra fancy så kan du dyppe dem i mørk sjokolade, det inneholder ikke så mye sukker, og det blir et tynt lag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Gratulerer med flott nedgang Katza!

 

Gangsperren: Ta det positivt om du har stått stille hvis du ikke er fornøyd med egen insats! Det er en bragd å stå stille også!

Du skal se at med ny jobb kan du gå ned også. Hvis du trasker rundt hele dagen og ikke er vant til det, så utgjør det mye :)

Hva slags jobb er det du har fått? Butikk eller?

Jeg jobber jo i en stor butikk og går 8-16 hver dag, så jeg vet at det er god trening i det! Er ikke akkurat latmansyrke. =)

 

Når det kommer til bursdagsmat, hva med taco? Alt i taco er ok bortsett fra chipsene og lefsene. Spis maks en lefse, ellers kan du godt spise kjøttdeig og resten er jo salat, bruk lett kesam istede for rømme og lavfett ost så har du et bra måltid =)

Av snacks så er jo lavfettpopcorn ganske bra. Synes det smaker ganske ok også jeg. Ellers er jo nøtteblandinger ikke så dumt og 70%sjokolade er heller ikke så verst :)

 

I går ble det ingen sykling hjem fra jobb på meg, og det ble en halv Big one til middag, for ting måtte gå veldig kjapt fra jeg var ferdig på jobb. Var på hockeykamp i Siddishallen i går og kom ikke hjem før litt over 10, så da rakk jeg ikke mer i går :) Spiste ikke kvelds da, så det hjelper vel på pizzakaloriene ; ) Men i dag er det tilbake til faste rammer, sykling og bra mat! Skal forøvrig ut i det deilige været og legge om dekk på bilen nå, det blir nok ei god treningsøkt det! Var i alle fall støl i 3-4 dager etter jeg la om til vinterdekk =) hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Honney=)

Måler du deg, Gangsperren? Jeg stod stille i tre uker, men gikk ned flere cm. Det er jo egentlig bare genialt for det viser at du beholder muskler og samtidig mister fett. =)

Å stå stille er det ikke noe galt i, annet enn at det kanskje er litt kjedelig.. Men du gikk ikke OPP og det er det viktigste!

 

Med taco så finnes det jo forresten grove lefser! Evnt kan det være lurt å kjøpe de små på 42 gram istedet for de på 60. Og det funker helt fint å bruke strimlet svinekjøtt og woke med noen grønnsaker og en god saus, isdetet for å bruke kjøttdeig.

Også fant jeg ut i går at det er jo helt unødvendig å ha ost inni, jeg smaker faktisk ikke forskjell.. Det sparer mye kalorier det.

 

Og dagens skryt til meg selv: jeg har akkuratt kommet hjem fra en fire timers gåtur^^ Har klatret i åser, og hoppet fra stein til stein på strender:) Så egentlig tror jeg det er mer enn 5,5 trimpoeng siden det var SYKT mye klatring og myyyye oppoverbakker osv, men det får være en bonus:) (Jeg bor på en svær øy, så det er kilometer med kilometer med utmark, strender, skoger, åser, små fjell osv, jeg trenger egentlig ikke treningssenter=p)

13,6 trimpoeng totalt er jo ikke dårlig når det bare er onsdag. Vurderer å prøve å gå for 30 denne uka!

 

Og forrestenså hjelper det MYE å ha en aktiv jobb, kjæresten min er kokk på peppes, han har regnet det ut, han går over en mil på en gjennomsnittlig arbeidsdag. Ikke rart han kan drikke øl og trykke chips og pizza uten å legge på seg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Katza: Der ser du. Du må høre på meg. Spis nok, beveg deg og spis jevnlig så går det ganske radelig. Jeg tror faktisk at du kan tåle en del utskeielser også når du gjør det slik. Jeg klarer bare ikke alltid å følge det selv :P

 

