Gå til innhold

jillian michaels 30 day shred...treningsDVD


Gjest Celiza

Anbefalte innlegg

Gjennomført min første runde av level 3 igår, ble ikke 100 %innsats, synes jeg, fordi jeg ble så veldig sliten i låra.... Så da tenkte jeg at jeg ville komme til å være kjempestøl i beina idag, men nei.... Ryggen derimot, og skuldrene! Vel, ok, det virker ihvertfall. I utgangspunktet så 3ern lettere ut, men dengang ei...it's time to pick it up, another notch......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Idag ble jeg ferdig med level 2, endelig! ;) gleder meg til å prøve level 3, blir gøy med litt annet etter samme trening 10 dager. Pleier å kjenne det spesielt godt i armene etter hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den er bra den og ja. Da skal den også testes ;)

 

Hehe' date=' de skal vel være lik elange. håper jeg. Men, virker kanskjekortere for en har kommet så inn idet? :D[/quote']

 

Ja, den virka ikke like kort i går :-P

Men sjekka tida, og de er like lange.

 

Gjennomført min første runde av level 3 igår' date=' ble ikke 100 %innsats, synes jeg, fordi jeg ble så veldig sliten i låra.... Så da tenkte jeg at jeg ville komme til å være kjempestøl i beina idag, men nei.... Ryggen derimot, og skuldrene! Vel, ok, det virker ihvertfall. I utgangspunktet så 3ern lettere ut, men dengang ei...it's time to pick it up, another notch......[/quote']

 

Var akkurat det jeg også sa, for den så egentlig ikke så halvgæærn ut, men den var a tøff nok den og. :)

 

Dag 23/30 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da begynner jeg å få taket på øvelsene på lvl 3, men av og til må jeg sette ned intensiteten ja, for det er ganske tøft med noe av hoppinga enda. Som på lvl 2 har jeg som mål å gjennomføre 100 % når jeg kommer til dag 7 eller 8.

 

Deilig når økta er gjennomført, også kjenner jeg at jeg får enda mer lyst til å trene ettersom tida går! Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med vekttapet for dere- jeg har ikke gått ned noe siden jeg begynte, og egentlig ser jeg det ikke på målebåndet heller.... men jeg føler meg jo sterkere, med mer utholdenhet i hverdagen, men jeg hadde tenkt meg ned en 3-4 kilo..VEKTA RIKKER SEG JO IKKE! Jeg regner jo med at fettprosenten har gått ned, men det er jo ikke så greit å finne ut- men all denne treningen må jo virke.

Synes jeg spiser moderat, holder meg unna godteri, kjeks og kaker og alt det der...men hvordan skal jeg får til å gå ned? Gode råd, please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med vekttapet for dere- jeg har ikke gått ned noe siden jeg begynte' date=' og egentlig ser jeg det ikke på målebåndet heller.... men jeg føler meg jo sterkere, med mer utholdenhet i hverdagen, men jeg hadde tenkt meg ned en 3-4 kilo..VEKTA RIKKER SEG JO IKKE! Jeg regner jo med at fettprosenten har gått ned, men det er jo ikke så greit å finne ut- men all denne treningen må jo virke.

Synes jeg spiser moderat, holder meg unna godteri, kjeks og kaker og alt det der...men hvordan skal jeg får til å gå ned? Gode råd, please![/quote']

 

Har gått ned 3.5kg, men så spiser jeg mindre også.

Og har 25kg til sammen å gå ned, men vi bygger jo muskler, og det er tyngre enn fett, så du har nok mistet litt.

 

Jeg får på meg en bukse iallfall ;) (fikk akkurat igjen smekken før jeg begynte, 4 uker siden i dag, har tatt til sammen 5 dager pause fra 30ds siden jeg begynte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyker meg opp nå, skal trene dag 24/30 idag. Bestandig spennende når det har gått noen dager siden sist, å kjenne om musklene har bygd seg opp litt, sånn at det kjennes ..litt..lettere...

Igår svømte jeg 1000 meter, det gjorde godt!

