Gå til innhold

Ned 20-30 kg, mandag 30. januar 2006


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Heisann og god morgen:)

 

Nedgang siden forrige veiing: 200 gram. Det er godt jeg har god tid:)

Jeg har satt av dette året her også, for å nå mitt mål.

 

Siden 1.1.05 har jeg gått ned 16.2 kg, og det er jeg veldig godt fornøyd med. Viktig å tenke langsiktig ;)

 

Ha en fin dag på jobb og skole, alle slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Hei, jeg har ikke falt av lasset, men konsentrerer meg litt om "-10 kg til påske" for tiden.

Synes det har gått litt trått, men siste uka kom resultatet - 1,2 kg og -3 cm i midja. Er så fornøyd atte. Siste uka har vært ufyselig - regn, vind og blankis.

Jeg blir sur av slikt, for jeg liker meg best når jeg får trene ute.

Ha en fortsatt fin uke

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Har falt ganske av lasset jeg, har lagt på meg 3kg igjen. Æsj, men i dag begynner jeg på ann igjen.

Nå håper jeg at motivasjonen er tilbake for fullt og at den blir her....

Synd at det er så godt med sjokolade, har vært helt hekta i det siste, men nå får det være nok. Kan ikke gå rundt å være feit.

Når jeg er ferdig å slanke meg, skal jeg fjerne strkkmerkene på magen . Så da har jeg noe å se frem til.

(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei og deprimert for tiden.begynte på gr kurs 10.1.06 og har gått opp 400 gram siden jeg startet på kurset.jeg har jo slanket meg siden oktober og har tatt av meg nesten 18 kilo.men siden kurset har jeg bare gått opp.ikke fornøyd i det hele tatt.har til og med klart og kutte sjokoladen.og så har jeg gått opp!!!!syns ikke det er så motiverende nei.så jeg skal gå på kurskveldene men ikke følge matintaket der.spiser som jeg gjorde før kurset ,og går vekta nedover igjen da,så må jeg ærlig inrømme at troa på gr forsvinner helt...

veldig deprimerendes lesestoff dette her.men tror ikke gr er noe for meg....

 

men det skal jo være sakt.kusinen min har gått ned masse med gr så det funker for noen....og detr er to år siden,og vekta holder seg nede for ho enda....

 

så fra i dag er jeg på egenhånd igjen...

her er mine mål i dag og nye vil komme vær mandag...

 

vekt:120,6

overarm:39

byste:125

midje:125

lår:71,5

legger:44

 

 

målsetting til neste uke:ned 500gr.1 cm rundt midje

 

ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at matmengden i gr-opplegget er for stor' date=' eller er den for karbo-rik, eller hva er det du føler er feil?[/quote']

vet ikke hva det er,men jeg går jo bare opp.og så blir jeg stresset og lei av alt som har med mat og veiing....

ikke misfårstå.jeg har troa på gr,men tror ikke det er noe for meg....

vet jo som sagt at det funker,men er bare ikke noe for meg...

jeg har foresten byttet nick.

begynt med helt renne ark i dag,og da ville jeg ha ny side her og....

motivasjon er på topp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke hangglideren og queen!

 

Er litt nyskjerring på hvilken meny og hvordan du legger opp dagen ikt! -Du får prøve deg på egen hånd, men pass iallefall på at du får i deg nok så ikke kroppen går inn i "koma"! -Det som ofte skjer når man slanker seg på egenhånd er at man ligger for på for lavt kaloriinntak, og når du starter på kurs og skal spise såpass mye, så blir kroppen overrasket og skjønner ikke helt hva som skjer i starten. Skjønner godt at dette er frustrerende, og selv har jeg tatt av 1,1 på kurset hittil, mye dårligere resultat enn jeg hadd fått til på egenhånd (hvis jeg var motivert), men jeg ønsker ikke å utsette kroppen for enda en runde med hardkjør. Hvis du er interessert i råd, så ville jeg foreslå å gå ned en meny, og gi GR en sjanse til! -Deretter kan du eventuelt gradvis øke til den menyen du ifølge utregningene skal ligge på, og da er jeg ganske sikker på at resultatene kommer!

 

HAr vært på hyttetur med venne gjeng i helga, og det var en av de største utfordringene jeg ahr hatt! -Vi snakker om felles innkjøp av hauger med sjokolade, potetgull, dip, super-pålegg og felles gorumet middager!

 

Jeg måtte fortelle de andre at jeg ikke spiser sjokolade lenger, (og alle så hvor sultent blikket mitt var!), og potetgull er jeg heldigvis ikke så glad i (med mindre jeg begynner å spise det med dip, noe jeg klarte å la være!), men jeg spiste 5 fox biter og forsynte meg grovt av Waldorfsatalten din middagen! -Vi kjøpe salat og "tynnet" den ut med epler stangselleri, druer og valnøtter, så det ble iallefall ikke så veldig mye majones! Men ganske mye valnøtter! Fredagen var hjemmelaget pizza med salat, så jeg forsynte meg grovt av salaten, og klarte å moderere pizza inntaket. -Tror jeg har kart meg sånn passe, men det ble hele tiden litt større posjoner enn jeg skulle hatt! -Håper jeg kommer til å gå ned til onsdag allikevel, ettersom det har gått veldig sakte i det siste! Er veldig spent, og fra i dag av skriver jeg inn hva jeg spiser i arbeidsboka på nett!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. ser at det er flere som er lei her inne. Jeg er ikke så lei av slankingen jeg altså, gikk ned 400 gram denne uka men hos meg er alt annet kaos.

