Gå til innhold

Da setter jeg i gang!


Gjest Pindus

Anbefalte innlegg

Har hatt en grusom "slanke helg"!!!!!!!!!!!! Fredag var jeg på bye med gode venner, og spiste 3 retters middag +++ mye godt i glasset! Lørdagen var det den fyllasyken da...me kom meg faktisk fit gjennom den tross alt. Søndagen var det konfirmasjon, og mandagen bursdag for eldstegutten! Har spist alt for mye "dritt" mat de siste dagene, og trimmet alt for lite!

 

FULL SKJERPINGS NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Til tross, hadde vekten gått på ned :D Helt utrolig! Den stoppet på 91,1 kg, 0,7 ned siste uken! JIPPI!

 

Mandag 5. april: 94,8 kg

Mandag 12. april: 93,4 kg (- 1,4 kg)

Mandag 19. april: 91,8 kg (- 1,6 kg)

Mandag 26. april: 91,1 kg (- 0,7 kg)

 

Totalt : - 3,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

så bra at du klarte å holde deg borte fra sjokoladen!!!!

 

jeg har hatt ei generelt dårlig uke med lite trim, mye feil mat

 

jeg reiser bort i morgen, så veier meg i dag(bruker kun min egen vekt hjemme for å mest mulig likt resultat)

 

høygravid 10.03.10: 108kg

Etter fødsel: 100kg

24.03.10: 98,

15.04.10: 94,5!!!! Første delmål nådd!

22.04.10: 94.4....

28.04.10: 93,6

 

ned 0,8! fornøyd så lenge det går nedover jeg!

totalt 6,4 kg siden fødselen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg: -1,2 kg Vekt: 88,0

Pindus -0,7 kg Vekt: 91,1

Smulen: -0,8 kg Vekt: 93,6

Carolinemor: -1,5 kg Vekt: 94,5

litttil:

Camkir:

Nye Anne:

BigBug:

 

Fører på de andre også, etter hvert som de raporterer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pindus

Etter en uke med mange fristelser, og dermed mange utskeielser, og lite trim ble ikke det så voldsomt resultat denne uken. Men (utrolig nok) gikk det på ned! ;)

 

Hvordan går det med dere andre? Hvor er dere blitt av?

 

 

Mandag 5. april: 94,8 kg

Mandag 12. april: 93,4 kg (- 1,4 kg)

Mandag 19. april: 91,8 kg (- 1,6 kg)

Mandag 26. april: 91,1 kg (- 0,7 kg)

Mandag 3. mai: 90,9 kg (-0,2 kg)

 

Totalt : - 3,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smulen

jeg har vært bortreist og nettløs, men er tilbake nå!!!

 

har veiedag på torsdag, er spent på den! har blitt mye utskeielser her også i det siste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt. Har hatt barndåp i helgen og hatt huset fullt av folk. Ingenting har gått som planlagt med tanke på GR. Spist for lite noen dager og for mye andre dager. Ikke trimmet noenting og stresset masse.

Så det endte i + 0,5 kg.

 

Jaja... bedre lykke neste uke :-) Vet jo hvorfor dette skjedde.

Nå er det bare å ta sats og gyve løs på en ny uke :-)

 

Status:

 

Startvekt 18 januar: 97,6

5 april: 91 kg

10 april: 89,3 kg

19 april: 89,2

27 april: 88 kg

4 mai: 88,5 kg

 

 

 

Klemzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Var på vekta i dag og fikk skikkelig bakoversveis.

Joda, forrige uke var tøff med veldig sykt barn, sambo borte og ikke mulighet til å komme seg ut. Og selv om jeg greide å holde meg unna sjokoladen den ene dagen greide jeg ikke det de tre andre dagene... Har i tillegg vært hos svigers fra lørdag og frem til i natt. der er det blitt servert masse god, veldig fet mat. Men likevel....

 

96,1 kg viste vekta i dag tidlig ;)

 

Så...

Startvekt (01.04.2010) 97 kilo

12.04.10: 96 kg

16.04.10: 96 kg

26.04.10: 94,5 kg

05.05.2010: 96,1 kg

 

Vektforskjell denne uka: + 1,6

Tilsammen: -0,9 kg

 

Visste seriøst ikke at det var mulig å legge på seg så mye bare på en uke. Får satse på at mye av det er vann.