Har begynt med Ingers rugbrød, og endelig tikker vekta nedover! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 day shred 27/30 unnagjort i dag, samt 14 min 5k.

 

Begynner virkelig å miste motivasjonen nå, men, kun 3 økter igjen nå!

Syns ikke det er galt, fra å gå fra null trening, til trening hver dag, og i tillegg trening 3 ganger ekstra i uka, altså 10 ganger. (Men har dog tatt 5 dager pause til sammen på 30ds, så fullfører på 35 dager).

 

Av Jillian Michaels treningsdvd har jeg: Yoga meltdown (2*30 min), No more trouble zones (50min) og Banish fat boost metabolism (50min)

 

Gleder meg til jeg blir ferdig.

Da blir det:

Mandag: 5k

Tirsdag: JM treningsdvd

Onsdag: 5k

Torsdag: JM treningsdvd

Fredag: 5k

Lørdag: Jm treningsdvd

Søndag: FRI!

 

Hmm, det blir kun rundt 175-180 min i uka. Det er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du står på ja, wahaj! Hold ut og hold på-det er så verdt det!!!

 

Nettopp ferdig med 25/30 nå, holder på å laste ned banish fat osv....må jo ha noe å strekke seg etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du står på ja' date=' wahaj! Hold ut og hold på-det er så verdt det!!!

 

Nettopp ferdig med 25/30 nå, holder på å laste ned banish fat osv....må jo ha noe å strekke seg etter![/quote']

 

Ja, syns selv jeg står veldig på. Er ikke vant til så mye trening, men er veldig deilig etter den dusjen ;)

 

29/30 fullført, så da er det kun i morgen igjen, så er jeg ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offisielt ferdig med 30ds, og veldig stolt av meg selv!

Klarte det på 36 dager, men sånn er det.

Så fra uka av skal jeg hoppe over på 3 andre opplegg fra Jillian, og gleder meg!

 

Lykke til videre alle dere som ikke er ferdig ennå. Det er deilig den siste økten, og vite at man har stått på og vært flink og trent hele 30 ganger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har nettop bestilt meg 30 days shred, og begynner dagen den kommer i posten ;) Men, jeg lurer litt på hva dere registrerer den som inne på trim-registreringen?

 

Fikk dere noen merkbare resultater etter endt måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke holdt på hver dag, jeg da, får det ikke til å passe inn bestandig, så det har blitt ca 3 ganger i uka, har holdt på i 2 mnd nå, er snart ferdig med de 30 gangene. Fant fort ut at det ikke er noen vits i å få dårlig samvittighet for at jeg ikke får det til hver dag, bare være kjempefornøyd med å ha gangen i det liksom!

Jeg ser absolutt forandringer, angrer på at jeg ikke tok mål av meg selv før jeg begynte, det vises nok bedre på cm enn på vekta! Rumpa har jeg fått heist opp litt, det ser jeg, magen er MYE fastere. Overskuddet har også kommet, føler meg veldig mye mer vel med meg selv...mannen i huset er heller ikke misfornøyd....

Vekta har jeg vært litt misfornøyd med, men det er jo det der med at muskler veier mer enn dette fettet, da, og dessuten begynner den å gå nedover nå, det er kanksje fordi musklene har økt i størrelse, og dermed forbrenner mer. Veldig fornøyd med å ha Jillian som trener ihvertfall!

 

Jeg har brukt å registrere det som styrketrening(du får jo bare opp moderat styrketrening), og satt 30 minutter. Jeg tror ikke det blir for mye ihvertfall!

 

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte 26/30 igår, etter en ukes pause fra 30 days- har vært bortreist bl a. Har erstattet med litt svømming og gåing, men det var godt å komme igang igjen.

Var spent på å se hvordan er ukes pause hadde gjort seg gjeldende, men faktisk var jeg istand til å gjnnomføre bedre enn forrige gang, så musklene bygges opp selv når du er roligere en periode!

