Gå til innhold

jillian michaels 30 day shred...treningsDVD


Gjest Celiza

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd den her inne tro? Starta på den i går, og har tatt dag 2 i dag. Den virker veldig bra iallefall...

 

Noen som kunne tenke seg og slenge seg på denne. Motivere hverandre til å holde det gående?

 

Blir ikke trening fredag og lørdag denne uken da, men skal holde det gående med denne for det tenkte jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Har gjennomført tredje gang idag..måtte ha to dagers pause etter de to første dagene...kunne nesten ikke gå. Men idag kjente jeg bare svakt stølheten i låra, og tenkte at nå var det tid for å fortsette reisen mot. Det kjennes ikke så verst idag, rart hvordan det virker så fort.

Min sønn på 12 år, som trenger å forandre livsstil litt, prøvde seg idag, undres på hvordan han ser ut i morgen tidlig når han står opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har gjennomført tredje gang idag..måtte ha to dagers pause etter de to første dagene...kunne nesten ikke gå. Men idag kjente jeg bare svakt stølheten i låra' date=' og tenkte at nå var det tid for å fortsette reisen mot. Det kjennes ikke så verst idag, rart hvordan det virker så fort.

Min sønn på 12 år, som trenger å forandre livsstil litt, prøvde seg idag, undres på hvordan han ser ut i morgen tidlig når han står opp....[/quote']

 

 

Se her ja, så moro at noen flere vil... Har 1 dag igjen på level 1, men det er fordi jeg ikke har trent i fredager og lørdager :P

 

Men, fy som en svetter av det ja..og støøøl nok. Ikke så ille nå lengre da :)

 

Hvordan går det her da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på level 2 på denne 30day shred, og den er jaggu hard assa. Svetter jo som en gris og puster og peser innimellom...hehe

Spent på hvor jeg merker det i morra altså.

 

Kan defininitivt anbefale denne altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 3 dagen av level 1 bare i dag. Vært super støl,men har trent for det. går veldig greit når man blir varm:)

har gått ned 2 kg på 3 dager:) Satser på at dette går bra! Er LITE trent så dette er HARDT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen en gang av level 1, nå har dagene gått litt fra meg her, men på den andre siden har jeg en ankel som syntes dette ble litt voldsomt, så kanskje det er greit med en hvil....

Gleder meg til å komme på level 2, blir "moro" med litt variasjon i øvelser! Ble skikkelig støl sist jeg trente, og det skjønte jeg ikke helt, men så begynte jeg å tenke litt. Jeg hadde trent hardere, gått lenger ned, hoppet høyere, kjempegøy å kjenne at en blir sterkere. Har ikke gått ned i vekt egentlig, men er strammere i figuren, ingen tvil om det, men jeg har jo håp om å shredde en 3 kg tilsammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se det er flere som shredder :)

 

Er fortsatt på level, selv om jeg egentlig skulle vært på level tre.....

Har blitt syk, så jeg håper formen er ok innen søndag, for da tar jeg en dag på level 2 da, og prøver meg på level 3 på mandag :)

 

Jeg svetter skikkelig på level 2 og blir drit sliten, så er veldig spent på level 3 assa.

Kommer nok til å holde mer på med denne etterpå også, for at den stramme opp, er jeg ikek i tviiil om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg på level 2 nå, kjørt to ganger, det blir en gang i dag også. Da jeg kjørte det første gangen syntes jeg det var litt lite hardt liksom...til å begynne med. Plutselig ble jeg skikkelig tom, dessuten så utrolig støl i armer og skuldrer dagen etter. Er nok tøffere, ja.

Jeg plages med betennelse i skuldrene, men jeg har bestemt meg for at trening er bra, så jeg holder ut- det blir ihvertfall ikke verre av det, for da skulle jeg vært invalid nå..... ;-) Dert blir ikke bedre av å holde seg i ro og spise smertestillende heller, det har jeg også prøvd...

 

Gøy å kunne følge med på hverandre litt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg på level 2 nå' date=' kjørt to ganger, det blir en gang i dag også. Da jeg kjørte det første gangen syntes jeg det var litt lite hardt liksom...til å begynne med. Plutselig ble jeg skikkelig tom, dessuten så utrolig støl i armer og skuldrer dagen etter. Er nok tøffere, ja.

Jeg plages med betennelse i skuldrene, men jeg har bestemt meg for at trening er bra, så jeg holder ut- det blir ihvertfall ikke verre av det, for da skulle jeg vært invalid nå..... ;-) Dert blir ikke bedre av å holde seg i ro og spise smertestillende heller, det har jeg også prøvd...

 

Gøy å kunne følge med på hverandre litt, da![/quote']

 

Jeg står på elipsemaskina mi i ca 10 minutter etter shredden. Og når jeg begynte på level 2, var det skikkelig tungt. Kraften forsvant ut av meg på en måte, så skjønner hva du mener.

 

Trening skal jo være bra, så håper det hjelper på skuldrene dine

 

Gleder meg litt til å teste ut level 3, selv om jeg ikke har kikka noe på den en gang. Men det er litt greit med endringer i øvelsene ja, så lurer på om jeg skal begynne på en igjen når jeg er ferdig...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utsatt en dag pga forskjølelse, men i morgen skal jeg teste ut level tre. Har ikek sett på det levelet i det hele tatt, så jeg er rimelig spent. Tenker den må være ganske hard :D

 

Flere som shredder enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte denne dvd på play.com (noe som anbefalles siden de sendre fraktfritt, og sender hver eneste del enkeltvis, slik at pakkene aldri kommer over 200 kroner.. en får bare flere pakker, og hva er bedre enn det :D ???)

