Gå til innhold

høstmål 2010:)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Da er første uke etter en lang periode med utskeielser omme og det gikk over all forventning. Jeg hadde, som jeg pleier, det jeg kaller en ekstremuke, for å få en kickstart, dvs svært lavt kaloriinntak og kun fra suppe, juice og grønnsaker. Jeg slo min egen rekord fra første uka etter jul, og selv om mye selvfølgelig er vann og "avfall" er det kilo vekk fra min kropp. Hurra!!!!

 

Nå skal det bli spennende å se hvordan dette forløper i forhold til i Januar, da hadde jeg nedgang også ukene etter, men jeg tar ingenting for gitt, for plutselig vil ikke kroppen mer, og da blir det stillstand.

 

Uansett er jeg kjempehappy og føler meg full av pågangsmot og viljestyrke akkurat nå.

Måtte det bare vare og vare..............!!!!!!!!!! :P

 

GO GIRLS!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Nå er jeg med i slankekrigen,det er inspirerende må jeg si!

Den siste kg jeg gikk ned har gått opp og ned i over en uke,det er vel det som heter normalt. Nå skal jeg til med zumba....så godt jeg kan.

 

Håper alle her får en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Jeg gikk ned denne uka også. Hadde egentlig ikke våget å tro på det etter den knallstarten forrige uke. Må nok revidere målet mitt som var 6 kg fram til 19. okt (0,6 i snitt + 1,2 i startbonus).

Jeg har fortsatt bena på jorda altså, og er fullstendig klar over at det fort kan komme et vektplatå etter dette, og når jeg begynner å spise mer.

Men enn så lenge er Eva i paradis! Hurra! Tralala! :(

 

Uke 34: ned 6,6

Uke 35: ned 1,2

 

 

Lykke til alle sammen!

YES WE CAN!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nedgang på meg denne uka heller.

Tatt i betraktning alt som har vært denne uka, med to jobb-arrangementer med middag, festivalhelg og bursdagsfeiring er jeg egentlig fornøyd. Samtidig må jeg se noen nye resultater etter denne uka, dette går jo ikke i lengden!!

 

Vekt 9.0: 83,0 kilo

Høstmål: 81,9 kg

Rest til høstmål: 1,1 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skikkelig i siget altså det er utrolig deilig. Kan jo ikke klare å holde et sånt kjør som dette over lang tid, men hvertfall ut måneden, og så skal jeg på langhelg-kjæreste-tur. Gleder meg veldig!!!;)

 

Uke 34: ned 6,6

Uke 35: ned 1,2

Uke 36: ned 1,3

 

 

Stå på jenter,

til jul skal vi bli sprekere og lettere!

HURRA!!!!!!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en skikkelig positiv overraskelse når jeg gikk på vekta i morges. Har jo vært flink pike i uka som var, men føle meg allikevel tung etter et par slitsomme reisedager. Lettelsen var derfor stor da jeg så 82-tallet igjen - med god margin :)

 

Ned 0,7 kg ;)

 

Vekt 15.9: 82,3 kilo

Høstmål: 81,9 kg

Rest til høstmål: 0,4 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er litt sent ute her, men henger meg gjerne på allikevel ;) Har gått kurs for et par år siden, men falt tilbake i gamle vaner...

 

Startet kurs 2. september. Ned 0,5 kg 9. september. Veiedag i morgen, torsdag! Er spent nå, for ble litt skuffet over forrige veiing, selv om jeg vet at 0,5 er helt ok. Jeg har siste kursdag på dette kurset 21. oktober, og har satt meg et delmål til da. 8,5 kg... kanskje litt mye, men må ha noe å strekke meg etter!

 

 

Heia oss!

 

_________________________________

2. september: 98,5 kg

9. september: 90.0 kg

 

Delmål 21. oktober: 90,0

Hovedmål: 67,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Synøve, ca halvkiloen i uka er jo det perfekte sies det. Er rundt der jeg også pleier å ligge når jeg har "vanlig" GR-opplegg. Skal nok over på det etter hvert/snart.