Trening og fokus på kosthold for alle penga fremover nå ja!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pindus

Ikke kjekt når de små er syke, og heller ikke kjekt å være alene med dem!

Drikk masse vann, og få sving på forbrenningen igjen så skal du nok se at det går rette veien igjen!

Stå på!!!! ;)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smulen

stor klem til dere alle, det er bare å plukke seg opp og fortsette!

Håper det viser bedre neste uke!!

 

 

her er mine mål denne uka...

 

høygravid 10.03.10: 108kg

Etter fødsel: 100kg

24.03.10: 98,

15.04.10: 94,5!!!! Første delmål nådd!

22.04.10: 94.4....

28.04.10: 93,6

06.05.10: 92.9

 

Ned 0,7kg denne uka!

 

Totalt 7,1 siden start. sakte men sikkert nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

På trim og trening-forumet er det treningsutfordring for mai der man setter opp eget mål. Morsomt å få treningspoengene sine svart på hvitt liksom ;)

 

Jeg har et mål om 40 trimpoeng i løpet av mai, noe som kan bli utfordrende. 4,2 hittill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pindus

Denne uken har har vært en drøm! Har vært kjempe flink i matveien, og fått trimmet en del! Men nå kommer helgen....skal i bryllup, så da spørs det hvordan resultetet blir på mandag!?! Jaja, får ta det som det kommer!

 

Hvordan delmål har dere forresten satt dere?

Mitt første delmål er 8 kg til St.Hans, 4,1 kg til så er jeg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

kose deg i bryllup Pindus! det blir helt sikkert bra :D

 

Her blir det nok også endel kcal denne helga. Min kjære skal lage en tre-retters, og jeg skal sette til vinpakke. Og vi skal spise, drikke og kose oss. vi har barnevakt, så jeg skal tenke på alt annet enn kcal. Og jeg gleder meg :)

 

Mitt mål er 10 kg før 2010 er omme. Men har et delmål for mai, -40 trimpoeng i løpet av mnd.

 

Jeg er nødt til å tenke sunn i stedet for kg. Tenker jeg kg blir jeg så hengt opp i hva jeg ikke kan spise at jeg ikke greier å la være... Om noen ser logikken i det.

Så! En dag av gangen :D Og i dag skal jeg bare kose meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smulen

i utgangspunktet skulle jeg starte å venne meg til måten å spise ¨på, og sette inn alle kluter når jeg er ferdig å fullamme, men jeg fikk blod på tann av å gå ned ;)

 

har satt meg som mål å få 50 trimpoeng i løpet av mai, og har nå fått 10 av de på 5 dager., så jeg er på vei!!

 

Men er litt usikker på om jeg skal øke til 1900kcal nå som snuppa er begynt å bli større?? hun er 6kg og 60cm, så hun får mer enn nok mat, men føler hun sjelden blir helt mett og lurer da på om jeg har for lite melk kanskje??

 

synes det er helt riktig å tenke sunnhet framfor kg, jeg tenker litt at det jeg går ned er bare en bonus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

12,7 trimpoeng hittill i mai. Så få opp dampen nå om jeg skal greie 40 i løpet av mai...

 

Var på spinning i sted og spinna til jeg fikk blodsmak i munnnen. Likevel greide jeg 30 minutter med styrke etter spinningtimen. Moro når jeg kjenner kroppen begynner å bli i litt bedre form ;):)

 

Smulen: Huske å være litt forsiktig så. går du for fort ned i vekt går det ikke bare utover mengden melk, men det kan også komme avfallsstoffer i morsmelka. Bare så du er forsiktig :D

50 poeng i løpet av mai? Håper du klarer det! Tenkte jeg skulle sette 50 neste mnd jeg, om jeg greide 40 denne mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pindus

Så flinke dere er til å trimme da! Har ikke blitt så mye trim på meg så langt i mai...bare 6,5 trimpoeng på 10 dager.... Setter meg et mål på 30 trimpoeng i mai, jeg da! Tror det kan være realistisk og oppnåelig! ;)

 

Ellers så var btyllupet i helgen helt fantastisk!!!!!! Men alt for mye god mat, og ikke minst drikke! Likevel gikk det så smått på ned denne uken også! :)

 

Mandag 5. april: 94,8 kg

Mandag 12. april: 93,4 kg (- 1,4 kg)

Mandag 19. april: 91,8 kg (- 1,6 kg)

Mandag 26. april: 91,1 kg (- 0,7 kg)

Mandag 3. mai: 90,9 kg (-0,2 kg)

Mandag 10. mai: 90,7 kg (-0,2 kg)

 

Totalt : - 4,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smulen

er ikke sånn at kg raser av her desverrre, men har i minnet at hun ikke skal få avfallsstoffer i seg...men det er lettere å oppdage mindre melk...

