Gå til innhold

høstmål 2010:)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

fortsatt en del kiloer igjen her så det er bare og fortsette....håper noen slår følge:-)

skulle gjerne hatt av 10 kilo til. går på vekta imorgen så får jeg se;)

sommerklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Heisan! Ja vi må vel bare fortsette videre, er langt fra imål! Håper det blir litt mere liv&røre i høsttråden :)

 

Har litt vanskelig for å sette høstmålet før jeg ser resultatet av sommeren. Kanskje det første målet skal være å ikke gå opp mer enn 1 kilo, så får vi ta det derfra. Det blir altså MAKS 83,8 kilo ved høststart f.eks 11. august...

Det beste hadde jo vært å ikke gå opp noe, men brent barn lukter svidd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg tør å veie meg jeg... har skullet starte vektreduksjon lenge nå og så kom sommerferien og utskeielsene har kommet som perler på en snor... Så nå må jeg ned minst 10 kg - kanskje nærmere 20 kg.... Så det er bare å starte... Men jeg trenger noen som motiverer meg... noen som er gode til det? Jeg har gått ned 8-20 kg på GR-kurs tidligere år, første for 12 år siden. Jeg vet hvordan jeg skal gjøre det, men må ha motivasjon for å starte... Jeg vet hvordan jeg skal gjøre med maten, men er ikke så god med å få til regelmessig trening da jeg er veldig travel... Jeg trener fotball 1 dag i uke og det er kamper innimellom, men det er ikke nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter høstmål.

 

Sommermålet mitt var å komme inn i gode trenings- og kostholdsrutiner, og der er jeg på god vei. Sammen med de nye rutinene har jeg også gått ned fra 116 til 109,5 kilo og fra 117 til 105 i livvidde! Veldig deilig og motiverende å se resultater, selv om jeg i starten ikke har fokusert på vekt, men på rutiner.

 

Mitt mål er å komme under 100 kilo før høstferien (uke 40), det vil si om 13 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Svirre og Buster* :)

 

Her forsøker vi å motivere oss gjensidig etter beste evne. Når beslutningen er tatt går det som regel lett en stund... etter den første "jubelfasen" er det vi virkelig må passe litt på og heie litt på hverandre.

 

Jeg har nå avsluttet ferien, og neste uke er det statusoppgjør. Må miste 1,8 kilo vann/fett for å få den gode starten på høstmålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspurten på høstmålet er dessverre ikke bestått. Har gått ned over en kilo siste uke, men det har festet seg mere fra sommerferien enn det jeg hadde håpet og trodd.

 

Men, sånn er det bare - det er bare å brette opp ermene for videre innsats!

Høstmålet mitt går fram til uke 41, for da reiser vi på tur. Jeg har ikke veldig ambisiøse mål, for min erfaring er at jeg går veldig sakte ned. Det er helt ok (jeg må bare slutte å gå opp igjen de samme kiloene...) - så målet nå er å se et nytt tall på vekta innen uke 41.

 

Startvekt etter sommeren: 84,5 kg

Høstmål: 81,9 kg

Rest til høstmål: 2,6 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også er i gang igjen!

Fra august i fjor har jeg kvittet meg med over 20kg...og det er jeg veldig fornøyd med. Nå er det de siste 5-7kg...mange år siden jeg har hatt så lav vekt, så jeg vet ikke helt hva som vil være passe... Håper å klare det før midten av november.

Sommeren har vært deilig med turer til sol og varme. Det har blitt litt ekstra på vekten, men ikke mer enn at jeg var nede igjen etter et par uker hjemme.

Klart vi skal klare dette! Jeg har motivert noen venninner til å starte opp med sine vektreduksjoner, og jeg kan jo ikke skuffe dem nå!!!

Lykke til med høstens mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se at det fortsatte å gå ned så det monner! Det virkelig interessante blir de neste par ukene når noen "nye" kilo skal av, og ikke bare sommermoroa...

 

Dersom høstmålet viser seg å være lite ambisiøst skal jeg nok endre på det, men foreløpig skal det få stå.

 

Vekt 17.8: 83,1 kilo

Høstmål: 81,9 kg

Rest til høstmål: 1,2 kilo.

 

Startvekt etter sommeren var 84,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Var usikker på om jeg skulle bli med på en sånn tråd nå. Har jo vært mest tilskuer og en dårlig slanker lenge.... Men jobber jo med saken og trenger motivasjonen ved å lese om dere. Har jo så lyst til å komme i gang igjen, så gjør ett nytt forsøk, så får jeg bare trekke meg stille tilbake om det skjærer seg. Har restartet hode og vekt etter sommerferien.

 

Mål for høsten/vinter: -5 til høstferien /den starter 18. okt. hos oss), og nye minus 5 til jul.

 

Ferdig med uke 1 (mandag), det ble minus 1,5 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Heisann folkens! Dere ser ut som en artig gjeng! Kan jeg slå følge med dere? Jeg har ca 18 kg å gå ned til der jeg tror jeg vil være (kanskje jeg er passe før 74 kg, eller lavere?).

Jeg forsøker å ha 10-14 trimpoeng i uka, men denne uka har det gått trått! Jeg måtte virkelig ta meg sjøl i nakken og snakke strengt til meg sjøl ;) Veide meg inn til slankekrigen idag, og da veide jeg 91,8 kg.. Veide 91,5 mandag. Så her må jeg ta tak!!

 

Høstmål:

Innen 19. oktober: skal veie 87 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Minus 0,5 kg denne uken :)

Minus 2 kg. til sammen.

 

Positivt denne uken:

- vanndrikkinga på hverdagene

- trimmen i helga

 

Må jobbe med:

- effektiv trim på hverdagene

- måtehold på helgakosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Håper vekten hennes er riktig, for idag viste den under 90 etter frokost (i truse og BH). La til et kilo, så da rapporterer jeg 90,5 kg. 1 kg ned siden forrige uke!! :)

 

Nå nærmer jeg meg første delmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Så godt å se at dere er her!!

 

Jeg har hatt en laaang dårlig periode, men nå er jeg i gang igjen og tenker at det skal bli skikkelig strengt helt fram til jul (i første omgang). Jeg har endelig fått på meg skylappene igjen (he he) så da skal det nok gå bra. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på disse mekanismene som styrer meg (og sikkert flere andre), men det kan vi jo filosofere litt rundt utover høsten . . . . . .

 

Heia oss!!!!!!!:):P:p

 

 

PS: Jeg går som vanlig for 0,6 pr uke i snitt, det er mest reaslistisk for meg over tid. Jeg ser flere har 19 okt som føste dato her, det er nå 8 uker til, det skulle bli 4,8 på meg. Likevel, når man kommer i gang igjen etter en dårlig periode klarer man ofte litt mer, derfor går jeg for 6 kg (hjælp. . . . . . ). Men jo da: JEG VIL, SKAL OG MÅ klare det!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Jeg er i 50åra og skal ned 10kg fra nå!!!!

 

Mai var tung ,det samme var juni,men da ble buksene trange gitt etter for lite trim og ganen som vant nesten hver gang det var noe godt i nærheten.Er det litt kjent der ute?

 

Så bestemte jenta seg nå skal det skje,1juli-25aug ned 4,5kg.

nå er vekta 84,5kg.Mye av det sitter rundt livet,,,

 

 

Trimmer hjemme 5-6g i uka med div dvd/sykkel ol.

 

1time hver gang ,får ta med at jeg spiser 1400-1500kcal.

 

Så nå er jeg på mitt spor ser det ut til,er også med på en annen tråd,men den er det ikke så mye fart i!!

 

god onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...