 

Håper på å komme i mål med alle 30 dagene innen en uke nå:

 

PLAN:

tirsdag: svømme 30 min

onsdag:30 days

torsdag: 30 days

fredag: 30 days

lørdag: 30 days

søndag: gå tur

 

Dette kommer til å sprekke BARE hvis jeg må jobbe en av disse dagene, la oss håpe dette går i boks.

Men hva så, synes ikke "banish fat " så ut som det helt ultimate men jeg kan jo fortsette å bruke 30 days selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Hegehege

Jeg har prøvd å skumme igjennom tråden...MEN det er en ting jeg lurer på..

Jeg har starte på 30 day shred for 2. gang.. prøvde meg for 6 mnd siden også.. kom ikke lenger enn midt i nivå 2 fr jeg ble syk og så ble det liksom ikke noe mer... men nå prøver jeg igjen...

 

MEN spørsmålet er : Hva fører dere denne treningen på i dagboken deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har prøvd 30days shred, og det virker!

Tok en måned i fjor sommer, og kroppen ble

mye strammere, og eg ble sterkere. Supert

og så kan det gjennomføres hver dag fordi det

ikke tar så lang tid! Stå på! Det nytter!

Skal hive meg rundt på den igjen eg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Tenke jeg bare skulle tipse om at de har den på play.com til bare 4,99 pund, inkludert frakt. (Pass bare på å velge sone 2) Det er ganske billig det, og etter å ha lest gjennom denne tråden deres, fikk jeg veldig lyst til å bestille den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 30 day shred og tenkte å begynne på den snart. Men lurte på et par ting:

 

- hva slags utstyr trenger man? Kan man bruke feks vannflasker som vekter, eller trenger man "ekte" vekter?

 

- hva er erfaringene med å gjøre det hver dag vs å ha en dag eller to pause mellom hver økt? Jeg er i så dårlig form at jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å orke hver dag, blir effekten mye dårligere da? (jeg skjønner jo at det vil ta lengre tid å oppnå samme form, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med hver dag, men fikk vondt i beina (tung og utrent!!). Måtte slutte helt en periode for så å ta den 2 - 3 dager i uka, da gikk det bra. Synes jeg hadde god effekt av øvelsene likevel, merka at jeg ble sterkere. Du kan bruke et helt annet program de andre dagene, f. eks. pilates eller zumba, eller bare gå en rask tur.

 

Jeg brukte vannflasker i starten, det går helt greit.

Etter ei stund kjøpte jeg meg håndvekter fordi de er bedre å holde i, og så ble jeg distrahert av skvulpingen i vannflaskene, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Jeg er i gang for andre gang. Prøvde for et år siden, men da ble jeg syk omtrent halvveis uti og glemte helt å starte igjen når jeg ble frisk.

Men la merke at kondisen var betydelig bedre en dag jeg måtte løpe etter bussen (etter å ha fullført 12 dager omtrent). Møtte løpe rundt 200 meter, og jeg ble så vidt andpusten. Før jeg startet 30 days forrige gang hadde jeg dødd etter 20 meter...

 

Og så var det på'an igjen i dag.

Kjenner godt at jeg har mistet utholdenheten jeg fikk fra forrige runde (men det er jo ikke rart etter å ha vært sofasliter i rundt et år!). Veide meg til morgenen i går, og målte meg over hele kroppen omtrent i dag før jeg begynte. Gleder meg til å følge med på fremgangen!

Taklet ikke push-ups, og føler jeg anstrenger nakken for mye når jeg tar situps. Det følte jeg forrige gang også. Men da jeg startet på nivå 2 sist, så begynte jeg å klare push-ups skikkelig (du vet.. fra tærne og ikke knærne), og jeg anstrengte magemusklene og ikke nakken. Husker fra sist at jeg følte jeg anstrengte nakken mye i starten da også. Regner med at den følelsen forsvinner om noen dager.

 

 

Forrige runde brukte jeg vannflasker de første dagene. Det funker greit, men liker ordentlige vekter bedre.

vannflaske = 0,5 kg

vekter = 1,0 kg.

 

Føler jeg får mest ut av å trene med vektene, selv om det er usannsynlig hardt, spesielt nå i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...