 

Men jeg startet da, og holdt på i 4 dager. Ble sinnsykt støl, men merket skikkelig fremgang med bare de 4 dagene. Men så kom den "dårlig ånd" over meg, og jeg sluttet. Men nå har jeg endelig kommet i gang med trening igjen, og tenkte å ta denne "på siden". Så i morra blir det dag 1, for min del (akkurat kommet hjem fra steinhard aerobic time, og ligger sperla på sofaen, med pc'n som varmepute over lårene ;p )

 

Men jeg har noen spørsmål. Hvor lenge er det meningen at man skal være på hvert level?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at vi er flere ja!

Jeg for min del har lagt opp til at jeg tar hvert level 10 ganger, før jeg går videre til neste. "Egentlig" skal man vel holde på hver dag(!), i 10 dager på hver.

Tenkte jeg skulle til med tredje gang på level 2 ikveld.

Har gått en skikkelig pulstur med stavene mine. Styrketreningen er vel og bra for å stramme opp, men det er nå skikkelig cardio som brenner kalorier, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. JEg ser at planene mine på justeres litt. Jeg trener en del aerobic også. Og har fått sinsykt ondt på innsiden av leggene, slik at jeg nesten ikke klarer å gå :) Men skal prøve å ikke hoppe så gale de neste dagene, så blir det likar regner jeg. Det er ikke så greitt å være "supersprek". Kroppen har vel fått et lite sjokk etter "fovandlet"livsstil (og det hadde Jillian likt :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet så utrolig friskt de toførste dagene, ble veeldig støl etter den første gangen, men tenkte at jeg fikk bare presse på , og kjørte på dagen etter også. Dermed ble jeg så støl at jeg var praktisk talt invalid i to dager, måtte ta 3 dagers pause før jeg prøvde igjen, da var det mye bedre, ble nesten ikke støl i det hele tatt da. Rart hvordan kroppen tilpasser seg, ja.

 

Jeg har gjennomsnittlig trent annenhver dag, noen ganger to dager etter hverandre, men da fordi jeg vet at de kommer noen dager da jeg ikke får anledning til det. Som igår og idag, for mora kommer på besøk i helga, det blir sikkert 3 dager uten Jillian nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp gjennomført gang nr 5 av level 2. Mitt mål er å klare å gjennomføre hele uten å pause i noen sekunder.... Spesielt på den siste styrkerunden, med mye kjør på skuldrene og armene, da må jeg ta noen 5 sekunder. Så altså jeg går uansett ikke videre før jeg har klart det med glans....Men jeg har jo 5 ganger igjen før jeg skal gå videre uansett. På level to opplevde jeg jo at jeg plutselig ble støl etter å ha gjort programmet mange ganger, fordi jeg da tok i enda mer enn før. Det er faktisk sånn at man blir sterkere uten helt å merke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som holder på enda? Jeg skal nå gjennomføre min 3 økt på level 2, synes det er morsomt og veldig utfordrende, og svetter og puster som bare det. Har god motivasjon i samboeren min ettersom jeg har sagt det til ham at jeg skal gjøre dette hver dag fremover, så da må jeg jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som holder på enda? Jeg skal nå gjennomføre min 3 økt på level 2' date=' synes det er morsomt og veldig utfordrende, og svetter og puster som bare det. Har god motivasjon i samboeren min ettersom jeg har sagt det til ham at jeg skal gjøre dette hver dag fremover, så da må jeg jo :)[/quote']

 

Jepp, har tatt dag 18/30 i dag, to dager igjen på lvl 2 så er det lvl 3. Har sniktittet på lvl 3 og den ser faktisk enklere ut enn lvl 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig vært ferdig med lvl 2 i går, men har vært på besøk i helgen, og kroppen har virkelig skriki etter pause, så da trente jeg ikke fredag-lør-søn, men kom sterkt tilbake i dag 19/30. Har også begynt på 5k, så var 20 min trening der også.

 

Selv om jeg ikke trente 30ds i helga, gikk vi raskt i 50 min på fredag og 95min på lørdag :)

 

Men nå er det på'an igjen! Gleder meg til lvl 3 på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se flere som bruker denne ;)

 

Jeg er ferdig med alle levlene og alle dagene. Syn denne var veldig bra :D

 

Har nå funnet to andre dvd`er av Jillian som jeg syns er kjempe bra. De varer i vel 55 minutter hver,med oppvarming og cooldown...

 

De heter No more trouble zone og Banish Fat Boost Metabolism

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se flere som bruker denne ;)

 

Jeg er ferdig med alle levlene og alle dagene. Syn denne var veldig bra :D

 

Har nå funnet to andre dvd`er av Jillian som jeg syns er kjempe bra. De varer i vel 55 minutter hver' date='med oppvarming og cooldown...

 

De heter No more trouble zone og Banish Fat Boost Metabolism[/quote']

 

De har jeg også :) Har i tillegg Yoga meltdown, verd å prøve.

 

I dag var første økt på lvl 3, litt mer slitsomt, ja, men syns den virka så mye kortere enn de andre.

 

21/30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...