 

nå har jeg prøvd meg på 1900kcal noen dager, og føler meg tung og dvask og fæl.....snikveiinga mi viser vektoppgang ;)

så hvis jeg skal klare å holde meg motivert tror jeg 1600kcal er rett for meg, så spiser jeg bare litt ekstra når det er økedøgn slik jeg har gjort så langt.

 

trimpoengene går det bra med, er nesten halvveis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Har hatt en noget slapp uke. Ikke trimmet noe bortsett fra i går.

Her har det vært dåp, kaker, god mat og besøk langt ut i uken.

Til tross, så gikk jeg ned 700 gram. Ikke så ille det.

 

Så flinke dere er til å trene jenter!!! Jeg må skjerpe meg og komme i gang igjen. Skal ut og gå en time etterpå. Godt å komme seg ut. Det eneste kjipe er at jeg har skikkelig pollenallergi så jeg klør, nyser og har rennende og tett nese. Heldigvis er det over i løpet av mai, men det er grusomt mens det står på.

 

Startvekt 18 januar: 97,6

5 april: 91 kg

10 april: 89,3 kg

19 april: 89,2

27 april: 88 kg

4 mai: 88,5 kg

11 mai: 87,8 kg

 

TOtalt 9,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Har vært flink til å trene denne uka, hittill i hvert fall. Og skal på spinning og styrke igjen om et par timer.

Har likevel ikke vært så flink med spisingen... I går spiste jeg til og med is. Ikke bra. Men likvel, når jeg gikk på vekta i dag viste den 94,5 kg :)

 

Så...

Startvekt (01.04.2010) 97 kilo

12.04.10: 96 kg

16.04.10: 96 kg

26.04.10: 94,5 kg

05.05.2010: 96,1 kg

12.05.2010: 94,5 kg

 

Vektforskjell denne uka: -1,6 kg

Tilsammen: -2,5 kg

 

Trimpoeng hittill i mai 12, 7 (snart fem til )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink til å trene denne uka' date=' hittill i hvert fall. Og skal på spinning og styrke igjen om et par timer.

Har likevel ikke vært så flink med spisingen... I går spiste jeg til og med is. Ikke bra. Men likvel, når jeg gikk på vekta i dag viste den 94,5 kg :)

 

Så...

Startvekt (01.04.2010) 97 kilo

12.04.10: 96 kg

16.04.10: 96 kg

26.04.10: 94,5 kg

05.05.2010: 96,1 kg

12.05.2010: 94,5 kg

 

Vektforskjell denne uka: -1,6 kg

Tilsammen: -2,5 kg

 

Trimpoeng hittill i mai 12, 7 (snart fem til )[/quote']

Det er jo superbra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smulen

høygravid 10.03.10: 108kg

Etter fødsel: 100kg

24.03.10: 98,

15.04.10: 94,5!!!! Første delmål nådd!

22.04.10: 94.4....

28.04.10: 93,6

06.05.10: 92.9

13.05.10: 92,7

 

 

hahaha! jeg går bare mindre og mindre ned!!!!

men denne uka har jeg byttet over til 1900 kcal så får se en uke til, hvis ikke jeg går noe ned da så griner jeg!!!men det fine er at snuppa har mer melk og virker mer tilfreds da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pindus

Har en liten gutt som begynnert å bli stor! Han vil ikke lenger ha pupp! :) En epoke i livet mitt er slutt *snufs* litt vemodig må jeg si!

 

Kan jeg likevel få henge her med dere, jenter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor
Har en liten gutt som begynnert å bli stor! Han vil ikke lenger ha pupp! ;) En epoke i livet mitt er slutt *snufs* litt vemodig må jeg si!

 

Kan jeg likevel få henge her med dere' date=' jenter? :)[/quote']

 

hehehe, jeg håper det, for får ikke du være med får ikk ejeg. Jeg har ikke ammet på to mnd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...