 

Fredag krasjet jeg bilen min, og det blir fryktelig dyrt. Min feil var det også......

Tror jeg må ut med ca 30.000,- for å fikse den.Jippi. Der røyk den familieferien vi hadde planlagt til våren. Jaja da blir det bare ferie på hytta i sommer og det er ikke så halvgalt det heller. Egentlig den beste ferie jeg kan ha siden jeg er mer eller mindre oppvokst der, men vi hadde nå engang begynt å glede oss til en uke i syden bare oss fire da....

 

På søndag fikk jeg en seriøs utgave av omgangssyke og har ikke gjort annet enn å spy i ett døgn. Har begynt å spise igjen i dag og det går bra.Heldigvis for det er virkelig det verste jeg vet...

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger nå på meny fire.begynte på tre og gikk opp til fire.jeg syns det blir så my med al den veiinga hele tiden.føler meg jo ti ganger så stor som jeg egentlig er.er jo stor altså.er ikke det.men syns det blir for mye.jeg holder motivasjonen en dag og så dabber det av...

syns da det er nedre og gå tilbake som jeg klarte meg ganske bra på.blir ca samme intak faktisk,men ikke veiing av maten.så får mi se.stopper det helt opp alikevel kan jeg jo prøve gr igjen og se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter nå jeg da... så jeg har ikke noe å rapportere så langt ;) Eller - jeg har gått ned 0,4 kg på en halv uke, men det teller liksom ikke helt. Vekt 89,9 kg, midjemål 90 (hjelp!) cm. Håper det tusler nedover etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt deppa etter at vekten gikk opp 0,4kg denne uken. Jeg som har vært kjempeflink untatt lørdag. Da spiste jeg bearnisesaus og litt kryddersmør i tilegg til at jeg drakk en del glass med rødvin. Er det sånn at man ikke kan kose seg litt i helgene. Skulle vært fint å høre med de andre som har gått ned noen kilo om de koste seg i helgene. Håper jeg klarer det bedre denne uken. Har noen en god slankeoppskrift på waldorfsalat

 

En god slankeklem/uke til alle sammen

 

Startvekt 1 jan2006 100kg

9 jan 97kg

16 jan 95,6

23 jan 94,8

30 jan 95,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har hatt ei skikkelig hektisk weekend. Torsdag var det den månedlige torsdagspilsen med studiet. Jeg drikker ikke alkohol, men det ble jo en liter brus for det. Jeg liker ikke pepsi, tab, cola light - og dermed blir det solo/cola. Jeg burde selvfølgelig prøvd å drikke vann, men så er det jo mer kos med brus... Men det verste var at jeg ble sulten, og havnet på 7-11 ved siden av...

 

Fredag var en rar dag. Jeg ble aldri trøtt, fikk arbeidskick, og ble sittende foran dataen til fem på morgenen. Da gikk jeg i dusjen, spiste stor frokost, pakket og dro på seminar... Spiste stor frokost fordi det var lenge til første måltid på seminaret. Men ved bussen fikk jeg kalde føtter eller noe, og hamstret to halvlitere brus og en del sjokolade på 7-11. Jeg blir våken av å drikke cola når jeg er så trøtt fra før av, og får også litt jumpstart av sjokolade. Vi vet jo alle hva sukker gjør med oss...

På seminaret ble det delt ut porsjonspakninger av sjokoladekake og brus som pausemat, så det var jo i grunnen en søt dag... Jeg prøvde å tenke litt sunt under måltidene, men det hjelper jo ikke når man får i seg et halvt kilo sjokolade og en liter brus mellom måltidene... Så var det selvfølgelig fest - men jeg klarte å nøye meg med 0,6 liter brus. Havnet på nachspiel, som for meg bare er sosiale og gøyale. La meg fire, sto opp halv ni. Kom meg gjennom programmet med mer brus og søtsaker.

På vei hjem kjøpte jeg en grandis, hev en halv i ovnen, spiste den, og SOV.

 

Jeg er ikke ute etter sympati eller noe, bare beskriver ei dritthelg og hvordan det IKKE skal gjøres!

 

I dag har jeg måttet ta igjen masse arbeid jeg ikke fikk gjort i helga, men jeg har fått spist rimelig sunt. Var lei knekkebrød, så det ble polarbrød til frokost. De har en del kalorier, men jeg må ha noe som smaker litt bedre av og til. Til lunsj ble det 250 gram gulrot og 250 gram kålrabi, for å få litt færre kalorier siden frokost ble litt flere. Jeg skal ha ei bra uke! Til fredag kommer kjæresten, som jeg ikke har sett siden 8. januar. Jeg SKAL klare meg på matfronten fram til det, og løsne bare LITT på båndene mens han er her (han drar sødag).

 

Jeg skulle veid meg torsdag, men jeg hadde presentasjon og ville ikke risikere å ødelegge nerver og guts. Derfor ble det veiing fredag. Hadde gått opp 0.4 kilo, og tror ikke det er bare på grunn av torsdagspilsen. Jeg finner ikke tid til trening, det blir bare fokus på mat og altfor mye studier, jobb, studier, jobb, jobb, studier... Nye sjanser til å ha gått ned neste torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg har og tenkt meg ned 20-30 kg. Begynte for to veker sidan og har allerede gått ned 2,4 kg og minka 5 cm i midjen ;) Koseleg å lesa innlegga her i "Vektklubben". Får masse inspirasjon og motivasjon her inne TUUUSEN TAKK ALLE SAMAN :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...