 

Hurra for Lenapena og Baresvada også.

 

Dette er bra!!!!!;)

 

Fint høstvær her også,

(men ganske kaldt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kurs kl 18, og gruer meg. Gjør alltid det. Spiser dere som vanlig før kurs? Jeg er så frista til å jukse litt, for jeg vil ikke veie meg med full mage... men jeg vet jo at jeg bare lurer meg selv egentlig.

 

Kryss fingrene for meg!!

Synøve, om jeg får 500g også, så skal jeg være fornøyd.

Godt jobbet :D

 

________________________________

kl.19.40

 

Nå har jeg vært på kurs. Resultatet ble -1,2 kg. Hurra!! :) Strålende fornøyd, og motivert for en ny uke. Målet denne uken er å få minst 7 trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Lenapena!

 

Jo da nå har jeg fått på "skylappene" og da er jeg så målbevisst at det likner ikke noe, men plutselig mister jeg dem igjen og da blir det bare elendighet.

Det er ekstremt enten/eller, hadde selvfølgelig vært en absolutt fordel om det hadde jevnet seg ut litt mer, men jeg er dessverre et utpreget periodemenneske. :D

 

Jeg jobber med saken alt jeg kan, så kanskje jeg en gang klarer å få has på f......skapet?:confused:

 

Uansett; nå om dagen er det bare fryd og gammen og da gjelder det å komme seg ned mest mulig har jeg funnet ut.

 

Veiedag i morgen jeg.

Lykke til på onsdag Lenapena!

Og til dere andre også!

 

GO GIRLS!!!!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra denne uken også. Jeg har liksom hjertet i halsen hver gang jeg veier meg for jeg tenker at nå stopper det vel snart opp og jeg kommer på et hersens vektplatå igjen.

Men, enn så lenge er jeg happy!

 

Uke 34: ned 6,6

Uke 35: ned 1,2

Uke 36: ned 1,3

Uke 36: ned 1,4

 

 

Stå på jenter!

HEIA OSS!!!!:D:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med nedgang er det nå stillstand igjen. På hektoet det sammen denne uka som forrige. Men, ser det i allefall som en stadfestelse på at nedgangen forrige uke var høyst reell og er stabil :)

 

Har kommet godt i gang med treningen denne uka også, og det er ingen reiser eller andre utfordringer resten av uken så jeg er optimist til neste ukes veiing!

 

Vekt 22.9: 82,3 kilo

Høstmål: 81,9 kg

Rest til høstmål: 0,4 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra denne uken også. Jeg har liksom hjertet i halsen hver gang jeg veier meg for jeg tenker at nå stopper det vel snart opp og jeg kommer på et hersens vektplatå igjen.

Men' date=' enn så lenge er jeg happy!

 

Uke 34: ned 6,6

Uke 35: ned 1,2

Uke 36: ned 1,3

Uke 36: ned 1,4

 

 

Stå på jenter!

HEIA OSS!!!!:):):)[/quote']

 

Jeg bøyer meg i støvet for resultatene dine Kess! Gratulerer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk igjen Lenapena, men nå begynner visst kroppen min å streike av dette hardkjøret. Føler meg oppblåst, svimmel og fullstendig tom for energi. Etter en lang sommer med bare kos og stillesitting har jeg plutselig trent masse og stort sett ligget under 1000 kcl i over 4 uker så det er kanskje ikke så rart!?

 

En uke igjen nå så skal jeg på tur, og deretter normalisere meg på ca 1600. Det skal bli godt, selv om det blir en tålmodighetsprøve å gå ned "bare" ca 0,6 i uka, som jeg pleier når jeg driver sånn. Burde nok øke treningsmengden så det kunne gå litt fortere, men det skal jo noe til for en "ikketreningsglad" person som meg. Får se det litt an.

 

Stå på Lenapena, neste uke går du ned igjen vettu.

 

JA til optimisme!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...