Gå til innhold

NED 20-30kg, onsdag 25/1


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Føler meg litt for tung i kroppen til å glede meg ordentlig til veiedagen i dag, men jeg tror allikevel jeg har gått ned litt! -Skal legge inn rapport i kveld!

 

Håper dere andre har det bra for tiden, og så håper jeg at jeg skal få en skikkelig positiv overraskelse på kurset i kveld! -Det hadde vært godt, det ;)

 

Ha en fin dag så lenge!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg også føler meg tung i kroppen. Da er det godt å se at det er flere som har det likedan. Er fremdeles litt deppa etter veiingene de forrige ukene. MEN jeg har fortsatt likedan, så får vi se hvordan det blir neste gang.

Bruker forumet som en slags "trøst" hver dag - veldig motiverende ;)

Takk for hjelpen alle sammen.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg er fortsatt veldig motivert, og føler at jeg har vært veldig flink siden forrige veiedag (fredag) - har 14,8 trimpoeng fra fredag til i dag og det må jo være bra ;)

 

Håper på minst 0,5 kg nedgang denne uken. Har bestemt meg for å være fornøyd så lenge det minst er 0,5 ned i uken - da går det i alle fall den riktige veien. Selv om det tar laaaaaang tid å nå målet.

 

Ha en fin dag!!

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe som går det der... Har følt meg sliten og trøtt i kroppen de siste dagene så det har blitt lite trening men i dag skal jeg til pers igjen. Spinning i 45 min og body pump i 55 min etterpå. Kanskje det får kroppen ut av den transen den ser ut til å være i....

 

Matinntaket tror jeg holder seg ganske riktig iallefall, så får jeg jo bare håpe at vekten viser nedgang denne uken også. Nå er jo snart januar ferdig og delmålet mitt nærmer seg faretruende fort men vekten er jo ett stykke unna ennå.

 

Lykke til med vekten i kveld camcam.

 

Asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veiingen i kveld CamCam!

 

Jeg er skikkelig trøtt og treg for tiden, kommer meg lissom ikke igang ordentlig. Sitter i tillegg her kjempekvalm:( Ja, ja- bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt og se at det ikke bare er meg som føler meg litt tung. I dag synes jeg det har vært litt tungt men jeg håper det går over. Jeg som har vært så flink ihvertfall når det gjelder kostholdet. Jeg ønsker cam cam lykke til med veiingen og så håper jeg alle andre føler sg bedre form i morgen

 

klem fra kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har vanligvis veiedag på fredag, men i morgen må jeg veie meg. Reiser bort i morgen ettermiddag og blir borte til lørdag (skal forsøke å være flink på tur, men har tenkt å nyte øl og vin ;) ). Derfor blir denne uken kun 6 dager fra forrige veiing - er spent på resultatet. Krysser fingrene for at jeg har mistet minst 0,5 kg!

 

Har i alle fall vært veldig flink syntes jeg selv :) Pakker med meg treningstøy på turen, slik at jeg kan sanke noen flere trimpoeng.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt det siste I Form-bladet, for å få pilates-dvd. Er spent på å få prøvd det! Vet ikke om jeg rekker i kveld, for jeg må skrive ferdig en presentasjon til i morgen...

 

Med i bladet var det reklame for åtte nummer, skritteller, pulsklokke og brystbelte til 199 kroner. Bare for åtte blad er jo det dritbillig, men er skritteller og pulsklokke noe man trenger? Hva bruker dere det til? Hva er det?

 

Det er en tung tid, synes jeg. Mørkt og trist vær når man først er ferdig med en arbeidsøkt, og vanskelig å komme seg ut. Jeg synes det å legge om kosten og å få trent er et fulltidsprosjekt i seg selv. Man burde fått et halvt år permisjon til å gjøre kroppen sunn og fornøyd igjen - tror staten kunne tjent på det i lengden! Man får neppe av 30 kilo på kroppen, men man får i hvert fall gjort mye, og får inn masse fine rytmer. Jaja, dream on.

 

Lykke til med veiing for de som har det i dag. Jeg har i morgen... Ingen forhåpninger, annet enn at jeg går i null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg slo virkelig an tonen i dag ser jeg! -Nesten alle er litt slappe og trøtte :)

 

Veiingen gikk som den måtte, ned fattige 0,5kg, men jeg er forsåvidt fornøyd så lenge det går nedover!

 

Status er dermed:

Start vekt: 116,3

Vekt i dag: 94,3

Nedgang siste uke: -0,5

Målsetning < 80kg

 

Har ikke giddet måle meg denne uka, for med den "tunge" kroppen jeg har er jeg sikkert ikke gått ned i cm. -Venter noen uker, så får jeg iallefall tydelig resultat!

 

Takk for hilsen kikk! -Litt kos, jeg har en lillesøster som heter Kristine, og henne kaller jeg Kikk! -Bitte lille nurke-søsteren min, som snart er godt voksen ;)

 

Jeg skal forresten også bort i helga! -Det blir ski og snø tur til Røros, men med lite knøtt i bagasjen blir det mest trasking i sentrum og aking på oss, tenker jeg! -Skal ta med skiene, og satser på å få tatt en liten tur uten mann og barn! Jeg er faktisk veldig glad i å gå på ski! -Savner litt friheten til å bare stikke avgårde!

 

enitS, Jeg har pulsklokke, men har ikke kommet i gang å bruke den enda. -Der mange bruker den på spinningen for å regulere treningen, og holde riktig puls rate (trener man for hardt så klarer ikke kroppen å forbrenne fett underveis), pluss at den beregner kalorier på alt du gjør! (Man legger inn vekt, så her blir regnskapet ganske nøyaktig) Skritt-teller kan være en kjempemotivasjon for å komme i gang å gå!

 

Til smukkeline, asjo, trinny og hangglideren; Er veldig glad jeg har dere (og alle andre som pleier å komme innom!) Lurer litt på om jeg har spist litt lite i forrige uke (unntatt den pizza dagen) pga en dobling av trimpoeng, og i går kveld var jeg super-sulten!

 

-Må legge til 2 episoder som iallefall motiverer meg:

 

I dag traff jeg en på jobb som jeg ikke har truffet siden 3 dager før mitt første GR.kurs i denne omgangen. Siden den dagen har jeg jo gått ned 22kg, og denne kollegaen trodde knapt sine egne øyne! -I går sa han ingenting, men i dag spurte han diskret hva i all verden jeg hadde gjort! Jeg tror jeg smiltekontinuerlig i minst 1 time etterpå!

 

I helgen fant jeg frem en plastsekk fra kjelleren med merkelappen "vinterklær-str 42-44". Dette er klær jeg la ned da jeg ble gravid, og de har ikke vært i nærheten å passe meg de siste 2 årene. I dag har jeg på meg en av buksene, og den er til og med litt vid i livet! -De fleste klærne passer fint allerede nå, og jeg har fremdeles ett par jeg snart krymper inn i! -Dermed legger jeg ned en ny pose i kjelleren. Den skal hete "vinter 52-56 (innsydde)"

 

Phu, det føltes godt! Tror nok morgendagen skal bli lettere!

 

CamCam

 

PS: Har bestemt meg for å begynne å skrive dagsrapporter på kaloriinntaket igjen! -Beste måten å unngå usikkerhet og "tull" med inntaket! (Får ikke skrevet i helge, men det skal gå greit!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Takk for at du har lagt merke til meg, jeg "trives" sammen med deg også, og gleder meg til å lese det du skriver hver dag.

Synes nesten jeg begynner å kjenne deg litt etterhvert.

Jeg blir nok her lenge enda, så vi treffes sikkert jevnlig.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...