Både lasagne og taco er jo egentlig ganske ok middagstyper. Jeg er helt rå på hjemmelaget lasagne. Så det hadde jo vært en mulighet, men det er lettere å få til taco, i og med at jeg også er ganske lat:p Ting skal gå kjapt. Det blir neppe noe spesielt med godteri, men jeg vurderer kanskje om jeg skal ta i bruk fondue settet mitt. Men jordbær sesongen har ikke akkurat startet da! Det blir vanskelig (og dyrt) å finne det. Du har faktisk et poeng Katza, med at du smaker ikke om osten er der eller ikke. En kan gjøre tacoen veldig mager hvis en gjør de rette justeringene.. Tror jeg skal holde en knapp på den. Takk for tipsene jenter :D

 

Honney: Jada, jeg tok det ikke særlig tungt, sånn egentlig. Jeg fortjente ikke akkurat nedgang etter den påsken jeg hadde. Kurslederen min trodde at det kanskje hadde en sammenheng der. Og det store sjokket var jo at senere på dagen i dag, så kom uka mi(som egentlig ikke hører til å komme). Så jeg antar at det hadde en del å si.

 

Jeg jobber på sykehjem(det er der jeg går så vanvittig mye), og 2 forskjellige hjemmesykepleier og i en butikk. Alt for å få endene til å møtes.. Så det er jo ikke akkurat stillesittende yrker noe av det. Men jeg kan tenke meg at det er noe som kommer til å komme godt med i vektnedgang. All den bevegelsen.

 

Bor du i Stavanger, Honney? Jeg ser du har vært i siddishallen. Jeg kommer opprinnelig fra Sandnes selv:)

 

Syns dere har vært flinke begge to med opplegget deres. Det er lov å unne seg noen pizza stykker inn i mellom Honney. Det mener nå vertfall jeg. Jeg skal spise tapas på Fredag, og gå i konfirmasjon på Lørdag og spise biff med fløtegratinerte poteter på Søndag, og så i tillegg skal jeg ha bursdag på Tirsdag! Eeeeeh. Tror neppe at vekta mi holder seg stille neste onsdag....

 

Faktisk så skjønner jeg deg veldig godt Katza, at du går så mye hvis du har så mye bra steder å gå. Jeg elsker å gå i naturen, men i og med at jeg bor i en litt mindre by, så er det utrolig få slike steder å gå :( Natur-gåing har så utrolig mye å si på humøret også. Jeg føler meg så mye bedre av å være ute. Spesielt nå som det faktisk er litt bedre vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

og forresten Katza, ja jeg måler meg inn i mellom.. Har glemt det de 2 siste ukene, så jeg tror jeg skal ta fatt på målbåndet i kveld når jeg legger meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nå har jeg kommet meg til Oslo! skal være her i helga på besøk til en del venner :) Det blir nok en stor utfordring, mye mat og drikke.

Måtte forøvrig ta buss(!) pga det herlige vulkanutbruddet. NICE!

 

Jeg bor faktisk i Sandnes :) Jobber på Amfi Vågen, KappAhl faktisk, så da kan du komme innom viss du er hjemmom en tur! :) (vi har nettopp åpna i nye lokaler ca der Lindex lå)

 

Har det litt travelt nå, får skrive mer senere :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

kan jeg bare drite i å prøve å overtale meg selv til at jeg var flink. Føler ikke at jeg har gjort noe annet enn å spise drit. Var i konfirmasjon til søskenbarnet mitt og der ble det en del kaker og fløtegratinerte poteter!

 

vel, jeg føler meg ikke bra. Jeg har bursdag i morgen, og jeg skal ha folk på taco. Så jeg tenker at jeg overhode ikke har lyst å gå på vekta på Onsdag... Dårlig dårlig dårlig uke!!!

 

Typisk at du var i Oslo i helga Honney, når jeg faktisk var hjemme i Rogaland:p Kanskje neste gang jeg turer hjem så kan jeg ta turen innom :) Håper du hadde en fin tur uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Gangsperren

Jeg har tydeligvis vært alt for stille.. Ble utrolig umotivert og fæl når jeg gikk opp noen hundre gram Onsdag for 2 uker siden.. men jeg må medele den store gleden at jeg gikk ned 2,4 KG!! nå på Onsdag... Gråt nesten av glede ;):D

Ellers så holder jeg på som fortsatt. Tenker over valgene jeg tar og lever deretter.. Begynt å tenke mer positivt om at dette klarer jeg, enn å fokusere på at jeg ikke har klart det enda... Håper det funker da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...