Gå til innhold

7 kg på 7 uker!


Gjest Sibbie

Anbefalte innlegg

Gjest huldra68

Hei!

Takk for tilbakemelding. Jeg er glad bare det går nedover, for jeg må faktisk bruke ganske mye viljestyrke for å holde meg unna matfatet! Det viktigste for meg er kanskje å få ned livvidden. Jeg har nemlig diabetes-gener i familien. Livvidden min er ca 85 nå, og bør være under 80....

 

Heldigvis er jeg glad i å være i aktivitet. Idag har jeg jogget 52 minutter, det stod 475 kcal på pulsklokken, og deretter gjort styrkeøvelser i 15 minutter. Håper det bidrar bra på regnskapet, for jeg spiste dessverre 2 knekkebrød med ganske mye gulost på til kvelds sammen med barna.....Og tidligere idag spiste jeg et marsipan kakestykke....Huff, bra det er mandag imorgen.

 

Høres morsomt ut det shred opplegget. Kanskje noe jeg kan prøve også. Alt nytt er kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar
Gjest severine

prøve henge meg på her. er helt ute å kjører. hadde klart gått ned 5 kg siden januar, men nå er sikkert i alle fall 2 av dem komt på igjen. jeg synes d går så treigt nedover! jeg er ikke flink nok til å trene å er kanskje litt for flink til å ta meg et glass vin både fredag og lørdag. noen gode råd eller? så flinke dere er alle sammen til både trene og spise riktig! Jeg skal gjøre så godt jeg kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldra68

Hei!

 

Hyggelig rapport idag, ned 0,6 :D

 

Startvekt: 71 kg

Uke 1: 70,5 kg

Uke 2: 70,0 kg

Uke 3: 69,3 kg

Uke 4: 69,6 kg

Uke 5: 69,0 kg

Uke 6: 68,4 kg

Totalt ned 2,6 kg

Igjen til mål 2,4 kg

 

Kan jeg tro på at jeg kommer under 68 neste uke mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibbie

Velkommen Severine og gratulerer Huldra, du er veldig flink!

 

Jeg har ikke vært noe flink til å registrere de siste dagene, har ikke spist noe snop, men det har blitt for mange knekkebrød med syltetøy til kvelds, etter i og for seg relativt sunne og greie middager.

 

30 days shredden min stoppet visst etter 2 dager, var fryktelig støl og skjedde sosiale ting etter jobb som gjorde at jeg ikke fikk tid. I dag tenkte jeg at jeg skulle ta en runde igjen :D

 

Vekten er vel relativt stabil for min del tror jeg, enn så lenge, skal snart ha 2 ukers ferie, hvorav en i Spania....såååå...vi får nå se.

 

Skal ta en treningsøkt nå og veie meg etterpå så får jeg se hvordan jeg ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibbie

Da har jeg trent i 25 min ca. Brent 210 kcal og sikkert blitt litt sterkere! Den er relativt hard den styrkeøkten på 30 days shred, i hvertfall med 4 kg vekter som jeg bruker. (må som sagt bruke bare 1 vekt på noen av øvelsene fordi det blir for tungt).

 

Veide meg nå 68,6 kg, det er greit nok. Hadde jo håpet å være noen kilo lettere innen nå, men men. Går i hvertfall ikke opp. Veide 69 med treningstøy før treningsøkta, så tror ikke det er bare svettetap som gjorde at jeg veide mindre nå :D

 

Håper at jeg fra høsten av får mer rutine. Sånn at jeg kan være flink til å trene og spise regelmessig. Skal begynne å jobbe bare på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Sibbie

Tilbake igjen - hatt to uker ferie, og en uke tilbake på jobb.

Veide selvfølgelig alt for masse da jeg kom hjem igjen. Oppe i 71,9. Det meste jeg har veid på kanskje 1,5 år omtrent. Merket under ferien at jeg ikke likte kroppen min lenger, ble litt deprimert av det. Ikke like moro å være på shopping f.eks. Men, er nå godt tilbake på den smale vei, og egentlig mer motivert igjen. Siste uka trente jeg 3 dager shred og 1 dag med sykkel i tillegg. Spist lite, og ved veiing i dag var jeg nede på 69,1 kg. Dvs. nesten 3 kg ned på 1 uke! Men er jo litt "fake" vekttap første uka. Men uansett motiverende! Problemet mitt er når jeg føler jeg slanker meg bra med trening og mat, og likevel ikke går ned, kanskje til og med opp, da mister jeg motivasjonen! Men man må jo bare holde ut!

 

Skal jobbe to uker til før jeg skal på ferie igjen. Har lyst til å være flinkere til å prøve å oppretttholde litt i ferien også, i det minste ikke gå opp i vekt i ferien. Skal kjøpe klippekort på det lokale treningssenteret der jeg skal bo ;)

 

Også håper jeg at jeg klarer å miste i hvertfall 1 kg til i løpet av de to neste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det i grunnen gått bra noen uker, fått trent en del og spist relativt bra synes jeg. Så merker at kroppen igjen er litt mer fit og noen kilo lettere.

Akkurat i dag og bærer nok kroppen preg av forestående mensen. Annet kan jeg ikke forstå. 1 kg opp igjen, tross ingen økt matmengde, så må være det. Velger å ta det med knusende ro inntil videre :D

Snart ferie i 4 uker, og den skal være så aktiv som mulig, joggeskoene skal med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom mensen, og jeg sprakk ganske grundig på matbudsjettet gitt. Ikke tid til å trene for tiden heller!

 

Men ny start i dag, skjerpe inn matinntaket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...